Skoči na vsebino

Jamralnik v2


Ninja

Priporočeno sporočilo

pred 22 minutami je Janez007 napisal:

 

Torej obstajata 2 dobri varianti:

- Mazda 6 karavan

- Mazda 6 limuzina + kljuka + prikolica + strežne prečke + montana + nadstrešek za prikolico

 

😂

Kar komu paše. Meni paše karavan, prikolica in kufer na streh. Ni ga čez komot :jupiii:

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 47 minutami je FuManchu napisal:

Pa še, če bi šla tašča zraven bi se našel plac za njo kje v prikolici pomoje:bravo:


Lahko tudi ne strehi ;) 

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mah, ne, kakšno prikolico, dajte no! Čemu prikolico, če pa imaš lahko zadaj keson pa gor naložiš kakšen kubik in pol...

 

Je zadaj grd za videt? Pa kaj, saj ga ne gledam jaz, gleda ga tisti, ki vozi za menoj. In briga me, kakšen je njegov razgled...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Janez007 napisal:

 

Torej obstajata 2 dobri varianti:

- Mazda 6 karavan

- Mazda 6 limuzina + kljuka + prikolica + strežne prečke + montana + nadstrešek za prikolico

 

😂

Potem smo tukaj še mi, ki imamo karavane IN kljuko :lol:

  • Haha 4
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moje mnenje je, da so vsi ti novodobni karavani zelo pogojno uporabni :), zdaj izgled je pač vsakemu kakor gre oz. stvar osebnega okusa.....za moje pojme so bili uporabni karavani tam v letih 2000-2005, ko so bili res grdi , ampak so imeli uporaben prostor (sam recimo sem imel izkušnjo ko je bil doma še P306 karavan, res velik pravokotni prtljažnik ravnih mer....), v svojega accorda pa ne morem dati 4.gume, tako da je uporabnost na meji.....še box za psa sem moral dati delati po meri, ker standardna izvedba ni šla v prtljažnik, ker ima pri straneh preveč zaoboljeno vse skupaj, tako da.....tudi z kakšno ekstremno veliko TV sodobnih mer 55+ bi imel v original pakungi mislim da večina sodobnih karavanov težavo....(volvo xc70 se mi zdi da je z vidika karavana še zadnji res uporaben karavan)....no na zadnje, ko sem imel nadomestni avto (škoda octavia) je bolj drvarniški avto tako po izgledu in merah, tja sem dal pa lahko vse 4 gume :)

pred 10 minutami je NevLado napisal:

Potem smo tukaj še mi, ki imamo karavane IN kljuko :lol:

sam še truga in nosilci za kolesa na strehi ti manjkajo....

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 1
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je sportman333 napisal:

Moje mnenje je, da so vsi ti novodobni karavani zelo pogojno uporabni :), zdaj izgled je pač vsakemu kakor gre oz. stvar osebnega okusa.....za moje pojme so bili uporabni karavani tam v letih 2000-2005, ko so bili res grdi , ampak so imeli uporaben prostor (sam recimo sem imel izkušnjo ko je bil doma še P306 karavan, res velik pravokotni prtljažnik ravnih mer....), v svojega accorda pa ne morem dati 4.gume, tako da je uporabnost na meji.....še box za psa sem moral dati delati po meri, ker standardna izvedba ni šla v prtljažnik, ker ima pri straneh preveč zaoboljeno vse skupaj, tako da.....tudi z kakšno ekstremno veliko TV sodobnih mer 55+ bi imel v original pakungi mislim da večina sodobnih karavanov težavo....(volvo xc70 se mi zdi da je z vidika karavana še zadnji res uporaben karavan)....no na zadnje, ko sem imel nadomestni avto (škoda octavia) je bolj drvarniški avto tako po izgledu in merah, tja sem dal pa lahko vse 4 gume :)

sam še truga in nosilci za kolesat na strehi ti manjkajo....

Odvisno, nekaj so naprimer optimizacije prostora, ko podereš sedeže, prerazporediš prostor - jaz sem v CX-3 ob podrtih sedežih peljal TV 55 inch v pakungi, pa recimo 60 kvadratov laminata za stanovanje .... me je pa bolj jezila sama UPORABNA FUNKCIONALNOST PRTLJAŽNIKA... Namreč dvojno dno je bilo super, ampak hofer vrečka ni mogla stat, ker se je po višini že butnla v polico od prtljažnika, pa se potem ni zaprl... Kufer za na morje sem moral imet na zadnjih sedežih, ker ga spet ni bilo moč stlačit v prtljažnik :lol: etc

 

In tu imaš še kako prav, stari karavani so imeli zelo uporabne funkcionalnosti prtljažnika - notr si vrgu kar si dobu in basta, zdaj moreš že malo kalkulirat...ma vseeno, res redko poderem sedeže na M6, ko dam notri kolo ali pa zadnjič sem šel v merkur po "bosanke", 2 metrska je šla notr bp do sprednjega desnega sedeža in to celo tako, da je bejba še vedno sedela po diagonali na zicu... če bi lahko podrl posebej samo desni sedež (in ne vrste obeh), bi recimo komot sedela zadi za mano in bi imel dilo do armaturke. Včasih je bilo to da so se sedeži posebej podirali dodatna oprema, zdaj je niti kupit več ne moreš

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 33 minutami je NevLado napisal:

Potem smo tukaj še mi, ki imamo karavane IN kljuko :lol:

 

 

In stresne sani :P ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Včeraj smo v 6-ki karavan peljali električno kolo, brez da bi sneli polico. Samo preklopili smo zadnjo daljšo hrbtišče sedeža in kolo porinili z zadkom naprej, brez da bi karkoli na kolesu prilagajali, odvili. :) Ker demontaže police se zmeraj otepam ... sestavit skupaj (s poskušanjem) včasih kar traja. 😃 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Janez007 napisal:

Včeraj smo v 6-ki karavan peljali električno kolo, brez da bi sneli polico. Samo preklopili smo zadnjo daljšo hrbtišče sedeža in kolo porinili z zadkom naprej, brez da bi karkoli na kolesu prilagajali, odvili. :) Ker demontaže police se zmeraj otepam ... sestavit skupaj (s poskušanjem) včasih kar traja. 😃 

No, odvisno kakšno je to kolo... Da nisi kakšnih otroških okol vozil... :rolleyes:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 25 minutami je Janez007 napisal:

Včeraj smo v 6-ki karavan peljali električno kolo, brez da bi sneli polico. Samo preklopili smo zadnjo daljšo hrbtišče sedeža in kolo porinili z zadkom naprej, brez da bi karkoli na kolesu prilagajali, odvili. :) Ker demontaže police se zmeraj otepam ... sestavit skupaj (s poskušanjem) včasih kar traja. 😃 


A nimas roloja kot zadnjo polico? Tisto je res enostavno za snet…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Janez007 napisal:

Ker demontaže police se zmeraj otepam ... sestavit skupaj (s poskušanjem) včasih kar traja. 😃 

 

Tole me je malo presenetilo, ker če je pa kej enostavno je pa demontaža police saj se vse lepo zloži samo vase - vsa čast Mazda inženirjem za ta design. Za demontažo 5 sekund za montažo pa mogoče 15 sekund. Tole je bolj enostavno kot na kateri koli moji prejšnji Mazdi in vedno prst gor, ko dajem kolo zadi v avto.

pred 2 urama je Jest napisal:

In stresne sani :P ... 

 

.. na pa me spet pr srcu stiska... :(

 

pred 2 urama je FuManchu napisal:

In tudi prečke gor celo leto:jupiii:

A še ti Brutus... da me na koncu zaštihaš v bolečini. 🥺

  • Všeč 2
  • Haha 5

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 36 minutami je Boss napisal:

 

Tole me je malo presenetilo, ker če je pa kej enostavno je pa demontaža police saj se vse lepo zloži samo vase - vsa čast Mazda inženirjem za ta design. Za demontažo 5 sekund za montažo pa mogoče 15 sekund. Tole je bolj enostavno kot na kateri koli moji prejšnji Mazdi in vedno prst gor, ko dajem kolo zadi v avto.

 

.. na pa me spet pr srcu stiska... :(

 

A še ti Brutus... da me na koncu zaštihaš v bolečini. 🥺

 

Mene tudi. 😃

 

Ko sem kupil prvo rabljeno M6 GJ, sem zraven dobil še zimske gume ... seveda naložene v prtljažniku s podrtimi sedeži in polico pa v 2 delih. Samo to vem, da ni šlo v prvo ...  😃

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Boss napisal:

 

Tole me je malo presenetilo, ker če je pa kej enostavno je pa demontaža police saj se vse lepo zloži samo vase - vsa čast Mazda inženirjem za ta design. Za demontažo 5 sekund za montažo pa mogoče 15 sekund. Tole je bolj enostavno kot na kateri koli moji prejšnji Mazdi in vedno prst gor, ko dajem kolo zadi v avto.

 

.. na pa me spet pr srcu stiska... :(

 

A še ti Brutus... da me na koncu zaštihaš v bolečini. 🥺

Sanke so lepe, če so nizke 😉

Stare, visoke, pa res izgledajo delavsko.

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Jezen 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je NevLado napisal:

A to si kupil babnci, za okroglo?

 

Kdaj pa je imela, vse najboljše!

Babnci, ki ji rečem tašča. Upam, da ne bere tega foruma, ker bo praznovala šele 8. januarja, 70 let. Žena pa bo praznovala 10. januarja 20 let manj. Sedaj pa izračunaj, koliko je bila tašča stara, ko je rodila mojo ženo. 😃 To je bolj za v rubriko "Pohvalite se".  

  • Haha 1
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.