Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No vidi?, original mazda je pa riknil prej kot v 2 letih pri podobnem tempu najbr?. ?eprav danes je Kresnil s prve nisem pa kuril webasta.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

Meni je original mazda deloval 7 let (dobrih 200.000km) pa ?e to ni ?ist crknil ampak je le oslabel.

33112_1.png

Napisano

To,koliko kateri akumulator traja je te?ko ugotoviti pri razli?nih uporabnikih. Bolj je realno,?e ista oseba z pribli?no istim re?imom izproba razli?ne aku.Nekdo pa? v?ge avto dvakrat na dan in vozi same dolge relacije,drugi spet ve?krat na dan in same kratke relacije in seveda se nima ?asa toliko napolnit.

Zame je vsak aku,ki vzdr?i ve? kot ?tiri leta dober.

 

 

Napisano

Razsvetli nas koliko km naredi? in koliko zagonov motorja ima?... pa kaj pol vse kuri? (ogrevanje zadnje ?ip, sede?i, ogledala, ventilator, radio, ...)?

33112_1.png

Napisano

30kkm letno, min 4 zagoni dnevno, avto stalno zunaj, ventilator stalno na 2 ali ve?, ogrevanje ogledal in zadnje ?ipe po potrebi, brisalci po potrebi, klima pri?gana tudi pozimi. Radio pri?gan. Ogrevanje zica pa letos ?e nisem dal v avto.

Napisano

Koliko km pa je to dnevno v tem ?asu. Koliko km naredi? od v?iga avta, do takrat, ko ga ugasne?. A ma? navadne lu?i ali ksenonke? kaj pa zadaj so ?arnice ali ledice?

33112_1.png

Napisano

30kkm letno, min 4 zagoni dnevno, avto stalno zunaj, ventilator stalno na 2 ali ve?, ogrevanje ogledal in zadnje ?ipe po potrebi, brisalci po potrebi, klima pri?gana tudi pozimi. Radio pri?gan. Ogrevanje zica pa letos ?e nisem dal v avto.

ampak to je vse v lavfanju avta. Pri webastu mi govoroimo o predgretju, pol ure preden zalavfa? avto.

 

Moj AGM Start n Stop shit je po?epnil po 4h letih (ampak poleg S&S ?e elektri?na drsna, elektri?na prtlja?na...) ko avto stoji brez lavfanja so to resne obremenitve, ?e posebej na kakem klan?ku...klima poleti, xenonke...ta pa se ugasne na vsakem kri?i??u

Sedaj ko je izklju?en S&S za vedno se zapirajo z enakomernim zvokom, prej pa kot da bi muha CC se odaljevala in pribli?evala :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Eko, nabavil 100Ah akumulator znamke Rocket .Cena 125?. To so Korejski aku, ki jih baje vgrajujejo v prvovgradnjo v vozila volkswagen,bmw,hunday,kia...Garancija 3 leta.Yuasa korporacija.Bomo videli, kako se bo obnesel.Zaenkrat pali v redu. :D

 

 

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Men tudi ni ve? jasno kaj je s tem akumulatorji, al so od Mazde original tako zani? ali kaj tretjega. Namre? prej?nji akumulator ?e 2 letni ni zdr?al..Ok pod garancijo menjamo.

 

Sedaj je nov notri cca pol leta oz. ?e malo manj, pa merim za hec napetost in je zjutraj 12.3. Sem ravno kupil en tester za v prikolico, pa sem ga preveril ?e na avtu.

 

No in potem gledal ko se vozim alternator fila fila,..okoli 14- 14.3V, potem napetost pade, ker o?itno dojaem, da je akumulator poln. Napetost med vo?njo recimo pade na 13.9V. 

 

Ko pridem po 20 minutah vo?nje domov, po parih minutah ko ugasnem motor merim napetost na akumulatorju pi?e 12.62 recimo. Zjutraj preden grem v slu?bo pomerim ponovno , ka?e 12.3. 

 

Zakaj se ?ez no? toliko sesede? Ni ?udno da mi prej?nji potem ni hotel pri -10 ve? kresnit.

 

Ne verjamem da je to problem zaradi prekratkih vo?enj.

Napisano

Danes zjutraj mi avto ni hotel v?gati. Pri prvem v?igu se ni zgodilo prakti?no ni?, pri drugem pa je za?el spu??at ?udne zvoke pri kontaktu in kazalci so vijugali sem in tja. Avto imam 4 leta in v tem ?asu se mi je dvakrat izpraznil akumulator (pozabil ugasniti lu?i). Mislite da je to to in je ?as za menjavo? Katerega kupit in kje? imam m6 l.2004 sport benz

Napisano

Malo sem prebral po forumu in se mi zdi da bi bil 75Ah dovolj pa se cena mi je bolj vsec od 90-95-100Ah. Vem pa da ma mazda neke cudne dimezije in tudi to igra vlogo...

Napisano

Bo ja, poglej se za energizer. Poceni in dober.

Najbolje bo, ce gres s starim akujem do stacune vzames podobnega po merah, jim pustis starega dobis neki drobiza zanj in vzames novega.

Tko sem jaz naredu

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Noben od teh ni taprav za japonce.

Kot sem ti napisal, pejt do akumulatorja.si s starim akujem in naj ti dajo novega

..ali se bolje poklici prej in vprasi ce majo kaj na zalogi za mazdo6

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Zdej tega na eurotonu lahko dobim za 82eur, prodajalec na akumulator mi je rekel da imajo drugi premajhno zagonsko moc in da mi jih ne priporoca. Kateri je pa original akumulator za mazde?

Napisano

Pejt v lj stegne trgovina tab. Tam je skladisce akumulatorjev topla. Imas 10% mazda popust in se 10% popust ce jim starega pustis. Prides kupis in ti ga oni se brezplacno zamenjano, poleg tega ti avto se na strom priklopijo tako, da ne potrebujes nic na novo nastavljat. Jest sem ga tam pred tremi leti kupil pa sem dal 80e za 60ah pa kar 600A (zagonska moc). Mazda 6 2003 1.8

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Eni radi pretiravate… zelo… Nevem kako lahko preživite z avtom, ki ima “samo” malo manj kot 200 KS… Ko berem takšna pretiravanja, se mi zdi, da tisti z majhnimi (avti, da ne bo pomote) sploh nimajo kaj iskati na avtocesti… Ampak dejstvo je, da je takšnih največ… največ štale pa delajo ravno “dinamiki”, ki čutijo potrebo po tem, da medtem, ko so vsi pasovi polni pločevine, skačejo sem in tja in lovijo “luknje” v kolonah… in važno je samo, da imajo sami občutek, da bodo prišli hitreje na cilj…    Še ne tako dolgo nazaj, so bili avti s 150 KS tretirani kot “dirkalniki”… Danes pa je to izgleda nekaj, kar sploh ni za na cesto…     Sam trdim, da je motor, ki je vgrajen v to prenovljeno CX-5, dovolj zmogljiv za večino voznikov… Tisti pa, ki so obremeni s tem, da je to mnogo premalo, pa so itak ponavadi “nakladači” … In napisano je že, da kasneje prihajajo tudi močnejše variante… A dejstvo je, da bo verjetno največ prodanih ravno teh “Baby dinotov” … 
    • In zopet smo pri klancih. 😉 Kamp prikolice ponavadi vozijo dizelaši, ki imajo dovolj navora, da vlečejo prikolice pa še hitro gredo dovolj.  Če bi priklopil prikolico na ta avto s tem baby dino motorjen, bi šli rikverc. 
    • Če so že pospeški tako pomembni za uvoz na AC, kako se pol lahko osebni avto s kamp prikolico vklopi, al pa avtobus, pa poln tovornjak... Nikakor se ne more. To je v glavi.  To je zdaj tisto...dajmo hitreje...  Zakaj že? Najbolj so na cesti tempirani vozniki tovornjaka, potem vozniki avtobusa. Vsi ostali greste lahko 5 minut prej. Pa prosim lepo, kdor ni to probal, kar se tovornjaka in avtobusa tiče, naj ne komentira. Roman lahko o tem napišem. 
    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.