Skoči na vsebino

Pohvale servisov - serviserjev

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Hudo. Tako dragi senzorji so torej senzorji za zaznavo mrtvega kota. Na USA forumih semnsicer pred ?asom zasledil neke podobne ?tevilke... Manj kot polni kasko torej ne pride v po?tev, tudi ko bodo na?i avti ?e relativno stari. ?e kdaj recimo po lastni neumnosti razbije? zadnji odbija? in hkrati oba senzorja na parkiri??u, bi bil ra?un z novimi originalnimi deli (kopij senzorjev se itak ne dobi) verjetno blizu 3.000 eur...

Napisano

Si me prehitel, ker ogledala so posebej zavarovana :) brez odbitne.

 

Da ti na novem avtu pod garancijo sploh omenjajo cifre je zalostno.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pozdravljeni,

 

z zanimanjem prebiram forum ze dalj ?asa. Januarja 2017 sem postal ponosni lastnik CX-3, ki pa je od vsega za?etka imela te?ave. ?al sem imel z uveljavljanjem garancije kar nekaj slabe volje. Te?ava je bila da je sistem za mrtvi kot kazal avtomobile (80%) v levem mrtvem kotu najprej na desni strani in ?ele nato na levi. Stvar je bila na Ljubljanski obvoznici noro mote?a, ker sem redni uporabnik smerokazalcev in avto je seveda nonstop piskal.

Zato sem bil v Cosmosu BTC takoj o 14 dneh od nakupa, kjer so me sicer prijazno sprejeli, ampak vse kar so naredili, so priklopili avto na ra?unalnik in povedali, da ne javlja nobene napake, na?li so neko preveliko upornost akumulatorja, ki so ga sicer zamenjali.

Napaka se je pojavljala seveda ?e naprej, zato sem se na njih obrnil ponovno z "dokaznim materialom" filmom:

 

https://www.dropbox.com/s/xep82kmouw6cxpo/Video%2018-03-2017%2C%2010%2019%2007%20%281%29.mov?dl=0

 

Ponovno so prikopli na ra?unalnik in povedali enako. Mimogrede pa je priletel komentar, naj sistem izklopim, ?e me moti.....

 

Po vezah sem se menil potem v Celju na Selmarju. Situacija je bila enaka, so mi pa nalo?ili update software za multimedijo.

 

Pred 14 dnevi sem se potem odlo?il, da kupim senzorje in jih dam zamenjat, in sem povpra?al za ceno v Kranj pri Mo?niku, kjer mi je g.Andrej poslal ceno okrog 900 eur za en senzor, potrebna pa je menjava obeh in umerjanje s specialnim orodjem. Obenem pa mi je ponudil, da mi stvar popravijo na garancijo. Po dogovoru so mi v 2 dneh stvari popravili, tako da sedaj deluje, kot mora.

 

Zato se tudi tukaj zahvaljujem Servisu Mo?nik in g.Andreju, ki me ni obravnaval kot sitno stranko in popravil, kar sem prosil!

 

LP

 

Roman Marjan Mali

Pozdrav.

 

Hvala za tvoje sporo?ilo. To tudi jaz podobno trdim za servis BTC. ?im ni kaj popolnoma vsakdanjega je za njih konec. Ja pa tudi o?abnost jim ni tuja.

 

LP

Napisano

Si me prehitel, ker ogledala so posebej zavarovana :) brez odbitne.

 

Da ti na novem avtu pod garancijo sploh omenjajo cifre je zalostno.

Senzorji za mrtvi kot so pod zadnjim odbija?em. Utripajo oz. svetijo pa res diode v vzvratnih ogledalih.

post-5919-0-68990100-1544285577_thumb.jpg

Napisano

Hmmm tega pa nisem vedel, ker namrec v speglih so tudi kamere (vsaj pri meni) ki sluzijo tudi za 360 view in rvm

Pa je kontrolni modul tudi senzor? Bi prej rekel da je to racunalnik oz modul gleda pa preko senzorjev v odbijacu (park senzorjev)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Avtocona; Alja?a Cajhna moram zelo pohvaliti za ugodno ceno izdelave homologacije in tudi zamenjavo LPG rezervoarja za ve?jega. Mojster in pol, priporo?am za vse vrste menhankarije, zlasti pa za avtoplin.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Avto Pelko so mi danes zelo hitro in ugodno opravili redni servis na karavanki Bayerische Motoren Werke. Mi je dal tudi za testirat naslednika (E90), ki me 320d ni navdu?il.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

cx- 5 2018 diesel, 1.redni servis pri 20000km

 

Interclass cars tr?a?ka ljubljana ... pod 200e ... super prijazni ... dobil nadomestni avto ... top!

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Pele mi je zamenjal volanska koncnika na obeh straneh, potem pa se poskrbel za ugodno avtooptiko v blizini KR. Voznja je zdaj dobila novo dimenzijo, hvala Pelku! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jaz bi pa rad pohvalil servis jerovsek (pooblascenec za citroen v grosupljem).

 

Torej moja tezava z vziganjem xsare in tresenjem je bila definitivno prevec specificna za lokalne mojstre.

 

Tudi jerovsek je v startu pomislil na cinspulo. Po menjavi le-te, se napaka ni odpravila.

Ni kompliciral, vzel novo tuljavo ven, vrnil staro in denar.

 

In smo raziskovali naprej; ciscenje lopute, menjava ?obe ?t3, menjava lopute, bencinskega filtra, senzorja temperature vode (ga je zalila voda), senzorja tlaka goriva...

 

Seveda, stvar po stvar in potem vsakic cakanje na hladno jutro , da vidim ce bo avto delal b.p.

 

Avto vseskozi pri meni, placeval sproti, kar je bilo menjano brez potrebe so brez besed zamenjali nazaj in vrnili do centa tocno nazaj...

 

No... to je trajalo skoraj celo zimo.... zamenjana ?oba na tretjem cilindru in senzor temperwture vode , benz filter, ciscenje lopute , nevemkoliko priklopov na tester in ur.... 120eur....

 

Na koncu se je izkazalo, da bo potrebno menjati drocnike. Je rekel,da dokler se pojavljajo tezave zgolj obcasno ob hladnih vzigih, naj pocakam do velikega servisa , ko bo ze vse razkopano...

 

Ves cas je deloval zelo razumevajoce in pomirjujoce.

 

 

 

Vceraj peljem avto k njim na redni servis (letni redni servis). Omenim, da me caka TP in da se mi zdi, da je desni koncnik fuc.

 

Me klice cez 2h... ni koncnik ampak desni zglob polosovine in pa ostalo ti je samo ?e pol litra olja v menjalniku (od 2litrov!!!!!) Ker spusca semering... brez da bi vprasal za ceno jim narocim naj popravijo...

 

Se vrnem po avto (avto pripeljal ob 8:30, naj bi bil gotov z rednim servisom ob 12h, zavleklo se je zgolj do 13:30), pokaze porabljen material, greva na testno voznjo. Se mi opravici , ker se je zavleklo. Mu odgovorim, da ni panike, ?e?: sem pa naredil malo daljsi krog s kolesom ta cas... debata tudi o kolesu, je namrec tudi sam kolesar.

 

Skratka , racun: njihov material, delo, 2 semeringa polosi,1 kroglicni lezaj, 1zglob roke,1pu?a, 2l olja za menjalnik, olje za motor,2 filtra in drobni potrosni material, vgradnja mazalic za zadnjo premo... 223eur...

 

Za delo so mi racunali 1,5h...

 

Nevem, cena se meni zdi vec kot fer... odnos in storitev pa tako kot pravijo; najboljsi servis dalec,dalec naokoli.... imajo 1stranko vec.

 

Da ne bomo samo kurcali, pohvalili pa nikoli.

 

Res toplo, toplo priporocam.

 

P.s. pri jerovsku sem bil tokrat tretjic(prej menjava benz pumpe in kljucavnice na vratih), torej nisem neka vecletna stalna stranka, vse je bilo z racunom in brez vez in poznanstev.

 

Ocena : 10/10

Napisano

Nejc,?e bi mene avto tako zafrkaval, da bi bil ve? pri mehanikih kot na cesti, bi bil ?e zdavnaj kup o?gane plo?evine na kaki njivi. Jaz sem imel podobno sranje z p ugijem 306.

Mi je kar ugasnil in ga za vraga nisem mogel v?gati. Pa je pri?la avto vleka in glej ga zlomka-v?ge?Pa so menjali na servisu glavni ra?unalnik, pa to pa ono, za silo so ga zakrpali in je ?el na brzino od hi?e.In sem si obljubil, da nikoli ve? francoza k hi?i. :)

 

 

Napisano

Nejc,?e bi mene avto tako zafrkaval, da bi bil ve? pri mehanikih kot na cesti, bi bil ?e zdavnaj kup o?gane plo?evine na kaki njivi. Jaz sem imel podobno sranje z p ugijem 306.

Mi je kar ugasnil in ga za vraga nisem mogel v?gati. Pa je pri?la avto vleka in glej ga zlomka-v?ge?Pa so menjali na servisu glavni ra?unalnik, pa to pa ono, za silo so ga zakrpali in je ?el na brzino od hi?e.In sem si obljubil, da nikoli ve? francoza k hi?i. :)

Mah, ko so minus stopinje in stoji vec kot 8h ( oba pogoja morata biti izpolnjena) pac avto ugasne sekundo po vzigu, potem pa dela normalno.

 

Avto je star 10 let, dokler je samo to...

 

Vreden je pa toliko kot bi placal kaska za nov avto v prvih treh letih, nisem nujno odvisen od avta, na pleh pa nisem mahnjen. Pac za moje potrebe ni racunice...

 

Me je vceraj presinilo... letos naredil z avtom manj kot 1500km.... z bajkom "rahlo" ve?...

Napisano

letos naredil z avtom manj kot 1500km.... z bajkom "rahlo" ve?...

 

Ja, ja, vem, kako je to. Tudi jaz sem imel Francoski avto in je bilo podobno...

 

Pa to ni ?e ni?, pri Opelu (mislim, da model Adam) dobi? ?e tovarni?ko narejen nosilec za kolesa, ki je skonstruiran nekje v zadnjem odbija?u...

Napisano

Ja, ja, vem, kako je to. Tudi jaz sem imel Francoski avto in je bilo podobno...

 

Pa to ni ?e ni?, pri Opelu (mislim, da model Adam) dobi? ?e tovarni?ko narejen nosilec za kolesa, ki je skonstruiran nekje v zadnjem odbija?u...

Am... Vedno ko sem rabil avto je funkcioniral,tako da ni to razlog . Isto km bi bilo s katerokoli firmo. Hvala Bogu avto rabim zelo malo (pe? na siht)....

Napisano

Zdravo,

 

eno vpra?anje za prijateljico, ki si lasti novo FL CX-3. Zanima jo namre?, kje priporo?ate, da se avto servisira, vidim da se Ljubljane BTC na?eloma izogibate? Je iz Vira, ni ji pa problem avto odpeljati tudi kam dlje, ?e so majstri ok. In pa kako bi najugodneje pri?la ?ez servis s tem da obdr?i garancijo, se pravi ?e lahko kupi svoj material in pla?a samo menjavo? Imate kaj izku?enj s tem? 

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

?e je cc. 200 EUR enkrat na leto preve?, o?itno vozi predrag avto. S svojim materialom bi verjetno pri?la na kakih 140 EUR, ampak koliko se izpla?a delati si stres z nabavo materiala, te?iti na uradnem servisu, ?e bi ti s seboj prine?eno robo vgradili (te?ka bo, izjema je morda olje), je pa stvar posameznika.

 

Interclass na Tr?a?ki bi bila sicer dobra alternativa BTC, vsaj sode? po pisanju nekaterih tukaj.

Napisano

Aha ja ?e je tok mala razlika pol se res ne spla?a zajebavat :) Ni da si ne more prvo??t servisa, ampak res ra?unajo to olje kot da suho zlato dajejo notr :)

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

?e ji no?ejo dati normalne cene olja naj samo re?e, da ga bo zraven prinesla in se bodo omeh?ali.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Vsi uradni Mazda servisi so bolj tako-tako...naredijo samo tisto, kar je za posamezni interval nujno in ?e to povr?no...z ostalimi stvarmi se sploh ne ukvarjajo.

Dejansko bi za pravo vzdr?evanje vozila moral le tega med uradnimi servisnimi intervali vozit ?e na vmesne servise k nekomu, ki bi preveril in uredil tudi ostale "nepredpisane" stvari.

 

Kar se ti?e izbire med uradnimi servisi je pa Mazda BTC gotovo ena izmed slab?ih variant...ogromno besedi?enja in obljub, precej aroganten odnos, itd,...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.