Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja pa tko povej - Petrol Q Max LPG

 

Tko bi ?e na prvo vedel o ?em govori?.

33112_1.png

Napisano

kok ste kej odbil za tale LPG za montazo? tut razmislam o plinu ze pocas...prevelka poraba,zdele polet pa sploh...

kolega mi priporoca da grem delat to v bosno za cca. 650?...kaj vi kej pravte o tem?

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

Raje v Sloveniji nekam naredit kvalitetno, kot skos hodit dol popravlat ?e kaj ne ?tima :prstgor:

 

+?e vgradi? pri nas je dosti manj komplikacij s homologacijo, pri tuji monta?i se zarad tega potem folk skos ?verca in upa da jih ne dobijo

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

to je res ja...sam je pa 50% cenej...pac na izlet v bihac ;) more se kdo javt k pozna koga k je to tm delu...

po telefonu se je slisal vse lepo in prav...kaj pa vem...ke pa v sloveniji najbols?

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

@Josh, ti bom kar povedal svojo izku?njo in sicer sem v takratno mojo makino - Toyoto Celico vgradil LPG sistem v Novem Sadu (tam dela priznani majstr DORA AUTOGAS, tradicije ima ?e preko 20 let), no smo vgradili in sem se neki cajta vozu, pol pa je blo treba akumulator menjat in ?e ne spomnim se kero malenkost, skratka meni se nastavitve podrejo, avto trokira, ska?e kot koza. Pri nas noben ni vgrajeval tega sistema kot sem ga imel jaz. Kaj misli? kaj je sledilo? Ima? prav - pot v Novi Sad, spet. :aaaaa:

 

No pa smo prestavli LPG sistem ko sem Seliko prodal, pa je ?el sistem v Laguno II (karti?na ?katla, brez klju?a), pa mi je nek majstr z Gorenjske to "prebekslal" in sem ?el na fine nastavitve SPET v Novi Sad. No ?ez neki cajta spet za?ne koreta cukat in skakat, jah kaj (bi moralo) sledit, lahko si misli?. Pa ni, ker sem koreto raj?i prej prodal in je ?la direkt v R Srbijo, pa naj zdej kdo drug z njo hodi v Novi Sad, verjetno ima bli?je kot jaz (razen ?e je kje totalno na meji z Makedonijo mogo?e, hehe. :cheers:

 

Tok o tem, takrat (konec leta 2007) sem dal 800?, pri nas bi pa bilo mogo?e 1200?, pol pa parkrat na pot, pa si sam izra?unaj kaj je cenej?e. Plus to, da nisem imel nikoli urejene homologacije, tako da ?e dobro da nisem imel kak?nih te?av s :policaj:

 

Je pa to samo moja izku?nja, podal sem ti pa? informacije iz prve roke, odlo?i se pa po svoji lastni presoji. :vesel:

 

Lep pozdrav!

 

Borut

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

hehe borut,ker car...to sm rabu,da pove nekdo iz izkusn.

bols ja da se to pr ns postima kokr pa da par 100? prsparam,k bi jih itak pol porabu za pot nazaj,oz. ko bi tm caku 5-7h (montaza) lacn hitr ratas,pa se kej nabavlas za oblect ;)

 

O.K. zdej se samo se za 100% odlocm ce bi res ga dav na LPG... borut kam si ga ti pelu?

 

THNX dude!

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

mx5 je naredila 560km z 38 litri...pa ni bla glih "cruise" voznja...

ocitno ji je pasal servis :jupiii:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

hehe borut,ker car...to sm rabu,da pove nekdo iz izkusn.

bols ja da se to pr ns postima kokr pa da par 100? prsparam,k bi jih itak pol porabu za pot nazaj,oz. ko bi tm caku 5-7h (montaza) lacn hitr ratas,pa se kej nabavlas za oblect ;)

 

O.K. zdej se samo se za 100% odlocm ce bi res ga dav na LPG... borut kam si ga ti pelu?

 

THNX dude!

 

?rnozmajko sem ?e dobil predelano in homologirano, druga?e pa priporo?am podjetje SIGAS, s katerimi imam odli?ne izku?nje! :cheers:

 

Ja s temi YU varjantami morda pri?para? na kratek rok (takoj ob pla?ilu vgradnje), na dolgi rok in z ?IVCI pa vsekakor ne. <_<

 

P.S: - ?e te karkoli ?e zanima, najbolje da pi?emo v LPG temah, ne pa tukaj! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Yu se po moje spla?a za ?isto nov avto - zakaj - manj okvar + 4 leta ni tehni?nega :hohoho: . Po 4h letih pa ?e je treba ven vr?e? pa si ?e vse 3x nazaj dobil za ceno 500? :):)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

44l/600km :pepsi::pepsi::pepsi::pepsi::pepsi: In to zelo umirjene vo?nje (ve?inoma avtocesta pa 130km/h). Zadnji?, ko sem ga pa malo bolj ?panal (med 150 in 180km/h) pa 8l. Se mi zdi, da s Qmaxom mi ?e ve? cuka :vino: ?eprav... leti pa fenomenalno. Pri 170 (ob dobri meri zdravega razuma seveda) dela tako mirno in lahkotno, da ne more? verjet. Pa stopalke za plin se komaj dotikam. Brez pretiravanja :zvizga:

Napisano

Zadnji tank, mazda 6 143PS DPF:

02.07.2012 48,41 61,34 149.186 870 5,56l

 

Vmes ?e relacija proti Krku, tja doli po AC 120kmh, nazaj 140-150kmh (?ena mela popadke) :-)

Napisano

a so bli popadki prej al pol ko si "gonil" nezasli?anih 150km/h :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Moja trenutna na poraba.com:

 

9. Mazda MX-5

(2002) bencin 1.6 g.Vankel 5 7.64

 

10. Mazda MX-5

(2002) bencin 1.6 LabiGT 52 7.59

 

11. Mazda MX-5

(1992) bencin 1.6 enej_46 5 6.34

 

?e mal pa bom prehitu labija pa eneja :hohoho:

Podpis.png

 

Napisano

Moja trenutna na poraba.com:

 

9. Mazda MX-5

(2002) bencin 1.6 g.Vankel 5 7.64

 

10. Mazda MX-5

(2002) bencin 1.6 LabiGT 52 7.59

 

11. Mazda MX-5

(1992) bencin 1.6 enej_46 5 6.34

 

?e mal pa bom prehitu labija pa eneja :hohoho:

 

ne vem, ce sem jaz prehitel eneja (ne spremljam toliko, na poraba.com pa sploh se mi ne da vec pisat), ampak zadnje case moja mx5 gre vec na zrak kakor ne bencin :jupiii:

5.6l/100km je zadnji tank...zakon

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

to bo zihr zato, ker jih vozta kot dizle na 2k obratih :harhar:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

al pa ker razumemo te motorje pa vemo kdaj jih je treba saltat...koncept specificne porabe pa to sej ves (navor/moc/poraba), kar 2000rpm zagotovo ni :aaaaa:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Zadnji tank, mazda 6 143PS DPF:

02.07.2012 48,41 61,34 149.186 870 5,56l

 

Vmes ?e relacija proti Krku, tja doli po AC 120kmh, nazaj 140-150kmh (?ena mela popadke) :-)

 

ko je moja imela popadke sm po hitri cesti vozu 230km/h, trzica do kranj sm pa bil v slabih 5 min...

www.trziskisladoled.si

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

How much lower can it get :-) Tole bo pa te?ko ?lo ?e ni?je, zadnji tank 5.34 :-)

 

Garant je Pelko servisiral avto? :aaaaa::cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.