Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sm kmet an s hribu dama, pa ne zastopm prou preuč te ekonomije...

 

Zato, ker bodo inštruktorji v avtošoli morali nositi maske, se bo ura vožnje podražila za 50 centov...

 

6e0e7989cb1e6b8026bc.jpeg
WWW.ZURNAL24.SI

Dodatna zaščitna sredstva bo potrebno vključiti v ceno, napovedujejo.

Koliko se je pa ura vožnje pocenila, ker se je liter goriva pocenil za 20 centov?

 

Napisano

No, upam da jo končno dobimo.Sem se nasmejal enemu, ki je komentiral spodaj, da upa, da ne bo sedaj opozicija interpelirala tega.😁

 

https://www.24ur.com/novice/slovenija/prihajajo-elektronske-vinjete-veljale-bodo-letno-dni-od-datuma-nakupa-in-kdaj-bi-jih-uvedli.html

 

 

 

Napisano

Upam samo, da bo res elektronska vinjeta in ne elektronsko cestninjeje ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tudi jaz upam, da bo elektronska vinjeta in ne elektronsko cestninjenje. Sistem naj ostane vinjetni, tako kot je sedaj.

 

Pa sem s hribov doma, ne nekje tik ob avtocesti, ampak ta sistem mi je boljši in predvsem cenejši. Le še pretočnost avtocest bi bilo potrebno dvigniti...

Napisano

Pretocnost bo verjetno vecja, ce uvedejo elektronsko cestninjenje, ker se veliko ljudi ne bo vozilo po AC, ce bo treba vsako voznjo posebej placati po prevozenem kilometru... ;) 

 

Meni je tudi bolj vsec vinjetni sistem, pa tudi nisem ravno ob AC doma...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

More ostat vinjeta, ker le ta omogoča tudi dobro prometno varnost. Če bo el. cestninjenje bodo spet preusmerilo veliko vozil na vzporedne ceste tam je pa možnost hujših nesreč veliko večja - sploh če se bo promet tam povečal.

33112_1.png

Napisano

Ne vem če sem v pravi temi ampak tole je sedaj nov obesek ali smrečica na ogledalu... 🥴

IMG_20200522_122128.jpg

Napisano
pred 13 urami je Boss napisal:

More ostat vinjeta, ker le ta omogoča tudi dobro prometno varnost. Če bo el. cestninjenje bodo spet preusmerilo veliko vozil na vzporedne ceste tam je pa možnost hujših nesreč veliko večja - sploh če se bo promet tam povečal.

Vinjeta se bo poslovila, to je sedaj dejstvo.Na začetku se bodo res nekateri švercal po regionalnih cestah a jih bo hitro minilo. In se bodo zopet s stisnjene mi zobmi vrnili na avtoceste. In čez kako leto bodo že vsi pozabili na vinjete in se veselo vozili po avtocestah kot prej. Seveda nekateri dražje drugi pa ceneje odvisno, kdo in kolikokrat koristi avtocestne usl😏uge. 

 

 

 

Napisano

A misliš tako kot hrčki? Kjer so AC-ji izzven sezone prazni, saj so predragi za lokalni živelj? Ja verjamem, da bogatašem bi prijalo, da bi bili AC-ji čimbolj prazni, da bi lahko pognali svoje zverine. Sicer pa... kaj pa borba za reševanje življenj. V korona krizi je bil to glavni moto, a na cestah nam bo pa vseeno, če jih bo letno zaradi tega 40-50 več umrlo. Ne to niso številke na pamet - to so številke za koliko je padlo število mrtvih na cestah, ko se je uvedla vinjeta.

33112_1.png

Napisano

Vinjete niso fer. Nekomu se splača,nekomu (tudi meni ) ne. Ampak, podpiram vinjete. 

 

Raje dam tistih 110eur/leto in se sproščeno vozim.

 

Če bi šli spet na običajno cestninjenje, bi zagotovo kdaj zapeljal na staro cesto,da bi prihranil za kavo ali dve... In,ja tam bi slej ko prej priletel na radar, AC so varnejše, vožnja je sproščena.

 

 

Napisano

Meni je nekaj drugega hecno, kadar je govora o vinjeti in se vedno razburjajo tisti, ki komaj kej uporabljajo AC-je. Vožnja pa AC ne porablja AC-ja in jo je po tistem, ko pelješ čez ni nič manj, kot jo je bilo pred tvojo vožnjo. Se pravi je ne moreš obračunati po porabi, ampak le tako kot moramo vsi plačevati elektro infrastrukturo, vodovodno infrastrukturo, kanalizacijo, neomejen internet, zdravstvo, klasično nadomestilo za uporabo ostalih cest v Slo itd.

 

Torej je to nadomestilo za uporabo AC oziroma prometne infrastrukture, katero je treba narest od A do Ž pa ne glede ali se gori pelje nekdo samo 1x letno ali pa je tam nekdo drug vsak dan. Zato res ne razumem debate, da nekateri javkajo kako je to nefer... nefer bi bilo, da nimaš alternative in za 1x letno pač greš po stari cesti brez vinjete. Se pravi obstaja možnost. 

 

Ko so se AC-ji še gradili so obstajale mitnice in ABC-ji, katere smo nekateri izdatno filali, saj sem sam letno dal več kot 1000 EUR za cestnine in še 1000 EUR za službene vožnje. Če takih uporabnikov ne bi bilo bi DARS kurac lahko naredil AC-je in seveda odplačeval kredite. Ker če bi AC-je uporabljali le tisti občasni vozniki, denarja ne za izgradnjo in ne za odplačevanje kreditov enostavno ne bi bilo in bi imeli še danes regionalke in neznosno gnečo na njih.

 

Še enkrat bom poudaril - avtocesto je treba zgraditi do konca tako za tistega, ki jo rabi 1x letno kot za tistega, ki je na njej vsak dan 2x. Smešno je predvsem, da se pa noben ne pritožije nad nadomestilom za uporabo ostalih cest, kjer nekdo z enakim avtom plača enako kot drug pa čeprav recimo prevozi 10x manj kilometrov.

 

Pa še to za konec: glede na to, da zadnje čase delam manj kilometrov bi me verjetno el. cestnina prišla celo ceneje kot zdaj vinjeta, ampak upam, da odgovornim vseeno več pomenijo življenja kot neka zlagana "pravičnost".

33112_1.png

Napisano
pred 18 minutami je Boss napisal:

Meni je nekaj drugega hecno, kadar je govora o vinjeti in se vedno razburjajo tisti, ki komaj kej uporabljajo AC-je. Vožnja pa AC ne porablja AC-ja in jo je po tistem, ko pelješ čez ni nič manj, kot jo je bilo pred tvojo vožnjo. Se pravi je ne moreš obračunati po porabi, ampak le tako kot moramo vsi plačevati elektro infrastrukturo, vodovodno infrastrukturo, kanalizacijo, neomejen internet, zdravstvo, klasično nadomestilo za uporabo ostalih cest v Slo itd.

 

Torej je to nadomestilo za uporabo AC oziroma prometne infrastrukture, katero je treba narest od A do Ž pa ne glede ali se gori pelje nekdo samo 1x letno ali pa je tam nekdo drug vsak dan. Zato res ne razumem debate, da nekateri javkajo kako je to nefer... nefer bi bilo, da nimaš alternative in za 1x letno pač greš po stari cesti brez vinjete. Se pravi obstaja možnost. 

 

Ko so se AC-ji še gradili so obstajale mitnice in ABC-ji, katere smo nekateri izdatno filali, saj sem sam letno dal več kot 1000 EUR za cestnine in še 1000 EUR za službene vožnje. Če takih uporabnikov ne bi bilo bi DARS kurac lahko naredil AC-je in seveda odplačeval kredite. Ker če bi AC-je uporabljali le tisti občasni vozniki, denarja ne za izgradnjo in ne za odplačevanje kreditov enostavno ne bi bilo in bi imeli še danes regionalke in neznosno gnečo na njih.

 

Še enkrat bom poudaril - avtocesto je treba zgraditi do konca tako za tistega, ki jo rabi 1x letno kot za tistega, ki je na njej vsak dan 2x. Smešno je predvsem, da se pa noben ne pritožije nad nadomestilom za uporabo ostalih cest, kjer nekdo z enakim avtom plača enako kot drug pa čeprav recimo prevozi 10x manj kilometrov.

 

Pa še to za konec: glede na to, da zadnje čase delam manj kilometrov bi me verjetno el. cestnina prišla celo ceneje kot zdaj vinjeta, ampak upam, da odgovornim vseeno več pomenijo življenja kot neka zlagana "pravičnost".

Tudi sam sem takoj pomislil na letno dajatvo za ceste,ki je enaka za nekoga,ki naredi 3t km ali pa 20x več. 

 

Kar se pa tiče alternative se pa povsem strinjam, če in nekdo avto za po mestu in za 3x na leto na morje ,naj pač kupi tedensko ali pa se vozi po stranski. Ali pa naj kupi vinjeto in ne joka.

 

Jaz bi edino podprl idejo,da je drugačna vinjeta (ali pa je ni)za obvoznice. Sodslvka ima vinjeto zgolj za to, da se iz Trzina pripelje v lj v službo... Pa naj bo neka "pol vinjeta"za 50eur/leto,ki bi veljala zgolj ,a obvoznice.

Napisano

Lastništvo avta je strošek in pač vinjeta je del teh stroškov.

33112_1.png

Napisano
pred 3 minutami je Boss napisal:

Lastništvo avta je strošek in pač vinjeta je del teh stroškov.

Ja,ce se voziš po ac.

Napisano (urejeno)

Evo, tej pajaci na obali isto. Raje imamo prazno, kot da bi znižali cene. Samo naj po sezoni en pisne, da rabijo kak denar, ker so bogi. Počasi me mineva sploh kam it na dopust po Sloveniji..☹️

 

https://www.24ur.com/novice/korona/obala-se-prebuja-kljub-manjsemu-povprasevanju-cen-ne-bodo-bistveno-nizali.html

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Še vedno lepotica... RX-8

 

p.s. zanimivo, da je na posnetku avto, ki v desetih letih lastništva ni imel nobenega problema z motorjem

 

 

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

Definitivno avto za poznavalca, ki ve na kaj je treba bit pozoren.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 1 uro je FuManchu napisal:

Še vedno lepotica... RX-8

 

p.s. zanimivo, da je na posnetku avto, ki v desetih letih lastništva ni imel nobenega problema z motorjem

 

 

 

A je bil 10 let v garaži :D

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano

A bejš no... a šele po tolkih letih smo se začel o takih zadevah javno pogovarjat. Tako kot je problem divjanje je problem tudi mečkanje.

 

947c002a07e595be38b8.jpeg
WWW.ZURNAL24.SI

Prepočasna vožnja je vse večja težava. Tudi v počasni vožnji gre iskat vzroke za nastanek nekaterih najhujših prometnih nesreč. Slovenska policija pri...

 

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 21 urami je Boss napisal:

A bejš no... a šele po tolkih letih smo se začel o takih zadevah javno pogovarjat. Tako kot je problem divjanje je problem tudi mečkanje.

 

947c002a07e595be38b8.jpeg
WWW.ZURNAL24.SI

Prepočasna vožnja je vse večja težava. Tudi v počasni vožnji gre iskat vzroke za nastanek nekaterih najhujših prometnih nesreč. Slovenska policija pri...

 

Tudi pri nas je to problem,tista statistika je pa brezveze. Tistih 350 je samo v enem tednu pri nas!:whatever:

Napisano

Odlično... končno neka navodila, ki enako nalagajo odgovornost tako kolesarju kot vozniku. Sploh film je poučen in dejansko so zbrane najbolj tipične situacije.

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Odlično... končno neka navodila, ki enako nalagajo odgovornost tako kolesarju kot vozniku. Sploh film je poučen in dejansko so zbrane najbolj tipične situacije.

Meni je tudi všeč. Jaz bi še izpostavil nevarno vožnjo proti sončnemu zahodu, iskanje očesnega kontakta in kako veš kdaj si v mrtvem kotu dostavnemu vozilu (ko v ogledalu kamiona ne vidiš obraza voznika).

Napisano

No, Nejc, zdaj smo pa spet pri tistem mojem preklinjanju kolesarjev, ki vozijo po sredini pasu. Izven naselja naj bi bilo 1,5 metra bočne razdalje med vozilom in kolesom. Jasno, pri 90 km/h ne moreš peljati 15 cm mimo kolesarja... Če je kolesar ob desnem robu, kje greš z avtom, ko ga prehitevaš? In če je pol metra bolj levo? Če gre kolesar po sredini voznega pasu, ga prehitevaš kot da prehitevaš avto... Ga zato, ker vozi pol metra bolj levo, kaj težje prehitiš?

 

Kakorkoli, ta kolesar trdi, da je poklicni kaskader. Ko gledam kolesarje, ki jih srečujem, ima očitno Slovenija ogromno poklicnih kaskaderjev...

  • Haha 1
  • Zmeden 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Grem datv Chat GPT tole in naj mi skrajša na 5 besed  
    • In kdo je Slovensko zemljo okupiral?   Spet se ne razumeva. Ker... Pred tridesetimi leti smo postali samostojni. Nismo spadali pod nikogar. In potem smo kos po kos sami prodali svojo "zemljo": Elan, Fructal, Laško, Gorenje, Lek, Mercator, Slovenska industrija jekla, ... ... ... Nihče ni tega okupiral, mi sami smo to dali tujcem - za nekaj denarja. Torej, kdor zdaj sodeluje s tujci, ni kolaborant, saj ti tujci niso okupatorji... Če smo pa mi ravnali butasto in najboljše konje prodali iz hleva za kos kruha, pa niso oni krivi...   Mogoče je pa problem, de sm kmet an s hribu doma pei te ne glih razumem...
    • Saj ne, da bi se mi dalo, še manj da imam čas, ampak naj ti bo, si utržem malo časa pa ti odgovorim.   Torej, kot prvo, ti si res pravi komunist. ker pri komunistih je veljalo: če nisi za nas, si proti nam. In tako sem zdaj dobil še domobrančke - sploh nisem vedel, da so moji. Zanimivo, kaj vse doleti človeka: pa so me imeli za pravoslavca, na tem forumu mislim da me je nekdo označil za ortodoksnega kristjana, bil sem že Janšev vernik, celo Mormon, zdaj sem dobil še domobrance. Samo še blond črnc nisem bil...   Gremo dalje. Ko že omenjaš kvizlinge: Jonsson Quisling je poskušal preprečiti, da bi vodilna mesta v norveški politiki zasedli Nemci. Kakšen način je izbral? Tak, kot se mu je zdel najprimernejši. Ja, po bitki so vsi generali in zdaj ga vsi obsojajo... Njegova vlada je trajala le 5 dni, saj ni bila deležna podpore ne s strani Norvežanov ne s strani Nemcev. Kasneje je bil predsednik vlade kraljevine Norveške. Zaradi sodelovanja z Nemci je njegov priimek postal sinonim za visokega političnega izdajalca (kvizling). Nisem vedel, da smo v Sloveniji med drugo svetovno vojno imeli toliko visokih političnih izdajalcev. Mislim, tudi tvoj ded bi si "umazal roke s krvjo visokega političnega izdajalca", če tega izdajalca ne bi krogla srečala že prej...   Običajno ti gre matematika dobro. Se niti ne čudim, kar poznam ljudi s tvojim poklicem, so vsi dobri v matematiki. Ampak matematika ti gre samo, dokler se kdo ne dotakne tvojih komunistov. Kajti tvoji komunisti so pobili okoli 24.000 ljudi - navadnih izdajalcev in kvizlingov. Vojna se je v Sloveniji začela 6.4.1941 in se je končala 8.5.1945, ko vrhovni poveljnik nemških oboroženih sil general Alfred Jodl na sedežu vrhovnega poveljstva zavezniških ekspedicijskih sil v Reimsu podpiše brezpogojno kapitulacijo nacistične Nemčije, s katerimi prizna brezpogojno predajo vseh nemških sil in pove: »Vse sile pod nemškim poveljstvom v Srednji Evropi morajo prenehati z aktivnim delovanjem do 23:01 ure 8. maja 1945«. - razen zate, @Boss in tvoje komuniste, ki ste malo za časom in se je vojna končala 9.5.1945... Torej je vojna trajala 1493 dni. Če torej 24.000 izdajalcev razdelimo na 1493 dni, dobimo 16 izdajalcev na dan - vsak dan, tudi sobote, nedelje in praznike. Kaj so Nemci imeli poseben urad za sprejem izdajalcev, da so jih lahko sprejeli toliko? Ali pa so tvoji komunisti streljali kar vsepovprek in vsi so bili označeni kot izdajalci? Prej sem že omenil napad Nemcev v Cerknem. Za ta dogodek so tvoji komunisti obtožili okoli 20 "izdajalcev" in jih 15 dejansko res aretirali in pobili - nekaj jih niso dobili takoj in so ti "izdajalci" pobegnili v Italijo in naprej. Pa še to: ko je neka ženska javno podvomila v krivdo svoje hčere in zahtevala, da ji pokažejo dokaze, so bili vsi tiho. Kasneje je ta ženska javno povedala, da je k njej prišel eden od tvojih komunistov in ji razložil, da če ne bo tiho, da bo lahko osebno vprašala svojo hčerko o krivdi. Kmalu po tem je ženska izginila neznano kam. In nihče ni upal javno vprašat, kam je izginila...   Zdaj pa malo zgodovine. Od 6.4.1941 pa do 22.6.1941, pred nemškim napadom na SZ, še ni bilo slovenskega partizanstva, bili pa so aktivni tvoji komunisti v tem obdobju veliki prijatelji, zavezniki Hitlerja, ki je septembra 1939 skupaj s Sovjeti zasedel Poljsko. Navdušenje KPS nad Hitlerjem se je izkazalo v organiziranju množične manifestacije: našuntali so kmete, ki so v Trebnjem in na pohodu proti nemški meji manifestirali za priključitev tega dela Slovenije k nemškemu Rajhu - še dobro, da se je zgodovina nato odvila, kot se je, ker če bi tvoji komunisti uspeli, bi zdaj šprehali, ne pa govorili... V tem obdobju prijateljstva z nacisti je KPJ zagovarjala kolaboracijo na celi črti. Tito je 5. maja 1941 v glasilu KPJ pozval komuniste, naj čimbolj stopajo v nemške službe. Kasnejši prvaki OF in KPJ, odvetniki dr. Aleš Stanovnik, dr. J. Pokorn in dr. J. Vilfan so v tem obdobju delali v Šetvidu pri Gestapo. Kasnejši notranji minister SFRJ Stane Dolanc in edini slovenski admiral v SFRJ Stanislav Brovet sta v Avstriji prostovoljno vstopila in bila dolgoletna člana Hitlerjugend, Brovet kar do januarja 1945.   Konec aprila je KPS ustanovila PIF, Protiimperialistično fronto, ki je kritizirala angleški, francoski in ameriški imperializem, ne pa nemškega in fašističnega. O kakem boju za osvoboditev Slovenije ni bilo govora. RS slavi 27. april 1941 kot Dan upora. To je zgodovinska laž z izgovorom, da je PIF bila predhodnica OF. Obe organizaciji sta v namenih in ciljih diametralno nasprotni. PIF – Protiimperialistična fronta je imela za cilj in nalogo kritizirati svetovne imperializme: ker so v tistem času tvoji komunisti prijateljevali z Nemčijo, so napadali samo zahodne, predvsem Anglijo. O kakšni osvoboditvi Slovenije ali Jugoslavije ni bilo niti besede. Po drugi strani je bil izključni namen OF pomoč napadenim Sovjetom in posredno, postransko osvoboditev Slovenije, Jugoslavije. Tako delovanje PIF kot OF je sledilo direktivam Kominterne. Toda Kominterna komunistom ni dala navodila, naj PIF samo spremenijo v OF. To so si komunisti izmislili v propagandne namene, kar pojasnjuje tudi zadrego z »dnevom OF«, ki so ga v komunistični Sloveniji v nekaterih obdobjih praznovali, v drugih pa spet ne. Če je torej PIF bila usmerjena proti Angliji in Franciji, se je vse spremenilo na sam dan napada Hitlerjeve Nemčije na Sovjetsko zvezo dne 22.6.1941. Sledeč povelju Kominterne je KPS še isti dan ustanovila povsem komunistično OF in prvi redki komunisti, imenovani partizani, so odšli v gozdove v ilegalo. Naslednjih 8 mesecev je bilo v Sloveniji sorazmerno mirno. Partizani so ubili enega nemškega vojaka slovenskega rodu, ki se je vračal z dopusta, izpeljali so nesmiselni diverzijski napad na nemške civiliste na Rašici nad Ljubljano in poskušali izpeljati stavko na Jesenicah. Ta »zimska revolucija«, kot jo imenujejo, je potekala tako, da so se delavci iz Jesenic zbrali na železniških postajah, kot so Bled in druge, kakor so se ponavadi, da bi se z vlakom odpeljali na delo. Toda med »revolucijo« niso stopili na vlak. Poskus stavke se je klavrno končal, potem ko so delavci nekaj dni čakali na železniških postajah od Bohinja do Jesenic.   Resno aktivnost je pokazala VOS – Varnostna obveščevalna služba, tajna komunistična politična policija. Člani so bili označeni kot partizani. Ta organizacija je izvedla prvo akcijo jeseni 1941: napadli in ranili so 3 slovenske orožnike v ljubljanski pokrajini. Stvari so postale bolj resne ko je VOS začela množično ubijati rojake civiliste. Šlo je za vplivne Slovence, ki bi mogli biti nasprotniki bodoči revoluciji. So se pa partizani (sam Boris Kidrič) že od februarja 1942 na Bledu sestajali s šefom Gestapa Rozzumeckim (sicer Čeh; Ivan Maček Matija ga v svojih spominih omenja kot Rosumeck). Rezultat: partizani so se odpovedali vsaki resni akciji proti okupatorju, predvsem so pustili pri miru glavne železniške proge in ceste. Nadaljevali so zaradi videza NOB z malimi, vojaško nepomembnimi akcijami. Partizani so poskrbeli celo za krivce teh nepomembnih akcij, te so ovadili Gestapu. Praviloma so bili ovadeni narodno zavedni Slovenci in hkrati nekomunisti. V najkrajšem času so gestapovske postojanke na Gorenjskem in Štajerskem sklepale cel kup lokalnih sporazumov s partizani. Gestapo je sprejel, da aretirane partizane, predvsem komuniste, izpusti iz svojih zaporov. Partizani so imeli prosto pot in delovanje na območju, ki je bilo primerno oddaljeno od prometnih povezav, večjih krajev in mest. Kot posebno uslugo Kidriču je Gestapo poslal v Ljubljano k Italijanom svoje agente, katerim so Italijani predali zaprto Zdenko Kidrič in Prežihovega Voranca. Ta dva so gestapovci prepeljali na Gorenjsko. Zdenko Kidrič so pustili na svobodo in Prežihovega Voranca so zaprli v taborišče, ki je bilo bivališče zadržanih sovjetskih diplomatov. Ta množična kolaboracija tvojih komunistov z nemškimi nacisti na Gorenjskem in Štajerskem je trajala bolj ali manj do konca vojne.   Za ostalo Slovenijo ne vem veliko, lahko pa malo bolj podrobno za Primorsko. Torej, vsa primorska je bila pod italijansko oblastjo do septembra 1943. Italijanom se je z vojsko in še bolj s fašistično milico posrečilo blokirati razvoj partizanstva. Zato v tem delu ni bilo vse do septembra 1943 kaj dosti partizanov. Prvi meseci po propadu Italije so bili na Primorskem usodni. Revolucija pod vodstvom tvojih komunistov je uvedla prisilno mobilizacijo, s katero so nabrali več kot 5000 novih partizanov. Večina teh je bila vojaško neizkušenih. Iz nepojmljivih razlogov se je partizanski general Lado Ambrožič Novljan, odločil za odprt, frontalen boj proti Nemcem tako na Goriškem, pred samo Gorico, kakor tudi v slovenski Istri. Nemci so bili maloštevilni in so čakali na tanke. Ko so jih dobili, so udarili. Rezultat pomeni največjo tragedijo za primorsko. Padlo je 3000 Slovencev, 1000 je bilo ujetih in odpeljanih v Nemčijo. Ta tragična bitka je tako rekoč edina velika NOB akcija. Zakaj ta provokacija, samomor? Verjetno bo držalo, da so tvoji komunisti teh 3000 fantov namenoma žrtvovali, fantje niso bili komunisti, živi in oboroženi bi bili verjetno preveliko tveganje za uspeh revolucije. Podobno je bilo s Pohorskim bataljonom: tega je revolucija žrtvovala, ker je KPS domnevala, da to niso pravi, iskreni komunisti. Še med tragiko na goriški fronti so partizani v gornji soški in kanalski dolini že sklenili premirje, ki je nacistom jamčilo varnost cestne in železniške povezave na liniji Beljak-Tržič-Videm. Po tej transportni liniji je šlo do 90 % vojaškega transporta iz Avstrije (takrat Nemčije) v Italijo. Železniška proga med Pontebbo in Vidmom je ekstremno ranljiva, ena sama bomba bi napravila dolgotrajno ogromno škodo. Dejansko so to lahko rušljivo progo zavezniki z avioni rušili šele od jeseni 1944 dalje.   Torej, nedovoljena, izdajalska kolaboracija tvojih komunistov z italijanskim in predvsem nemškim okupatorjem je bila tako intenzivna, da dokazuje, da jim sploh ni bilo do boja zoper okupatorja. Potrjuje pa obstoj komunistične revolucije. Zgodovino, ki so jo tvoji komunisti poveličevali v umetno ustvarjenem binomu mitološkega boja med dobrim in zlim – v okviru epohalnega partizanskega »NOB« in negativne izmišljene domobranske kolaboracije – bo treba napisati na novo, od začetka, na podlagi arhivskih dokumentov in dogodkov, ki so resnično tkali zgodovino. Tudi tistih zamolčanih...   In pri 24ur so lepo zapisali: "Kakor da žrtve, ki so padle na 'nepravi strani', ne smejo imeti mesta za dostojen pokop." To zdaj počnejo tvoji komunisti. Kajti po celi Evropi so pobite pokopali in jim postavili nagrobnik že pred 80timi leti, si prišli na čisto, kdo je bil kdo in kaj je delal, si odpustili, kar se je dalo in živijo naprej. Edino pri nas so glede tega dvojna merila: če so padli na "pravi strani", se še 80 let kasneje vsako leto opravi "žalna komemoracija", kamor pride vsaj kakšen bivši predsednik, če ne tudi kakšen aktualni član vlade, če pa so padli na "nepravi strani", se jih pa ne sme niti omeniti, ker je to že brskanje po starih kosteh in dajmo se raje ukvarjat s prihodnostjo...    In veš, @Boss, vesel sem, da ti in tvoji komunisti nimate več take moči, kot ste jo imeli do pred tremi desetletji - da se mi ni treba bati, v katero brezno me boste pospravili zaradi tega zapisa...   Za konec samo še to: marsikaj razumem. Vprašanje je, koliko si ti pripravljen razumeti?
    • Komi čakam da use omejio, kazen na smrdljive dizle. ICE skenslat pa omejit EV na 130konjčku.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.