Skoči na vsebino

Prodaja mazde in nakup novega avta!


PeW

Priporočeno sporočilo

pred 1 uro je qwerty napisal:

Ko bi ti vedel kaj sem ze vse vmes mel... Vse od 750i V8 biturbo bmw pa do 1.6dci Talismana, pa vmes kaka Laguna, kak hot hatch,... 

 

Pol si mal dealerja al kako? 😜 A to je ta fora, da kupiš na začetku leta pol pa na konc leta prodaš, da načeloma ni finančne izgube? Če tud Mazdo kupuješ za eno leto pol načeloma ni panike, če pa bi rad imel za dlje časa in da delaš velik km bi pol rekel, da je tukaj vseeno mal potrebno bit pozoren. Menjali so odmično, turbino... hmmm velik vložili zdaj pa prodaja.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Boss napisal:

 

Pol si mal dealerja al kako? 😜 A to je ta fora, da kupiš na začetku leta pol pa na konc leta prodaš, da načeloma ni finančne izgube? Če tud Mazdo kupuješ za eno leto pol načeloma ni panike, če pa bi rad imel za dlje časa in da delaš velik km bi pol rekel, da je tukaj vseeno mal potrebno bit pozoren. Menjali so odmično, turbino... hmmm velik vložili zdaj pa prodaja.

 

Naceloma se grem da ni izgube oziroma se vozim "zastonj". Pa se zanimiv je avta se ne navelicas 😅😂

 

Saj tut men ni jasno vse menjan pa prodaja... Mas kak drug predlog? 

Rabim radar, avtomatik, keyless, zadi kamera,... Nekje 16-17k€ max... Benz dizl mi je vseen... Vsak tedn dpf spiham za vikend na AC kar zabijem cez tedn po mestu 

 

 

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Boss napisal:

 

Pol si mal dealerja al kako? 😜 A to je ta fora, da kupiš na začetku leta pol pa na konc leta prodaš, da načeloma ni finančne izgube? Če tud Mazdo kupuješ za eno leto pol načeloma ni panike, če pa bi rad imel za dlje časa in da delaš velik km bi pol rekel, da je tukaj vseeno mal potrebno bit pozoren. Menjali so odmično, turbino... hmmm velik vložili zdaj pa prodaja.

Sam se to.. a je res odmicna hiba?? 

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale iz oglasa, kjer je vse menjano, je verjetno tempirana bomba. Toliko "zjebano", da se ne da porihtat, ne glede na to, kaj menjajo. Še vedno mogoče ni odpravljen vzrok za napake (mogoče šobe ščijejo) ipd. Če samo sešteješ, koliko denarja je šlo za odpravo opisanih napak - vsak, ki bi verjel, da je zdaj porihtan, bi ga zvozil do konca.

 

Pa AWD s temi kilometri je tudi veselica - bo Pelko kaj več povedal. 😃

 

Ziher se najde še kak drug manj tvegan voz.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

Ker? 


Ker za otroke not pa ven dajat so drsna vrata zakon… sploh na kaksnih ozkih parkingih…. 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je Jest napisal:


Ker za otroke not pa ven dajat so drsna vrata zakon… sploh na kaksnih ozkih parkingih…. 

To lahko lepo in z lahkoto opraviš tudi pri navadnih vratih. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je SpEkTr napisal:

Ja 2017 in dalje naj bi bilo že precej stvari odpravljenih. Če se odločim za prodajo ti javim.

 

No dobr da vprasam ker o teh mazdah nimam pojma... ✌️👌

 

Kaksno pa imas?? Ker keyless, radar, kamero, gretje sedezev pa avtomatil bi mel 😎

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

20230228_085908.jpgJaz sem ful zadovoljen z avtobuskom. DSG, 4X4, 7 sedežev. Na zadnjih komot sedita dve odrasli osebi. 2 drugi vrsti so drsni sedeži in jih malenkost premaknem naprej, da zadaj je dovolj prostora za noge. V prtljažniku pa še vedno prostora za dve potovalki. Pa še kovček na streho...

 

Drsna vrata? Vsekakor. 

20220224_155711.jpg

Popravljeno od AmpeR
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 urami je AmpeR napisal:

20230228_085908.jpgJaz sem ful zadovoljen z avtobuskom. DSG, 4X4, 7 sedežev. Na zadnjih komot sedita dve odrasli osebi. 2 drugi vrsti so drsni sedeži in jih malenkost premaknem naprej, da zadaj je dovolj prostora za noge. V prtljažniku pa še vedno prostora za dve potovalki. Pa še kovček na streho...

 

Drsna vrata? Vsekakor. 

20220224_155711.jpg

 

Ja sem mel nadomestno sam bi sel pol v smer Sharana ko ma LED dnevne spredi pa par stvari vec lahk prek OBD odklenem itd... Sam kaj ko so 20k€++ 🤦🤦

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Zadnje čase me mika, da bi zamenjal svojo M6, 2.5 bencinar. Mel bi CX 60, sam to je predrago, bo mogla počakat še ene 3 leta, da bo cena sprejemljiva.

 

Vizualno mi je zelo všeč Alfa Romeo Stelvio. Vem, da je Alfa na slabem glasu glede kakovosti, ampak ko sme prebiral njihov forum in YT komentarje so s Stelvio zelo zadovoljni. Zanima me samo bencinar in sicer sta dve izvedbi 2.0T z 200KM in 280KM.  

 

Ker sem pač popoln amater kar se tiče tehnike, motorjev itd. me zanima vaše mnenje kako je z vzdržljivostjo takega turbo motorja, servisi, kaj lahko crkne, kaj je s turbino, a to zdrži npr. 250k kilometrov....itd. Pa tud druge koristne informacije, če se kdo kaj spozna.

 

Ceno držijo kar visoko glede na slab glas, me pa malo skrbi kako je ko hočeš avto prodat, verjetno nekega velikega zanimanja ni.

 

Evo npr. neki takega dobiš za okoli 30k.

 

WWW.AVTO.NET

Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280PS-Q4-KAMERA-MEMORY-VLEÈNA NAPRAVA, letnik:2018,29970 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

 

  • Všeč 5
  • Zmeden 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alfa je meni od nekdaj oblikovno zelo všeč, bojda so se v zadnjih letih tudi kakovostno popravili, ampak nekako zgodovina me ne vleče, lahko da so to samo "kvake" in so pač avti dobri (slabi za moje pojme dandanes itak nobeni ne morejo biti, niti Dacia pač ne more dati na trg slabega avta, ker potem ne bi obstajala).....je pa res da dati 30k za 5.let staro alfo za koga problematično....

menjaš za novejšo Mazdo 2.5 benz in nimaš teh težav?!?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.