Skoči na vsebino

Razkurnik oz. Razpiiiizdnik


Z M A J

Priporočeno sporočilo

pred 46 minutami je Nejc1986 napisal:

Jp,moja boljsa polovica je 4leta nazaj kupovala avto, rapid je bil favorit. Dokler se nisva usedla vanj...

 

Katastrofa. Raje dacio za 3jurje manj , je isti smorn...

 

Sej je res... Škoda Rapid je mogoče za odtenek boljša od Škode Favorit.  Taki modeli samo še dodatno zbijajo renome znamki.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem imel na dopustu polota tri cilindri.Kak smeh je to bil. Cel čas na štiri tisoč obratov, zvok je pa imel zanimiv. 

Je bil pa problem, ker je Kreta zelo hribovita... pol pa je tu problem. 🤗

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz pa pravim, da 1.0 TSI kljub znanim problemom ni slab motor ampak v primeru če kupuješ avto v rangu do 15,16,17 jurjev. Ne pa da mi v na primer v T-Crossu za 23 tisoč prodajate tri cilindre s turbino. :lol:

  • Všeč 1
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je NevLado napisal:

Jaz pa pravim, da 1.0 TSI kljub znanim problemom ni slab motor ampak v primeru če kupuješ avto v rangu do 15,16,17 jurjev. Ne pa da mi v na primer v T-Crossu za 23 tisoč prodajate tri cilindre s turbino. :lol:

Sej tudi motor za kosilnico je v redu, dokler je trava nizka. Ko preveč zraste, potrebuješ kaj bolj konkretnega. z navorom. So pa tej mlinčki 1.0 primerni bolj za ravninsko Slovenijo. 😁

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Boss napisal:

 

Sej je res... Škoda Rapid je mogoče za odtenek boljša od Škode Favorit.  Taki modeli samo še dodatno zbijajo renome znamki.

Favorit za tiste čase niti ni bil slab... Doma jo imeli. Za nekoga,ki je hotel imeti prostoren nov avto,je bila edina izbira za ta denar... Poleg samare,tavrie in precej manjše kie pride... Pony je bil že dražji.

pred 26 minutami je NevLado napisal:

Jaz pa pravim, da 1.0 TSI kljub znanim problemom ni slab motor ampak v primeru če kupuješ avto v rangu do 15,16,17 jurjev. Ne pa da mi v na primer v T-Crossu za 23 tisoč prodajate tri cilindre s turbino. :lol:

Ja, ampak....  Midva sva gledala avte v tem cenovnem in velikostnem rangu... Astra ,megane sta bila za isti denar... I30 in ceed le malo več... Na koncu je za 15500 domov prišla corolla (govora je o 4vratni prejšnji generaciji). Pa so vsi vsaj pol koraka pred rapidom. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Alex napisal:

Sej tudi motor za kosilnico je v redu, dokler je trava nizka. Ko preveč zraste, potrebuješ kaj bolj konkretnega. z navorom. So pa tej mlinčki 1.0 primerni bolj za ravninsko Slovenijo. 😁

A si probou ta motor drugače? Jaz sem ga vozil, ni bed, res "skoči" če rabiš (v primerjavi z navadnim atmosfercem 1.3, 1.4 na 4 cilindre). Sam k nism meu pred sabo grafa nisem vedu, a morš to pol vozit v območju turbine če rabiš pospešek al turirat v obrate. :lol: Za nekoga, ki nima pojma kako se vozi (oz ki ne prilagodi vožnje na specifičen avto) je to super motor, ker lahko "špara bencin" pod nizkimi obrati pa se še vseeno premika. In poznam ljudi, ki jim je ta motor noro ušeč, ker navadnega atmosferca niso nikol prtisnli v obrate. 

pred 1 uro je Nejc1986 napisal:

Favorit za tiste čase niti ni bil slab... Doma jo imeli. Za nekoga,ki je hotel imeti prostoren nov avto,je bila edina izbira za ta denar... Poleg samare,tavrie in precej manjše kie pride... Pony je bil že dražji.

Ja, ampak....  Midva sva gledala avte v tem cenovnem in velikostnem rangu... Astra ,megane sta bila za isti denar... I30 in ceed le malo več... Na koncu je za 15500 domov prišla corolla (govora je o 4vratni prejšnji generaciji). Pa so vsi vsaj pol koraka pred rapidom. 

 

 

Corolla je za moje pojme top avto (tudi prejšnji gen). Ampak nažalost sem prej al slej opustu misel nad njo, ker tist 1.6 bencinar ne bi bil tako poskočen kok kak drug motor, pri moji vožnji bi pa verjetno pil 8-9l gladko.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Corolla ; ima 1,33 motor... Če nebi probal nebi verjel. Zadeva je čisto znosna, mešana vožnja nanese porabo 6,3-6,7litra.... 

 

Meni je super avto, edino kar me moti je pač to,da ni karavan in je problem dati bajk notri in pa po globini premalo nastavljiv volan (to grajajo tudi po testih in forumih)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je Nejc1986 napisal:

Corolla ; ima 1,33 motor... Če nebi probal nebi verjel. Zadeva je čisto znosna, mešana vožnja nanese porabo 6,3-6,7litra.... 

 

Meni je super avto, edino kar me moti je pač to,da ni karavan in je problem dati bajk notri in pa po globini premalo nastavljiv volan (to grajajo tudi po testih in forumih)

A celo tega imaš, si imel obe opcije ja. Na aurisu še celo 1.4. Ampak ta 1.33 je bil za moje pojme čist premal. Pri meni bi pil še več kot 1.6, ker bi ga glede na mojo vožnjo mogu bol tiščat. Za nek daily A-B je pa se strinjam da super.

 

Smo imeli doma Yarisa s 1.3 (eno generacijo pred to corollo). Tudi če rabiš malo več pospeška je bil to direkt motor za v to velikost avta. Super motorček res, olje pa po 10k isto kot ko si ga nalil noter, niti mal se ni obarval ali pa da bi ga kaj spilo - škoda, da je začelo vse ostalo na avtu razpadat (elektrika, plastika, ...). Motor pa ziher dober za do miljona. Edini večji poseg je bil menjava mikrojermena in vodne črpake (na 200kkm), drugače pa samo tankaj in vozi. Res, ne morem prehvalit. In tko kot praviš, si mogu res bit mal trčen, da si imel več kot 6.5 porabe. V povprečju preko 6 ni šlo.

 

Imajo pa vse jote problem s temi nastavitvami volana ja. Mene je tut včasih po daljši vožnji z Aurisem tako motilo, da sem skos neki spreminjou. Ampak nikjer ni vse perfect. 😬

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je NevLado napisal:

A celo tega imaš, si imel obe opcije ja. Na aurisu še celo 1.4. Ampak ta 1.33 je bil za moje pojme čist premal. Pri meni bi pil še več kot 1.6, ker bi ga glede na mojo vožnjo mogu bol tiščat. Za nek daily A-B je pa se strinjam da super.

 

Smo imeli doma Yarisa s 1.3 (eno generacijo pred to corollo). Tudi če rabiš malo več pospeška je bil to direkt motor za v to velikost avta. Super motorček res, olje pa po 10k isto kot ko si ga nalil noter, niti mal se ni obarval ali pa da bi ga kaj spilo - škoda, da je začelo vse ostalo na avtu razpadat (elektrika, plastika, ...). Motor pa ziher dober za do miljona. Edini večji poseg je bil menjava mikrojermena in vodne črpake (na 200kkm), drugače pa samo tankaj in vozi. Res, ne morem prehvalit. In tko kot praviš, si mogu res bit mal trčen, da si imel več kot 6.5 porabe. V povprečju preko 6 ni šlo.

 

Imajo pa vse jote problem s temi nastavitvami volana ja. Mene je tut včasih po daljši vožnji z Aurisem tako motilo, da sem skos neki spreminjou. Ampak nikjer ni vse perfect. 😬

Nope, 1,6 ni bilo več na voljo,vsaj Mislim da ne. Takrat je bil v corroli na voljo 1,33 atmosferec, v aurisu pa poleg 1,33 še 1,2 turbobencinar. Ampak je ze prodajalec rekel,a so v aurisu prodali zgolj enega 1,33 in da je še ta po hitrem postopku prišel nazaj. Zgleda je bil res nepremičnina.  

 

Dizli so pa bili 1,6 ali pa 1,4 (pozabil)? 

 

Ampak res Kul avto,meni je zelo všeč.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 23 minutami je Nejc1986 napisal:

Nope, 1,6 ni bilo več na voljo,vsaj Mislim da ne. Takrat je bil v corroli na voljo 1,33 atmosferec, v aurisu pa poleg 1,33 še 1,2 turbobencinar. Ampak je ze prodajalec rekel,a so v aurisu prodali zgolj enega 1,33 in da je še ta po hitrem postopku prišel nazaj. Zgleda je bil res nepremičnina.  

 

Dizli so pa bili 1,6 ali pa 1,4 (pozabil)? 

 

Ampak res Kul avto,meni je zelo všeč.

Isti (tle mislm na isti blok, vse ostalo so valda potweakal za sodobne razmere) 1.6 motor imaš zdaj v novi corolli, ampak samo v limo verziji. HB in karavan imata 1.2 turbo. Ta 1.2 turbo je baje novi dragulj jote in ga sploh niso spreminjal odkar je prišel ven v aurisu (cca 7 let nazaj, nisem ziher?). Ima ga tudi CHR. Medtem ko drugi veselo rinejo v 3 cilindre so pri joti pametni in vseeno dajo 4 cilindre, verjetno tako zaradi zmogljivosti kot tudi vzdržljivosti. + manjša obremenitev turbine. :)

 

 

Tako ja, prejšnja generacija corolle je imela 1.4 in 1.6 dizla. 1.4 je bil motor, ki so ga imele corolle že tam okol 2000, pa potem prvi gen aurisa in tako naprej. Motor so z manjšimi tweaki in spremembami menjalnika (naprej s 5, potem s 6 prestavami) prodajali dobesedno 20 let pa nikjer nisem slišal, da bi delal probleme. Tudi jaz sem bil zelo zelo zadovoljen z njim. 1.6 je bil pa bmw-jev motor z minimalnimi spremembami, baje se ni tako dobro obnesel zato so ga kasneje tudi skenslal in prodajal samo še 1.4. V aurisu si imel sicer še večje kubiture ampak so bile problematične zaradi pitja olja.

 

Bom zdej nehal z joto, smo vseeno na mazda forumu. :lol:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je NevLado napisal:

Isti (tle mislm na isti blok, vse ostalo so valda potweakal za sodobne razmere) 1.6 motor imaš zdaj v novi corolli, ampak samo v limo verziji. HB in karavan imata 1.2 turbo. Ta 1.2 turbo je baje novi dragulj jote in ga sploh niso spreminjal odkar je prišel ven v aurisu (cca 7 let nazaj, nisem ziher?). Ima ga tudi CHR. Medtem ko drugi veselo rinejo v 3 cilindre so pri joti pametni in vseeno dajo 4 cilindre, verjetno tako zaradi zmogljivosti kot tudi vzdržljivosti. + manjša obremenitev turbine. :)

 

 

Tako ja, prejšnja generacija corolle je imela 1.4 in 1.6 dizla. 1.4 je bil motor, ki so ga imele corolle že tam okol 2000, pa potem prvi gen aurisa in tako naprej. Motor so z manjšimi tweaki in spremembami menjalnika (naprej s 5, potem s 6 prestavami) prodajali dobesedno 20 let pa nikjer nisem slišal, da bi delal probleme. Tudi jaz sem bil zelo zelo zadovoljen z njim. 1.6 je bil pa bmw-jev motor z minimalnimi spremembami, baje se ni tako dobro obnesel zato so ga kasneje tudi skenslal in prodajal samo še 1.4. V aurisu si imel sicer še večje kubiture ampak so bile problematične zaradi pitja olja.

 

Bom zdej nehal z joto, smo vseeno na mazda forumu. :lol:

Zato,ker Mazda je le Mazda....:ouje:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Včeraj sem bil na tržnici, da kupim češnje. Pogledam cene in ne morem verjeti. Od 8€ za neke drobne, nikakve do 14€ za kilogram češenj. 😳🙄E, tako pa se ne bomo šli reševanja našega gospodarstv in kmetijstva. 

Da tako nabijejo ceno in mislijo, da bo folk kar kupoval. 

Isto z hotelirji. Ne bomo spustili cen, bomo samo ponudili več za isto ceno. Recimo. Včeraj je jokal model na tv, da moramo Slovenci reševati naš turizem, še posebej letos je rekel, ko tujih ne bo. Pa prilagodite cene našim žepom pa bo. Ne morejo nobenega prisiliti, da gre pod mus v njihove hotele, kjer je cena nočitve  tudi preko 100€ na osebo na noč.Se bodo morali vsi prilagoditi trenutim razmeram in malo povesiti ušesa, če hočejo s plavati iz tega. 

Nič ne bo več, kot je bilo. 😏

  • Všeč 5
  • Ljubim 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja lahko je rečt, da naj rešujemo turizem, ne bi pa noben nič naredil za to. Še vedno je moj denar in jaz bom odločal kam bomo šli. No, če je želja po morju smo hitro zaključili s Slovenijo..

 

Sicer se pa nekaj govori o nekih bonih za dopust :) Mi gremo ponavadi vsako leto vsaj ene 2x za par dni v Slo na dopust, in je vedno super. Ni pa to morje, ampak ponavadi bolj aktivni dopust oz oddih.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ja sem gledal Modela na TV...:danzoman: Alex.

Bo treba malo potrpeti...počasi obojestransko odpirati meje...naj se ne ZAJEBAVAJO z mejo posebno z Italijo še vedno je tam kritično ..tudi Trst.😉

Bomo vidli   zdaj kako bo v šolah in vrtcih...

Verjetno bo treba veliko truda in dela za prilagoditev na to situacijo 😁😉..lp😁

 

  • Všeč 2
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je SpEkTr napisal:

Ja lahko je rečt, da naj rešujemo turizem, ne bi pa noben nič naredil za to. Še vedno je moj denar in jaz bom odločal kam bomo šli. No, če je želja po morju smo hitro zaključili s Slovenijo..

 

Sicer se pa nekaj govori o nekih bonih za dopust :) Mi gremo ponavadi vsako leto vsaj ene 2x za par dni v Slo na dopust, in je vedno super. Ni pa to morje, ampak ponavadi bolj aktivni dopust oz oddih.

 

 

Se strinjam. Mene morje itak ne privlači,slovensko sploh ne. Razen za kakšno popoldansko izlezavanje septembra,ko ni gneče,ampak takrat nisem ravno dober potrošnik.

 

Hodim pa tudi jaz vsaj 2x na leto na kakšen podaljšan vikend v Sloveniji in je vedno Super   ampak to je bolj mtb varianta in kamp ali pa apartma Bogu izza nogu... 

 

Od mene gostinci ne bodo ravno obogateli..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko v sredo dopoldan naročiš paket v Grosuplju, pa čakaš.

 

In ko misliš, da te zaj..., dobiš številko paketa. Greš preverit in ugotoviš, da je bil paket v sredo ob 13ih sprejet v GLS, potem je pa potreboval dva dni, da je prišel iz Grosuplja v Tolmin. Me zanima, koliko časa bo zdaj še potreboval iz Tolmina do mene...

 

 

  • Žalosten 1
  • Jezen 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je Slivka napisal:

Ko v sredo dopoldan naročiš paket v Grosuplju, pa čakaš.

 

In ko misliš, da te zaj..., dobiš številko paketa. Greš preverit in ugotoviš, da je bil paket v sredo ob 13ih sprejet v GLS, potem je pa potreboval dva dni, da je prišel iz Grosuplja v Tolmin. Me zanima, koliko časa bo zdaj še potreboval iz Tolmina do mene...

 

 

To je standard. Recimo naročim paket v Nemčiji, pride do Slovenije v treh dneh in potem blodi po Sloveniji še ene tri do štiri dni.🙄

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
  • Jezen 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, res tolažba...

 

Če pošljejo paket preko Pošte Slovenija, potrebuje največ dva dni. Če bi ga torej v sredo dali v Grosuplju na Pošto Slovenija, bi bil najpozneje v petek dopoldan pri meni. Tako so ga dali pa na "hitro pošto", potuje pa skoraj en teden...

  • Haha 1
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je Slivka napisal:

Ja, res tolažba...

 

Če pošljejo paket preko Pošte Slovenija, potrebuje največ dva dni. Če bi ga torej v sredo dali v Grosuplju na Pošto Slovenija, bi bil najpozneje v petek dopoldan pri meni. Tako so ga dali pa na "hitro pošto", potuje pa skoraj en teden...

Če bi dostavljali s konjem, bi imel verjetn že naslednji dan, tako pa tovorijo verjetno s kakšnim trmoglavim oslom ia-ia-ia

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko si že ravno omenil konja... Sem šel za foro na Google maps in vtipkal naš kraj in nato "Poišči pot" v Grosuplje. Nazadnje sem označil, da bi šel peš. Rezultat: pot bi trajala 21 ur in 26 minut. Dodajmo še dve uri in pol počitkov. To pomeni, da če bi peš nekdo krenil v sredo iz Grosuplja, bi naslenji dan bil paket pri meni.

 

Brzina je njih vrlina...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes sem že drugič izpadel nesposobnež, ki ne zna vozit avta. Spet je ta famozni i-Stop zasral celo zadevo. Obstaja namreč ene točka, ko se recimo skoraj ustaviš, menjalnik je v leru in sklopka spuščena. V tistem trenutku avto ugasne motor, ki se še vrti, ko pritisneš sklopko, saj se je ravno prižgala zelena.

 

No tukaj ga tako zmede, da avto ostane z ugasnjeno mašino in prvi živčkoti so že na hupi (ne ni bila Ljubljana ampak Solkan). Seveda potem hitiš pritiskat gumb za start a predno seveda izvede celo proceduro vžiga je še nekaj sekund mimo. V glavnem popizditis čisti.

 

Ja sej večinokrat se spomnim, da izklopim i-Stop ampak tokrat sem pač pozabil in seveda po Murphyu je to ravno takrat.

 

A ima še kdo take probleme, al se sam men to dogaja? Ker če se to še nikomur ni zgodilo bom težil na servisu, saj se mi ne zdi normalno pa še nevarno je vse skupaj.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Boss napisal:

Danes sem že drugič izpadel nesposobnež, ki ne zna vozit avta. Spet je ta famozni i-Stop zasral celo zadevo. Obstaja namreč ene točka, ko se recimo skoraj ustaviš, menjalnik je v leru in sklopka spuščena. V tistem trenutku avto ugasne motor, ki se še vrti, ko pritisneš sklopko, saj se je ravno prižgala zelena.

 

No tukaj ga tako zmede, da avto ostane z ugasnjeno mašino in prvi živčkoti so že na hupi (ne ni bila Ljubljana ampak Solkan). Seveda potem hitiš pritiskat gumb za start a predno seveda izvede celo proceduro vžiga je še nekaj sekund mimo. V glavnem popizditis čisti.

 

Ja sej večinokrat se spomnim, da izklopim i-Stop ampak tokrat sem pač pozabil in seveda po Murphyu je to ravno takrat.

 

A ima še kdo take probleme, al se sam men to dogaja? Ker če se to še nikomur ni zgodilo bom težil na servisu, saj se mi ne zdi normalno pa še nevarno je vse skupaj.

Meni se ni še nikoli kaj takega zgodilo. Res pa je, da se vedno zaustavim in šele takrat spustim sklopko, da se avto ugasne. Takoj, ko pritisnem sklopko se takoj v trenutku zažene. 

Če pa vidim, da je recimo na odštevalnem semaforju do  zelene luči še par sekund, pa ne spuščam sploh sklopke in avto se ne ugasne. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dokler nisem imel tega start stop sistema sem se čudil, čemu taka negativa in slaba volja okoli tega. Zdej po enem tednu uporabe novega avta pa vidim, da je zadeva res brezvezna in milo rečeno vsaj moteča.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz recimo sem pa zelo zadovoljen... in deluje tako, kot pricakujem... OK.... vcasih se prekmalu zalaufa motor, ko recimo se ni zelena (ja tudi taki semaforji so, kjer cakas celo vecnost ;)) ali ko so soucene zapornice... Drugace pa res nikoli se nisem imel takega slucaja, kot ga opisuje Boss. Resda imam jaz avtomatika... a tudi pri rocnem ponavadi ori semaforju ne dajem v prosti tek... razen ce vem, da bom res dolgo cakal... Mogoce pa nacin voznje ni tak, kot so si ga zamislili pri Mazdi...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.