Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
2 minutes ago, Scr3am said:

Premalo za dizla. To je se za bencinarja premalo :P

Še vedno imam dve 6 - ici in obe se veselo vozita.Moram obe vozit okoli, da ne bi katera zamerila. :)

 

 

Napisano
52 minutes ago, Boss said:

Pa si ziher, da acu umira? Kaj pa če bi ga poskusil napolniti čez polnilec?

Mah, bom videl sedaj par dni. Če bo še kašljal gre ven in nov noter. Ni trte mrte. Ne maram, da me avto heca in nikoli ne vem, kakšne muhe bo imel ta dan. :)

 

 

  • 11 mesecev kasneje...
Napisano (urejeno)

Notri lahko daš Bosch 85AH AGM :)  pa bo kresnilo

Jaz imam trenutno notri  70Ah agm pa tudi nimam težav zdej že 3leta +

Popravljeno od TiEn

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
2 minutes ago, TiEn said:

Notri lahko daš Bosch 85AH AGM :)  pa bo kresnilo

Jaz imam trenutno notri  70Ah pa tudi nimam težav zdej že 3leta +

Daš linke :D res ne bi rad zajebal pri naročilu :D 

 

pole praviš 70 je tudi ok? 

Hvala že vnaprej :)

Napisano

Nimam linkov žal ker so meni to direkt pri avto električistu menjali.. če te skrbijo AH...škoda dizl RS ma v originalu notru 65Ah  baterijo 😛

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 14 minutami je Hixxy napisal:

Daš linke :D res ne bi rad zajebal pri naročilu :D 

 

pole praviš 70 je tudi ok? 

Hvala že vnaprej :)

Mere akumulatorja za 6-ko dizel , če bo kdo potreboval, so:

D 300 x Š 170 x V 190.Mora pa bit EFB ali AGM. Original je v Mazdi  EFB akumulator. 

 

 

Napisano
pred 48 minutami je Hixxy napisal:

Zdravo pobje,

 

 

Oz kaj priporočate, da bo "dobro kresnilo" :) 
 

Gre pa za 2.2d 170km različico motorja.

Hvala!

Ta akumulator je navaden,brez start-stop, poglej kaj imaš notri- saj piše na vrhu akumulatorja

Napisano
pred 12 minutami je Brane napisal:

Ta akumulator je navaden,brez start-stop, poglej kaj imaš notri- saj piše na vrhu akumulatorja

Mora bit start-stop obvezno. 

 

 

Napisano (urejeno)

Ah ja se opravičujem, seveda start-stop itak, nisem bil pozoren.

 

Ok pole je to to:

image.ashx?id=A1%2013%20070&size=400&fil
WWW.AKUMULATOR.SI

Start&stop akumulator 70Ah VARTA AGM je kvaliteten nemški proizvod. V prvi vgradnji pri vodilnih proizvajalcih avtomobilov ...

 

oziroma 
 

image.ashx?id=A1%2013%20070%20E&size=400
WWW.AKUMULATOR.SI

Start&stop akumulator 70Ah EFB Varta je baterija z najvišjimi startnimi sposobnostmi. Tudi ciklične lastnosti. Pri zamenjavi akumulatorja v ...

 

ali pa
 

 

Popravljeno od Hixxy
Napisano
pred 25 minutami je Hixxy napisal:

Ah ja se opravičujem, seveda start-stop itak, nisem bil pozoren.

 

Ok pole je to to:

image.ashx?id=A1%2013%20070&size=400&fil
WWW.AKUMULATOR.SI

Start&stop akumulator 70Ah VARTA AGM je kvaliteten nemški proizvod. V prvi vgradnji pri vodilnih proizvajalcih avtomobilov ...

 

oziroma 
 

image.ashx?id=A1%2013%20070%20E&size=400
WWW.AKUMULATOR.SI

Start&stop akumulator 70Ah EFB Varta je baterija z najvišjimi startnimi sposobnostmi. Tudi ciklične lastnosti. Pri zamenjavi akumulatorja v ...

 

ali pa
 

 

Oba sta prava. A dolžina obeh je samo 278mm. Ne vem, če ne bo opletal, ker je ležišče dolgo 300mm.Jaz sem dal noter 95Ah, ki je dolg nekje 302 mm. In paše točno v luknjo pa še moči ima več kot preveč. Ne pozabit, naši avti so dizli s ful porabnikov. 

 

 

Napisano
Pravkar je Shrek napisal:

Nikoli ni preveč...

V dieselu imam 100A aku... 

Pravilno. Jaz sem vedno dajal  95Ah v dizel mazdo. Tudi v stari imam tako baterijo. Seveda brez start-stopa. 😁

 

 

Napisano (urejeno)

Najboljše je dati predpisano moč akomulatorja,če daš močnejšega ga na kratkih razdaljah ne dopolni dovolj in je tako vedno na pol napolnjen to pa skrajšuje življenjsko dobo akomulatorja. Tako je iz strokovnega vidika,kako je pa v praksi pa ne vem.👍

Popravljeno od Bini
Napisano

Zakaj bi bila razlika al maš močnejšega al šibkejšega pri kratkih razdaljah? Če ne bo napolnilo močnejšega ne bo napolnilo tudi šibkejšega.

  • Všeč 1
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano
pred 14 minutami je Boss napisal:

Zakaj bi bila razlika al maš močnejšega al šibkejšega pri kratkih razdaljah? Če ne bo napolnilo močnejšega ne bo napolnilo tudi šibkejšega.

 

U bistvu je res, ce pogledam iz svojega foha iz stromarskega vidika.... 

To je isto, ko mobitel, mocnejso ko ma baterijo dlje se polni. 

Napisano (urejeno)

Ja valda da nima veze. Edini minus je da bos vec placal za mocnejsi akumulator, katerega pa ne potrebujes oz. ti ne pride do izraza. Nekako tako, kot da imas 32Gb rama racunalnik pa uporabljas samo za internet. Bolj pomemben podatek je A oz. zagonski tok. Ta naj bo cim visji...sploh ce govorimo o dizlu k ni garanžiran oz. stoji uzuni na mrazu.

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 14 minutami je Deeyan napisal:

 

U bistvu je res, ce pogledam iz svojega foha iz stromarskega vidika.... 

To je isto, ko mobitel, mocnejso ko ma baterijo dlje se polni. 

 

Že že, če sta obe bateriji prazni in seveda pol močnejšo dlje časa polniš. Ampak če pa štartaš oba mobitela polna in odpiraš enake aplikacije recimo 30 minut boš za napolnitev baterije rabil enako časa ne glede kakšno kapaciteto imata. Tko je pa tud pri avtomobilskem akuju, saj je večino časa poln al pa skoraj poln. PRi tistem z večjo kapaciteto imaš nekolikoveč manevrskega prostora in načeloma po teoriji je dlje časa uporaben saj tudi, če bo imel po nekaj letih uporabe še samo 80% kapacitete 95Ah, bo še vedno enako dober, kot tisti nov, ki ima max recimo kapaciteto 75Ah.

33112_1.png

Napisano

Po moji logiki imaš z močnejšo baterijo več zagonov motorja. 

Primer...zjutraj pri minus 10 zaradi spleta okoliščin veliko vžigov avta, da se ne napolni aku...pa še webasto zraven, pol pa vsake toliko časa daljša vožnja, da se napolni aku. Mislim, da tu pride do izraza tak aku... 

Napisano (urejeno)
pred 19 urami je Boss napisal:

Zakaj bi bila razlika al maš močnejšega al šibkejšega pri kratkih razdaljah? Če ne bo napolnilo močnejšega ne bo napolnilo tudi šibkejšega.

To je zaradi omejene sposobnosti polnjenja pri alternatorju in preveliki kapaciteti baterije, ki jo zaradi tega nikoli ne napolne do konca, to pa se večinoma dogaja pri kratkih razdaljah in veliko vžigih. Malo pogooglajte, če mi ne verjamete pa se slišimo ali pa kakega mehanika vprašajte, zdajle nimam časa iskat, da bi prilepil gor. 👍

Popravljeno od Bini

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • hvala za iskreno mnenje   pri kolliko km si jo kupil in koliko km je imela ko so se začele težave?     moj kolega, ki me je ubistvu  navdušil za šestico   ko gre kam na pot dlje kot do lj, gre raje z ženinim volvotom   kupil jo je 2015 v btc in vozil tja na redne servise vsako leto ali takoj ko je prišel na 20kkm, tako so mu svetovali v salonu na začetku  
    • Kriptodavka (še) ne bo: Svoboda prosila za umik obravnave zakona | 24ur.com WWW.24UR.COM Kot kaže, trgovanje s kriptovalutami v Sloveniji še ne bo kmalu obdavčeno. Kolegij DZ je namreč z decembrske seje umaknil odločanje o davku na dobiček kriptosredstev. Umik je predlagala poslanska...  
    • No, bravo. To je pravilen pogled. Karkoli danes kupuješ in boš iskal mnenja po spletu, boš naletel večinoma na negativna, ker tista so objavljena in brana. Zato pa pravim, da se je treba potruditi in oceniti izdelek oz. storitev, tudi ko si zadovoljen. Če nekaj kupujem in vidim 90% pet zvezdic in veliko število ocen, vseeno pa zaslediš negativne opise, potem je to to. Najbolj se nekako izogibam nakupom tistega, kar ni ocenjeno. Malo je na koncu odvisno koliko si tehnični človek, itd. Same pozitivne ocene so pa spet sumljive.   Recimo, ko sem kupoval robotsko kosilnico nisem bil čisto siguren, kaj naj pričakujem. Na koncu se je izkazala kot najboljši nakup tega leta, ki mi je odnesla ogromno dela. Treba je pa vedeti, da marketing obljublja vse in ko dobijo takšen izdelek v roke tehnično nevestni ljudje, ki ga mogoče uporabljajo na bolj zahtevnih robnih pogojih, potem dobiš slabo izkušnjo. Roboti (sesalci, koslinice, itd.) so pa sploh takšen primer. Če operirajo v okolju, ki je bolj na meji njihovih robnih pogojev, potem imaš hitro in sigurno nezadovoljnega lastnika. Še posebej, če je takšen, da ne razmišlja malo o optimiranju okolja v katerem robot deluje, s čimer lahko izdelek iz ocenjeno slabega spraviš v izredno dobro delujočega.   Letalski prevoz je naslednji takšen primer. Ogromno preletenih kilometrov, malo mrtvih. A ljudje še vedno bolj lagodno sedejo v avto. Povrhu še malo pijani, zaspani in utrujeni. S slabimi gumami, s podkupljenim tehničnim pregledom, itd.   Takle mamo...
    • Slovenska potniška ladja, starejša od Titanika, gre na uničenje | 24ur.com WWW.24UR.COM Ko se je zdelo, da je usoda edine slovenske potniške ladje že zapečatena, je nad pomolom pri nekdanjem skladišču soli v Portorožu zasijal žarek upanja. Našel se je kupec. Toda, kakor hitro se je našel...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.