Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pa kaj se ?udite?, Vsi cvikate, da vam kapsi zarubijo avto, pa vozite kot penzionerji! :hohoho::hohoho:

 

Kaj nisem napisal,da sem imel dosti hitrih kilometrov.Edino kak nabildan olimpijec je ?el mimo,drugo pa ne. ;)

 

 

Napisano

?e ena zgodba - ki ni glih moja.

Od sodelouca kolega je kupu Mazdo 6 2.0 dizel letnik 2008. Pri enem prodajalcu rabljenih avtov v LJ. Na ?tevcu cca 70.000km.

Poraba okrog 9l/100km :o Je pelov na servis mal na kontrolo in so v tisti "digitalni servisni knjigi" ugotovil da ima avto 150.000km!

 

In se je odlo?u da bo avto pelou nazaj kjer ga je kupu!

 

 

Napisano

Ker sem ?tartal malo prej, da ne padem v pop. ?pico sem do benetk peljal s tempomatom 120 po GPS...poraba 5,2L :jupiii:

 

Pa ?e enkrat nisem se cjazu, za cestninskimi, vklju?evanja itd gas do 4k rpm! Pol pa kruzanje s potovalno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To moj nikoli ne zmore. O?itno je kaka luknja v tanku :) Pri 120 po GPS-u (kar je cca 130 po ?tevcu) mi lepo pije okroglih 7l. Pri 150km/h (po ?tevcu) pa 7,2l. Tak, da se mi ga zdi brezveze ?parat, ker pod 7 ?e nikoli ni ?el :vino:

Napisano

Ne verjemi BC-ju in raje spremljaj kazal?ek za gorivo. Jaz sem namre? obstal na AC, pa je BC kazal ?e za 111km dosega.

Tole ni normalno niti pod razno, edino ?e si se ves ?as vozil v gu?vah po mestu. Bi rekel, da ti je crknil kak?en senzor pretoka zraka ali pa je kje kaka cevka po?ila in so informacije napa?ne pa dozira prebogato me?anico nafte in zraka.

 

A se ti zadaj mo?neje ?rno kadi kot je po navadi, ko je bila poraba normalna?

 

Tudi jaz to zadnje ?ase opa?am, s tem da meni ?e cuka na nizkih obratih.

tudi jaz ko sem jo kupil sem naredil 850 km sedaj pa dobrih 600km.

aha pa ?e to da po ra?unalniku frajer ka?e presenetljivih 6.0 l/100km, ni mi jasno kaj mu je.

Napisano

To moj nikoli ne zmore. O?itno je kaka luknja v tanku :) Pri 120 po GPS-u (kar je cca 130 po ?tevcu) mi lepo pije okroglih 7l. Pri 150km/h (po ?tevcu) pa 7,2l. Tak, da se mi ga zdi brezveze ?parat, ker pod 7 ?e nikoli ni ?el :vino:

 

Pa ne sekiraj se saj nisi edini;tisti s porabo 5,2 :zvizga: so al fenomeni al pa penzioneri, pa vse spuste vozjo v leru,pa pred semaforji prav tako ?e 3km prej dajo v prosti tek, da je zadaj cela kolona.. :vskalo:

Poznamo to, videno vsa dan...samo da slu?ajno ne gre povpre?je ?ez 6l.. :harhar:

Napisano

To moj nikoli ne zmore. O?itno je kaka luknja v tanku :) Pri 120 po GPS-u (kar je cca 130 po ?tevcu) mi lepo pije okroglih 7l. Pri 150km/h (po ?tevcu) pa 7,2l. Tak, da se mi ga zdi brezveze ?parat, ker pod 7 ?e nikoli ni ?el :vino:

 

tole bi rad verjel :)

da je pri 150km/h razlika napram 120km/h samo 0.2l/100km...

aerodinamika pri takih hitrostnih razlikah je najbolj pomemben faktor

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Tudi jaz to zadnje ?ase opa?am, s tem da meni ?e cuka na nizkih obratih.

tudi jaz ko sem jo kupil sem naredil 850 km sedaj pa dobrih 600km.

aha pa ?e to da po ra?unalniku frajer ka?e presenetljivih 6.0 l/100km, ni mi jasno kaj mu je.

 

Tole zna bit te?ava na merilcu pretoka zraka. Na?eloma tudi tam pobira informacijo glede pretoka goriva. Zdej, ?e merilec prikazuje narobe avto dozira prebogato me?anico s tem posledi?no povzro?i slabo izgorevanje in cukanje posebej v nizkih obratih. Pri tem prikazuje na BC-ju neko cifro, ki si jo narobe izra?una resnica je pa ?ist druga?na, ampak sistem za vbrizg pa misli, da je vse OK.

33112_1.png

Napisano

Tole zna bit te?ava na merilcu pretoka zraka. Na?eloma tudi tam pobira informacijo glede pretoka goriva. Zdej, ?e merilec prikazuje narobe avto dozira prebogato me?anico s tem posledi?no povzro?i slabo izgorevanje in cukanje posebej v nizkih obratih. Pri tem prikazuje na BC-ju neko cifro, ki si jo narobe izra?una resnica je pa ?ist druga?na, ampak sistem za vbrizg pa misli, da je vse OK.

 

Js sm glih vcerej pucal ta merilec. Pucal sm ga pa z cistilo za bremze WURTH po priporocilu avtomehanika. se mi zdi da avto ne cuka vec.

www.trziskisladoled.si

Napisano

Je to zajebano spucat? Baje je zlo ob?utljiva zadeva to?

 

Niti ne. Js sm sam odsraufal 2 srauba in sm pac s ta cistil spustu. Pocakal da se posusi in sm nazaj notri dal. Thats it.

www.trziskisladoled.si

Napisano

kje si kupu ta ?istil?

 

Sm si ga sposodu od kolega. Drugac pa mislim da ima skoraj vsaka trgovina z avtodeli ali pa kak servis tudi ma to.

www.trziskisladoled.si

Napisano

Mam ga jest - jemljem v wuerth trzin direkt

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Spucal v?eraj, ampak je isto. ?eprav pri meni mislim da ni cukanje, ampak bolj neke vibracije okoli 1200 obratov. Ravno ?tudiram, ?e ni kak nosilec za motor.

 

Ker zadnje ?ase mi ob v?igu , sploh mrzlem nekaj zavibrira, kot da bi se nekaj v nekaj butalo. Pa ni izpuh...

Napisano

tole bi rad verjel :)

da je pri 150km/h razlika napram 120km/h samo 0.2l/100km...

aerodinamika pri takih hitrostnih razlikah je najbolj pomemben faktor

 

Ni ravno 30km/h razlike, kakih 20 pa ?e (eno je meritev po ?tevcu, druga po GPS). Zdaj, ?e verjame? ali pa ne, ampak v izra?unu pri tankanju se nisem zmotil :unsure:

 

Pa ne sekiraj se saj nisi edini;tisti s porabo 5,2 :zvizga: so al fenomeni al pa penzioneri, pa vse spuste vozjo v leru,pa pred semaforji prav tako ?e 3km prej dajo v prosti tek, da je zadaj cela kolona.. :vskalo:

Poznamo to, videno vsa dan...samo da slu?ajno ne gre povpre?je ?ez 6l.. :harhar:

 

Eh, sej se ne sekiram. Stoi?no prena?am gostilni?ke debate, kjer se znajdem kot ?rna ovca :jupiii:

Napisano

tole bi rad verjel :)

da je pri 150km/h razlika napram 120km/h samo 0.2l/100km...

aerodinamika pri takih hitrostnih razlikah je najbolj pomemben faktor

 

Pa kako je ?e tista o hitrosti?Nekaj o kvadratu se mi zdi. :whatever:

V glavnem strmo nara??a in ne po?asi.

 

Pa ne sekiraj se saj nisi edini;tisti s porabo 5,2 :zvizga: so al fenomeni al pa penzioneri, pa vse spuste vozjo v leru,pa pred semaforji prav tako ?e 3km prej dajo v prosti tek, da je zadaj cela kolona.. :vskalo:

Poznamo to, videno vsa dan...samo da slu?ajno ne gre povpre?je ?ez 6l.. :harhar:

 

Sej,?e da? v prosti tek,ti pije ve?,kakor da gre? v brzini brez gasa.Vsaj ?e je klan?ek navzdol je tako.

 

 

Napisano

Pa kako je ?e tista o hitrosti?Nekaj o kvadratu se mi zdi. :whatever:

V glavnem strmo nara??a in ne po?asi.

 

Ja, tukaj se teorija in praksa spet razideta. Mogo?e velja za tiste, ki jim pri 120km/h avto pokuri 5,5l...

Napisano

Ja, tukaj se teorija in praksa spet razideta. Mogo?e velja za tiste, ki jim pri 120km/h avto pokuri 5,5l...

 

Spet smo tam.Koliko ti pokuri,ko gre? iz Kopra proti Kozini v hrib pri 120 km/uro?

In koliko,ko se spu??a? proti kopru pri hitrosti 140 na uro? :P

 

 

Napisano

Spet smo tam.Koliko ti pokuri,ko gre? iz Kopra proti Kozini v hrib pri 120 km/uro?

In koliko,ko se spu??a? proti kopru pri hitrosti 140 na uro? :P

 

Pa jasno, povpre?je 7.5 in pika :harhar:
Napisano

Spet smo tam.Koliko ti pokuri,ko gre? iz Kopra proti Kozini v hrib pri 120 km/uro?

In koliko,ko se spu??a? proti kopru pri hitrosti 140 na uro? :P

 

Relacija Ra?e - Ljubljana v obe smeri, polni tank do konca izpraznitve. Da re?im dilemo :rolleyes:

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

kolk vam kaj porabi mazdica zdej ko je bolj hladno?

 

meni zdej pije 0,3-0,4l ve? kot poleti... ca. 7l... mislim pa da je krivec tudi staro olje in filtri <_<

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Čestitam k ugodnemu nakupu😃👍 Pri privzdigovanju zvočnikov in efekta boljše zvočne slihe gre bolj za to,ker je usmerjenost visokotonca bolj navzgor,in je za to manj odboja tega spektra od tal. Da razložim-pri Kef-u kjer je nizkosrednjetonski sistem koaksialen,je tehnično nemogoče izvesti t.i. D’Appolito sistem,kateri ima karakteristiko širšega oddajanja srednje/visokih z manj odboji od stropa in tal. (glej konfiguracijo srednje/visokotoncev pri mojih nuVero-110 in 50 na prvi strani) D’Appolito-Anordnung – Wikipedia DE.WIKIPEDIA.ORG Sem že pisal o tem (Kef in ostali koaksialci)...kolikor imajo svoje prednosti,imajo tudi svoje slabosti. Tukaj gre za efekt akustike prostora oz. odboja zvoka od tal...višja je frekvenca,bolj usmerjeno se zvok širi od vira zvoka. In pri koaksialcih se zvok (če odmislimo efekt odboja od ohišja) širi enako v vse smeri...levo,desno,navzgor in navzdol. Tukaj je zelo zanimiv moj članek,kjer sem opisoval "usmerjenost" nuBox-310,ki ko je visokotonec zgoraj,oddajajo naravnost naprej in zamakjeno navzgor.....tukaj se že mogoče komu sanja za kaj gre... Pri koaksialcu pa tega ni...tla dobijo polno porcijo srednjih in visokih,kateri po odboju prispejo do ušes zakasnjeno,ker so morali prepotovati daljšo pot...skratka "prava informacija,a ob napačnem času". In Janez007 je ukrepal pravilno,ko je sprednji del malce privzdignil,in z tem spremenil usmerjenost srednjih in visokih bolj stran od tal. Odvisno od frekvenčnega poteka,ki ga ne poznam,se pogosto pri "nekoaksialnih" zvočnikih nižje stature,kjer je visokotonec pogosto pod višino ušes z tem pridobi na "zračnosti"...pri Janezovih pa je tukaj lih kontra-z tem je pridobil manj "z različnimi visokimi zamazano" zvočno sliko,in manj visokotonske energije na ušesih (toplejši vtis).   Kar pa se bass-a tiče-tukaj ima zvočnik veliko prednost v enakomernosti porazdelitve energije po prostoru v nizkih,ker ima najmanj dva nizkotonca (+ bassreflexa spredaj) če celo ni tudi srednjetonec neomejen v bass-u...česar pa ne vem....piše,da je 3-stezni (torej bi moral biti "pravi srednjetonec"...a kretnica ima le 13 elementov...   Nasvet za @Janez007-preveri kondenzatorje kretnice-so vsi elektrolitski,in bog ve,kakšne parametre imajo po 30 letih. In ne delati napake jih nadomeščati z folijskimi!!!-če odstopajo za več kot 20% jih menjaj,a vgradi spet elektrolitske,ker imajo ti običajno drugačno impedanco itd...ker zvočnik je bil konstruiran z elektrolitskimi!!!   Če pa so kapacitete še ok,pa pusti in "gasa"😄     In kot nalašč-kot da bi Janez vedel...sem tudi jaz kupil en par rabljenih zvočnikov😅 Nubert nuBox Typ 310 Lautsprecher 4Ohm 80 Watt Boxen Speaker | eBay.de WWW.EBAY.DE Staubschutz deckel hätte zwei von einem Nobert Logo fehlt. Identične sem že opisoval...so v pogonu v kabinetu (bivša dnevna soba)...tam žena lika itd...in ima en 48"LCD-TV,starega še analog-surround Onkyo TX-SV525R. In,ker bo Onkyo TX-RZ900 "brezposeln",bom ga dal namesto najstarejšega Onkya. In vidim na eBayu avkcijo...in 5 sekund pred iztekom oddam ponudbo,in "dobim avkcijo"😃 Za 118,67€ z ptt vred-ukradeno☺️ Tip je lepo zapakiral-vzorno...vse kot v opisu,super,k ni bil kadilec😃...ima pa eno majčkeno poškodbo (malce udarjen rob stranice spodaj),ki pa se ne bo videla,ker bo obrnjena proti zidu...tip je z ediksom ali čem podobnim pobarval logo NU na visokotoncih-to gre že z nohtom dol-bom očistil...en Nubert-logo na mrežicah manjka-imam rezervne...in bo v kabinetu najenostavnejši 4.0 surround😃-preizkusil-delajo BP👍   Če koga zanima-kako je pa pri Nubert-zvočnikih okoli "varnosti" pri nakupu rabljenih... Če je ohišje OK,in sta visokotonec in nizkotonec na zunaj "cela",ni šanse,da zvočnik nebi bil tehnično in zvokovno OK. Gre za to,da so pri Nubertu kretnice "adijo pamet"...in celo pri takšnem-takrat najcenejšem Nubert zvočniku ima kretnica absolutno noro količino elementov-4 tuljave,6 keramičnih uporov,4 kondenzatorji,od teh trije folijski + en elektrolitski (ker je v bass veji za odpačenje,je ozirajoč se na staranje nekritičen☺️),in dve varovalki....torej vse skupaj 16 elementov😲 No in točno te varovalke so vzrok,za kaj je nakup takih zvočnikov nekritičen-ker jih z nobenim ojačevalcem ne moreš "fentati"...ob obremenitvi "odklopijo" zvočnik,ko zmanjšaš na ojačevalcu,pa se vzpostavi nazaj-genialno.😃 Za povrh,pa so vsi elementi dimenzionirani za dvojno moč....pač tipično Nubert.   Evo,in še nekaj slik...tudi slika kretnice in kratek test,če delajo,kot se spodobi... VID_20250809_092618.mp4
    • 6A je cca 1,4 KW. Če ni klima čipšit, mora zadostovati. Pri nas micke hladijo/grejejo tudi s samo 150W porabe, ampak ko so res na minimomu.   Razvlaževanje ni nič drugega kot hlajenje. Koliko vleče v kakšnem načinu, pri kateri klimi, pri kakšni temperaturni razliki zunaj/znotraj, pri kateri nastavitvi temperature, pri kateri nastavitvi ventilatorja... je pa najbolje da pomeriš. 
    • A ni Premium 😅 A kdo tukaj zna povedat ali klima vleče večjo amperažo v klima načinu ali razvlaževanju? Vprašanje je za prikolico in kraje kjer človeška elektro noga še ni stopila in se govori še o 6A varovalkah   Dela b.p. dokler ne pečeš čevapov na električnem žaru ha ha ha. Seveda je žar prepožrešen ampak čist iz firbca me zanima.   Sva na poti v alpe, kjer klima ne bo potrebna, je pa danes v Aleksandriji nujno potrebna. Ker je ob 21:00 še vedno 33 in vlažno, predvsem pa zaradi komarjev ....pi..  kaj je to letos. Ni klopov, je pa tale luftwafe
    • Če si hočeš dobro, ne kupuj jajc od gorenja. 
    • Klopov se jaz bolj bojim, dobro preverite.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.