Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kdaj si to kupu pr Hoferju pa kolk je bla cena? Sm zadn? najdu enga od Uniorja pa me je na rt vrgl k sm ceno vidu.

 

Lp, S

 

Cena je ?e bla 18? (+- 1 ?). Kupil sem pred 1 tednom. V avstriji, kjer nabavljajo ve?je koli?ine kto v slo jih ?e 100 % imajo. V sloveniji pa se po moje ?e tudi da dobit.

Napisano

Kakorkol, vulkanizerji so v veliki ve?ini ignoranti, ki za svojih 50? kolikor nam iz ?epa ukradejo naredijo ve?krat ?kodo namesto koristi. Kot prvo, bi moral vsaj prvih nekaj navojev zavrteti na roke, da se vijak/matica usede. Kot drugo, pi?tola ja, kot prihranek ?asa in za odtegovanja, ampak ne na polno, da potem z momentom nima? kaj ve? po?eti. In kot zadnje, z momentom okol avta. Ma? pa en kup "mojstrov" ki pravjo da ima? ob?utek, mamo jim. Ne vem a so potem moment klju?i za amaterje? Amatersko orodje ne ko?ta po 100 in ve? ? kolikor je verjetno potrebno dati za dober moment klju?.

 

Sam nikol ne nabaavlam robe iz nekega xychepashopa, men modeli orodje prpeljao v firmo al pa domov in zadevo sprobam in ?ele potem kupim, kar pa kupim pa je :( ?, samo ?ivljenska doba pa je tud X kra dalj?a.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sam nikol ne nabaavlam robe iz nekega xychepashopa, men modeli orodje prpeljao v firmo al pa domov in zadevo sprobam in ?ele potem kupim, kar pa kupim pa je :( ?, samo ?ivljenska doba pa je tud X kra dalj?a.

 

Za to, da zadevo pimem v roke to?no 2x na leto je hoferjev momentklju? za 18? vsaj zame zadosti dober. Dati 100 in ve? evrov pri tako majhni frekvenci uporabe se mi ne zdi najbolj smiselno.

Za profesionalno uporabo so kriteriji zagotovo vi?ji - tam si ?lovek ne more privo??it slabega orodja.

 

Lp

M

 

P.S. V torek so imeli v Hoferju na Viru ?e nekaj teh klju?ev.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

P.S. V torek so imeli v Hoferju na Viru ?e nekaj teh klju?ev.

 

Sicer pa pomoje isti klju? z druga?nimi nalepkami prodajajo v Interdiskontu. Nisem pa prepri?an kako zelo natan?en je. Generalke ne bi ?el delat z njim. :P
Napisano

No to sem se ?e enkrat spra?eval kje bi to dal stestirat. ?e kdo ve?

 

Vzame? 2 moment klju?a (eden tak ta orng)in jih nasadi? skupaj, nastavi? na isto in poslu?a? katri prej-kasneje po?i.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

@Mazda 6 Combi: Bo ?e dr?alo: najprej s prsti, potem pnevmatika in na koncu, ko je avto na tleh ?e moment klju?. Na 16 let stari Astri nisem imel nobenih te?av z vijaki, pa jih nisem nikoli mazal.

 

Ampak naj strojniki to povejo: ti vijaki naj bi bili samozatezni, se pravi, da se ne more sam od?raufat.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Danes je ?la en pol colska ra?na v maloro :ne vem: .

Lansko leto sem si privo??il novo avtoprikolico. Jeseni se mi ni dalo preveriti v kak?nem stanju so vijaki koles. Danes, ko sem pa imel ?as sem pa ra?no zlomil na zape?enih vijakih. Nit en vijak ni popustil. Groza, da bi na cesti guma spustila. Ma bi bil kot eno dekle ob avtu, ki ne zmore zamenajti kolesa. sramezljiv

Po mojem so v fabriki kar na pnevmatsko ma?inco brez momenta vse vijake pritegnili.

Napisano

Danes je ?la en pol colska ra?na v maloro :ne vem: .

Lansko leto sem si privo??il novo avtoprikolico. Jeseni se mi ni dalo preveriti v kak?nem stanju so vijaki koles. Danes, ko sem pa imel ?as sem pa ra?no zlomil na zape?enih vijakih. Nit en vijak ni popustil. Groza, da bi na cesti guma spustila. Ma bi bil kot eno dekle ob avtu, ki ne zmore zamenajti kolesa. sramezljiv

Po mojem so v fabriki kar na pnevmatsko ma?inco brez momenta vse vijake pritegnili.

 

tak?ne primere smo v?asih re?evali s kladivom. Enkrat udari? po ?raufu, pol pa ga lahko odtegne?.
Napisano

Nikoli se ne odteguje ali zateguje z ra?no, vedno z palico in ?e je potrebno se jo ?e podalj?a ali pa uporabi kladivo.

 

 

Pa glede "samozateznih" vijakov, te ki dr?ijo kolesa 99% niso samozatezni, so samo narejeni v konus. Samozatezne si jaz predstavljam tiste matice, katere imajo na koncu vgrajeno plastiko ali gumo.

 

 

PS: Nisem strojnik :blush:

Napisano

Samozateznih vijakov ?e nikoli nisem videl. Mislim pa da obstajajo samozatezne navojne zveze - o tem bi vedeli ve? strojniki. Primer so pedala na biciklu, eno ima lev drugo desen navoj, zategujemo jih s poganjanjem. (Odtegujemo pa z metersko cevjo na klju?u, ki bohnedaj da je ?ungalunga izdelave.)

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Samozateznih vijakov ni , so pa varovalne matice ki imajo na kocu vgrajeno plo?evino ali pa plastiko ki prepre?uje opdvitje.

 

Za matice-vilake ki pa so rizi?ni za odvitje ponavadi naredijo navooj v nasprotno stran vrtenja, tako da se zamnj?a mo?nost odvitja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zaradi tak?nih al druga?nih ?lamparij pri zategovanju vijakov, mi je en pacient (bol? zanga, da ne vem kdo to je bil) POSTRANI na silo zategnil vijak in mi je pri leto?nji zimski sezoni, ko je le-tega mehankar hotel od?ravfati, dobesedno posnelo skoraj celoten navoj na vijaku!! :(

No, piko na i je pa naredil ta drug mehankar, k sm mogu urgentno plo??ice menjat! ?u vijak u maloro :angry: ! Ko, da se dej na tri vijake vozim! Sam dej pa gruntam kaj me bo ceneje pr?l: menjava pesta ali na novo navoj naredit! :vskalo:

 

:D menjat vijak se iz pesta ven zbije in vstavit novega cist simpl

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

  • 6 let kasneje...
Napisano

Tudi jaz sem ravno danes kupil moment kljuc (hofer) in bi imel za ostale uporabnike, kateri ga ravno tako uporabljate nekaj vprasanj.

- Na koliksno vrednost zategujete vijake za alu feltne (mazda 6 17ke). Nekje sem prebral, da 120nm, drzi?

- Ali pred menjavo kaj podmazete pesto in vijake. Kot vidim so si mnenja zelo razlicna, nekateri pravijo da ja, nekateri pa ne. Navorni kljuc sem kupil izrecno in samo za zategovanje vijakov pri menjavi platisc, zato sem ga tudi kupil iz hoferja. Sprasujem pa zato, ker nebi rad imel kakega pocenega vijaka (sraufa) ali kaj podobnega :).

Napisano

meni se je alu plati??e na 323f pri 110 Nm odvijalo (to so bila navodila proizvajalca plati??) potem sem jih zategoval z 120 Nm in je bil mir. 

 

A original je pa samo 115 Nm?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.