Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

A misliš, da je bil tisti v Tesli dober voznik kot si ti..... :whatever:

Lahko bi posadil za volan Tesle magari A.S. da Silvo (zame najboljši dirkač vseh časov), pa ne bi bilo bistveno drugače, ker fizikalnih zakonov se v tem primeru ne da ogoljufat, a ne? :) 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ah, Ayrton bi te pošolal, ne le v Tesli S, mogoče celo v Cybertrucku ...

 

Sicer pa take primerjave niso ravno posrečene - dve povsem različni vozili, eno narejeno za kruzanje po avtocesti, drugo, da se zapodi med ovinke ... Pa vprašanje, kakšne gume so bile na obeh itd. 

 

Zdaj, višja teža pri EV je vsekakor faktor, ampak spet ni take drame, saj je baterija na dnu vozila, tako da težišče ni visoko, pa še porazdelitev teže je pri večini vozil zelo ugodna. Tako da tudi EV se da zelo hitro peljati čez ovinke ...

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 10 urami je dvorjan napisal:

Zdaj, višja teža pri EV je vsekakor faktor, ampak spet ni take drame, saj je baterija na dnu vozila, tako da težišče ni visoko, pa še porazdelitev teže je pri večini vozil zelo ugodna. Tako da tudi EV se da zelo hitro peljati čez ovinke ...

 

Ma ne no...masa vozila je verjetno en najpomembnejših faktorjev, na zaprtih ovinkih najpomembnejši. Tudi, če izbereš dva avtomobila z enako maso na KM bo tisti, ki bo imel manjšo skupno maso bistveno hitrejši. Tu ne igra težišče prav nobene drastične vloge, ampak le to kolk avto ven nosi centrifugalna sila. 

 

Sicer pa naj še @g.Wankel pove, ki ima eno lažjih Mazda, kako se to pelje v ovinkih, pa da ni EV-ja, ki bi mu lahko sledil.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 11 urami je dvorjan napisal:

Zdaj, višja teža pri EV je vsekakor faktor, ampak spet ni take drame, saj je baterija na dnu vozila, tako da težišče ni visoko, pa še porazdelitev teže je pri večini vozil zelo ugodna. Tako da tudi EV se da zelo hitro peljati čez ovinke ...

 

Oh spet te cvetke, kot tista, da čutiš razliko v 0,1 bara.

pred 4 minutami je Boss napisal:

Sicer pa naj še @g.Wankel pove, ki ima eno lažjih Mazda, kako se to pelje v ovinkih, pa da ni EV-ja, ki bi mu lahko sledil.

 

Točno to sem hotel povedati. Pa je moja 100kg težja od drugih Miat. Sem zadnjič vozil 300kg težjega Z4 in je razlika dan/noč. Če me je pa prepričal, boste pa čez 14 dni izvedeli :D 

Popravljeno od g.Wankel
  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano (urejeno)

Mel miato, barchetto, zdaj coupeja. Trije tipi avtov, vsi lahki, en rwd podhranjen 1100kg, en fwd srednje hranjen 1000kg, zdaj fwd kar primerno rejen, a že težji 1250kg

 

Tud dveh ne moreš enako peljat, oz se obnasajo enako. Mazda pa je ena redkih ki ima tezo razporejeno 90-60-90 :) in je lahko podhranjena pa se ji ne pozna

 

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano (urejeno)
pred 59 minutami je jures napisal:

Mel miato, barchetto, zdaj coupeja. Trije tipi avtov, vsi lahki, en rwd podhranjen 1100kg, en fwd srednje hranjen 1000kg, zdaj fwd kar primerno rejen, a že težji 1250kg

 

Med vrsticami najdeš rešitev :D 

Sam tvoja miata pa še kar gaga, vidiš :D 

Popravljeno od g.Wankel

 

 

Napisano
pred 51 minutami je g.Wankel napisal:

 

Med vrsticami najdeš rešitev :D 

Sam tvoja miata pa še kar gaga, vidiš :D 

o zdej jo je viper ornk nafutral.....:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 12 urami je jures napisal:

o zdej jo je viper ornk nafutral.....:)

Če je to tista k mislim, je nafutrana, vozi se pa ne, ker so jo FIA pravila zasrala :P

Napisano
pred 5 urami je 50keda napisal:

Če je to tista k mislim, je nafutrana, vozi se pa ne, ker so jo FIA pravila zasrala :P

 

Vozi v drift serijah. Ne vem, če ma FIA kaj tu ;)

 

 

Napisano

No ja potem je ta, ja, letos ni vozil državnega, ker ima samo lok, nima cele kletke in se ni mogu prijavit ;) Drift prvenstvo je blo pod okriljem AŠ zveze in potem tle nastopjo FIA pravila in morš met celo kletko, vsaj tako sem bil informiran.

Napisano
pred 3 minutami je 50keda napisal:

No ja potem je ta, ja, letos ni vozil državnega, ker ima samo lok, nima cele kletke in se ni mogu prijavit ;) Drift prvenstvo je blo pod okriljem AŠ zveze in potem tle nastopjo FIA pravila in morš met celo kletko, vsaj tako sem bil informiran.

 

Maš prav, je potrdil :D 

 

 

Napisano

Čist tko za info, da ne bo kdo rekel, da nisem povedal. V soboto sem tankal, tako da cena goriv ne bo padla. Hvala Golob in Golobica.

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Čudno ni nekega odziva na višje cene goriv.... :whatever:

 

Ah, saj smo to pri tinjaku že navajeni. Škoda pisanja. 

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Alex napisal:

Ah, saj smo to pri tinjaku že navajeni. Škoda pisanja. 

 

Pa vseen pišeš.

 

 

Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Čudno ni nekega odziva na višje cene goriv.... :whatever:

 

 

A veš, da sem tudi jaz presenečen. Sem čakal komentarje v smislu "je treba wohcet plačat"...

 

  • Všeč 1
  • Haha 2

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 51 minutami je Tilen5 napisal:

DOL S HOLOBOM!

Zdej bo šel tko kr samo dol, ne bo imel časa poveljevat državi, k je sveže poročen 😉

pred 7 urami je Bini napisal:

Čudno ni nekega odziva na višje cene goriv.... :whatever:

 

Eh, za tist cent, se nima smisla razburjat.

 

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
Citat

Če ne bi regulirali cen NMB 95, bi po naših ocenah, za liter NMB 95 bilo potrebno odšteti okoli 1,545 evra na liter

 

Malo morgen. Petrol bi bil že na 2.2€ / liter :D

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sem že 4 leta na celoletnih Michelin Crossclimate 2. Ponavadi me ljudje prepričujejo, da šparam (guma je 150€+ ena, tko, da ne vem kje je tuki šparanje). Na leto nardim 10-15k. Poleti na mokrem drži občutno bolje kot letna Goodyear eff grip, ki je na mokrem očitno porazna, ker govorim iz lastne izkušnje, ne povzeto s kakih rezultatov testov.  Pozimi nisem s tem Michelinkam imel do sedaj nobenih čudnih situacij, res je pa, da po nekem ultra snegu ne vozim spet. Pred hišo imam sicer dokaj strm klanec, ki pa mi ni do danes še povzročal kakih problemov s speljevanjem v snegu. Sigurno je zimska guma pozimi najboljša, ampak, če folk vozi 4-5 let stare, z zakonsko minimalnim profilom, mogoče še mal manj... ne mi pametovat o varnosti prosim 😀
    • Tako pišejo v Janševem mediju… Delo piše pa drugače…    Zakaj Tarče ni vodila Erika Žnidaršič? RTV odgovarja WWW.DELO.SI Po naših informacijah v tem trenutku ni prišlo do zamenjave urednika.    
    • Ehhh beda 🙁   Po drugi strani pa poglej zadevo z druge strani. Pri teh letih je šel na drug svet v akciji, ne pa privezan na neko posteljo ali invalidski voziček.   Če si lahko želim nekaj v pozni starosti bi raje padel z lojtre kot pa izdihnil kot rastlinca.
    • Ne vem, zraven maš video, katerega predvidevam, da nisi pogledal, ker pol ne bi tole spraševal.    Sicer pa ne vem s katerim delom mojega posta v točkah se ne strinjaš?   Problem je le v tem, da včasih se pretirava pri navedbah. Glede gum je pa tako, da gume pri vožnji zaradi upogibanja ustvarjajo notranjo energijo, ki se odrazi v toploti. Gume imajo vedno kar nekaj stopinj višjo temperaturo kot okolica.    Sicer ne priporočam uporabo letnih pozimi, ampak en nasvet vseeno, če kdo bozi letne pozimi. Nekoliko je treba tlak spustit, da bo gumo bolje mečkalo in se bo ustvarjalo več toplote, ter ohranjalo gumo bolj prožno in mehkejšo pri nizkih temperaturah. Seveda pa to nekoliko poveča porabo in povečuje obrabo.
    • Točno tako. Najbolj so mi šle pa na organ reklame na youtubu. Ni hujše reklame, kot reklama k ti jo vsilijo sredi predvajane glasbe in to reklama dolga več minut...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.