Skoči na vsebino

Mazda 6 akumulator!


Priporočeno sporočilo

Kater obd tester imate to da lahko rocno vnasate pide? App. predvidevam da je torque. Je potrebna original (placljiva) verzija. Trenutno imam klasicen OBD (elm 327) k samo bere in brise napake.

 

Pide se vna?a ro?no v aplikaciji (Torque), ki je relativno poceni (pod 10 EUR). Jaz imam aplikacijo na telefonu, ki se preko bluetootha pove?e na poceni OBD in v realnem ?asu ka?e parametre.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Za za?etek je potrebno izmeriti napetost akumulatorja zjutraj (pod pogojem, da je bil dan prej avto v pogonu vsaj pol ure). ?e ka?e 12,3 V (cca. 50 %) ali ve?, menjava ?e ni potrebna. Gre za drage akumulatorje in sam ne bi hitel z menjavo. ?ivljenjska doba pa je odvisna od razli?nih dejavnikov (npr. pogostost in trajanje vo?nje) in lahko precej variira.

Zdravo, po v?erja?ni dolgi vo?ni (cca 250 km), je danes zjutraj pri -5 st. C, akumulator pokazal 12,18V...misi?, da bi moral menjat? (i-stop je celo delal...)

 

hvala in lp Luka

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo, po v?erja?ni dolgi vo?ni (cca 250 km), je danes zjutraj pri -5 st. C, akumulator pokazal 12,18V...misi?, da bi moral menjat? (i-stop je celo delal...)

 

hvala in lp Luka

12,18 V kaze, da je akumulator na cca. 50%. V splosnem je visok padec napetosti posledica iztrosenega akumulatorja ali "parazitske" porabe el. toka (lahko v primeru naknadne vgradnje dodatne opreme). Najbolj zanesljivo je, ce das testirati akumulator na servis, kjer ti lahko izvedejo stresni test akumulatorja (meri se padec napetosti cca. 30s pri polni obremenitvi) in preverijo morebiten parazitski odjem.

 

Poslano z mojega LG-H815 z uporabo Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

12,18 V kaze, da je akumulator na cca. 50%. V splosnem je visok padec napetosti posledica iztrosenega akumulatorja ali "parazitske" porabe el. toka (lahko v primeru naknadne vgradnje dodatne opreme). Najbolj zanesljivo je, ce das testirati akumulator na servis, kjer ti lahko izvedejo stresni test akumulatorja (meri se padec napetosti cca. 30s pri polni obremenitvi) in preverijo morebiten parazitski odjem.

 

Poslano z mojega LG-H815 z uporabo Tapatalk

Evo ?el na servis, to?no tako kot si napisal...zagonskega toka samo slabih 400A :/ kihnil 200 ? za novega z monta?o in nastavitvijo ra?unalnika. Sedaj kresne tako kot mora ;)

Hvala in lp

Luka

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali pa kar nekaj nakladajo na servisu, da ti lahko zara?unajo meglo.

Nic ne nakladajo... Postopek menjave akumulatorja ni vec samo ta, da das star aku ven in nov aku not... Je treba se delat po pravem postopku, da potem vsi sistemi delujejo... in to traja vse skupaj vec kot pol ure...

 

http://www.mazda-si.net/topic/14734-mazda-6-i-eloop-te?ave/page-2#entry392315

 

http://www.mazda-si.net/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=27340

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

pozdravljeni,

 

zamenjati moram akumulator na mazdi 6, 2013 G145 in me zanima ali je kateri od slede?ih akumulatorjev primeren?

https://www.agroizbira.si/izdelek/110107/akumulator-12-v-60-ah-ecodry-efb-stopgo 

 

https://www.agroizbira.si/izdelek/110256/akumulator-12-v-60-ah-ecodry-agm-stopgo

 

 

je kak?en poseben postopek pri teh start stop akumulatorjih pri menajvi, ali lahko to naredijo v trgovini?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

je kak?en poseben postopek pri teh start stop akumulatorjih pri menajvi, ali lahko to naredijo v trgovini?

Nekaj sporocil nazaj sem nazadnje dal link do navodil za menjavo akumulatorja...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Danes sem ugotovil, da se tudi moj akumulator počasi poslavlja. Ali je kaka možnost sedaj kje kupit novega in ga tudi montirati pravilno? 

Pa kje je glih v teh časih našel. da gre... 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

40 minutes ago, Alex said:

Danes sem ugotovil, da se tudi moj akumulator počasi poslavlja. Ali je kaka možnost sedaj kje kupit novega in ga tudi montirati pravilno? 

Pa kje je glih v teh časih našel. da gre... 

Spodaj imaš vse trgovce, ki poslujejo. https://www.mazda.si/obvestilo/

Če pa se odločiš za neoriginal, preveri v navodilih, kater tip potrebuješ in pokliči v na primer GMT (ravno danes sem na Facebooku videl obvestilo, da ti tudi dostavijo akumulator, zato jih omenjam).

Edit: Kot je že Jest povedal pa imaš gor link za postavitev sistemov nazaj v pravilno stanje.

Popravljeno od NevLado
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

32 minutes ago, NevLado said:

Spodaj imaš vse trgovce, ki poslujejo. https://www.mazda.si/obvestilo/

Če pa se odločiš za neoriginal, preveri v navodilih, kater tip potrebuješ in pokliči v na primer GMT (ravno danes sem na Facebooku videl obvestilo, da ti tudi dostavijo akumulator, zato jih omenjam).

Edit: Kot je že Jest povedal pa imaš gor link za postavitev sistemov nazaj v pravilno stanje.

Se pravi, da bi lahko tudi sam to menjavo opravil, če imam nekaj pojma o "šraufanju"? 

Meni tega linka ne odpre. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alex piše da so na nekaterih servisih zagotovili ustrezne storitve.

Tebe zanima itak samo tole pa ti kar kopiram

KOPER

AVTOPLUS d.o.o. Koper (Istrska cesta 55, 6000 Koper)

Po predhodnem dogovoru. Dosegljivi med 8.–13. uro.

tel. +386-5-613-70-54

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

50 minutes ago, Alex said:

Se pravi, da bi lahko tudi sam to menjavo opravil, če imam nekaj pojma o "šraufanju"? 

Meni tega linka ne odpre. 

Ja, slediš postopku, preberi temo, ki jo je polinkal Jest. Sam tega sicer še nisem probal ampak če boš šel na uradni servis ti bodo to itak naredili oni tam. Je pa tudi nekdo v eni od tem (če ne celo tejle) napisal, da naj med originalnim in aftermarketom sploh ne bi bilo take velike cenovne razlike.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

3 hours ago, Alex said:

Danes sem ugotovil, da se tudi moj akumulator počasi poslavlja. Ali je kaka možnost sedaj kje kupit novega in ga tudi montirati pravilno? 

Pa kje je glih v teh časih našel. da gre... 

Koliko kilometrov imaš? Tvoja je 2016, če se ne motim?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • in to se je zgodilo v demokraciji. pa ne katerikoli demokraciji. v Nemški Demokraciji!
    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.