Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Hudo je to, da imamo vozniki podpovprečen IQ. Povprečje je namreč 100. 🤣

IQ pade dodatno, če ne voziš na bencin pa če avto ni bele barve. Tablca pa tud ne sme bit personalizirana.

 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

33112_1.png

Napisano
pred 8 urami je Boss napisal:

... ... .,. ... ... ... 🤣

IQ pade dodatno, če voziš na bencin pa če avto ni bele barve. Tablca pa tud ne sme bit personalizirana.

 

 

Bele? A ni rdeča tista, ta prava? 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 9 urami je Slivka napisal:

Se pravi, da mi je IQ v enem dnevu padel iz 95,91 na 92,50...

Dejansko že kar tekom dneva, z eno potezo, ko se presedeš v Folciko. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
WWW.SLOVENSKENOVICE.SI

Policisti opozarjajo, da je leta 2021 noveliran zakon o pravilih cestnega prometa predvidel globo tudi za...

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
SIOL.NET

Najbolj nora dirka po Španiji se je odvila leta 1960, piše Marcus Pereda v blogu za medij Roleur. V osrednji...

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
SIOL.NET

Že skorajda ni dneva v zadnjem letu, ko ne bi prek radia poslušali o zastojih na slovenskih avtocestah. Ne samo...

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja tako pametovanje pa že dolg ne.. po njegovem so v tujini vsi neumni, ker širijo ceste na 6 ali 8 in več pasovnice. Širša cesta bo privabila več prometa - ta nebuloza se mantra že nekja časa - kot da promet trenutno samo čaka v garaži na trenutek, da bodo ceste širše in da plane nanje.

 

Vmes piše kako se je promet v zadnjih 20 letih ful povečal in to kljub temu, da nismo širili AC - ampak glej ga zlomka, kar sam od sebe. Kdo bi si mislil, da je verjetno vzrok v tem, da z vstopom v EU/Šengen smo ratali tranzitna država in da se je glavnina povečala na naslovu tovornega prometa. In če vemo, da en kamion vzame placa za tri osebne pomeni dvig za skoraj 20.000 kamionov v zadnjih 25 letih toliko kot, če bi bilo 60 tisoč avtov več. To situacijo lahko rešiš le na dva načina, ali drastično zvišaš cestnine za tovorni promet (spet bodo vsi kamionaji v luftu) al pa da razširiš ceste, ki bodo požrle ta promet.

 

Ne vem, če imamo tri pasove v eno smer in je skrajno desni "rezerviran" za kamione, ki lahko uporabljajo sredinskega za prehitevanje in pa seveda za osebna vozila, skrajno levi pa le za prehitevanje osebnih vozil je to kar v redu situacija. Če pogledamo vrhniški klane, ki je tri pasoven v smeri Kopra se ne spomnim, da bi se kadarkoli tam zgodil zastoj (pustimo zimske razmere, ker tisto ni normalno stanje) in to kljub temu, da gre cesta v klanec in marsikateri kamion ne zmore držat tempa 90km/h. Če pa že pa sigurno ne na klancu ampak bistveno naprej od Loma.

 

 

Da omejenec potem vpleta še neke oddaljene dogodke iz Juge, ki nimajo veze z današnjim časom in prometno situacijo danes je abotnost svoje vrste. Nakladanja kako so Gorenjski predori lepši kot Štajerski je seveda nova neumnost, ker je na Gorenjski AC praktično le en kratek manj kot 300m dolg raven predor Ljubno, če odštejemo Šentviškega, ki je še del Lj. Na štajerski je vsaj 6 predorov če odštejem Golovec, ki so bistveno daljši, tudi do več kot 10x toliko (predor Trojane mislim, da je 3km dolg) od tega gorenjskega in seveda ne morejo biti ravni kot puščica.

 

ceste z dvopasovnim prometom brez odstavnega so kategorizirane kot hitre ceste z omejitvijo 110km/h in nima baš nobene veze s preglednostjo kar bi človek z veljavnim izpitom moral vedeti.

 

Da bimbo razlaga, da je Posavje bolj vezano na Hrvaške AC kot na naše je tudi anahronizem svoje vrste, ker ne glede kam se gre iz Zasavja prideš ali v Lj, ali na Štajersko ali na Dolenjsko AC. Kje so kle Hrvaške AC verjetno ve le on.

 

Sorry za ta komentar, ampak taki idiotski članki, ki so namenjeni le sitnarjenju za brezveze mi dvignejo pritisk, sploh, ko vidiš da avtor res nima pojma o pojmu.

 

 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

Nism vedel kam naj dam...dve različni ob različnih dnevih na istem mestu isto parkirani..hehe

 

20230917_123107.jpg

20230902_112913.jpg

 

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 1 uro je Tilen5 napisal:

Nism vedel kam naj dam...dve različni ob različnih dnevih na istem mestu isto parkirani..hehe

 

20230917_123107.jpg

20230902_112913.jpg

 

Lahko bi dal pod dobre"makine".... 😁

Napisano

Prva slika je logična, jaz grem takole če je zadnji box, tudi bolj na črto, da mi ne butajo v vrata. Druga fotka bi imela pa lahko isto zgodbo :D

Je pa impresivno, zgleda je velik Stelviov :D

Podpis.png

 

Napisano
Pravkar je Boss napisal:

A zato zadnje čase v USA tako zaudarja?

So res full of shit 🤣

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.