Skoči na vsebino

Razkurnik oz. Razpiiiizdnik

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Haha lol... mogoče so pa mislili, da si akrobatski kolesar pa da se voziš po zadnjem kolesu v rikverc.

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 49 minutami je TiEn napisal:

Malo razkurjen ,..šele po 2 mescih pogruntal da imam na novem kolesu zadnjo gumo kontra obrnjeno :D (zgleda niso bili pazljivi ko so ga sestavljali) 🤣

 

Čist odvisno. Veliko kolesarjev ima zadnjo gumo kontra obrnjeno, kot prednjo. Prednja naj bi imela čepke obenjene tako, da je oprijem pri zaviranju na spustu ko je tud do 90% teže na prednjem kolesu, čim večji. Zadnjo pa glih kontra, da ima na vzponu čim večji oprijem in ne koplje pri poganjanju.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ja mogoče pri ekstremnem downhillanju, vse ostalo je pa nesmiselno.

 

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 6 minutami je Boss napisal:

Ja mogoče pri ekstremnem downhillanju, vse ostalo je pa nesmiselno.

 

 

 Ne, ravno pri "ekstremnem downhilanju" nima smisla, ker se gor ne pripeljejo na lastne noge.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

No pol ga pa sploh nima... ne vem zakaj bi človek pri zdravi pameti gume narobe obračal. Sploh zadnjo.

33112_1.png

Napisano
pred 3 urami je TiEn napisal:

Malo razkurjen ,..šele po 2 mescih pogruntal da imam na novem kolesu zadnjo gumo kontra obrnjeno :D (zgleda niso bili pazljivi ko so ga sestavljali) 🤣

Okol ga obrn😁

Napisano

Sm kmet an s hribu doma, pa se na pecikle ne zastopm lih tanartabl, ampak tole ima smisel. Ko greš na kolesarsko turo, je sprednja guma obrnjena prav. Ko se vračaš nazaj, je pa zadnja guma obrnjena prav. Zoprno je le, če vedno delaš krožne ture, ampak tega pa v tovarni niso mogli vedeti...

  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano
dne 9. 9. 2022 ob 15:02 je Boss napisal:

ne vem zakaj bi človek pri zdravi pameti gume narobe obračal. Sploh zadnjo.

 

Boss, dajva midva lepo, počasi, še enkrat od začetka.

 

Spust:

Prednja guma. na zelo strmih in zaprtih odsekih cca 90% zavorne slile, enako teže na prednjem kolesu. Zaželena čimvečja sila trenja (oprijema) v smeri nasproti smeri vožnje. Tu zanesljivo obstaja napačna smer namestiitve.

Zadna guna pri 10% savorne sile isti ku,,, a je obrnjena "prav" ali "naroba" ker je razlika kvečjemu 1%.ali manj.

 

Vzpon:

Prednja guma na najtežjih detajlih v zraku.

Zadnja guma na detajlih itak 100% sile trakcije in sile teže. Zaželjena čimvečja sila trenja (oprijema) v smeri smeri vožnje.

 

Ljudje, ki jim je izziv speljat kakšen detajl trajla navzgor, zadnjo gumo tako obrnejo kontra sprednji, da ne zakopljejo. 

 

Nekatere gume imajo za oznako smeri dve puščici v nasprotni smeri. pri eni puščici piše "front", pri drugi pa "rear"

 

Večina lastnikov MTB itak nima pojma, kako morajo biti gume obrnjene.

 

 

 

 

 

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 17 urami je Mraušk Mčk napisal:

 

Boss, dajva midva lepo, počasi, še enkrat od začetka.

 

Spust:

Prednja guma. na zelo strmih in zaprtih odsekih cca 90% zavorne slile, enako teže na prednjem kolesu. Zaželena čimvečja sila trenja (oprijema) v smeri nasproti smeri vožnje. Tu zanesljivo obstaja napačna smer namestiitve.

Zadna guna pri 10% savorne sile isti ku,,, a je obrnjena "prav" ali "naroba" ker je razlika kvečjemu 1%.ali manj.

 

Vzpon:

Prednja guma na najtežjih detajlih v zraku.

Zadnja guma na detajlih itak 100% sile trakcije in sile teže. Zaželjena čimvečja sila trenja (oprijema) v smeri smeri vožnje.

 

Ljudje, ki jim je izziv speljat kakšen detajl trajla navzgor, zadnjo gumo tako obrnejo kontra sprednji, da ne zakopljejo. 

 

Nekatere gume imajo za oznako smeri dve puščici v nasprotni smeri. pri eni puščici piše "front", pri drugi pa "rear"

 

Večina lastnikov MTB itak nima pojma, kako morajo biti gume obrnjene.

 

 

 

 

 

 

 

Večina lasnikov ''MTB''jev sploh nima MTBja :D 

 

p.s. trenutno gledam red bull hardline 'live'

Napisano

Recimo Giant ma v originalu sprednjo gumo širšo od zadnje, to pa se mogoče pozna par procentov pri oprijemu 

Napisano
dne 10. 9. 2022 ob 20:33 je Mraušk Mčk napisal:

 

Boss, dajva midva lepo, počasi, še enkrat od začetka.

 

Spust:

Prednja guma. na zelo strmih in zaprtih odsekih cca 90% zavorne slile, enako teže na prednjem kolesu. Zaželena čimvečja sila trenja (oprijema) v smeri nasproti smeri vožnje. Tu zanesljivo obstaja napačna smer namestiitve.

Zadna guna pri 10% savorne sile isti ku,,, a je obrnjena "prav" ali "naroba" ker je razlika kvečjemu 1%.ali manj.

 

Vzpon:

Prednja guma na najtežjih detajlih v zraku.

Zadnja guma na detajlih itak 100% sile trakcije in sile teže. Zaželjena čimvečja sila trenja (oprijema) v smeri smeri vožnje.

 

Ljudje, ki jim je izziv speljat kakšen detajl trajla navzgor, zadnjo gumo tako obrnejo kontra sprednji, da ne zakopljejo. 

 

Nekatere gume imajo za oznako smeri dve puščici v nasprotni smeri. pri eni puščici piše "front", pri drugi pa "rear"

 

Večina lastnikov MTB itak nima pojma, kako morajo biti gume obrnjene.

 

 

No pa dajva... govoriš, dejansko o ekstremni uporabi koles kot je MTB. Pa še to ugotavljamo, da verjetno je to smiselno le za topend kramparce. Vse ostale usmerjene gume pa je pač napačna smer več ali manj neumnost.

 

Drugače pa kolikor sem gledal MTB gume, ki niso tiste ekstremne so več ali manj taki profili, da je vseeno kako je obrnjena saj je simetrične profil pri vrtenju naprej ali nazaj. Za ostale treking ali cestne gume pa je smiselna pravilna orentacija ravno zato, da lepo odvajajo vodo in držijo smer.

33112_1.png

Napisano
pred 6 urami je Deeyan napisal:

Recimo Giant ma v originalu sprednjo gumo širšo od zadnje, to pa se mogoče pozna par procentov pri oprijemu 

Moj Focus Jam 2019 ma spredi 2.5 zadi pa 2.3 tovarniško. večina non mulet AM in enduro 29'' majo spredi širše. mislim da do 2.5''

Napisano
pred 4 urami je Boss napisal:

 

No pa dajva... govoriš, dejansko o ekstremni uporabi koles kot je MTB. Pa še to ugotavljamo, da verjetno je to smiselno le za topend kramparce. Vse ostale usmerjene gume pa je pač napačna smer več ali manj neumnost.

 

Drugače pa kolikor sem gledal MTB gume, ki niso tiste ekstremne so več ali manj taki profili, da je vseeno kako je obrnjena saj je simetrične profil pri vrtenju naprej ali nazaj. Za ostale treking ali cestne gume pa je smiselna pravilna orentacija ravno zato, da lepo odvajajo vodo in držijo smer.

 

moje ''tovarniške'' spredna in zadnja. n

image.png

image.png

Napisano
pred 8 urami je Boss napisal:

Pa še to ugotavljamo, da verjetno je to smiselno le za topend kramparce.

 

Dajmo od tretje. "Topend" kramparce so za DH. Pri DH-ju se ne vozi navkreber - ni pomembna trakcija -ni obračanja zadnje gume imajo pa usmerjen profil, tako kot XC gume za manjši kotalni upor.

 

Tvoja trditev, da tiste MTB gume, ki niso ekstremne, nimajo usmerjem profil, tudi ne drži. Moraš mal bolj pogledat, recimo pri XC gumah je potrebno imeti dober vid, ali pa očala.

 

Šel sem v spodnje prostore in našel 7 različnih MTB gum, ne boš verjel, nobena DH, pa vse usmerjene. Edina neusmerjena je bila "ježevka". Ampak ta edina neusmerjena spada v kategorijo ekstremnih gum, za katere ti trdiš, da so usmerjene.

 

 

Kakšen dolgčas. Dajmo se raje pogovarjat o risgumah.

 

 

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 16 urami je TBA napisal:

Moj Focus Jam 2019 ma spredi 2.5 zadi pa 2.3 tovarniško. večina non mulet AM in enduro 29'' majo spredi širše. mislim da do 2.5''

 

js sm sicer šou iz 29 col na 27,5, ker je pri spustih bolj okreten od 29ke. Je bil pa v originalu gor Schwalbe Noby Nic spredi 2.35, zadi 2.25. Zdej pa testiram od Schwalbeja Rock Razor, sicer sredi in zadi 2.35, pa da vidmo, baje so odlične pri vzponih po kakem bolj grobem makedamu, ki ostale spodkopavajo

Napisano
pred 3 urami je Deeyan napisal:

 

js sm sicer šou iz 29 col na 27,5, ker je pri spustih bolj okreten od 29ke. Je bil pa v originalu gor Schwalbe Noby Nic spredi 2.35, zadi 2.25. Zdej pa testiram od Schwalbeja Rock Razor, sicer sredi in zadi 2.35, pa da vidmo, baje so odlične pri vzponih po kakem bolj grobem makedamu, ki ostale spodkopavajo

Kaj pa magic mary? Sicer so bol za v blat. Grob makadam je kr je%#

Napisano
pred 20 urami je TBA napisal:

Kaj pa magic mary? Sicer so bol za v blat. Grob makadam je kr je%#

 

teh še pa nisem probu. Je jeba ja... zadnji kilometer pa pol Uršlje gore...

Napisano
pred 2 urama je Deeyan napisal:

 

teh še pa nisem probu. Je jeba ja... zadnji kilometer pa pol Uršlje gore...

Ko sem šel na goro oljko po tem ko so cesto zrihtal sem vsak meter klel.

Napisano
pred 8 minutami je TBA napisal:

Ko sem šel na goro oljko po tem ko so cesto zrihtal sem vsak meter klel.

 

ja, ne govor, tam so naredl katastrofo s tem makedamom, ki so ga nanovo nasul....

 

Čeprav ok, na Oljko mi je še Nobby nic kolkr tolk ok grabu, tam pa tam je res mal spodkopalo

Napisano
pred 3 urami je Deeyan napisal:

 

teh še pa nisem probu. Je jeba ja... zadnji kilometer pa pol Uršlje gore...

Jp.... Strmo za popizdit:)

Napisano
pred 2 urama je Nejc1986 napisal:

Jp.... Strmo za popizdit:)

Se prav to pol ni glih zame... 😁

33112_1.png

Napisano

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.