Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 urami je NevLado napisal:

Kaj bi pa profitiral z 5W40 v primerjavi z 5W30?

Je za večje temperature, se manj žge. 😊Ker pravi, da se mu temperatura zelo dvigne. Športni avti imajo 50tko vsaj včasih je bilo tako.... 😉

Napisano
dne 15. 11. 2023 ob 8:28 je Slivka napisal:

Imam eno vprašanje za strokovnjake, ker mnenja amaterjev sem že slišal.

 

Torej, za našega FuksWagna je predpisano olje 0W20. 

 

Baje, da zdaj dajejo redkejša olja, da zmanjšajo trenje in posledično porabo in emisije. Ampak motor tega redkega olja porabi toliko, da ga med servisnimi intervali pravzaprav že "zamenjam"...

 

Dobro, če bi vozil po avtocestah in z podpovprečno obremenitvijo (se pravi, da bi bili v vozilu največ tri osebe), bi zadeva mogoče še šla. Mi pa to vozilo (kanto na kolesih, ker avto to ni) vozimo po hribih. Praviloma kar proti polni obremenitvi (skoraj vsaka druga vožnja je s šestimi potniki). In se temperatura olja brez priganjanja motorja dvigne vse tja do na 120°C. In motor žlampa olje kot krava vodo... 

 

Pa me zanima, kaj bi se zgodilo, če bi v našega FuksWagna nalil na primer olje 15W40? Bi ga potem kaj manj požlampal? Kako bi bilo pa z mazanjem? Mislim, če so zdaj kanalčki za 0W20, bi potem tako gosto olje sploh šlo skozi ali bi zaradi velike gostote prišlo do ležajev premalo olja in bi vse skupaj obstalo še prej kot bo sicer? Tudi filter olja je dimenzioniran za redko olje. Bi pri gostejšem olju sploh dovolil dovolj pretoka?

 

Predvidevam, da proizvajalec vozila predpiše olje, ki je primerno za vse vremenske razmere. Tako je baje olje 0W20 primerno za temperature od -40°C do nekje +30°C. Ker pa pri nas ne pomnim, da bi kdaj bilo -40°C, dejansko ne potrebujem tako redkega olja. Pri nas nekajkrat na leto padejo temperature na -20°C. Poleti pa temperature pridejo do 40°C (konkretno, v Novi Gorici leta 2022). 

 

Torej, katero olje?

 

 

 

 

Dobro bilo vedet za kateri VAG motor se gre, če se dobro spomnim pa so pri Vagovcih poleg 0w20, dovoljena tudi 0w30 in 5w30 olja.

Jaz bi na tvojem mestu poskusil z 5w30.

15w40 je no go, ker kot si sam predvideval , so oljni kanali in oljna črpalka dimenzionirani za redkejše olje in bi se znalo zgodit da bi z 15w40 vse skupaj zaribalo.

Tak da priporočam 5w30 kak motul,mobil1,shell.

Če napišeš za kateri motor se gre ti pa lahko malo bolj točno priporočim katero olje.

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Motul je bil ok, sem pa imel boljše izkušnje s Shell-om, najboljši je pa bil Ravenol, ki ni poceni.

 

Je na Mazdi utišal variabilno jermenico. Tudi na Mazdi je jermenica pod ketno pela, ko je bilo hladno. In to od 50.000 naprej.

Napisano
dne 16. 11. 2023 ob 18:15 je Aless napisal:

... ... ... ... ... ... ... ... Če napišeš za kateri motor se gre ti pa lahko malo bolj točno priporočim katero olje.

 

 

Dvolitrski trubo dizel s 95 kW.

 

Tak, kot ga ima Caddy Maxi 4x4.

Ima odobreno 0W20 in 0W30.

 

Za 5W30 ni nič napisano...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano (urejeno)

Heh, kake debate.... @Slivkata avto je samo še za v Sočo, Savo oz.kar ti je bližje...kolega je imel Toyoto 2.0d auris in pri 325k km ni nalil 1l olja....mislim da v zadnji 15.letih nisem nalil več kot 2.l olja...vse kamor sem bolj kot ne preventivno nalival 0.5l na servisni interval (15k km) je bila H.Accord 2.2. Ctdi....katero sem imel 4.leta in 248k km....pri bencinarju pa šipko pogledam zaradi gušta...pa ne manjka niti mm olja...tko da...prodaj ta jajca...(sorry)!

 

p.s.zakaj nisi vzel Seat Tarraco, danes sem ta voz videl na AC in to zgleda ornk voz....mislim da ima tudi 7sedežev in 4x4....

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 4
  • Haha 1
Napisano
Pred eno uro je sportman333 napisal:

Heh, kake debate.... @Slivkata avto je samo še za v Sočo, Savo oz.kar ti je bližje...kolega je imel Toyoto 2.0d auris in pri 325k km ni nalil 1l olja....mislim da v zadnji 15.letih nisem nalil več kot 2.l olja...vse kamor sem bolj kot ne preventivno nalival 0.5l na servisni interval (15k km) je bila H.Accord 2.2. Ctdi....katero sem imel 4.leta in 248k km....pri bencinarju pa šipko pogledam zaradi gušta...pa ne manjka niti mm olja...tko da...prodaj ta jajca...(sorry)!

 

p.s.zakaj nisi vzel Seat Tarraco, danes sem ta voz videl na AC in to zgleda ornk voz....mislim da ima tudi 7sedežev in 4x4....

Težko se primerja kvaliteta EU in J vozil:lol:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 9 urami je sportman333 napisal:

Heh, kake debate.... @Slivkata avto je samo še za v Sočo, Savo oz.kar ti je bližje...kolega je imel Toyoto 2.0d auris in pri 325k km ni nalil 1l olja....mislim da v zadnji 15.letih nisem nalil več kot 2.l olja...vse kamor sem bolj kot ne preventivno nalival 0.5l na servisni interval (15k km) je bila H.Accord 2.2. Ctdi....katero sem imel 4.leta in 248k km....pri bencinarju pa šipko pogledam zaradi gušta...pa ne manjka niti mm olja...tko da...prodaj ta jajca...(sorry)!

 

p.s.zakaj nisi vzel Seat Tarraco, danes sem ta voz videl na AC in to zgleda ornk voz....mislim da ima tudi 7sedežev in 4x4....

Bravo.

 

Težave ima s pustno našemljenim VW-jem in ti mu priporočaš VW-ja.

 

1x je v Fordovem kustumu, drugič pa Seatovem.

Napisano (urejeno)

Sam pa po zadnjem servisu pri M3 G120 na 90.000 km (Mazdino olje 5W30, kupljen v spodnji spletni trgovini) ugotavljam, da ga po prvih opažanjih zelo verjetno manj žre (prej cca 1l/15.000 km)??? Je to možno in zakaj?😳

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano

Jaz tega mazdinega točim v kompresor in kosilnico. Boljšega nima noben na vasi😁

  • Všeč 3
  • Haha 5

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Janez007 napisal:

Sam pa po zadnjem servisu pri M3 G120 na 90.000 km (Mazdino olje 5W30, kupljen v spodnji spletni trgovini) ugotavljam, da ga po prvih opažanjih zelo verjetno manj žre (prej cca 1l/15.000 km)??? Je to možno in zakaj?😳

 

image.png

Glej to olje toči tudi moja nekdanja 3ka,ki je enaka kot tvoja in pri 50kkm je začela malo piti... :nevem: Nič hudega, na 13kkm, ko je leto naokoli pride na šipki 1/3 nad min. kar je cc 0.7 L... 😉

Popravljeno od Bini
Napisano

Težava glede porabe olja je lahko tudi pcv ventil, ki je razlog tudi pacanju sesalnih kanalov. Pri naslednjem čiščenju sesalnih kanalov ga imam v planu menjat.

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 5 urami je godlike napisal:

Bravo.

 

Težave ima s pustno našemljenim VW-jem in ti mu priporočaš VW-ja.

 

1x je v Fordovem kustumu, drugič pa Seatovem.

Ne priporočam ne VW, ne Seata...in ne Forda🤣🤔🤭, tko da...nič od tega, sem napisal samo da sem videl tega Taracco in je ornk voz...

Napisano (urejeno)
pred 20 urami je sportman333 napisal:

... ... ... ... ... ... ... ... ...

 

p.s.zakaj nisi vzel Seat Tarraco, danes sem ta voz videl na AC in to zgleda ornk voz....mislim da ima tudi 7sedežev in 4x4....

 

Seat ima dizelski motor s štirikolesnim pogonom samo v enem modelu: Leon Sportstourer.

Prvič je odpadel, ker so zraven napeštali avtomatski menjalnik.

Drugič je odpadel, ker nima sedmih sedežev.

Tretjič je odpadel, ker ni v modri barvi (tu je žena imela glavno besedo)

Je pa drugače spodoben karavan. In brez sank na strehi... 

 

Cena? Če se prav spomnim, okoli 3000€ manj od tega, ki smo ga kupili. Če pa koga resno zanima, pa lahko grem brskat po prospektih...

 

Dodatek: ups, ne morem, ker jih je dež namočil, ko je streho odpihnilo in smo jih vrgli proč.

Popravljeno od Slivka

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Eno vprašanje glede olja. 

Ker delam kratke relacije in posledično tudi kasneje segrejem motor na delovno temperaturo me zanima, ali bi bilo pametno dat kako drugo olje noter, kot 5W-30? Predpisano imam tudi 0W-40.

 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano

Jaz mislim, da komot ostaneš na 5W-30. Edino pač ne čakaš z menjavo na 15.000 km, ampak jo narediš po enem letu, pa kolikor že bilo kilometrov.

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

V podjetju kamor delam imam možnost dobiti olje znamke Pakelo po ugodni ceni pa me zanima če je kdo že uporabil in probal to olje v dizelski Mazdi in kako se obnese in če je sploh primerno?

 

hvala za odgovor in lp

Napisano
dne 18. 11. 2023 ob 8:58 je Janez007 napisal:

Sam pa po zadnjem servisu pri M3 G120 na 90.000 km (Mazdino olje 5W30, kupljen v spodnji spletni trgovini) ugotavljam, da ga po prvih opažanjih zelo verjetno manj žre (prej cca 1l/15.000 km)??? Je to možno in zakaj?😳

 

image.png

Danes pomerim nivo olja na obeh bencinskih Mazdicah, ki imata prevoženih med 10-12.000 km od menjave olja in sta ga požrli mogoče 2 dcl. :)

 

Napisano
pred 2 urama je DeTu88 napisal:

V podjetju kamor delam imam možnost dobiti olje znamke Pakelo po ugodni ceni pa me zanima če je kdo že uporabil in probal to olje v dizelski Mazdi in kako se obnese in če je sploh primerno?

 

hvala za odgovor in lp

 

Mogoče sem edini, ampak sem prvič slišal za to olje. Sem šel pogooglat, piše, da že kar dolgo delajo olja in da je premium.

Ampak sam osebno ne bi šparal na olju, sem imel življensko šolo. Vzamem Mobil1 in sploh ne gledam cene, na vsakih 10k.

Podpis.png

 

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Danes pomerim nivo olja na obeh bencinskih Mazdicah, ki imata prevoženih med 10-12.000 km od menjave olja in sta ga požrli mogoče 2 dcl. :)

 

A veš, da sem ravno zadnjič,ko sem menjal gume na hčerini 3ki pogledal olje in isto opazil, poraba ULTRA 5W30 je 0.0 ?zmeden? lani pa isti čas pri prejšnji stari embalaži olja 5W30 poraba dobra 0.5 l na 10kkm.... :hohoho: Očitno je to novo olne verjetno drugačno in boljše... 👍

Napisano
pred 39 minutami je g.Wankel napisal:

 

Mogoče sem edini, ampak sem prvič slišal za to olje. Sem šel pogooglat, piše, da že kar dolgo delajo olja in da je premium.

Ampak sam osebno ne bi šparal na olju, sem imel življensko šolo. Vzamem Mobil1 in sploh ne gledam cene, na vsakih 10k.

Jaz to olje poznam iz racing programa. Za navadno uporabo ne ravno. Tako da nevem kako se bi obneslo v vsakodnevni uporabi. Ni to da bi sparal na olju, samo ce dobim kvalitetno olje za ugodno ceno zakaj bi placeval polno ceno v trgovini. 

Napisano
pred 1 minuto je DeTu88 napisal:

Jaz to olje poznam iz racing programa. Za navadno uporabo ne ravno. Tako da nevem kako se bi obneslo v vsakodnevni uporabi. Ni to da bi sparal na olju, samo ce dobim kvalitetno olje za ugodno ceno zakaj bi placeval polno ceno v trgovini. 

Vse specifikacije primerjaj, da boš sigurn in če so ustrezne bo ok, tako kot je MOTUL, MOBIL itd... 👍

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.