Skoči na vsebino

Terenec


Mraušk Mčk

Priporočeno sporočilo

Ja, no, hvala. Zdaj mi je jasno, zakaj mi poleti en rezervar zdr?i pol meseca (?e se slu?ajno vsak dan peljem z BTjem v dolino, kar pa je prej izjema kot pravilo), pozimi pa le ?tiri dni.

 

In vem, da me boste razglasili za bogokletnika, ker si upam na Mazdinem forumu napisati kaj takega, a vseeno:

z Volvotom je ?ivljenje la?je!

 

Kdor ne verjame, naj si ogleda prilo?eno fotografijo.

post-5658-1291909143_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobro jutro, Boss.

 

In da se malo oddol?im za prej?njo izjavo, tudi brez Mazde ne gre. Hondo Jazz in sestrinega Forda Fusion smo takole zvlekli ven, nato se je sestra spomnila na kamero in je posnela, kako spravljamo "na kopno" stri?evega Unota. Vsi so bili na obisku - dru?insko slavje - in je ?e popoldan za?elo sne?iti in nato sne?ilo vse do 75 cm. Ko je prej omenjeni Volvo opravil svoje, pa smo jih takole zvlekli na plano...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobro jutro, Boss.

 

In da se malo oddol?im za prej?njo izjavo, tudi brez Mazde ne gre. Hondo Jazz in sestrinega Forda Fusion smo takole zvlekli ven, nato se je sestra spomnila na kamero in je posnela, kako spravljamo "na kopno" stri?evega Unota. Vsi so bili na obisku - dru?insko slavje - in je ?e popoldan za?elo sne?iti in nato sne?ilo vse do 75 cm. Ko je prej omenjeni Volvo opravil svoje, pa smo jih takole zvlekli na plano...

 

 

sta pa norci v vasmu koncu..kaj vi pijete? :D:D

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak ste pa heroji, da greste tkole vla?t avte iz snega namest, da bi ga mal odkidal.

 

O?itno nisi videl tega videa

 

 

Aja, pa zakaj, mora biti avto ?e v prestavi, k ga vle?ete ven? A zato, da ni preve? lahko? :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bravo, Boss, o?i pa ima?. Avto je bil parkiran in pu??en v prestavi, da ne bi ro?na slu?ajno primrznila. Ko je Volvo pri?el na dvori??e, ni vedel, do kam to?no lahko o?isti, da ne zapne kak?en avto. Zato smo jih takole enega za drugim zvlekli ven. To je trajalo vsega skupaj 20 minut (za vse tri avtomobile). Strojnik je ta ?as popil eno kavo. Nato je Volvo po?istil ?e preostanek in ?el naprej. ?e bi se jih lotili "odkidavat", bi trajalo precej dlje in Volvo ne bi ?akal. In tako smo avtomobile vlekli kar v prestavi. In ko smo ga zvlekli ven, se ni bilo bati, da se odpelje po hribu navzdol in v Mazdo. Pa saj to, da je v prestavi, je pri?lo do izraza ?ele na ?istini, ko je avto drsal ?ez ves tisti sneg, so bila kolesa itak v zraku in se to ni poznalo.

 

In zakaj nismo kidali? Malo sem ?e omenil zgoraj, ostalo pa tu: 75 cm ju?nega snega in 3-4 cm debela poledenela skorja. Za z lopato je to zelo veliko. Volvo pa je s tem opravil hitro.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak ste pa heroji, da greste tkole vla?t avte iz snega namest, da bi ga mal odkidal.

 

O?itno nisi videl tega videa

 

 

Aja, pa zakaj, mora biti avto ?e v prestavi, k ga vle?ete ven? A zato, da ni preve? lahko? :ne vem:

 

1. Ta kreten je vlekel na polno

2. imeli so pri?gano ma?ino z automatskim menjalnikom v rikvercu - s pogonom spredaj (se vidi)

3. budala je sedel notri, da je cez previs bilo ?e ve? te?e spredaj.....

 

Ameri?ani pa?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mi zna kdo razlo?iti, zakaj mi sprednje pnevmatike na BTju po obeh robovih pobira bolj kot po sredini pnevmatike. Ko sem to opazil prvi?, sem mislil, da imam pnevmatike premalo napolnjene. Pa sem dvignil tlak v pnevmatiki za 0,5 bara. Pa ne pomaga, robovi se ?e vedno hitreje obrabljajo kot pa sredina pnevmatike. Zakaj?

Zadnje pnevmatike pa so napolnjene po navodilih in jih pobira lepo enakomerno po celi ?irini.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mi zna kdo razlo?iti, zakaj mi sprednje pnevmatike na BTju po obeh robovih pobira bolj kot po sredini pnevmatike. Ko sem to opazil prvi?, sem mislil, da imam pnevmatike premalo napolnjene. Pa sem dvignil tlak v pnevmatiki za 0,5 bara. Pa ne pomaga, robovi se ?e vedno hitreje obrabljajo kot pa sredina pnevmatike. Zakaj?

Zadnje pnevmatike pa so napolnjene po navodilih in jih pobira lepo enakomerno po celi ?irini.

 

Optika na V (navznoter)?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bi rekel, da ne, ker mi obe sprednji pnevmatiki pobira po obeh robovih. ?e bi bila optika, bi obe pnevmatiki pobiralo samo po zunanjih ali pa samo po notranjih robovih. Tako mi pa obe sprednji pnevmatiki pobira po obeh robovih - ?e najbolj podobno premalo napolnjeni pnevmatiki. ?eprav je pol bara ve?, kot je predpisano.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bi rekel, da ne, ker mi obe sprednji pnevmatiki pobira po obeh robovih. ?e bi bila optika, bi obe pnevmatiki pobiralo samo po zunanjih ali pa samo po notranjih robovih. Tako mi pa obe sprednji pnevmatiki pobira po obeh robovih - ?e najbolj podobno premalo napolnjeni pnevmatiki. ?eprav je pol bara ve?, kot je predpisano.

 

aaa jaz sem razbral obe po obeh zunanjih..............

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

?e eno vpra?anje, ?e nisem prezahteven:

 

velikokrat se mi zgodi, da pri vklopljenem ?tirikolesnem pogonu in reduktorju sprednje levo kolo zdrsuje (ga vidim, ?e glavo nagnem skozi okno), avto pa stoji na mestu. Zadnje levo kolo (ki ga ravno tako vidim, ?e glavo nagnem skozi okno) stoji povsem pri miru. Kolikor so mi razlo?ili, naj bi Mazda BT 50 imela nekak?no avtomatsko zaporo diferenciala in kadar ostro zavijam na trdi podlagi, se res ?uti, da avto "poskakuje" in da se nekaj upira. Sprednji pogon pa naj bi bil priklopljiv in zato brez diferenciala, kar pomeni, da se kolesa vrtijo enako in zaradi tega se ne sme s ?tirikolesnim pogonom voziti po trdi podlagi. Kaj je zdaj pri vsem skupaj: na trdi podlagi se ho?e vse zlomit, v snegu pa ena guma zdrsuje in avto stoji kljub vklopljenemu ?tirikolesnemu pogonu.

V?asih pomaga, ?e ga malo "masiram" naprej in nazaj, najve?krat (tudi danes) pa brez vitla ne gre naprej.

 

Mi lahko kdo malo bolje razlo?i te pogone in kako delujejo.

 

A "?pere" ta re? nima, tako kot jo ima Ursus? In kaj je tista avtomatska 70%, ki naj bi jo Mazda imela?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mi imamo gasilskega: Land Rover Defender. Ima zaporo (?pero) sredinskega diferenciala. To pomen (?e prav razumem) da spoji sprednji in zadnji diferencial. Kar sem iz uporabe ugotovil da poganja zadnja in prednja os enako - kar pa pomeni da lahko v prazno vrti eno prednje in eno zadnje kolo. Ne moreta pa enako vle?i oba prednja oz. oba zadnja ker potem rabi? ?e posebej "?pero" na prednji osi in posebej na zadnji osi!

Tako ima Defender - za Mazdo pa ne vem.

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, na to pa sploh nisem pomislil. Res je, Defender ima sredinski diferencial in njegovo blokado. Mazda tega diferenciala nima in ko priklopi? pogon na vse ?tiri, je ?e "blokiran". Nisem se pa spomnil, da bi takrat, ko eno kolo zdrsuje, pogledal ?e "diagonalnega".

 

Vseeno naj bi Mazda imela zadaj nekak?no 70% avtomatsko zaporo. A jaz ?e nisem "de?ifriral" njenega delovanja. Mi lahko kdo pomaga?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e eno vpra?anje, ?e nisem prezahteven:

 

velikokrat se mi zgodi, da pri vklopljenem ?tirikolesnem pogonu in reduktorju sprednje levo kolo zdrsuje (ga vidim, ?e glavo nagnem skozi okno), avto pa stoji na mestu. Zadnje levo kolo (ki ga ravno tako vidim, ?e glavo nagnem skozi okno) stoji povsem pri miru. Kolikor so mi razlo?ili, naj bi Mazda BT 50 imela nekak?no avtomatsko zaporo diferenciala in kadar ostro zavijam na trdi podlagi, se res ?uti, da avto "poskakuje" in da se nekaj upira. Sprednji pogon pa naj bi bil priklopljiv in zato brez diferenciala, kar pomeni, da se kolesa vrtijo enako in zaradi tega se ne sme s ?tirikolesnim pogonom voziti po trdi podlagi. Kaj je zdaj pri vsem skupaj: na trdi podlagi se ho?e vse zlomit, v snegu pa ena guma zdrsuje in avto stoji kljub vklopljenemu ?tirikolesnemu pogonu.

V?asih pomaga, ?e ga malo "masiram" naprej in nazaj, najve?krat (tudi danes) pa brez vitla ne gre naprej.

 

Mi lahko kdo malo bolje razlo?i te pogone in kako delujejo.

 

A "?pere" ta re? nima, tako kot jo ima Ursus? In kaj je tista avtomatska 70%, ki naj bi jo Mazda imela?

 

Mazda ima zaporo zadnjega diferenciala. Ne vem, ?e je podatek 70% zapore to?en. Mogo?e je to podatek koliko momenta se prenese na kolo, ki ima oprijem. Pri 40% zapori se 20% momenta prenese s kolesa, ki nima oprijema na kolo, ki ga ima. Glede na to izra?unamo, od polovice torej 50% odvzamemo 40%/2 in ostane 30% momenta, kolo pa, ki ima oprijem pa dobi 20% momenta in ima tako 50+20=70%.

?e pa je zapora dejansko 70% ostane na kolesu brez oprijema 50-70/2=15%, kolo z oprijemom pa pridobi 35% momenta in ima tako 50+35=85%.

Zapora diferenciala ne pomeni,da kolo ne more zdrsniti, pomeni le, da na?eloma zadnja os ne bo obstala, ker se kljub zdrsuenega kolesa moment prena?a na drugo kolo. V slu?aju brez zapore se celoten moment prenese na kolo, ki je zdrsnilo, zato ni ve? prenosa mo?i na podlago. Torej ko zdrsnejo kolesa ob delni zapori diferenciala se kljub temu prena?a dolo?en moment na podlago.

Tudi pri 100 zapori diferenciala je mo?en zdrs pogonskih koles le, da se kolesa vrtijo z enako hitrostjo.

Delna zapora diferenciala omogo?a spremembo smeri, pri popolni pa je sprememba smeri ote?ena.

 

Dodajam ?e, da ?e kljub blokadi zadnjega diferenciala kolesa ?e vedno drsijo, bo potrebno razmi?ljati o izbiri bolj terenskih gum.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).
    • Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.