Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki


Z M A J

Priporočeno sporočilo

pred 42 minutami je Boss napisal:

 

Slike so večinoma posnete v 80-ih in takrat smo slikali v barvah. Tole je eden malo manipuliral in barvne slike spremenil v čb. Zato, da se pokaže kako je bilo grozen črnobel svet takrat.

 

Jaz se živo spomnim, da sem babico vprašal, kdaj je svet ratal barvast, ko sem gledal črno-belo TV in slike :D

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mi smo na srečo meli barvni tv že v začetku  sedemdesetih. Smo prešvercali grunding iz Italije. A kaj, ko je bilo zelo malo programov v barvah. Vem, da je tv Koper capodistrija imela, Italijani pa še ne. So sosedi večkrat prišli k nam gledati "barve". 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da se človeku stoži po Jugoslovanskih miličnikih: če si samo prdnil drugače, kot je dovoljeno po zakonu, so ti prešteli rebra s pendrekom.

In nikomur ni prišlo na misel, da bi streljal na miličnika - niti ciganom ne.

In nihče ni potreboval psihološko pomoč...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To prinesejo preseravanja varuhov človekovih pravic, ki imajo polne riti in ki nimajo drugega dela, kot tuhtat, komu vse se godi krivica. Pa saj je zločinec skoraj bolj zaščiten kot policaj. Če bereš podrobno zgoraj omenjeni članek - policaja sploh nista izstrelila niti enega naboja. Ob dejstvu, da je bila policistka ranjena in da bi potemtakem imela alibi, zakaj sta streljala - v samoobrambi. Ampak sta se najbrž še pravočasno zavedla, koliko komisij bi preiskovalo, če je bilo res vse po protokolu. In gotovo bi kje našli kaj, da bi bila na koncu še onadva kriva...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Predstavitev Mazdine brošure o asistenčnih sistemih v nemščini (Google translate bo že pomagal tistim k ne razumejo😉).

Spodaj link za PDF-zastonj za dolpotegniti.

 

https://media-assets.mazda.eu/raw/upload//mazdade/globalassets/pdfs/brochure/broschuere_bedienhinweiseassistenzsysteme_2023_web.pdf?xd_co_f=MmU1ZTQ4N2ItYWE4OC00NjAyLThjNzQtNGI0ZjNjNDc3MmI5&rnd=499e09&_ga=2.101424641.1817847551.1687874318-1057721828.1687874318

 

Zaklepanje vozila brez ključa.

 

Jaz sicer tega ne rabim,ker ima CX-5 zadaj na prtljažnih vratih zraven tipke za odpiranje "kufra" desno še posebaj tipko za zaklepanje "na roke".

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 40 minutami je skritikrt napisal:

Jaz sicer tega ne rabim,ker ima CX-5 zadaj na prtljažnih vratih zraven tipke za odpiranje "kufra" desno še posebaj tipko za zaklepanje "na roke".

 

Samo tista tipka, kolikor vem ne deluje, ce ni kljuca v blizini ... :) ... Za CX-5 se ne spomnim, kako je bilo... pri CX-60, ki ima obe tipki eno zraven druge (za zapiranje prtljaznika in zapiranje prtljaznika z zaklepanjem). Samo zapiranje prtljaznika deluje tudi, ce nimas kljuca v zepu, zapiranje s hkratnim zaklepanjem pa ne deluje, ce nimas kljuca v zepu ... 

 

_88__Mazda_CX-60_Homura__4K____360°_View___Interieur___Rhodium_White__51K____Full_options___No_talk_video_-_YouTube.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Jest napisal:

 

Samo tista tipka, kolikor vem ne deluje, ce ni kljuca v blizini ... :) ... Za CX-5 se ne spomnim, kako je bilo... pri CX-60, ki ima obe tipki eno zraven druge (za zapiranje prtljaznika in zapiranje prtljaznika z zaklepanjem). Samo zapiranje prtljaznika deluje tudi, ce nimas kljuca v zepu, zapiranje s hkratnim zaklepanjem pa ne deluje, ce nimas kljuca v zepu ... 

 

_88__Mazda_CX-60_Homura__4K____360°_View___Interieur___Rhodium_White__51K____Full_options___No_talk_video_-_YouTube.png

Isto tako ima dve tipki  cx30. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Jest napisal:

 

Samo tista tipka, kolikor vem ne deluje, ce ni kljuca v blizini ... :) ... Za CX-5 se ne spomnim, kako je bilo... pri CX-60, ki ima obe tipki eno zraven druge (za zapiranje prtljaznika in zapiranje prtljaznika z zaklepanjem). Samo zapiranje prtljaznika deluje tudi, ce nimas kljuca v zepu, zapiranje s hkratnim zaklepanjem pa ne deluje, ce nimas kljuca v zepu ... 

 

_88__Mazda_CX-60_Homura__4K____360°_View___Interieur___Rhodium_White__51K____Full_options___No_talk_video_-_YouTube.png

 

 

Imaš prav...sem lih kar preizkusil-brez ključa v bližini noče na tisto tipko zakleniti🧐...ok,zame to ni problem,k lahko na tel.aplikacijo...mogoče pa vseeno kdaj tista fora z sovoznikovimi vrati prav pride🙄

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

S tem si, če greš jutri na morje, že včeri tm :D

 

Kakšne cifre, že za 3 cilinder:

 

The three-cylinder powertrain has a combined power output of 1,044 kW (1,400 hp; 1,419 PS) and 1,849 N⋅m (1,364 lb⋅ft) of torque. The 5.0-litre twin-turbo V8 from the Jesko will also be offered as a $400,000 option. The V8 powertrain has a combined power output of 1,700 kW (2,300 hp; 2,300 PS) and 2,750 N⋅m (2,028 lb⋅ft) of torque when the engine runs on E85 fuel.

Popravljeno od g.Wankel

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 51 minutami je g.Wankel napisal:

S tem si, če greš jutri na morje, že včeri tm :D

 

S tem stojiš v koloni ravno tako kot s kakšnim osnovnim modelom Rene, na primer Twingotom...

 

Proti DARSu in našim avtocestam niti ta nima možnosti...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Slivka napisal:

 

S tem stojiš v koloni ravno tako kot s kakšnim osnovnim modelom Rene, na primer Twingotom...

 

Proti DARSu in našim avtocestam niti ta nima možnosti...

Čista resnica. Nazadnje, ko sem stal v kolini proti Ljubljani (temu ne moremo več reči vožnja), se je zdraven mene premikal Lambo aventador. Še s skuterjem ali celo biciklom bi bil hitrejši. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je Alex napisal:

Čista resnica. Nazadnje, ko sem stal v kolini proti Ljubljani (temu ne moremo več reči vožnja), se je zdraven mene premikal Lambo aventador. Še s skuterjem ali celo biciklom bi bil hitrejši. 😊

 

Pa si preživel koline?

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je g.Wankel napisal:

 

Pa si preživel koline?

 

Kako takoj pomislite na klobase in čevapčiče. Možakar se je zatipkal, pa kaj. Lahko bi sam povezal, da je @Alex hotel napisati, da je stal v kolibi. Sicer v kolibi na kolesih, ampak to so že podrobnosti...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je g.Wankel napisal:

S tem si, če greš jutri na morje, že včeri tm :D

 

Kakšne cifre, že za 3 cilinder:

 

The three-cylinder powertrain has a combined power output of 1,044 kW (1,400 hp; 1,419 PS) and 1,849 N⋅m (1,364 lb⋅ft) of torque. The 5.0-litre twin-turbo V8 from the Jesko will also be offered as a $400,000 option. The V8 powertrain has a combined power output of 1,700 kW (2,300 hp; 2,300 PS) and 2,750 N⋅m (2,028 lb⋅ft) of torque when the engine runs on E85 fuel.

Ja njihov 3 cilinder je res zanimiv lol

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Slivka napisal:

 

Kako takoj pomislite na klobase in čevapčiče. Možakar se je zatipkal, pa kaj. Lahko bi sam povezal, da je @Alex hotel napisati, da je stal v kolibi. Sicer v kolibi na kolesih, ampak to so že podrobnosti...

Ko omenjaš kolibo, takoj pomisliš na tvoj razpadajoč kao delovni stroj. 😉

pred 3 urami je g.Wankel napisal:

 

Pa si preživel koline?

Dejansko so te naše podalpske avtoceste bolj podobne kolinam, kot pa avtocestam. To ni a od avtocest. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • https://www.slovenskenovice.si/bulvar/tuji-traci/tito-sploh-ni-bil-tito/
    • Po mojem, najboljših 6 minut, porabljenih na Youtube. Kapo dol ustvarjalcem!    
    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.