Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja pa tko povej - Petrol Q Max LPG

 

Tko bi ?e na prvo vedel o ?em govori?.

33112_1.png

Napisano

kok ste kej odbil za tale LPG za montazo? tut razmislam o plinu ze pocas...prevelka poraba,zdele polet pa sploh...

kolega mi priporoca da grem delat to v bosno za cca. 650?...kaj vi kej pravte o tem?

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

Raje v Sloveniji nekam naredit kvalitetno, kot skos hodit dol popravlat ?e kaj ne ?tima :prstgor:

 

+?e vgradi? pri nas je dosti manj komplikacij s homologacijo, pri tuji monta?i se zarad tega potem folk skos ?verca in upa da jih ne dobijo

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

to je res ja...sam je pa 50% cenej...pac na izlet v bihac ;) more se kdo javt k pozna koga k je to tm delu...

po telefonu se je slisal vse lepo in prav...kaj pa vem...ke pa v sloveniji najbols?

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

@Josh, ti bom kar povedal svojo izku?njo in sicer sem v takratno mojo makino - Toyoto Celico vgradil LPG sistem v Novem Sadu (tam dela priznani majstr DORA AUTOGAS, tradicije ima ?e preko 20 let), no smo vgradili in sem se neki cajta vozu, pol pa je blo treba akumulator menjat in ?e ne spomnim se kero malenkost, skratka meni se nastavitve podrejo, avto trokira, ska?e kot koza. Pri nas noben ni vgrajeval tega sistema kot sem ga imel jaz. Kaj misli? kaj je sledilo? Ima? prav - pot v Novi Sad, spet. :aaaaa:

 

No pa smo prestavli LPG sistem ko sem Seliko prodal, pa je ?el sistem v Laguno II (karti?na ?katla, brez klju?a), pa mi je nek majstr z Gorenjske to "prebekslal" in sem ?el na fine nastavitve SPET v Novi Sad. No ?ez neki cajta spet za?ne koreta cukat in skakat, jah kaj (bi moralo) sledit, lahko si misli?. Pa ni, ker sem koreto raj?i prej prodal in je ?la direkt v R Srbijo, pa naj zdej kdo drug z njo hodi v Novi Sad, verjetno ima bli?je kot jaz (razen ?e je kje totalno na meji z Makedonijo mogo?e, hehe. :cheers:

 

Tok o tem, takrat (konec leta 2007) sem dal 800?, pri nas bi pa bilo mogo?e 1200?, pol pa parkrat na pot, pa si sam izra?unaj kaj je cenej?e. Plus to, da nisem imel nikoli urejene homologacije, tako da ?e dobro da nisem imel kak?nih te?av s :policaj:

 

Je pa to samo moja izku?nja, podal sem ti pa? informacije iz prve roke, odlo?i se pa po svoji lastni presoji. :vesel:

 

Lep pozdrav!

 

Borut

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

hehe borut,ker car...to sm rabu,da pove nekdo iz izkusn.

bols ja da se to pr ns postima kokr pa da par 100? prsparam,k bi jih itak pol porabu za pot nazaj,oz. ko bi tm caku 5-7h (montaza) lacn hitr ratas,pa se kej nabavlas za oblect ;)

 

O.K. zdej se samo se za 100% odlocm ce bi res ga dav na LPG... borut kam si ga ti pelu?

 

THNX dude!

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

mx5 je naredila 560km z 38 litri...pa ni bla glih "cruise" voznja...

ocitno ji je pasal servis :jupiii:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

hehe borut,ker car...to sm rabu,da pove nekdo iz izkusn.

bols ja da se to pr ns postima kokr pa da par 100? prsparam,k bi jih itak pol porabu za pot nazaj,oz. ko bi tm caku 5-7h (montaza) lacn hitr ratas,pa se kej nabavlas za oblect ;)

 

O.K. zdej se samo se za 100% odlocm ce bi res ga dav na LPG... borut kam si ga ti pelu?

 

THNX dude!

 

?rnozmajko sem ?e dobil predelano in homologirano, druga?e pa priporo?am podjetje SIGAS, s katerimi imam odli?ne izku?nje! :cheers:

 

Ja s temi YU varjantami morda pri?para? na kratek rok (takoj ob pla?ilu vgradnje), na dolgi rok in z ?IVCI pa vsekakor ne. <_<

 

P.S: - ?e te karkoli ?e zanima, najbolje da pi?emo v LPG temah, ne pa tukaj! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Yu se po moje spla?a za ?isto nov avto - zakaj - manj okvar + 4 leta ni tehni?nega :hohoho: . Po 4h letih pa ?e je treba ven vr?e? pa si ?e vse 3x nazaj dobil za ceno 500? :):)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

44l/600km :pepsi::pepsi::pepsi::pepsi::pepsi: In to zelo umirjene vo?nje (ve?inoma avtocesta pa 130km/h). Zadnji?, ko sem ga pa malo bolj ?panal (med 150 in 180km/h) pa 8l. Se mi zdi, da s Qmaxom mi ?e ve? cuka :vino: ?eprav... leti pa fenomenalno. Pri 170 (ob dobri meri zdravega razuma seveda) dela tako mirno in lahkotno, da ne more? verjet. Pa stopalke za plin se komaj dotikam. Brez pretiravanja :zvizga:

Napisano

Zadnji tank, mazda 6 143PS DPF:

02.07.2012 48,41 61,34 149.186 870 5,56l

 

Vmes ?e relacija proti Krku, tja doli po AC 120kmh, nazaj 140-150kmh (?ena mela popadke) :-)

Napisano

a so bli popadki prej al pol ko si "gonil" nezasli?anih 150km/h :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Moja trenutna na poraba.com:

 

9. Mazda MX-5

(2002) bencin 1.6 g.Vankel 5 7.64

 

10. Mazda MX-5

(2002) bencin 1.6 LabiGT 52 7.59

 

11. Mazda MX-5

(1992) bencin 1.6 enej_46 5 6.34

 

?e mal pa bom prehitu labija pa eneja :hohoho:

Podpis.png

 

Napisano

Moja trenutna na poraba.com:

 

9. Mazda MX-5

(2002) bencin 1.6 g.Vankel 5 7.64

 

10. Mazda MX-5

(2002) bencin 1.6 LabiGT 52 7.59

 

11. Mazda MX-5

(1992) bencin 1.6 enej_46 5 6.34

 

?e mal pa bom prehitu labija pa eneja :hohoho:

 

ne vem, ce sem jaz prehitel eneja (ne spremljam toliko, na poraba.com pa sploh se mi ne da vec pisat), ampak zadnje case moja mx5 gre vec na zrak kakor ne bencin :jupiii:

5.6l/100km je zadnji tank...zakon

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

to bo zihr zato, ker jih vozta kot dizle na 2k obratih :harhar:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

al pa ker razumemo te motorje pa vemo kdaj jih je treba saltat...koncept specificne porabe pa to sej ves (navor/moc/poraba), kar 2000rpm zagotovo ni :aaaaa:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Zadnji tank, mazda 6 143PS DPF:

02.07.2012 48,41 61,34 149.186 870 5,56l

 

Vmes ?e relacija proti Krku, tja doli po AC 120kmh, nazaj 140-150kmh (?ena mela popadke) :-)

 

ko je moja imela popadke sm po hitri cesti vozu 230km/h, trzica do kranj sm pa bil v slabih 5 min...

www.trziskisladoled.si

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

How much lower can it get :-) Tole bo pa te?ko ?lo ?e ni?je, zadnji tank 5.34 :-)

 

Garant je Pelko servisiral avto? :aaaaa::cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.