Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

Hijene se že grizejo med sabo.... lepo. Tistmu Hajdinjaku iz NSi naj pa Bilobil pošljejo, ker totalno pozablja in se ne spomni ne Snežića in ne Draganovića. Par ta močni klofut okol njuška pa se bo vseh spomnila za nazaj in za naprej.

Vsi so enaki. Vsem, levim in desnim peša spomin in z roko v roki lomastijo po našem denarju. 

Živi primer je nakup golobnjakove stavbe na Litijski. Da ne naštevam naprej. 

 

 

Napisano

Evola, so že ugotovili, da električni avtomobilčki ne zmorejo takih hitristi na avtocestah. Pa jim bodo malo šli naproti, da ne bodo ovirali tovornjakov. 😊

https://www.24ur.com/novice/slovenija/namesto-130-na-slovenskih-avtocestah-110-kilometrov-na-uro.html

 

 

 

Napisano

Barabe so. Potovalni čas se nič ne podaljša.

Mogoče na polni avtocesti ne. Na prazni pa se 100%. Ne vem kje so smisel za logiko izgubili.

Napisano
pred 3 urami je godlike napisal:

Barabe so. Potovalni čas se nič ne podaljša.

Mogoče na polni avtocesti ne. Na prazni pa se 100%. Ne vem kje so smisel za logiko izgubili.

 

Ne logika in ne empirika ne govori v prid trditvam v članku. Uglavnem, lažejo!

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano (urejeno)
pred 39 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Ne logika in ne empirika ne govori v prid trditvam v članku. Uglavnem, lažejo!


Po zelo poenostavljeni kalkulaciji, je teoreticna kapaciteta enega pasu avtoceste pri 130km/h, 1805 avtomobilov na uro na pas, pri 110, je 1803.
To je ob predpostavki, da ves promet vozi z omenjeno hitrostjo, in da drzijo predpisano varnostno razdaljo 2s. Razlika je samo zaradi zaokrozevanja.

 

Ne da se mi pa matrik delat, in racunat, ker bojo stevilke itak podobne, glede na to da se racuna "separacija" oz varnostna razdalja v casu, in ne neki fiksni razdalji. Takoj ko dolocimo neko fiksno razdaljo med avtomobili (v metrih), se kapaciteta s hitrostjo veca.

Popravljeno od Matick
Napisano
pred 16 minutami je Matick napisal:

Po zelo poenostavljeni kalkulaciji, je teoreticna kapaciteta enega pasu avtoceste pri 130km/h, 1805 avtomobilov na uro na pas, pri 110, je 1803.
To je ob predpostavki, da ves promet vozi z omenjeno hitrostjo, in da drzijo predpisano varnostno razdaljo 2s. Razlika je samo zaradi zaokrozevanja.

Samo pri prvem primeru si prevozil 130km v 1 uri, pri drugem pa 110.

 

Torej ti 20km manjka, ne glede na pretočnost!

Napisano
pred 11 minutami je godlike napisal:

Samo pri prvem primeru si prevozil 130km v 1 uri, pri drugem pa 110.

 

Torej ti 20km manjka, ne glede na pretočnost!


Ja tukaj se nisem vtaknu v potovalne case, ampak samo v pretocnost.
Tudi z nizanjem hitrosti ne bojo resili fantomskih zastojev, ker to je pa bl problem v voznikih, ne pa v samih hitrostih.

Je pa kapaciteta ceste taka kot je, se pravi ce gre 5000 avtov hkrati na cesto, pac ne sfolga, pa ni vazno kaksna je omejitev

Napisano (urejeno)
pred 51 minutami je Matick napisal:


Ja tukaj se nisem vtaknu v potovalne case, ampak samo v pretocnost.
Tudi z nizanjem hitrosti ne bojo resili fantomskih zastojev, ker to je pa bl problem v voznikih, ne pa v samih hitrostih.

Je pa kapaciteta ceste taka kot je, se pravi ce gre 5000 avtov hkrati na cesto, pac ne sfolga, pa ni vazno kaksna je omejitev

Fantomski zastoji nastajajo samo na "kozjih stezah" kakršna je naša uboga avtocesta, kjer na voznem pasu kraljujejo tovornjaki, ostali imajo na voljo prehitevalni pas, kjer pa zopet vsakih par km izletijo nanj tovornjaki, ki prehitevajo pet km hitreje, kot vozijo tovornjaki na voznem pasu. 

To je že vse bilo videno v Italiji, dokler niso naredili treh pasov. Od takrat se to ni zgodilo več, razen, ko je kakšna nesreča. 

Zastonj to naši "strokovnjaki" nabijajo, ko pa je vse skupaj v resnici precej ubogo. In, ko dodamo še par gradbišč, ki so stalnica na naših avtocestah, je stanje še bolj porazno. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Če smo pa taka fajn tranzitna država no. Sigurno ima naše gospodarstvo blazno korist od tega, drugače ne vem zakaj ne bi čez dan za kamione nabil trojne cestnine, ponoči pa normalno. Recimo. Ma ne sej vem, nikol ni tko preprosto 😏

Napisano

Zelo dober intervju👍...bolj za tiste,ki zares razumejo nemščino...al pa če si pomagate z avtomatskim prevodom...

 

 

Napisano
AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Kljub temu, da prihaja vse več električnih avtomobilov bo najprej na voljo z bencinskim motorjem.

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ko vidiš tole klimo lavfat, ki dela 365 dni v letu in jo 3x na dan pere dež, sem neskončno vesel, da imam doma micko....🤗😉

IMG_20250223_132124.jpg

  • Všeč 5
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

Klime njihove so res dobre, ampak temo si pa sfalil.

To bi moral v temo o klimah zalepit 😉

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 3 urami je Z M A J napisal:

 

"Če pa imate obratno težavo, da prepogosto ostaja prazen, ga napolnite vsaj z nekaj steklenicami izbrane pijače, saj bodo hladilniku pomagale ohranjati nizko temperaturo."

 

Mojo najdražjo moram kar naprej prepričevat, da je pivo v hladilniku življenjskega pomena za pravilno delovanje naprave. 

  • Všeč 3
  • Ljubim 2

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano
pred 12 urami je godlike napisal:

Klime njihove so res dobre, ampak temo si pa sfalil.

To bi moral v temo o klimah zalepit 😉

Tam bi bila pa že reklama.... 😉

Napisano
WWW.24UR.COM

Japonska je že večji del februarja v primežu obilnega sneženja. Ponekod je snežna odeja debela več kot pet metrov, zaradi česar...

 

  • Začuden 1
  • Zmeden 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ampak Park & Sail se meni sliši čudno. Sail in sailing se uporablja le za plovila brez motornega pogona (jadrnice ipd). Nekak bolj dobim občutek, da gremo v luko se parkirat pol pa na jadranje.

 

Če že morajo uporabljat angleške izraze namesto slovenskih, kot bi bil recimo parkiraj in plovi oziroma parkiraj in se vozi (park and ride) bi verjetno bil bolj nazoren Park & Boat (bolj pravilno verjetno Park & ride the boat) pa bi vsi razumeli. :nevem:

 

 

 

 

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @tommzy na tvojem mestu bi napisal knjigo z naslovom 101 problem z Mazdo.  Trda vezava cca. 200 strani. Če rabiš založnika javi na ZS.
    • "Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁" A ti to resno? Pri tem,da po tvoje pol avta ne deluje v redu izjaviš tako smešnico??To res samo še dodatno potrjuje, da sploh nisi resen ali pa , da je vse to tvoje pisanje le neko nakladanje . Ko se ti bo dalo končno poklicati na servis in se ti dogovoriti za servis,kjer ti bodo ali ne bodo odpravili te tvoje "napake" pa le sporoči ,da ti bomo vsi čestitali za pogum. Do takrat pa bi bilo fajn, da najdeš svojo staro astro in se v terminu,ko bo Mazda na servisu zopet voziš kot se spodobi.😉
    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.