Skoči na vsebino

Razkurnik oz. Razpiiiizdnik


Z M A J

Priporočeno sporočilo

pred 1 uro je sportman333 napisal:

Zakaj so že zavarovalnice?!?....in zakaj jih eni plačujete?!?

Tudi, če bi imel rezervno gumo v avtu, a bi si jo kdo upal zamenjati na naši avtocesti, kjer te lahko mimogrede "pobere" kak tovornjakar? 🤔

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Shrek napisal:

Zakaj tovornjakar? 


Ker vsi ostali vozijo po prehitevalnem pasu ;)

  • Všeč 3
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Alex napisal:

Tudi, če bi imel rezervno gumo v avtu, a bi si jo kdo upal zamenjati na naši avtocesti, kjer te lahko mimogrede "pobere" kak tovornjakar? 🤔

točno to.....za to plačujem (preveč, ampak sem se s tem sprijaznil) zavarovalnico, in če (upam, da ne) bi imel kakšno težavo na katerikoli cesti, kličem asistenco in naj me pridejo iskat kamorkoli, kadarkoli.....in odpeljat domov :), v takih primerih se samo odstraniš od avta in to je to.....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha, ja, seveda. In vsi živimo in se vozimo zgolj po avtocestah...

 

Ko se odpeljem v službo, so območja, kjer v dolžini kakšnega kilometra sploh ni signala za mobitel, da bi poklical asistenco. In tudi, ko bi jih priklical, bi možakarju težko razložil, kje sem (lahko bi poskusil z, na primer,: pri 12.836 smreki na levi strani... Ali pa: pri lipi desno, pri drugi bukvi levo, mimo bora, mimo lisičjega brloga in pri jesenu spet levo...). In preden bi me avtovleka našla bi bil že čas večerje, ne pa da grem v službo...

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avtovleka dobro pozna lokacije. Tudi sam sem ostal bogu za hrbtom nekje okrog Cerkna, pa je točno vedel kje.

Druga stvar pa, poveš mu koordinate. Sej vse aplikacije isti sistem uporabljajo.

 

Največji problem, kot si rekel je signal, pa še to v Sloveniji ni spet tak problem.

Popravljeno od g.Wankel

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je res, v Sloveniji signal ni tak problem. Kakšnih 25 km od meje me lepo pozdravi Italijansko omrežje in zraven dobim še SMS, da v primeru težav imam konzularno predstavništvo v Rimu. Teh SMSov dobim na dan nedelje, ko sploh ne grem v dolino, kakšnih 10. Če grem pa v dolino, se pa človeku scufa od teh SMSov, ker se meji približam na manj kot 25 km - po razgibanem terenu, pa zato ves čas preklaplja...

 

Kak oboževalec Italijanov bi bil gotovo navdušen, jaz pa nastavim 'ročno izbiro omrežja', pa sem potem pol poti brez signala...

 

Avtovleka pozna lokacije. Koliko časa pa rabi, da pride pome? Če imam gumo v avtu, se deset minut po gumi-defektu peljem dalje. Če je nimam, rabim deset minut, da preklopim na mobitelu, pokličem v Slovenijo (iz Italijanskega omrežja), razložim, kje sem, še trikrat ponovim (ker je slab signal), in se 'udobno namestim' - kot včasih, ko smo na računalnike nalagali Windowse. Potem pa čakam in čakam...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In to se dogaja dnevno? Sicer vem, da se ti vozis bolj po "brezpotjih" in "vukojebinah" ... Vecina se nas pa vozi po "normalnih" cestah ... in verjetno nisem eden izmed redkih, ki ne pomni, kdaj se je nazadnje zgodilo, da bi potreboval rezervno gumo ... :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot sem napisal... jaz se ne spomnim, kdaj bi nazadnje rabil rezervno gumo... Odkar voim Mazde, mislim, da se nisem rabil ... To je pa ze hoho let ... :D ... Kolikor se bezno spomnim, je bil enkrat problem na Jugo 45, ko je guma spustila sredil Ljubljane :D ... In potem kasneje se enkrat, ko sem imel Kio Spehio ... in sem prehitro zapeljal na robnik ... pa je guma sla :) ... Ampak to je bilo vse pred ene cetrt stoletja :D ... 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Jest napisal:

Kot sem napisal... jaz se ne spomnim, kdaj bi nazadnje rabil rezervno gumo... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Ampak to je bilo vse pred ene cetrt stoletja :D ... 

 

 

 

Jaz sem jo pa nazadnje rabil pred približno četrt meseca... V torek, 25.6., ko sem šel v službo. Nekdo mi je pripeljal nasproti, zadnji trenutek pa sem videl kamen, ki se je prikotalil po bregu in padel na cesto. Kam na cesto je padel, pa nisem več videl, ker sem bil preblizu. In je naša petka deset minut kasneje vozila z eno gumo, podobno, kot jo je imel Pony... Pa lani sem eno scepil na prikolici, ko sem se umikal na bankino - kolotek prikolice ni enak koloteku BTjke... Pa predlani je žena povozila nek železni 'flohajzl". Pa 2020 mi je "odprlo" gumo na avtocesti pri Štampetovem mostu. In to pod polno obremenitvijo in pri polni hitrosti (ena tona v kesonu, pol tone v prikolici, 100km/h). In tam sploh ni odstavnega pasu...

  • Žalosten 3
  • Ni všeč 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Slivka napisal:

Normalnih cestah?

 

Lahko malo bolj definiraš pojem 'navadna cesta'?

 

Ker je naneslo, da sem se sinoči peljal po cesti Soriška planina (gostišče Lajnar) - Sorica. Mislim, da je naš makadam bolj gladek in z manj luknjam...

Glede na to kje se ti voziš rabiš obvezno dve rezervi.... :nevem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Slivka napisal:

Normalnih cestah?

 

Lahko malo bolj definiraš pojem 'navadna cesta'?

 

Ker je naneslo, da sem se sinoči peljal po cesti Soriška planina (gostišče Lajnar) - Sorica. Mislim, da je naš makadam bolj gladek in z manj luknjam...

Ravno včeraj sem šel po tej cesti, najprej si veselo požvižgaval in glasna glasba, potem sem počasi začel potiho preklinjati, saj je zadnjih 5km, do Bohinjskega sedla oz. Soriške planine, tisto ni asfalt ampak klinčeva KRPANKA!!!

Z Geckotom neb niti porajtu, z Z-jem te pa samo premetava in odbija, ajoooj :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je Jest napisal:

In to se dogaja dnevno? Sicer vem, da se ti vozis bolj po "brezpotjih" in "vukojebinah" ... Vecina se nas pa vozi po "normalnih" cestah ... in verjetno nisem eden izmed redkih, ki ne pomni, kdaj se je nazadnje zgodilo, da bi potreboval rezervno gumo ... :) ...

Ob menjavi gum sem pral felne, potegnil pleh ven in je spustla.

2015/6 sem z Alfo zapelal domov, 10m prej povozil steklo, ko sem izstopil je sikalo. Avto je v minuti sedel na felni.

2008 sem na ženinem Klijeku gume pumpal in ventilček sferderbal. Brez rezerve, ne bi prišel do vulkanizerja.

 

M2 je pa še ni potrebovala, se pridno vozi v kuferaumu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Kaj se mi je zgodilo malo pred polnočjo (seveda je vključen Italijan oz. njihove tablice, zaradi mene je lahko tudi migracijski Romun za volanom).

 

Peljem z zelo visoko hitrostjo po AC iz Ljubljane proti Domžalam, prometa dobesedno nič, na PREHITEVALNEM pasu se izredno hitro bližam nekemu osamljenemu vozilu, ki nima ne spredaj ne zadaj nikogar, vsaj 1km (se pravi ni in ne bo prehiteval nobenega vozila). Sem mu nabil hupo in yebal vse možne sorodnike oslu krščenemu. WTF, samo še ugasne naj luči, vsaj zadnje in je zmagovalec dneva, ker bi šla oba2 v šoferska nebesa verjetno.

 

Kaj ti mora to dogajati v glavi (če sploh kaj), da se po  prazni avtocesti pelješ po prehitevalnem pasu, nekih dobrih 100kmh?

 

P.S. ja lahko me na fertig skritizirate glede bistvene prekoračitve, a vseeno bolj varnih razmer za stisnit Z4 konja si skoraj ne morem zamislit. Prazna cesta, vožnja brez alkohola, brez ogrožanja kogarkoli, sam v avtu, itd. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe, pa sej to je praksa tako Italijanov in Avstrijcev. Pri njih so kot kaže neki drugi prometni zakoni. Bodi vesel, da ni zajahal sredinsko črto, kar je še ena bolj inteligentnih idej naših zahodnih sosedov.

  • Všeč 1
  • Začuden 2

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 minutami je Boss napisal:

Hehe, pa sej to je praksa tako Italijanov in Avstrijcev. Pri njih so kot kaže neki drugi prometni zakoni. Bodi vesel, da ni zajahal sredinsko črto, kar je še ena bolj inteligentnih idej naših zahodnih sosedov.

 Ravno danes sem se peljal po avtocesti do Verone. 

Večinoma divjajo preko omejitev tam  Avstrijci, pa Švicarji.(verjetno austrijanci I švajcarci) 😄

In tu pa tam kak naš Janez in Hrvat. Ja, pa tudi kak Madžar se najde. Ostali pa večinoma okoli omejitev, električarji na skrajnem desnem pasu 120,. Kamionov ni bilo, vožnja tekoča, brez enega samega zastoja. Res je super vozit po njihovih urejenih tropasovnicah. 

Raje vozim do Milana kot pa od Kopra do Ljubljane. Pa še prej verjetno pridem. 

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Alex napisal:

 Ravno danes sem se peljal po avtocesti do Verone. 

Večinoma divjajo preko omejitev tam  Avstrijci, pa Švicarji.(verjetno austrijanci I švajcarci) 😄

In tu pa tam kak naš Janez in Hrvat. Ja, pa tudi kak Madžar se najde. Ostali pa večinoma okoli omejitev, električarji na skrajnem desnem pasu 120,. Kamionov ni bilo, vožnja tekoča, brez enega samega zastoja. Res je super vozit po njihovih urejenih tropasovnicah. 

Raje vozim do Milana kot pa od Kopra do Ljubljane. Pa še prej verjetno pridem. 

Tebe če bi Stvarnik vprašal; nebesa ali Špagetilandija, imam občutek bi izbral slednjo, hehe

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Ljubim 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 26 minutami je Boss napisal:

Hehe, pa sej to je praksa tako Italijanov in Avstrijcev. Pri njih so kot kaže neki drugi prometni zakoni. Bodi vesel, da ni zajahal sredinsko črto, kar je še ena bolj inteligentnih idej naših zahodnih sosedov.

 

Najbolj me pogreje avstrijec s slamnatim klobukom na zadnji polici. Potem veš, da bo žurka :D

Hvala bogu, da ne zahajam več v Celovec 🙏

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.