Skoči na vsebino

Razkurnik oz. Razpiiiizdnik

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne da bi spet tujce branil, ali Bossa zbujal, ampak vsi imamo problem v tujinah, ker so razli?ni pristopi po dr?avah.

 

Primer, jaz velikokrat padem na AC v Italiji ker sem navajen pospe?iti da se vklju?im, a so nekje priklopi na AC kar direktni, in se mi je zgodilo da sem vletel ko kamikaza direktno

In obratno V Romuniji, sm ?e mislil da sem na AC pa je bil 500m vklju?evalni....verjetno zaradi kamionov

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne da bi spet tujce branil, ali Bossa zbujal, ampak vsi imamo problem v tujinah, ker so razli?ni pristopi po dr?avah.

 

Primer, jaz velikokrat padem na AC v Italiji ker sem navajen pospe?iti da se vklju?im, a so nekje priklopi na AC kar direktni, in se mi je zgodilo da sem vletel ko kamikaza direktno

In obratno V Romuniji, sm ?e mislil da sem na AC pa je bil 500m vklju?evalni....verjetno zaradi kamionov

Res je. V italiji ima? zelo malo pasu za vklju?evanje. Tudi sam sem se ?e skoraj nasankal, ko sem normalno vanj zapeljal s po?ivali??a in vidim, da je dolg samo enih dvajset metrov... a po po?asnem kamion za kamionom. Nekako sem se v?tulil glih med dva kamiona. Je pa ?lo res za las. Navadil sem se, da tam pridem zelo po?asi in takoj gledam, ?e je pas fraj. ?e vedno se lahko ustavim v tistih dvajsetih metrih, ?e res ni mogo?e it takoj ven.

 

 

Napisano

Ja, v Italiji imajo smesno kratke pasove in je treba ze vnaprej planirat vkljucevanje, ampak drugje po evropi kjer sm se vozil imajo pa normalno dolge pasove.

Napisano

Upam, da se mu nisi zameril, da ti ne bi kak?ne ?kode na avtu naredil.

 

Jap... pa lanac okoli debelega vrata tudi.Sre?a,da je bil velik kot zama?ek od vina.

Napisano

Ja, v Italiji imajo smesno kratke pasove in je treba ze vnaprej planirat vkljucevanje, ampak drugje po evropi kjer sm se vozil imajo pa normalno dolge pasove.

V taliji se vozijo s ferariji pa ne rabjo.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

V Italiji tako al tako vsi po levih pasovih vozijo in dejansko ne rabi? pospe?evalnega pasu, saj je desni pa? ve? ali manj frej. Ampak tako tud vozijo pri nas, kjer imamo samo dvopasovne AC in jim zato ostali pa? jebemo mater.

33112_1.png

Napisano

Ja, v Italiji imajo smesno kratke pasove in je treba ze vnaprej planirat vkljucevanje, ampak drugje po evropi kjer sm se vozil imajo pa normalno dolge pasove.

 

Glej, na?a Mazda 5 je vse drugo prej kot la macchina sportiva. Pa na razdalji 400 metrov z mesta (torej za?etna hitrost 0 km/h) pospe?i do hitrosti 130 km/h. Za vklju?it na avtocesto na vozni pas je to povsem zadosti. ?e pa se vklju?uje? med tovornjake, je pa dovolj 90 km/h.

 

?e torej ?e prej malo spremlja?, kaj se vozi po avtocesti (torej, ko se pelje? proti pospe?evalnemu pasu), ni nobenih te?av. In kak?en pospe?evalni pas bi radi imeli? 1200 metrov? Pri avtu se lahko pedal za plin pohodi vse do podna, ve?. In mene zelo razkuri, ko se vklju?ujejo na vozni pas ali pa, ?e huje, izsilijo prednost, potem pa pospe?ujejo s komaj kaj pritisnjenim pedalom za gas. Da bi se naslonil s svojim sprednjim odbija?em na njihov zadnji in jih porinil, bando usrano!

Napisano

V Italiji tako al tako vsi po levih pasovih vozijo in dejansko ne rabi? pospe?evalnega pasu, saj je desni pa? ve? ali manj frej. Ampak tako tud vozijo pri nas, kjer imamo samo dvopasovne AC in jim zato ostali pa? jebemo mater.

E, to pa ne dr?i popolnoma. Se vozim vsak teden pri njih. Res, da so bili pred leti katastrofa a sedaj so lahko za zgled na?im pametnjakovi?em, ki vozijo po ptehitevalnem od Kopra do Lj.

Tam je tega zelo malo, ve?inoma vozi tako biv?i vzgodni blok.

Tudi hitrosti se ?e kar dr?ijo. ySpet se najdejo razni vozniki bavarcev in kme?kih vozil(audi),ki se ne zmenijo za predpise, ker itak za njih ne veljajo nikjer na svetu.

 

 

Napisano

E, to pa ne dr?i popolnoma. Se vozim vsak teden pri njih. Res, da so bili pred leti katastrofa a sedaj so lahko za zgled na?im pametnjakovi?em, ki vozijo po ptehitevalnem od Kopra do Lj.

Tam je tega zelo malo, ve?inoma vozi tako biv?i vzgodni blok.

Tudi hitrosti se ?e kar dr?ijo. ySpet se najdejo razni vozniki bavarcev in kme?kih vozil(audi),ki se ne zmenijo za predpise, ker itak za njih ne veljajo nikjer na svetu.

 

Imam podobne izkusnje... sploh pa kamiona tam skoraj ne vidis na prehitevalnem pasu...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Imam podobne izkusnje... sploh pa kamiona tam skoraj ne vidis na prehitevalnem pasu...

Verjetno zato, ker ?e se ne motim, je pri njih to prekr?ek, pri nas pa je kamionarski lobi tolk mo?an, da je izsilil, da se ne sprejme ta prepoved.

33112_1.png

Napisano

E, to pa ne dr?i popolnoma. Se vozim vsak teden pri njih. Res, da so bili pred leti katastrofa a sedaj so lahko za zgled na?im pametnjakovi?em, ki vozijo po ptehitevalnem od Kopra do Lj.

Tam je tega zelo malo, ve?inoma vozi tako biv?i vzgodni blok.

Tudi hitrosti se ?e kar dr?ijo. ySpet se najdejo razni vozniki bavarcev in kme?kih vozil(audi),ki se ne zmenijo za predpise, ker itak za njih ne veljajo nikjer na svetu.

Ah, no zdaj pa ti pretirava? - v zadnjih nekaj tednih sem kar nekajkrat bil na relaciji LJ-Koper in nazaj med tednom pa sem v vsem tem ?asu naletel samo na enega, ki je visel na prehitevalnem. Bolj problemati?ni so konvoji kamionov, ki prakti?no zasedejo celoten vozni pas po dol?ini, potem pa od tam ska?ejo na prehitevalnega avtobusarji s 100km/h, pa zadnji trenutek kombiji in avti vseh mogo?ih registracij. Ni razlike ali je SLO, I, HR, H, D, RO, UA in ostali. Ampak vseeno je pri nas trenutno najve?ji problem poddimenzionarianost AC-jev za tako koli?ino tranzita in ker AC-jev ?ez no? ne moremo spremeniti bo potrebno verjetno pose?i po drugem re?imo razporejanja prometa. Ne vem, recimo pri tranzitnem kamionskem prometu pove?ati cestnine v obdobju jutranjih in popoldanskih konic oziroma zmanj?ati cestnine takrat, ko je obremenjenost najni?ja. V poletnih mesecih ps prepovedst nenujni tranzit ?ez vikende. Prevoz avtov al pa gradbenega materjala res ni nujna zadeva, da ne bi mogla po?akat do ponedeljka.

33112_1.png

Napisano

jaz uzivam v italiji na AC, vedno.


Ah, no zdaj pa ti pretirava? - v zadnjih nekaj tednih sem kar nekajkrat bil na relaciji LJ-Koper in nazaj med tednom pa sem v vsem tem ?asu naletel samo na enega, ki je visel na prehitevalnem. Bolj problemati?ni so konvoji kamionov, ki prakti?no zasedejo celoten vozni pas po dol?ini, potem pa od tam ska?ejo na prehitevalnega avtobusarji s 100km/h, pa zadnji trenutek kombiji in avti vseh mogo?ih registracij. Ni razlike ali je SLO, I, HR, H, D, RO, UA in ostali. Ampak vseeno je pri nas trenutno najve?ji problem poddimenzionarianost AC-jev za tako koli?ino tranzita in ker AC-jev ?ez no? ne moremo spremeniti bo potrebno verjetno pose?i po drugem re?imo razporejanja prometa. Ne vem, recimo pri tranzitnem kamionskem prometu pove?ati cestnine v obdobju jutranjih in popoldanskih konic oziroma zmanj?ati cestnine takrat, ko je obremenjenost najni?ja. V poletnih mesecih ps prepovedst nenujni tranzit ?ez vikende. Prevoz avtov al pa gradbenega materjala res ni nujna zadeva, da ne bi mogla po?akat do ponedeljka.

Boss a se ti vozis v Sloveniji?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jaz uzivam v italiji na AC, vedno.

Boss a se ti vozis v Sloveniji?

 

Glede na zgodbe ostalih, o?itno ne :ne vem:

33112_1.png

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Pizda materna. Pridem zjutraj mimo xsare , itak novi buski na voznikovi strani , zgleda je radnikom padla neka kovinska palica. Zdaj pa itak "Niko nista nezna, kunem se...."...

 

Ah....

 

?e par mesecev nazaj nekdo pred blokom s klju?em porajsal levo stran... Ok,debil...

 

Potem pod ?marno nek Idiot zapel desen bok in pustil svojo barvo gor , ?tevilke pa ne...

 

Saj razumem ,da si Idiot ali pa da preprosto ruknes avto,ampak da si pokvarjena peezda in kot mala peeckica speezdis pol... Ne,tega ne razumem...

Napisano

Nejc, ti bi moral iimet enga tazga stroja kot je moj 2001 318 karavanka, ko se ne sekira? niti malo za ki?to, hehe

 

(h?erin podpis s klju?em na blatnik to potrjuje, na mojo pobudo, hohoho). :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Nejc, ti bi moral iimet enga tazga stroja kot je moj 2001 318 karavanka, ko se ne sekira? niti malo za ki?to, hehe

 

(h?erin podpis s klju?em na blatnik to potrjuje, na mojo pobudo, hohoho). :jupiii:

Ne sekriam se zaradi avta,sekiram se v kaki posrani dru?bi ?ivim(o).
Napisano

Kar se pa dru?be ti?e... Meni so pa? pred dvemi leti rekli, da sem pa? zelo neodgovorna, ker sem rodila pet otrok v svet, kjer odgovornost za svoja dejanja prevzemajo samo teroristi. Bolj kot premi?ljujem, bolj ugotavljam, da so pa? imeli prav...

Sem poročena že devetnajst let, poleg tega imam šest otrok. Ne moreš me prestrašiti, niti presenetiti, niti šokirati...

Napisano

Malo klobasate, ampak dobro niste dale? od tega. Hvala bogu do nas ?e ni pri?lo hehehe. Lp

Napisano

Nejc, ti bi moral iimet enga tazga stroja kot je moj 2001 318 karavanka, ko se ne sekira? niti malo za ki?to, hehe

 

(h?erin podpis s klju?em na blatnik to potrjuje, na mojo pobudo, hohoho). :jupiii:

Ko bo? imel nov avto, bo h?erka glih fino navajena pisanja s klju?em po blatnikih. :P

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Pizda materna. Pridem zjutraj mimo xsare , itak novi buski na voznikovi strani , zgleda je radnikom padla neka kovinska palica. Zdaj pa itak "Niko nista nezna, kunem se...."...

 

Ah....

 

?e par mesecev nazaj nekdo pred blokom s klju?em porajsal levo stran... Ok,debil...

 

Potem pod ?marno nek Idiot zapel desen bok in pustil svojo barvo gor , ?tevilke pa ne...

 

Saj razumem ,da si Idiot ali pa da preprosto ruknes avto,ampak da si pokvarjena peezda in kot mala peeckica speezdis pol... Ne,tega ne razumem...

 

Za take stvari imajo zavarovalnice opcijo parkiri??e

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Za take stvari imajo zavarovalnice opcijo parkiri??e

Ja,vem.... Ampak avto je ?e precej v letih...

 

Pa? ni drugega kot se ne sekirati... Itak se ljudje preve? sekiramo zaradi pleha in premalo zaradi kak?nih drugih stvari.

Napisano

Opcija parkiri??e je ratala peklensko draga, ker je cel kup folka preko tega okol prina?al zavarovalnice... Pri avtu za 30kEUR je to nekje v rangu 500 EUR na leto. Tako, da ?al, ve? sre?e prihodnji?.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.