Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 urami je NevLado napisal:

Kaj bi pa profitiral z 5W40 v primerjavi z 5W30?

Je za večje temperature, se manj žge. 😊Ker pravi, da se mu temperatura zelo dvigne. Športni avti imajo 50tko vsaj včasih je bilo tako.... 😉

Napisano
dne 15. 11. 2023 ob 8:28 je Slivka napisal:

Imam eno vprašanje za strokovnjake, ker mnenja amaterjev sem že slišal.

 

Torej, za našega FuksWagna je predpisano olje 0W20. 

 

Baje, da zdaj dajejo redkejša olja, da zmanjšajo trenje in posledično porabo in emisije. Ampak motor tega redkega olja porabi toliko, da ga med servisnimi intervali pravzaprav že "zamenjam"...

 

Dobro, če bi vozil po avtocestah in z podpovprečno obremenitvijo (se pravi, da bi bili v vozilu največ tri osebe), bi zadeva mogoče še šla. Mi pa to vozilo (kanto na kolesih, ker avto to ni) vozimo po hribih. Praviloma kar proti polni obremenitvi (skoraj vsaka druga vožnja je s šestimi potniki). In se temperatura olja brez priganjanja motorja dvigne vse tja do na 120°C. In motor žlampa olje kot krava vodo... 

 

Pa me zanima, kaj bi se zgodilo, če bi v našega FuksWagna nalil na primer olje 15W40? Bi ga potem kaj manj požlampal? Kako bi bilo pa z mazanjem? Mislim, če so zdaj kanalčki za 0W20, bi potem tako gosto olje sploh šlo skozi ali bi zaradi velike gostote prišlo do ležajev premalo olja in bi vse skupaj obstalo še prej kot bo sicer? Tudi filter olja je dimenzioniran za redko olje. Bi pri gostejšem olju sploh dovolil dovolj pretoka?

 

Predvidevam, da proizvajalec vozila predpiše olje, ki je primerno za vse vremenske razmere. Tako je baje olje 0W20 primerno za temperature od -40°C do nekje +30°C. Ker pa pri nas ne pomnim, da bi kdaj bilo -40°C, dejansko ne potrebujem tako redkega olja. Pri nas nekajkrat na leto padejo temperature na -20°C. Poleti pa temperature pridejo do 40°C (konkretno, v Novi Gorici leta 2022). 

 

Torej, katero olje?

 

 

 

 

Dobro bilo vedet za kateri VAG motor se gre, če se dobro spomnim pa so pri Vagovcih poleg 0w20, dovoljena tudi 0w30 in 5w30 olja.

Jaz bi na tvojem mestu poskusil z 5w30.

15w40 je no go, ker kot si sam predvideval , so oljni kanali in oljna črpalka dimenzionirani za redkejše olje in bi se znalo zgodit da bi z 15w40 vse skupaj zaribalo.

Tak da priporočam 5w30 kak motul,mobil1,shell.

Če napišeš za kateri motor se gre ti pa lahko malo bolj točno priporočim katero olje.

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Motul je bil ok, sem pa imel boljše izkušnje s Shell-om, najboljši je pa bil Ravenol, ki ni poceni.

 

Je na Mazdi utišal variabilno jermenico. Tudi na Mazdi je jermenica pod ketno pela, ko je bilo hladno. In to od 50.000 naprej.

Napisano
dne 16. 11. 2023 ob 18:15 je Aless napisal:

... ... ... ... ... ... ... ... Če napišeš za kateri motor se gre ti pa lahko malo bolj točno priporočim katero olje.

 

 

Dvolitrski trubo dizel s 95 kW.

 

Tak, kot ga ima Caddy Maxi 4x4.

Ima odobreno 0W20 in 0W30.

 

Za 5W30 ni nič napisano...

Napisano (urejeno)

Heh, kake debate.... @Slivkata avto je samo še za v Sočo, Savo oz.kar ti je bližje...kolega je imel Toyoto 2.0d auris in pri 325k km ni nalil 1l olja....mislim da v zadnji 15.letih nisem nalil več kot 2.l olja...vse kamor sem bolj kot ne preventivno nalival 0.5l na servisni interval (15k km) je bila H.Accord 2.2. Ctdi....katero sem imel 4.leta in 248k km....pri bencinarju pa šipko pogledam zaradi gušta...pa ne manjka niti mm olja...tko da...prodaj ta jajca...(sorry)!

 

p.s.zakaj nisi vzel Seat Tarraco, danes sem ta voz videl na AC in to zgleda ornk voz....mislim da ima tudi 7sedežev in 4x4....

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 4
  • Haha 1
Napisano
Pred eno uro je sportman333 napisal:

Heh, kake debate.... @Slivkata avto je samo še za v Sočo, Savo oz.kar ti je bližje...kolega je imel Toyoto 2.0d auris in pri 325k km ni nalil 1l olja....mislim da v zadnji 15.letih nisem nalil več kot 2.l olja...vse kamor sem bolj kot ne preventivno nalival 0.5l na servisni interval (15k km) je bila H.Accord 2.2. Ctdi....katero sem imel 4.leta in 248k km....pri bencinarju pa šipko pogledam zaradi gušta...pa ne manjka niti mm olja...tko da...prodaj ta jajca...(sorry)!

 

p.s.zakaj nisi vzel Seat Tarraco, danes sem ta voz videl na AC in to zgleda ornk voz....mislim da ima tudi 7sedežev in 4x4....

Težko se primerja kvaliteta EU in J vozil:lol:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 9 urami je sportman333 napisal:

Heh, kake debate.... @Slivkata avto je samo še za v Sočo, Savo oz.kar ti je bližje...kolega je imel Toyoto 2.0d auris in pri 325k km ni nalil 1l olja....mislim da v zadnji 15.letih nisem nalil več kot 2.l olja...vse kamor sem bolj kot ne preventivno nalival 0.5l na servisni interval (15k km) je bila H.Accord 2.2. Ctdi....katero sem imel 4.leta in 248k km....pri bencinarju pa šipko pogledam zaradi gušta...pa ne manjka niti mm olja...tko da...prodaj ta jajca...(sorry)!

 

p.s.zakaj nisi vzel Seat Tarraco, danes sem ta voz videl na AC in to zgleda ornk voz....mislim da ima tudi 7sedežev in 4x4....

Bravo.

 

Težave ima s pustno našemljenim VW-jem in ti mu priporočaš VW-ja.

 

1x je v Fordovem kustumu, drugič pa Seatovem.

Napisano (urejeno)

Sam pa po zadnjem servisu pri M3 G120 na 90.000 km (Mazdino olje 5W30, kupljen v spodnji spletni trgovini) ugotavljam, da ga po prvih opažanjih zelo verjetno manj žre (prej cca 1l/15.000 km)??? Je to možno in zakaj?😳

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano

Jaz tega mazdinega točim v kompresor in kosilnico. Boljšega nima noben na vasi😁

  • Všeč 3
  • Haha 5

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Janez007 napisal:

Sam pa po zadnjem servisu pri M3 G120 na 90.000 km (Mazdino olje 5W30, kupljen v spodnji spletni trgovini) ugotavljam, da ga po prvih opažanjih zelo verjetno manj žre (prej cca 1l/15.000 km)??? Je to možno in zakaj?😳

 

image.png

Glej to olje toči tudi moja nekdanja 3ka,ki je enaka kot tvoja in pri 50kkm je začela malo piti... :nevem: Nič hudega, na 13kkm, ko je leto naokoli pride na šipki 1/3 nad min. kar je cc 0.7 L... 😉

Popravljeno od Bini
Napisano

Težava glede porabe olja je lahko tudi pcv ventil, ki je razlog tudi pacanju sesalnih kanalov. Pri naslednjem čiščenju sesalnih kanalov ga imam v planu menjat.

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 5 urami je godlike napisal:

Bravo.

 

Težave ima s pustno našemljenim VW-jem in ti mu priporočaš VW-ja.

 

1x je v Fordovem kustumu, drugič pa Seatovem.

Ne priporočam ne VW, ne Seata...in ne Forda🤣🤔🤭, tko da...nič od tega, sem napisal samo da sem videl tega Taracco in je ornk voz...

Napisano (urejeno)
pred 20 urami je sportman333 napisal:

... ... ... ... ... ... ... ... ...

 

p.s.zakaj nisi vzel Seat Tarraco, danes sem ta voz videl na AC in to zgleda ornk voz....mislim da ima tudi 7sedežev in 4x4....

 

Seat ima dizelski motor s štirikolesnim pogonom samo v enem modelu: Leon Sportstourer.

Prvič je odpadel, ker so zraven napeštali avtomatski menjalnik.

Drugič je odpadel, ker nima sedmih sedežev.

Tretjič je odpadel, ker ni v modri barvi (tu je žena imela glavno besedo)

Je pa drugače spodoben karavan. In brez sank na strehi... 

 

Cena? Če se prav spomnim, okoli 3000€ manj od tega, ki smo ga kupili. Če pa koga resno zanima, pa lahko grem brskat po prospektih...

 

Dodatek: ups, ne morem, ker jih je dež namočil, ko je streho odpihnilo in smo jih vrgli proč.

Popravljeno od Slivka
  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Eno vprašanje glede olja. 

Ker delam kratke relacije in posledično tudi kasneje segrejem motor na delovno temperaturo me zanima, ali bi bilo pametno dat kako drugo olje noter, kot 5W-30? Predpisano imam tudi 0W-40.

 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano

Jaz mislim, da komot ostaneš na 5W-30. Edino pač ne čakaš z menjavo na 15.000 km, ampak jo narediš po enem letu, pa kolikor že bilo kilometrov.

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

V podjetju kamor delam imam možnost dobiti olje znamke Pakelo po ugodni ceni pa me zanima če je kdo že uporabil in probal to olje v dizelski Mazdi in kako se obnese in če je sploh primerno?

 

hvala za odgovor in lp

Napisano
dne 18. 11. 2023 ob 8:58 je Janez007 napisal:

Sam pa po zadnjem servisu pri M3 G120 na 90.000 km (Mazdino olje 5W30, kupljen v spodnji spletni trgovini) ugotavljam, da ga po prvih opažanjih zelo verjetno manj žre (prej cca 1l/15.000 km)??? Je to možno in zakaj?😳

 

image.png

Danes pomerim nivo olja na obeh bencinskih Mazdicah, ki imata prevoženih med 10-12.000 km od menjave olja in sta ga požrli mogoče 2 dcl. :)

 

Napisano
pred 2 urama je DeTu88 napisal:

V podjetju kamor delam imam možnost dobiti olje znamke Pakelo po ugodni ceni pa me zanima če je kdo že uporabil in probal to olje v dizelski Mazdi in kako se obnese in če je sploh primerno?

 

hvala za odgovor in lp

 

Mogoče sem edini, ampak sem prvič slišal za to olje. Sem šel pogooglat, piše, da že kar dolgo delajo olja in da je premium.

Ampak sam osebno ne bi šparal na olju, sem imel življensko šolo. Vzamem Mobil1 in sploh ne gledam cene, na vsakih 10k.

Podpis.png

 

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Danes pomerim nivo olja na obeh bencinskih Mazdicah, ki imata prevoženih med 10-12.000 km od menjave olja in sta ga požrli mogoče 2 dcl. :)

 

A veš, da sem ravno zadnjič,ko sem menjal gume na hčerini 3ki pogledal olje in isto opazil, poraba ULTRA 5W30 je 0.0 ?zmeden? lani pa isti čas pri prejšnji stari embalaži olja 5W30 poraba dobra 0.5 l na 10kkm.... :hohoho: Očitno je to novo olne verjetno drugačno in boljše... 👍

Napisano
pred 39 minutami je g.Wankel napisal:

 

Mogoče sem edini, ampak sem prvič slišal za to olje. Sem šel pogooglat, piše, da že kar dolgo delajo olja in da je premium.

Ampak sam osebno ne bi šparal na olju, sem imel življensko šolo. Vzamem Mobil1 in sploh ne gledam cene, na vsakih 10k.

Jaz to olje poznam iz racing programa. Za navadno uporabo ne ravno. Tako da nevem kako se bi obneslo v vsakodnevni uporabi. Ni to da bi sparal na olju, samo ce dobim kvalitetno olje za ugodno ceno zakaj bi placeval polno ceno v trgovini. 

Napisano
pred 1 minuto je DeTu88 napisal:

Jaz to olje poznam iz racing programa. Za navadno uporabo ne ravno. Tako da nevem kako se bi obneslo v vsakodnevni uporabi. Ni to da bi sparal na olju, samo ce dobim kvalitetno olje za ugodno ceno zakaj bi placeval polno ceno v trgovini. 

Vse specifikacije primerjaj, da boš sigurn in če so ustrezne bo ok, tako kot je MOTUL, MOBIL itd... 👍

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.