Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kater obd tester imate to da lahko rocno vnasate pide? App. predvidevam da je torque. Je potrebna original (placljiva) verzija. Trenutno imam klasicen OBD (elm 327) k samo bere in brise napake.

Napisano

Kater obd tester imate to da lahko rocno vnasate pide? App. predvidevam da je torque. Je potrebna original (placljiva) verzija. Trenutno imam klasicen OBD (elm 327) k samo bere in brise napake.

 

Pide se vna?a ro?no v aplikaciji (Torque), ki je relativno poceni (pod 10 EUR). Jaz imam aplikacijo na telefonu, ki se preko bluetootha pove?e na poceni OBD in v realnem ?asu ka?e parametre.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Za za?etek je potrebno izmeriti napetost akumulatorja zjutraj (pod pogojem, da je bil dan prej avto v pogonu vsaj pol ure). ?e ka?e 12,3 V (cca. 50 %) ali ve?, menjava ?e ni potrebna. Gre za drage akumulatorje in sam ne bi hitel z menjavo. ?ivljenjska doba pa je odvisna od razli?nih dejavnikov (npr. pogostost in trajanje vo?nje) in lahko precej variira.

Zdravo, po v?erja?ni dolgi vo?ni (cca 250 km), je danes zjutraj pri -5 st. C, akumulator pokazal 12,18V...misi?, da bi moral menjat? (i-stop je celo delal...)

 

hvala in lp Luka

Napisano

Zdravo, po v?erja?ni dolgi vo?ni (cca 250 km), je danes zjutraj pri -5 st. C, akumulator pokazal 12,18V...misi?, da bi moral menjat? (i-stop je celo delal...)

 

hvala in lp Luka

12,18 V kaze, da je akumulator na cca. 50%. V splosnem je visok padec napetosti posledica iztrosenega akumulatorja ali "parazitske" porabe el. toka (lahko v primeru naknadne vgradnje dodatne opreme). Najbolj zanesljivo je, ce das testirati akumulator na servis, kjer ti lahko izvedejo stresni test akumulatorja (meri se padec napetosti cca. 30s pri polni obremenitvi) in preverijo morebiten parazitski odjem.

 

Poslano z mojega LG-H815 z uporabo Tapatalk

Napisano

12,18 V kaze, da je akumulator na cca. 50%. V splosnem je visok padec napetosti posledica iztrosenega akumulatorja ali "parazitske" porabe el. toka (lahko v primeru naknadne vgradnje dodatne opreme). Najbolj zanesljivo je, ce das testirati akumulator na servis, kjer ti lahko izvedejo stresni test akumulatorja (meri se padec napetosti cca. 30s pri polni obremenitvi) in preverijo morebiten parazitski odjem.

 

Poslano z mojega LG-H815 z uporabo Tapatalk

Evo ?el na servis, to?no tako kot si napisal...zagonskega toka samo slabih 400A :/ kihnil 200 ? za novega z monta?o in nastavitvijo ra?unalnika. Sedaj kresne tako kot mora ;)

Hvala in lp

Luka

Napisano

Ali pa kar nekaj nakladajo na servisu, da ti lahko zara?unajo meglo.

 

 

Napisano

Ali pa kar nekaj nakladajo na servisu, da ti lahko zara?unajo meglo.

Nic ne nakladajo... Postopek menjave akumulatorja ni vec samo ta, da das star aku ven in nov aku not... Je treba se delat po pravem postopku, da potem vsi sistemi delujejo... in to traja vse skupaj vec kot pol ure...

 

http://www.mazda-si.net/topic/14734-mazda-6-i-eloop-te?ave/page-2#entry392315

 

http://www.mazda-si.net/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=27340

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Spet seena marketinska fora, da kasirajo. Zivljenska doba novih akumulatorjev pa bistveno nizja naprav starim.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

pozdravljeni,

 

zamenjati moram akumulator na mazdi 6, 2013 G145 in me zanima ali je kateri od slede?ih akumulatorjev primeren?

https://www.agroizbira.si/izdelek/110107/akumulator-12-v-60-ah-ecodry-efb-stopgo 

 

https://www.agroizbira.si/izdelek/110256/akumulator-12-v-60-ah-ecodry-agm-stopgo

 

 

je kak?en poseben postopek pri teh start stop akumulatorjih pri menajvi, ali lahko to naredijo v trgovini?

Napisano

 

je kak?en poseben postopek pri teh start stop akumulatorjih pri menajvi, ali lahko to naredijo v trgovini?

Nekaj sporocil nazaj sem nazadnje dal link do navodil za menjavo akumulatorja...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Danes sem ugotovil, da se tudi moj akumulator počasi poslavlja. Ali je kaka možnost sedaj kje kupit novega in ga tudi montirati pravilno? 

Pa kje je glih v teh časih našel. da gre... 

 

 

Napisano (urejeno)
40 minutes ago, Alex said:

Danes sem ugotovil, da se tudi moj akumulator počasi poslavlja. Ali je kaka možnost sedaj kje kupit novega in ga tudi montirati pravilno? 

Pa kje je glih v teh časih našel. da gre... 

Spodaj imaš vse trgovce, ki poslujejo. https://www.mazda.si/obvestilo/

Če pa se odločiš za neoriginal, preveri v navodilih, kater tip potrebuješ in pokliči v na primer GMT (ravno danes sem na Facebooku videl obvestilo, da ti tudi dostavijo akumulator, zato jih omenjam).

Edit: Kot je že Jest povedal pa imaš gor link za postavitev sistemov nazaj v pravilno stanje.

Popravljeno od NevLado
Napisano
32 minutes ago, NevLado said:

Spodaj imaš vse trgovce, ki poslujejo. https://www.mazda.si/obvestilo/

Če pa se odločiš za neoriginal, preveri v navodilih, kater tip potrebuješ in pokliči v na primer GMT (ravno danes sem na Facebooku videl obvestilo, da ti tudi dostavijo akumulator, zato jih omenjam).

Edit: Kot je že Jest povedal pa imaš gor link za postavitev sistemov nazaj v pravilno stanje.

Se pravi, da bi lahko tudi sam to menjavo opravil, če imam nekaj pojma o "šraufanju"? 

Meni tega linka ne odpre. 

 

 

Napisano

Alex piše da so na nekaterih servisih zagotovili ustrezne storitve.

Tebe zanima itak samo tole pa ti kar kopiram

KOPER

AVTOPLUS d.o.o. Koper (Istrska cesta 55, 6000 Koper)

Po predhodnem dogovoru. Dosegljivi med 8.–13. uro.

tel. +386-5-613-70-54

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
50 minutes ago, Alex said:

Se pravi, da bi lahko tudi sam to menjavo opravil, če imam nekaj pojma o "šraufanju"? 

Meni tega linka ne odpre. 

Ja, slediš postopku, preberi temo, ki jo je polinkal Jest. Sam tega sicer še nisem probal ampak če boš šel na uradni servis ti bodo to itak naredili oni tam. Je pa tudi nekdo v eni od tem (če ne celo tejle) napisal, da naj med originalnim in aftermarketom sploh ne bi bilo take velike cenovne razlike.

Napisano

Mislim, da so meni rekli na servisu 280€ za akomulator,.. leta 2018 ,.. sm garant da je aftermarket precej cenejši

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
3 hours ago, Alex said:

Danes sem ugotovil, da se tudi moj akumulator počasi poslavlja. Ali je kaka možnost sedaj kje kupit novega in ga tudi montirati pravilno? 

Pa kje je glih v teh časih našel. da gre... 

Koliko kilometrov imaš? Tvoja je 2016, če se ne motim?

Napisano
2 minutes ago, Alex said:

45000.Zakaj?

Premalo za dizla. To je se za bencinarja premalo :P

Napisano

Pa si ziher, da acu umira? Kaj pa če bi ga poskusil napolniti čez polnilec?

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.