Jump to content

Recommended Posts

Pred eno uro je Aless napisal:

@Alex ja to je sigurno da so ciklusi regeneracij dalši ker ima olje manj pepela.

Malo primerjave 5w30 C3  olj glede pepela:

Motul X-Clean+ ima SulphatAsh 0,61%

Motul X-Clean FE 0,83%

Redline EuroSeries 0,66%

Mobil1 ESP 0,89%

Ravenol VMP 0,70%

Ravenol REP 0,88%

Total Quartz Ineo ECS 0,55%

Motul Specific 0720 0,49%

Mazda Original Oil Ultra DPF 0,74%

 

Kdo pa je uvoznik za slovenijo za Redline?? 

Ja cene za Redline so pretirane ja, pa čeprav so kvalitetna olja. 

 

@Scr3am@Scr3am Ja Valvoline Maxlife štima po specifikacijah Acea A3(hths3.5mPas), A5 secifikacija pa je z znižano HTHS viskoznostjo med 2.9-3.5mPas. Pomeni bolj  eco, manjša poraba.

Drgač Mazdino olje je Acea A5 specifikacije.

Aja pa še to tudi če daš po lastnostih, aditivih...najboljše olje še ne pomeni da bo olje zdržalo 20. ali 30.000km. Načeloma ob neki normalni vožnji bi na olja zdžala 20.000km interval, ampak ne moreš 100% rečt, odvisno je od vožnje, stanja motorja, od same konstrukcije motorja... 

Zato je najbolj ziher interval 10.000km to zdržijo skor vsa olja  tudi pod težkimi pogoji, npr mestna vožnja, mešanje goriva v olje,... 

 

Saj to je po mojem kar pomembno, koliko bomo zabili naše dpf filtre. Ostale karakteristike so itak  precej podobne pri vseh oljih(razen pri dexteliji, ki je najslabše od vseh😛). Tako. da bo Motul moja izbira. 

  • Like 1

Če hočeš kaj narediti prav, hitro in kvalitetno, naredi to sam...Če ne, pa plačaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pred 40 minutami je Alex napisal:

Saj to je po mojem kar pomembno, koliko bomo zabili naše dpf filtre. Ostale karakteristike so itak  precej podobne pri vseh oljih(razen pri dexteliji, ki je najslabše od vseh😛). Tako. da bo Motul moja izbira. 

Ja žal še en problem več imate traktorji....:harhar:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaz vem katero olje. Meni ustreza bučno. Filter trdih delcev menjam vsak dan.

  • Haha 3

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ve kdo točno, koliko olja gre v skayactiv dizel 2.2?.

Nekje piše 5 litrov, drugje sem zasledil 5.1 litra. 

"e velja to drugo ga je treba potem kupit 6 litrov? 🤔


Če hočeš kaj narediti prav, hitro in kvalitetno, naredi to sam...Če ne, pa plačaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pred 23 minutami je Alex napisal:

A ve kdo točno, koliko olja gre v skayactiv dizel 2.2?.

Nekje piše 5 litrov, drugje sem zasledil 5.1 litra. 

"e velja to drugo ga je treba potem kupit 6 litrov? 🤔

Jaz žal ne vem ampak tisti 0.1lit.pusti za nafto.. :nevem:

  • Haha 3
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
pred 59 minutami je Alex napisal:

A ve kdo točno, koliko olja gre v skayactiv dizel 2.2?.

Nekje piše 5 litrov, drugje sem zasledil 5.1 litra. 

"e velja to drugo ga je treba potem kupit 6 litrov? 🤔

Kupi 6 litrov, vidiš koliko ti ostane naslednje leto dokupiš 5

  • Like 1
  • Haha 1

podpis.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pred eno uro je Alex napisal:

A ve kdo točno, koliko olja gre v skayactiv dizel 2.2?.

Nekje piše 5 litrov, drugje sem zasledil 5.1 litra. 

"e velja to drugo ga je treba potem kupit 6 litrov? 🤔

Verjetno je razlika med poln/prazen filter? Kupi 5, ker ne rabi bit olje na max - če bo na 3/4 je čist zadost. :) 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
pred 15 minutami je NevLado napisal:

Verjetno je razlika med poln/prazen filter? Kupi 5, ker ne rabi bit olje na max - če bo na 3/4 je čist zadost. :) 

To je bolj za vaše benzinarke, kjer se obilno meša benzin z oljem. Mislim celo, da je pri benzinarji dovolj kaka dva litra. 😛In to olje 50w 60.Ko se zmeša z benzinom je ravno prave viskoznost-prva dva meseca. Nato je že potrebno razmišljati o menjavi. 

  • Haha 1

Če hočeš kaj narediti prav, hitro in kvalitetno, naredi to sam...Če ne, pa plačaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pred 3 urami je Alex napisal:

To je bolj za vaše benzinarke, kjer se obilno meša benzin z oljem. Mislim celo, da je pri benzinarji dovolj kaka dva litra. 😛In to olje 50w 60.Ko se zmeša z benzinom je ravno prave viskoznost-prva dva meseca. Nato je že potrebno razmišljati o menjavi. 

Drgač šalo na stran, ampak a ni samo pri dizlu ta procedura, da je potrebno menjat olje zaradi pogostega porasta nafte? Še palčko za motorno olje imate tako zacahnano, da veš, kdaj je preveč brozge v motorju? Tega pri bencinarjih ni.

 

Sem naredil že 5k s trenutnim oljem, še vedno na istem nivoju, ni niti padlo niti naraslo, nevem, očitno narobe vozim, da nimam teh pojavov. :huh:

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
pred 4 minutami je NevLado napisal:

Drgač šalo na stran, ampak a ni samo pri dizlu ta procedura, da je potrebno menjat olje zaradi pogostega porasta nafte? Še palčko za motorno olje imate tako zacahnano, da veš, kdaj je preveč brozge v motorju? Tega pri bencinarjih ni.

 

Sem naredil že 5k s trenutnim oljem, še vedno na istem nivoju, ni niti padlo niti naraslo, nevem, očitno narobe vozim, da nimam teh pojavov. :huh:

Pri meni je po 10 K kilometrov tudi olje normalno na max. Ne manj ne več kot ko sem ga zamenjal. Do črtice x max manjka še 2.5 cm. Mogoče je bil to problem pri prejšnjih modelih, izgleda da pri FL je to rešeno.Upajmo.🤗

  • Like 3

Če hočeš kaj narediti prav, hitro in kvalitetno, naredi to sam...Če ne, pa plačaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pelko vem, da pri dizlu ne napolni olja do max oznake, ampak na 3/4. Ravno zaradi narascanja olja.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
pred 47 minutami je Scr3am napisal:

Pelko vem, da pri dizlu ne napolni olja do max oznake, ampak na 3/4. Ravno zaradi narascanja olja.

 

 

A to resno? 😳Mislim, da to ni glih odgovorno ravnanje. Kaj pa, "e ostane na 3/4 ali je potem to v redu? 

Edited by Alex

Če hočeš kaj narediti prav, hitro in kvalitetno, naredi to sam...Če ne, pa plačaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pred eno uro je Alex napisal:

 

 

A to resno? 😳Mislim, da to ni glih odgovorno ravnanje. Kaj pa, "e ostane na 3/4 ali je potem to v redu? 

Za dizle je vedno bilo bolje imeti do polovice olje  kot na max,ampak je zato potrebno pogosteje nadzirati količino olja ko ti ga začne papat,če ti ga začne.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
pred 4 minutami je Bini napisal:

Za dizle je vedno bilo bolje imeti do polovice olje  kot na max,ampak je zato potrebno pogosteje nadzirati količino olja ko ti ga začne papat,če ti ga začne.

Glede na to, da ima olje funkcijo odvajanja toplote z nekaterih delov, je najbolje, da je na max, ker ima tako nižjo temperaturo. Več olja in njegova nižja temp. pomeni tudi počasnejša degradacija njegovih lastnosti.

  • Like 1
  • Confused 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
pred 3 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Glede na to, da ima olje funkcijo odvajanja toplote z nekaterih delov, je najbolje, da je na max, ker ima tako nižjo temperaturo. Več olja in njegova nižja temp. pomeni tudi počasnejša degradacija njegovih lastnosti.

Kaj pa medtem počne hladilna tekočina.....?

Share this post


Link to post
Share on other sites
pred 7 urami je Bini napisal:

Kaj pa medtem počne hladilna tekočina.....?

Hladilna tekočina odvaja toploto motorja, nima pa direktnega stika z vitalnimi deli motorja... Direktni stik ima olje...


it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

ab285844.gif

32888_1.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
pred 1 uro je x-layer napisal:

Hladilna tekočina odvaja toploto motorja, nima pa direktnega stika z vitalnimi deli motorja... Direktni stik ima olje...

Res je, zato pa imamo min-max.na šipki za ole, tak da tisto na max ne pomeni pri dizlu neke garancije za dolgo življenjsko dobo motorja! Ravno tako tudi ne minimum! Vse dizle vozim že tako okoli400k pa nobenega problema z motorjem! :bravo:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
pred 11 urami je Alex napisal:

 

 

A to resno? 😳Mislim, da to ni glih odgovorno ravnanje. Kaj pa, "e ostane na 3/4 ali je potem to v redu? 

Saj zato pa imaš "min" - do tam so inženirji še dopustili najnižji nivo olja in rekli, da je tam meja. To razliko med min in max imaš zato, če ti kaj spije, da imaš rezervo, pa tudi zato, da ko se voziš v klanec ali pa stroge ovinke levo/desno in nek del motorja ne ostane suh recimo. Kot sem gor reku, na 3/4 ne bo popolnoma nič narobe. Lahko da še boljše, ker motor ne bo "prepoln". Če je prepoln pa vemo, da ti lahko gred udarja ob olje iz karterja in ti ga speni, spenjeno olje pa slabše maže, etc...

 

Če meni ne verjameš (kar vidim da ne), verjemi vsaj Pelkotu. :)

pred 10 urami je Mraušk Mčk napisal:

Glede na to, da ima olje funkcijo odvajanja toplote z nekaterih delov, je najbolje, da je na max, ker ima tako nižjo temperaturo. Več olja in njegova nižja temp. pomeni tudi počasnejša degradacija njegovih lastnosti.

To so bučke. :D Ko se motor in olje razgrejeta na delovno temperaturo nima veze al ga je 5 litrov al pa 5.1 liter. Iz vidika hlajenja bo to isti klinac, ker bo motor tako razgret, da predno bo olje steklo nazaj dol, bo šlo itak čez razgret motor. :D Če boš pa tako tiščal auto, da boš olje prežgal, pa tudi nima veze kolk ga je not. 

Edited by NevLado
  • Like 2
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj mehanik tudi odsvetuje točenje olja do oznake max.

2/3 do 3/4 (med min in max) pravi in prakticira ...

 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nič, potem bo 5 litov olja več kot dovolj, če je taka situacija. Ampak, kaj vzame tovarna za merilo, 5.1 litra - - - do polovice šipke, na 3/4 ali do max?🤔

  • Like 1

Če hočeš kaj narediti prav, hitro in kvalitetno, naredi to sam...Če ne, pa plačaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pri dizlu je pa temperatura olja še najmanjši problem.

 

Alex lahko pa vzameš kakšen metabond izdelek in dotočiš tisti deci.

  • Like 1

33112_1.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
pred 30 minutami je Alex napisal:

Ja nič, potem bo 5 litov olja več kot dovolj, če je taka situacija. Ampak, kaj vzame tovarna za merilo, 5.1 litra - - - do polovice šipke, na 3/4 ali do max?🤔

Vedno vse tovarne do MAX,zato da olja ne preliješ preko max ,ker potem se ti zgodi tisto kar je napisal NevLado in potem bo ŽIVA JEBA,kot pravijo Mi2!

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
pred 13 minutami je Boss napisal:

Pri dizlu je pa temperatura olja še najmanjši problem.

 

Alex lahko pa vzameš kakšen metabond izdelek in dotočiš tisti deci.

A misliš, da bi šlo to v naše motorje? In kaj v bistvu ti pripomore ta metabond? 

  • Like 1

Če hočeš kaj narediti prav, hitro in kvalitetno, naredi to sam...Če ne, pa plačaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To zadevo sam uporabljam že od prve Mazde naprej, se pravi več kot 15 let. Drugače ni nič posebnega je pa dobro v tistih prvih nekaj sekundah, ko prižgeš motor, da ne zalaufa na suho. Ta Metabond se namreč prime kovinskih delov in ne steče navzdol. V glavnem tudi v najhujšem mrazu motor zjutraj zalaufa kot, da bi bil topel.

 

Ga pa še nisem del notri, ker moram pustiti ene 20kkm, da se deli pravilno uležejo. Potem bomo pa spet dodajali. Ko daš prvič notri, gre cela flaška, nato pa vsako menjavo samo polovico. Se pravi dober deci.

  • Like 2

33112_1.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
pred 35 minutami je Boss napisal:

To zadevo sam uporabljam že od prve Mazde naprej, se pravi več kot 15 let. Drugače ni nič posebnega je pa dobro v tistih prvih nekaj sekundah, ko prižgeš motor, da ne zalaufa na suho. Ta Metabond se namreč prime kovinskih delov in ne steče navzdol. V glavnem tudi v najhujšem mrazu motor zjutraj zalaufa kot, da bi bil topel.

 

Ga pa še nisem del notri, ker moram pustiti ene 20kkm, da se deli pravilno uležejo. Potem bomo pa spet dodajali. Ko daš prvič notri, gre cela flaška, nato pa vsako menjavo samo polovico. Se pravi dober deci.

Castrol Magnatec ima podobno foro. To je dobro za dizle ja. Sploh, ker rabi dle časa motor, da se segreje. Sicer pa kokrat sm že ta Magnatec v tej temi omenu, bi mi lahko Castrol že eno kanglico olja počastil za džabe...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Slivka bi rekel, da njemu pa soseda.  
    • Ja, saj, to je edina prednost krožnih križišč. Zapelješ malo bolj hitro v krožno, padeš na sopotnico in imaš izgovor: "Ups, nisem nalašč." Mogoče katera celo verjame takemu izgovoru...
    • Ajde Lorenzo pridi nazaj     Kdo bo delal družbo Millerju: Dovizioso, Bagnaia ali Lorenzo? WWW.24UR.COM Pri tovarniškem moštvu Ducatija je še eno prosto dirkaško mesto za leto 2021. Kateri dirkač bo delal družbo Avstralcu Jacku Millerju še ni znano...  
    • Porh 996 NA tud dober vleče 
    • Evo sem naredil še tabelo z olji za Skyactive-G bencinarje. Mazdina original olja so naravnana za nizko porabo goriva, to se vidi z znižano HTHS viskoznostjo. Če najprej pogledamo Mazda Supra 0w20, prvo nam v oči pade overdoza Molibdena, ki je aditiv proti obrabi. Je pa znižan ZDDP (cink+fosfor) ki je tudi aditiv proti obrabi. Izgleda da so zaradi slabše viskoznosti poskušali omiliti obrabo z Molibdenom. KV40 je med nižjimi za 0w20 olje, KV100 je v sredini. TBN in TAN razmerje je povprečno, zaradi precej visokega TANa (to je lahko na račun Estra, ponavadi imajo olja z Estrom malo višji TAN). Sulfatni pepel je ok, lahko bi pa bil nižji glede na sestavo aditivov. Noack je dokaj velik, pomeni več oljnih hlapov. Toliko za osnovno primerjavo z ostalimi "boljšimi" olji.   Na prvo mesto med 0w20 olji bi dal Ravenol ECS in Amsoil Signature Series. Oboje sta v tej specifikaciji dokaj izenačeni olji. Dokaj visok KV40 in KV100 za 0w20 olje, TBN/TAN razmerje pri obeh zelo dobro, Ravenol bi rekel vrhunsko,Točka gorenja je pri obeh boljša od originala za 14C in 18C, Noack je pri Ravenolu vrhunski, paket aditivov imata obe olji zelo dober, Amsoil ima resno dozo Molibdena, Bora in Magnezija. Če bi že moral izbrat 0w20 olje bi izbral eno od teh dveh, verjetno bi kar Ravenol ECS, ker ga je lažje dobit pri nas in je cenejši od Amsoila. Drugo mesto Mobil1 ESP X2, po analizah in sestavi zelo solidno olje, edino nimam podatka za Noack (verjetno je okrog 10%). Eneos Premium Ultra sem dodal na željo tukaj iz foruma, če pogledamo analizo ima boljšo KV40 in KV100 napram Mazdinemu olju, TBN/TAN je zelo dober, Pourpoint in Flashpoint sta na ravni Mazdinega, paket aditivov podoben kot Mazdino olje vendar v malo manjših količinah, Noack pa je porazen, 14% je za moje pojme preveč. Tako glih ne bi priporočal tega olja.   Če gremo naprej na 5w30 olja imamo malo več izbire "boljših" olj. Na izbiro imamo olja z znižano HTHS viskoznostjo (3) in polno HTHS viskoznostjo (3,5-4)kot bi naj bila za 5w30 olja. Mazda Original Oil Ultra 5w30 ima znižano HTHS viskoznost (2,90), po sestavi je zelo solidno olje 5w30 z znižanim HTHS. V razredu 5w30 z znižanim HTHS bi poleg Mazdinega olja priporočal še Ravenol FDS in DXG. Pri 5w30 z normalno HTHS viskoznostjo pa so moja priporočila Mobil1 ESP, Ravenol VMP, Redline Euro Series in Shell Helix Ultra (ki je odlično olje za dokaj nizko ceno). Vsa imajo višjo HTHS viskoznost, višjo KV40 in KV100, nižji Noack, večjo količino aditivov proti obrabi.   Če na hitro povzamem tale spis, če se ti ne gre za varčevanje decilitra goriva, bi jaz točil 5w30 z polno HTHS viskoznostjo, ta olja nudijo največjo zaščito motorja in imajo ogromne rezerve tudi pri težjih pogojih za motor. Neka vmesna varianta je 5w30 z znižanim HTHS, nudi zadostno zaščito in majhen prihranek pri gorivu. 0w20 so olja z zelo znižano HTHS viskoznostjo in so bolj olja za varčevanje z gorivom. 0w20 jaz osebno ne bi vlival, še posebej ne v avto ki se vozi večino časa po mestu, ker Mazde ob mestni vožnji rade mešajo bencin v olje in se pri tem viskoznost olja še bolj zniža, kar pa tudi aditivi ne morejo več kompenzirat in lahko pride do povečane obrabe samega motorja (obročkov, ležajev, odmičnih...). Dolgoročno to ni dobro za zdravje samega motorja. Je pa vsakemu prepuščeno kaj bo vlival v svoj avto, saj avto ne bo takoj crknil četudi kdo vlije olje neustrezne specifikacije iz Eurošpina, čez čas pa se bodo pokazale posledice.  
  • Topics

  • Latest Images

  • Today's Birthdays

    1. salko
      salko
      (30 years old)
  • Who's Online (See full list)

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.