Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

:wacko:

 

https://hudo.com/si/2018/09/13/newyorcani-lahko-poslej-izberejo-tudi-spol-x/

 

:ne vem:

 

Citat iz ?lanka:

"Za to naj bi se odlo?ali star?i, ki ?elijo otrokom omogo?iti, da se glede spola odlo?ijo sami kasneje v ?ivljenju."

 

A ni tako, da pri rojstvu pogledajo med noge pa vidijo, kaj in kako je na stvari?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Damon Hill, moj takratni glavni adut po smrti najve?jega ma?ka A.S. da Silve :(

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sem ?e pred ?asom prebral in dejansko je to najve?ji riziko prenos infrastrukture v roke privatnega sektorja, kjer se gre prakti?no samo za dobi?ke. In raje bodo izpla?evali stro?ke ?rtvam oziroma svojcem, kot da bi vlagali v vzdr?evanje.

 

Sej to ni problem samo v gradbeni?tvu ampak tudi v avto industriji in ?e marsikje. Dokler se finan?no "spla?a", da so od?kodnine cenej?e od stro?ka odprave napake bo kapitalizem ubral to pot.

33112_1.png

Napisano

ufff- tole je neki profi dron. Kak?en lift ma :blink:

 

Ni? posebnega ni, racing/freestyle quad ki si ga sestavi? za...~300?. Pilot je profi. :D

 

Kar se ti?e javne infrastrukture ima Larry Sharpe zanimivo idejo:

 

 

3) Examine innovative revenue opportunities, beyond simply raising fares and/or taxes. One option for additional funding could be gained by allowing naming rights for MTA facilities in exchange for ending tolls on the bridges and tunnels it owns. When considering naming rights, like those permitted for stadiums, both the profitability and marketability are apparent. The MTA must also explore its potential to gain additional revenues by functioning as a freight transportation option.

 

 

Finally, as previously mentioned in the above goals section, companies will be footing the bill for maintenance and upgrades in exchange for advertising and the right to lease and brand MTA components according to market-based negotiations. To confirm the viability and marketability of this plan, our campaign conducted a phone survey among marketing professionals of large businesses and major corporations with advertising budgets typically in the millions.

 

 

TLD: Most, ki je poimenovan po preminulem guvernerju bi postal recimo Apple Bridge. Apple bi zakupil pravico do poimenovanja mosta za recimo 30 let, za to bi pla?al malo bogastvo in ga bil primoran vzdr?evati (mesto bi kontrole ?e vedno opravljalo samo; in morit zunanjemu izvajalcu da ne opravlja svojih nalog je la?je kot svojim ljudem). Torej ke? za NY + brez cestnin za ruljo.

 

Ima tudi ideje za reforme ?olstva in ?e par zanimivih stvari. Rogan ga je ne dolgo nazaj imel za gosta in se je lahko razgovoril.

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Napisano

Haha lol - dav?ni utajevalec se reklamiran na 24kur - neprecenljivo.

33112_1.png

Napisano

Sem ?e pred ?asom prebral in dejansko je to najve?ji riziko prenos infrastrukture v roke privatnega sektorja, kjer se gre prakti?no samo za dobi?ke. In raje bodo izpla?evali stro?ke ?rtvam oziroma svojcem, kot da bi vlagali v vzdr?evanje.

 

Sej to ni problem samo v gradbeni?tvu ampak tudi v avto industriji in ?e marsikje. Dokler se finan?no "spla?a", da so od?kodnine cenej?e od stro?ka odprave napake bo kapitalizem ubral to pot.

Neko? je veljalo, da ?love?ko ?ivljenje nima cene. V dana?njem turbokapitalizmu je cena ?ivljenja to?no izra?unana. Tudi v prometu (nizkocenovniki).

 

Varnost je ?e vedno absolutna svetinja le ?e, ko se odlo?a o zvi?evanju kazni udele?encem cestnega prometa., 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
Napisano

Prepozno - da se jim bo poznalo bo minilo 20 let... takrat bodo imeli pa ?e ?isto starostno neravnovesje v dru?bi

33112_1.png

Napisano

ja vem da je (do?ivel ?e ene 10 go around kot potnik), ampak ta je bil resno nizko....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, ampak proti koncu ni bilo nekekga huj?ega sunka da bi bila nevarnost podrsanja s krilom recimo..Tale je bil precej bolj kriti?en:

Napisano

Zna bit ,?eprav tole je izica ko enkrat obvlada? zadevo. Problem so res sunki, sploh pri tleh. Konstanten pih je recimo da nekako predvidljiv :) 

Napisano

Sem ravnokar prebral tale ?lanek:

 

http://www.rtvslo.si/lokalne-novice/ob-prenovi-aljazevega-stolpa-odkrili-koscek-zgodovine-odtis-prvotnega-napisa/466871

 

?alostno, kako je kvaliteta padla. Pa se imamo za tako napredne in se hvalimo, ?esa vse smo sposobni, da zmoremo stvari, ki jih pred 100 leti niti sanjali niso...

 

Na primer tole:

"Bili smo presene?eni, da je stolp tako dobro ohranjen, da je rje zelo malo, do pregnitja sploh ni pri?lo nikjer, to pa pripisujemo zelo dobri in premi?ljeni izbiri materiala Antona Belca, ki je stolp naredil, nanos cinka je izredno debel, to pa je ohranilo plo?evino v tako dobrem stanju" 123 let na de?ju, vetru, snegu, soncu,... in ni pregnilo. Mi imamo pa ob bolnici v ?empetru dve ?elezni konstrukciji, ki sta stari 42 let, pa ?e vse povarjeno in popravljano...

 

Pa tudi to, kar je pojasnil g. Kav?i? v ?lanku: da sodobni postopki pocinkanja tako debelih nanosov ne dose?ejo. Se pravi so v?asih lahko bolje za??itili plo?evino... ?e sem prav ujel, je plast cinka debela 72 mikrometra...

 

In ko novinar povpra?a, ?e bo "novi" stolp zdr?al naslednjih 100, 200 let, hitro dobi odgovor, da ne ve? kot 50... Se pravi so v starih, zastarelih kova?ijah izdelali bolj?e in trpe?nej?e izdelke kot pa jih lahko danes, ko ob stolpu stojijo z prenosnim ra?unalnikom...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hvala za odličen odgovor in nasvet. Moti me to, da to prodajajo pa ni ne navodil niti da ni podprto v slo. Kako to, da ni regije Slovenija pod državami? Nemščine pač ne poznam in bo to problem. Očitno ne bo nič z uporabo tega.  Itak je zanimivo samo prvič pol te pa mine. Ampak je del opreme katere ne moreš uporabljat. To je sporno.  
    • Res je, ko gre za navadne tarče. Charlie je na tem soočenju nosil neprebojni jopič pod majico. Strel v telo/srce bi verjetno jopič zaustavil in cilj ne bi bil izpolnjen.    Strel v glavo je kljub splošnemu prepričanju naslednja najboljša tarča pa a je res? Če tarča sedi je glava del telesa, ki spole rok (ki pač niso tarča) najbolj giblje in to se je lepo videlo pri poskusu atentata na Trumpa. Ker je obrnil glavo je šel strel mimo. Tudi streli v glavo, če ni ravno v pasu 5cm po sredini, sa dostikrat zaradi kota zadetka tudi odbijejo od lobanje.   Vrat je en najbolj odprtih in občutljivih delov telesa, saj je večino sestavljen iz mehkih tkiv in hrbtenice. Skozi potekajo najpomembnejše žile za oskrbovanje možganov. Zadetek v žilo je praktično game over, ker vratu in žil na vratu se ne da zategniti s prevezo kot to narediš na nogi. Če to narediš na vratu, ali zadušiš človeka ali pa ustaviš dotok krvi v možgane.
    • Alexa se da nastaviti, vendar je kar malo zakomplicirano. Za Slovenijo Alexa žal nima podpore in ni v slovenščini, ne deluje. Vendar lahko uporabljaš preko druge države. Jaz uporabljam regijo Nemčija, a je žal potem samo v nemškem jeziku, tudi komunicirati moraš v nemščini, verjetno je možno tudi v angleščini, nisem probal. Pri meni prodajalec tudi ni imel pojma, se moraš sam malo poglobiti. Tudi navodil Mazda Slovenija očitno nima, kar je res čudno, če že nekaj prodajajo? Najprej moraš imeti seveda aktivno Online povezavo v vozilu (in aktivirano aplikacijo MyMazda in seznanjeno z vozilom). Potem izbereš regijo, jaz uporabljam Nemčijo in potem se ti bo v nastavitvah prikazal meni za Alexo, kjer potem naprej nastavljaš. Za nadaljevanje boš potreboval Amazon free račun (Alexa je od Amazona), kjer se registriraš (jaz uporabljam Amazon.de) in potem aktiviraš v avtu... Alexa je dodana v letošnjem modelu 2025, vsaj pri CX-30, za nazaj pa ne vem, če deluje. Je fajn zadeva, lahko preveriš npr. vreme, če iščes npr. kje v bližini so restavracije, picerije (ti da več opcij), črpalke, ..., lahko tudi uporabiš za navigacijo, ne rabiš tipkati...; ti samo vprašaš avto ali poveš kar želiš (kot pred mnogimi leti v seriji Knigt rider, kdor se še spomni ) in ti pove možnosti in izpiše na ekranu. Meni Alexa super deluje. Res pa je, da moram komunicirati v nemščini, ker imam regijo Nemčija; važno je da dela tudi če si fizično z vozilom v Sloveniji ali drugod, na našo srečo nima omejitve preko gps lokacije. Pa še to, če želiš z Alexo uporabljati tudi glasbo in predvajati poljubno izbrane komade (npr. samo poveš kaj želiš poslušati in se prične avtomatsko preko Alexe predvajati; ne rabiš nobenih usb-jev ali prednaložene glasbe na nekem mediju), se pa moraš registrirati na Amazonu kot plačljivi uporabnik. Muzika žal ni zastonj (to je edino plačljivo, ostalo je free).   Pa še video, kako nastaviš Alexo, imaš dve opciji...:      
    • Sem vceraj probal pospeske z Mazdo CX-60 ... Sicer je bila cesta prekratka, da bi prisel do 100 km/h...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.