Skoči na vsebino

Poraba!


andrazzz

Priporočeno sporočilo

Ni slabo Si?i, si pa zgleda pedal za gas samo narahlo bo?al al se motim :ne vem:

Moja zadnja poraba je kljub Webastu (ki vsak dan zjutraj laufa cca pol ure) je bila nadvse zglednih 6,17l/100km

 

Moja zadnje ?tiri dni pa-O,Ol/100km(ker je stala pri miru) :P

Druga?e pa jo je ?ena spravila z "ne?no" nogo, 3X relacija KP-LJ na 6.0l/100 km. :bravo:

To meni ni ?e uspelo...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...

Vam zdele Mazdojci kej majn tro?ijo, ko je rahlo toplej?! :P

 

Pr men je prakti?no kontra, se prav d je pozim ni?ja poraba, mah ful ?udno! :ne vem:

 

Zdej se vozm nekje 7.5 do 7.8, zadnje tanke, sicer pa ve? ko po?re, ve? bom meu OMV ?og v svoji lasti! :whatever::hohoho::vesel:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dans delal in pomagal nosit gips plate in poslu?te to... :D tip ma passata, 96 letnik in mu pije 6.2l in z 70l prevozi pribli?no 1200km :blink: to pa je var?n avto :P je pa 1.8 dizl

 

EDIT: na ?tevcu ma pa ?e 217.000 km

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dans delal in pomagal nosit gips plate in poslu?te to... :D tip ma passata, 96 letnik in mu pije 6.2l in z 70l prevozi pribli?no 1200km :blink: to pa je var?n avto :P je pa 1.8 dizl

 

EDIT: na ?tevcu ma pa ?e 217.000 km

 

passat nima dizla 1.8 :hohoho:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

evo se ena moja ugotovitev:

prejsnic sm tankov na petrolu v trzicu in je bla poraba malo pod 12 pa voznja je bla 70% na avtocesti ostalo pa vecina izven mesta. zdej sm pa tankov na omw super 100 pa ni blo nic avtoceste, pa sm sel cez ljubelj v celovec (vsi vemo kaksna cesta je tm) v poljansko dolino v javorje (enaka zadeva kot cez ljubelj) pa se km drugam drugam samo avtoceste ni blo nc pa je poraba okoli 10,5

 

uglavnm na pertolu ne tankam vec

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ice popolnoma narobe razmi?lja? - najve?ji "sovra?nik" porabe je zrak oziroma bolje povedano zra?ni upor. ?e se ne motim se pove?uje s kvadratom hitrosti. Se pravi, da za vo?njo 200km/h ne rabi? samo 2x ve? energije ampak 4x ve? kot pri vo?nji s 100km/h.

 

Z drugimi besedami povedano, ?e se vozi? izven AC recimo konstantno s 100km/h in ima? porabo tam nekje okrog 7 litrov porabi? cca polovico te porabe za samo delovanje motorja, prenose, trenje gum (kotalni upor), spreminjanje temperature v toploto in raznorazna trenja (kolesni le?aji, rahlo drsanje plo??ic ob zavore,itd). Ostale 4 litre porabe pa pobere zra?ni upor.

 

?e hitrost zvi?a? na 140km/h (vo?nja po AC) se pravi, da jo pove?a? za faktor 1,4 od vo?nje izven AC. To pomeni, da se za faktor 1,4 pove?a prvi del porabe (trenja, toplota, itd), kar znese torej 4,9 litrov. Pri zra?nem uporu pa moramo faktor 1,4 kvadrirat in torej dobimo faktor 1,96 - se pravi da dobimo 6,8 litra oziroma skupno porabo pri 11,7 litra na 100km.

 

?e bi teoreti?no skuril cel tank pri hitrosti 140km/h bi imel porabo torej pri 11,7 litra oz. 4 litre in pol ve? kot pri hitrosti 100km/h.

 

Kaj ho?em povedat? Vo?nja po AC pri vi?jih hitrostih je najve?ji porabnik, sledi mestna vo?nja in na koncu je relacijska pri hitrostnih omejitvah, ki je absolutno najbolj var?na.

 

?e res ho?e? primerjat posamezna goriva med seboj vedno vozi vsak tank ?imbolj enako oziroma vzemi dovolj veliko ?tevilo meritev (tankanj), da bo napaka ?im manj?a. Jaz sem namre? ugotovil, da razlike med pumpami merijo maksimalno le deci do dva, kar je tako malo, da lahko govorimo ?e o statisti?ni napaki.

 

 

A sem zamoril? :hohoho::hohoho:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nisi zamoru samo klanc (pa pozabu sm oment da smo bili 4je in da smo sli nazaj z povhnim prtlaznikom pjace) si pozabu dat v enacbo

 

?e, ?e ampak klanca navzgor nima? 400km in ko se na eni strani dvigne? se na drugi strani spusti?, a ne. In ko pelje? navzdol je poraba zelo blizu ni?. Trust me, ?e bi bil klanec tak problem bi imel jaz verjetno najvi?jo porabo med vsemi tukaj. ?ivim namre? na hribu in vsaki? ko pridem domov se moram v treh kilometrih dvignit za 200 metrov vi?inske razlike. Na vsak tank pridem cca 7x domov kar pomeni, da na vsak tank naredim en klanec dolg 21km z vi?insko razliko 1.400 metrov pa je vseeno moja poraba med najni?jimi na tem forumu. ;):P

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e, ?e ampak klanca navzgor nima? 400km in ko se na eni strani dvigne? se na drugi strani spusti?, a ne. In ko pelje? navzdol je poraba zelo blizu ni?. Trust me, ?e bi bil klanec tak problem bi imel jaz verjetno najvi?jo porabo med vsemi tukaj. ?ivim namre? na hribu in vsaki? ko pridem domov se moram v treh kilometrih dvignit za 200 metrov vi?inske razlike. Na vsak tank pridem cca 7x domov kar pomeni, da na vsak tank naredim en klanec dolg 21km z vi?insko razliko 1.400 metrov pa je vseeno moja poraba med najni?jimi na tem forumu. ;):P

 

Ja,ko pa ti vozi? po predpisih. :P

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja,ko pa ti vozi? po predpisih. :P

 

Tudi to :P:D predvsem pa razumsko se pravi, da se ne zaganjam od semaforja do semaforja in pravo?asno spu??am gas, da mi ni treba velik zavirat. Pri pospe?evanju pa pospe?im odlo?no, da ?imprej dose?em ?eljeno hitrost in tam nato vstrajam pri najvi?ji prestavi. ?e je v naselju omejitev 50km/h se vozim toliko v najvi?ji prestavi in ne pospe?ujem in zaviram brezveze.

 

?e bi recimo ?ivel v Litiji in bi vsak dan se vozil v Lj lahko trdim, da bi bila moja poraba okrog 5 litrov na 100km. Stestirano - v enem dnevu sem ?el 2x v Litijo in nazaj in BC mi je kazal 4,5. :blink::blink:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi to :P:D predvsem pa razumsko se pravi, da se ne zaganjam od semaforja do semaforja in pravo?asno spu??am gas, da mi ni treba velik zavirat. Pri pospe?evanju pa pospe?im odlo?no, da ?imprej dose?em ?eljeno hitrost in tam nato vstrajam pri najvi?ji prestavi. ?e je v naselju omejitev 50km/h se vozim toliko v najvi?ji prestavi in ne pospe?ujem in zaviram brezveze.

 

?e bi recimo ?ivel v Litiji in bi vsak dan se vozil v Lj lahko trdim, da bi bila moja poraba okrog 5 litrov na 100km. Stestirano - v enem dnevu sem ?el 2x v Litijo in nazaj in BC mi je kazal 4,5. :blink::blink:

 

...a 50/uro vozi? ti v 5 prestavi?Meni mi to nekako ne ?tima(prenizki obrati in to). :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

poraba MXe od nakupa do prodaje:

 

litrov goriva | kilometrov | povpre?na letna | leto

 

1400,88 14555,20 9,62 2004

1334,29 13803,30 9,67 2005

954,89 9524,70 10,03 2006

 

Celotno povpre?je 9,84 l/100km

 

Poraba dizlce

 

839,93 12674,50 6,63 2007/2008

 

razlika v povpre?ju je 3,21 l/100km, kar pomeni pri povpre?no prevo?enih 14.000 km/leto

razliko v koli?ini 449,4 l goriva x pribli?no 1 ? = cca 450? na leto ;)

 

zanemarjeno je dejstvo, da je dizlca 7-8x dra?ja ob trenutku primerjave, pa tudi 140kg te?ja

 

oba avta mata 100kW, je pa MX-a bolj letela :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

...a 50/uro vozi? ti v 5 prestavi?Meni mi to nekako ne ?tima(prenizki obrati in to). :whatever:

 

V bistvu vozim v 5 prestavi 60km/h po ?tevcu. Realno po GPS-ju je to 55-56km/h (Ok, mal sem nad omejitvijo sramezljiv ) in to je na u? tam nekje 1.200 obratov. ?e vozi? enakomerno je ?ist v redu, samo ko je konec naselja pa obvezno prestavo dol pa pospe?it na 90km/h.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

boss to mas prov. samo zakaj pri avtih kjet pise porabo je mestna vecja od izven mestne

 

Seveda je saj mestna vo?nja je obi?ajno mi?ljena z veliko ustavljanja in pospe?evanja, kar nekako velja v teoriji. Druga?e pa mestna vo?nja ni enaka ob jutranjih/popoldanskih konicah ali pa recimo ob polno?i, kjer lahko prevo?i? celo mesto brez, da bi se 1x ustavil.

 

Se pravi tipi?na mestna vo?nja, ki je dolo?ena po mednarodnih normah za normno porabo ne pozna uporabe najvi?je prestave. Torej ve?ino ?asa pri 5 stopenjskem menjalniku so v uporabi prve ?tiri prestave.

 

Normna poraba izven mesta pa je merijo le do hitrosti 120km/h pa ?e to se samo 1x dotakne te hitrosti. Povpre?na hitrost za izven mestno normo ECE pa je zgolj 63km/h. Se pravi vidi?, da je dale? pod tisto hitrostjo, katero sem omenil v prej?njih postih (140km/h).

 

No pa da ti ne bom preve? nalo?il ima? tukaj lepo razjasneno kak?na je ta norma in kak?en re?im vo?nje merijo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

poraba MXe od nakupa do prodaje:

 

litrov goriva | kilometrov | povpre?na letna | leto

 

1400,88 14555,20 9,62 2004

1334,29 13803,30 9,67 2005

954,89 9524,70 10,03 2006

 

Celotno povpre?je 9,84 l/100km

 

Poraba dizlce

 

839,93 12674,50 6,63 2007/2008

 

razlika v povpre?ju je 3,21 l/100km, kar pomeni pri povpre?no prevo?enih 14.000 km/leto

razliko v koli?ini 449,4 l goriva x pribli?no 1 ? = cca 450? na leto ;)

 

zanemarjeno je dejstvo, da je dizlca 7-8x dra?ja ob trenutku primerjave, pa tudi 140kg te?ja

 

oba avta mata 100kW, je pa MX-a bolj letela :)

 

:rispekt::rispekt::rispekt:

 

Zakaj pa ?e razliko za kasko nisi ura?unal :ne vem: pr 6ki ga mora? met <_<

 

P.S. Pa V6 filinga ni? ne more nadomestit :ouje:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz mam porabo zadnje case okoli 8l/100km...

 

Razlog: povecan zracni upor :) (ne vem kaj se z mano dogaja, pod 180km/h na avtocesti sploh ne grem vec...no, ja itak zdaj ne bom se dolgo peljal mazde tako da je vseeno)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:rispekt::rispekt::rispekt:

 

Zakaj pa ?e razliko za kasko nisi ura?unal :ne vem: pr 6ki ga mora? met <_<

 

P.S. Pa V6 filinga ni? ne more nadomestit :ouje:

 

ne bit trmast no :)

 

kasko se s prihrankom porabe skoraj pokrije

 

saj sem napisal, da ni isti cenovni razred ;)

 

ampak, primerjava je samo z a porabo :P:D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Focus za družinsko kočije se mi zdi ravno prav z 182 konji. ST je pač brutaln. Pa se je prodajal samo 1.5 leta. V Sloveniji so najbolj redka mašina.
    • Plastike na CX30 me ne motijo ,če je siva barva avtomobila..,če pa je bela me pa motijo preveč in bele ravno zaradi teh plastik nebi imel..,Ko bi lahko dal motor od fokusa v CX30 😃
    • Jaz sem še brez FL-ja, tak da so analogni števci in manjši ekran.
    • Če rabiš prostor potem vzemi karavana. Še bolje vzemi karavna Mazdo 6., saj veš na mazda forumu si.   Moje nepomembno mnenje: - zunanjost obeh vozil je všečna, osebno mi je ST lepši, predvsem zaradi plastik CX30 - notranjost ima CX30 bistveno lepšo, uglajeno, luksuzno. Sam ne maram teh velikih štrlečih zaslonov kot jo ima ST. Nisem se vozil v ST, ampak za CX30 lahko rečem da je počutje v kabini odlično, materiali so na nivoju. - če hočeš turbo motor potem vzemi ST, če hočeš zanesljiv in uglajen motor vzemi CX30  
    • Fokusa lahko kupim takoj ,sem pozabil,je karavan ,ki se mi dopade😉To vse vem,da je drugi svet..,zato pa pravim,da me glava boli🙈 Je pa Mazda CX30 v notranjosti bolj dodelana,boljši materjali,čeprav ji zamerim,da nemoreš vseh šip odpreti preko daljinca.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.