Skoči na vsebino

Terenec


Mraušk Mčk

Priporočeno sporočilo

  • 6 mesecev kasneje...
  • 5 tednov kasneje...

Joj kak?en blesav tekst - men ni blo ?ist ni? sme?no. Avto je pa? uporabljal kot delovno sredstvo - a ?e bi bil pa s traktorjem za 100k? bi bilo pa OK? Novinarjem res tem zmanjkuje pol pa take bu?e trosijo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se je pa pokazalo to, kar sem ?e nekajkrat napisal: pri terencih mo? motorja in sposobnost podvozja izgubita vso prednost, ?e pnevmatike niso prave. Da v tisti bregec ni mogel potegniti niti prazne prikolice je kriv samo ne?en cestni profil pnevmatik. ?eprav, kolikor se iz posnetka vidi, mehaniko in podvozje ima dobro in razdeljevanje mo?i na kolesa tudi. Samo kaj, ko kolesa niso imela dobrega oprijema, da bi lahko to izkoristil...

 

Ja, pa eno je, da se odpelje po prikolico drv, drugo pa, da cel dan drvari. Ko pa zmanjka elektrike, pa kaj? Priklopi? na bukev? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ne bi vedel da je Mazda, bi mislil, da je Suzuki...

 

http://www.tradecarview.com/specifications/mazda/az-offroad/xc_at/8844/

 

http://yakmee.com/mazda-az+offroad

 

Mi je pa zanimivo, kako Suzuki Jimny in Lada Niva obvladujeta ?as. Sicer so Jimnya malo posodabljali (ampak res malo, vmes je tudi spremenil ime v Samurai), Lado Nivo pa so ?e manj posodabljali. In tako ju ?tancajo prakti?no nespremenjene prvega od leta 1970, drugega od leta 1977. In ?e vedno sta aktualna in ?e vedno se prodajata in ?e vedno sta na svojem podro?ju spo?tovana, vredna zaupanja in dovolj zmogljiva, da ?e po 40 letih kljubujeta konkurenci. Nekaj podobnega je tudi Land Rover Defender, ki pa so ga za?eli delati "?ele" leta 1983, a so ga tudi ?e nehali proizvajati... Tista dva mala kinderjaj?ka pa obvladujeta ?as. O?itno je Suzukiju in Ladi ?e v za?etku uspelo narediti popolno vozilo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ne bi vedel da je Mazda, bi mislil, da je Suzuki...

 

http://www.tradecarview.com/specifications/mazda/az-offroad/xc_at/8844/

 

http://yakmee.com/mazda-az+offroad

 

Mi je pa zanimivo, kako Suzuki Jimny in Lada Niva obvladujeta ?as. Sicer so Jimnya malo posodabljali (ampak res malo, vmes je tudi spremenil ime v Samurai), Lado Nivo pa so ?e manj posodabljali. In tako ju ?tancajo prakti?no nespremenjene prvega od leta 1970, drugega od leta 1977. In ?e vedno sta aktualna in ?e vedno se prodajata in ?e vedno sta na svojem podro?ju spo?tovana, vredna zaupanja in dovolj zmogljiva, da ?e po 40 letih kljubujeta konkurenci. Nekaj podobnega je tudi Land Rover Defender, ki pa so ga za?eli delati "?ele" leta 1983, a so ga tudi ?e nehali proizvajati... Tista dva mala kinderjaj?ka pa obvladujeta ?as. O?itno je Suzukiju in Ladi ?e v za?etku uspelo narediti popolno vozilo...

Saj je Suzuki  :D

 

https://sco.wikipedia.org/wiki/Mazda_AZ-Offroad

 

Motor je pa ultra velik  :hohoho:  :hohoho:  :hohoho:

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...
  • 1 mesec kasneje...

Fotr je dal dvignit in pove?at nosilnost svojga terenca pa neke traktorske feltne & gume je gor nataknil. Zdj se ga ?e kr mal bojim da me ne povoz, bom pa vseen za eno zanimivo fotko nahitr zravn parkiru.

 

4f6d35a40ac231c6a8154fd1df1fd842.jpg

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prenosna hi?ka ja, baje je bil z njo gor ravno na meji nosilnosti po papirjih. Za dvigovat pa spu??at ma pa zdj vgrajen air ride, ne vem pa na kak?ni poziciji je na fotki. Pomoje neka srednja..

 

Letos mata staretdva v planu ponovit Corsico in bi bla rada mal bol po terenu :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
  • 11 mesecev kasneje...

?e je upanje, da bodo terenci ostali terenci kljub poplavi SUVov...

 

In ?tancajo ga ?e od aprila 1970, pa ?e vedno je aktualen. In po obliki in zasnovi ni bistvene razlike od prvega do zdaj in tudi za v prihodnje bo o?itno tako...

 

https://www.youtube.com/watch?v=FPt8vR6-4zY

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je to! Meni je ful v?e?. Mogo?e to bo na? tertiary car.

Na? jimny bo zdaj star 20 let, ma ga je rja zelo na?ela. Podvozje ?e nekako je, ma spodnji del je zelo gniv.

 

?e ne pa ni terena, da ga ne premaga.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.