Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?e vedno pa ne vem kaj ta Japonc ima za eno bolezen. Razen tega da full spije, se mi zdi da ko je mrzu leti dobro. Ko pa je na delovni temp. pa ne vle?e. Ravno tako se mi zdi da ne gre ?e je razgret na soncu. Nisem ve? pameten :angry2:

Napisano

Pnevmatike imam originalne gor (205/55/16). Nima veze s porabo.

 

Aha, no, vpra?al sem zato, ker pri meni, ko sem imel bencinarja, se mi je ena dimenzija (prej 185, potem 195) poznala na 0,5 litra + na 100km, pospe?ek je bil pa tudi taki, kot da bi imel avto polno nalo?en. Pnevmatike sem imel normalno nafilane. Je pa res, da dizel je druga pesem.

Napisano

To, da grejo avti v vro?ini rahlo slab?e je popolnoma normalno.

 

Se strinjam, samo kadar so pa na delovni temperaturi pa morajo it ko pu??ica.
Napisano

Kaj pa ?e intercooler ne opravlja svoje funkcije, kot bi moral? Sicer sem laik, ampak kolikor mi je znano, zadeva skrbi za ohlajevanje zraka tako, da so krivulje navora in mo?i bolj ali manj enake tekom celega leta (ne glede na vremenske razmere). Se pa baje pri ?ipanih avtomobilih brez IC-ja, vremenske razmere lahko poznajo (npr. P307 HDi s ?ipom). Zdaj, to sem prebral, niso pa moje izku?nje :ne vem:

Napisano

prej 185, potem 195) poznala na 0,5 litra + na 100km, pospe?ek je bil pa tudi taki, kot da bi imel avto polno nalo?en.

 

Tole se mi zdi pa izredno nenavadno, si imel pravilno zamenjane dimenzije, npr. prehod s 185/55/15 na 195/50/15, ali ste kaj drugega improvizirali? Ker v navedenem primeru se razlike sploh ne bi smelo opaziti, je premajhno odstopanje! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tudi, ?e so na delovni temperaturi in je vro?e gredo opazno slab?e.

 

Pri MPS je isto. :blush:

Samo tistih 20-30 konji?ev ni te?ko pogre?iti. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tole se mi zdi pa izredno nenavadno, si imel pravilno zamenjane dimenzije, npr. prehod s 185/55/15 na 195/50/15, ali ste kaj drugega improvizirali? Ker v navedenem primeru se razlike sploh ne bi smelo opaziti, je premajhno odstopanje! <_<

 

Iz 185/65/14 sem ?el na 195/60/15. Pri prvih sem imel jeklena plati??a, pri drugih pa aluminijasta :unsure: ?ez ?as sem dal nazaj gor 14-ke in spet sem lahko "u?ival" v vo?nji. Se pa strinjam, da je majhno odstopanje in se ne bi smelo poznati na zmogljivostih.

Napisano

V tem primeru je odstopanje pri dimenziji ogromno, saj si "presko?il" za eno colo, ?e bi ostal na 14 colkah bi bilo pri tak?ni menjavi dimenzij, vse v najlep?em redu, tako pa je naenkrat kotalni obseg kolesa za kar nekaj cm ve?ji in ti dejansko tudi merilnik hitrosti ka?e krepko napa?ne vrednosti! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Heh, ne, ravno obratno. Merilnik je potem za?el "normalno" delovati, prej je pa lagal kot Pinokio :party0035: Dimenzija je bila dovoljena in so jo kasnej?i modeli imeli ?e serijsko. Sicer pa je pnevmatika 15 col bila komaj kaj vi?ja od 14-ke, zaradi manj?ega preseka oziroma vi?ini stranskega robu.

Napisano

Vse skp ka?e da sem edin kreten k mu Mazdura ?re 10, Boss pa edin, k mu ?re 4,8 al kok je napisal tam nek da mu je ?rla, ko se je skrival za ?leperjem. Dobr pa nima veze, sam na organ mi gre folk k po spisku o?itno la?e za 2 ali ve? litrov glede porabe. Kot pri forumu o BMWjih, k vsem 300 konjski bemfi ?rejo 9 ali manj, jaz pa? povem kakor je. Lahk pa da se vklopim re?em da je blo 4,8. In v gumah sem meu 2,6bar 205/55/16. Hribov nisem omenjal, razen kolikor je pa? AC vzpona iz Zadra, je pa tok?en, da je celo tempomat na 145 klonil in padel na dobrih 120(2x) Preobremenjen po kilah ziher nisem bil. Pa sej pravm nima veze, se ne jezim ve?, ker nima smisla. Aja ?e to, ?e vozi? na tempoimat, sem nekako mnenja da se zelo eliminira na?in vo?nje voznika dr?i?

 

Mrbit sem mal lojzovsko napisu in se bo boss razpizdu, sam ne mislem n? slabga. Pa? forum je za pisanje izku?enj in mnenj, jes?

 

Pa LP vsem. :danzoman:

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

S tempomatom bo? na ravnini na isti relaciji imel ziher zelo enako porabo ko pa na nogo, ve?jo porabo pa ima? po tempomantu ?e so vzponi in spusti na nogo bo ni?ja poraba, preverjeno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vse skp ka?e da sem edin kreten k mu Mazdura ?re 10, Boss pa edin, k mu ?re 4,8 al kok je napisal tam nek da mu je ?rla, ko se je skrival za ?leperjem. Dobr pa nima veze, sam na organ mi gre folk k po spisku o?itno la?e za 2 ali ve? litrov glede porabe. Kot pri forumu o BMWjih, k vsem 300 konjski bemfi ?rejo 9 ali manj, jaz pa? povem kakor je. Lahk pa da se vklopim re?em da je blo 4,8. In v gumah sem meu 2,6bar 205/55/16. Hribov nisem omenjal, razen kolikor je pa? AC vzpona iz Zadra, je pa tok?en, da je celo tempomat na 145 klonil in padel na dobrih 120(2x) Preobremenjen po kilah ziher nisem bil. Pa sej pravm nima veze, se ne jezim ve?, ker nima smisla. Aja ?e to, ?e vozi? na tempoimat, sem nekako mnenja da se zelo eliminira na?in vo?nje voznika dr?i?

 

Mrbit sem mal lojzovsko napisu in se bo boss razpizdu, sam ne mislem n? slabga. Pa? forum je za pisanje izku?enj in mnenj, jes?

 

Pa LP vsem. :danzoman:

 

NO jest ti pravim po pravici. Meni ?ere 9,3. Res je pa da sem na lastne o?i videl isto ?estico in je tip imel po BC -ju 7,1 pa ga non stop ?ge kot majmun. Tako da ti se pa? ne sekira? ve? jest pa full. In sem jezen ja Japonca. :angry2: Upam da ga popravim. :bravo:
Napisano

S tempomatom bo? na ravnini na isti relaciji imel ziher zelo enako porabo ko pa na nogo, ve?jo porabo pa ima? po tempomantu ?e so vzponi in spusti na nogo bo ni?ja poraba, preverjeno.

 

sigurno, ker ma?ina ne bremza + tempomat pri pospe?evanju 'da do daske'

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To pa ni res da tempomat da do daske. Kar probi tempomat imej nastavljen na 90kmh recimo..pelji se 50kmh pa ga vklopi..

Napisano

To pa ni res da tempomat da do daske. Kar probi tempomat imej nastavljen na 90kmh recimo..pelji se 50kmh pa ga vklopi..

 

tempomat je on ali off (se pravi gas do daske), sam ce peljes 50 po moznosti v 5 ali 6. prestavi pol se ti zdi, da res ne da gasa do daske :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Nope sem probal. Recimo v tretji sem imel. Pejlal sem se lih ene 30 ali 40. Je lepo po?asi pospe?eval.

 

In isto na AC recimo, se peljem 100 v peti, in pospe?ujem na 130. ?e pospe?ujem ro?no oz. no?no se da precej bolj odlo?no, kot pa s tempomatom..jaz bi rekel da je na ene 60% gasa ..s tempomatom.

Napisano

Nope sem probal. Recimo v tretji sem imel. Pejlal sem se lih ene 30 ali 40. Je lepo po?asi pospe?eval.

 

In isto na AC recimo, se peljem 100 v peti, in pospe?ujem na 130. ?e pospe?ujem ro?no oz. no?no se da precej bolj odlo?no, kot pa s tempomatom..jaz bi rekel da je na ene 60% gasa ..s tempomatom.

 

pol ti pa avto ne vle?e...ker men sune...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Vseeno ne bolj kot blondinka :ljubezen: No, jaz pri svoji nisem opazil nobene razlike z ali brez tempota.

Napisano

Nope sem probal. Recimo v tretji sem imel. Pejlal sem se lih ene 30 ali 40. Je lepo po?asi pospe?eval.

 

In isto na AC recimo, se peljem 100 v peti, in pospe?ujem na 130. ?e pospe?ujem ro?no oz. no?no se da precej bolj odlo?no, kot pa s tempomatom..jaz bi rekel da je na ene 60% gasa ..s tempomatom.

 

Tudi sam sem mnenja, da na "tempomat programu" avto pospe?uje z nekje 60 ali 70 % najve?jega pospe?ka (domnevam da stalno gleda kje je idealna poraba, ali pa je to ?e znanstvena fantastika za tolko stare mazdojce, hehe). Vidim pa da ?e se npr. peljem 100 kmh, na tempomatu pa imam v spominu hitrost 130, pa dam komando RES ACCEL., se ne bom ravno izstrelil do 130, se pravi ?e bi jaz fizi?no pospe?eval s tem avtom, bi bil hitreje na hitrosti 130kmh, to sem ziher! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Včerajšnje kolegialno prednovoletno srečanje nam je zelo dobro uspelo  
    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.