Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Deeyan, zelo vredu gume, zdj se bo pa veselo dalje turiralo :party0035:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Men pa ena una ''ameri?ka'' pozicijska ni gorela, tko da smo jo zamenjali :D jutri pa verjetno poliranje :)

 

 

Napisano

Deeyan, zelo vredu gume, zdj se bo pa veselo dalje turiralo :party0035:

 

3-jke se ne turira :D ko bo profil proti koncu se bojo pa uporable na F-u :prstgor:

Napisano

To sem pa jaz zamenjal v?eraj ampak ne na Mazdi. :D

 

Glede na to kako vozi? ?ez tiste Morav?ke ovinke ni ?udno.... :)

Napisano

Ti bi jih lahko mi?e v rikverc, kokr sm jzt vidu v?eri :D

 

 

Evo danes je bla miata spolirana, pa znotri o?i??ena :)

 

 

Napisano

Ti bi jih lahko mi?e v rikverc, kokr sm jzt vidu v?eri :D

Evo danes je bla miata spolirana, pa znotri o?i??ena :)

 

Se strinjam ja:) kdaj pa bo predstavitev ?lana?

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Napisano

Sej jo je ?e Neyko predstavlju, zakaj bi jo ?e je ?e zmer ista :)

 

ker si nov ?lan.. in ma? nov avto:) ajde akcija

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Napisano

@Tadej - ali pa enostavno nadaljuje? v Rumenjakovi temi, pa napopa? slikce ko bo kak?na noviteta! :jupiii::punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Back to SLO, ?e preden pridem do hi?e je nujno potrebna komplet pranja, predvsem notri....stric ?e wapa...

 

EDIT, ata je pred pranjem in po pranju vse ?pranje na avtu s kompresorjem spihal.... :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Z Lepym sva se danes sre?ala in neki nardila na ?rnozmajki, s ?imer sem po moji lai?ni oceni pridobil cca. 10KM na mo?i! :cheers::aaaaa:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Z Lepym sva se danes sre?ala in neki nardila na ?rnozmajki, s ?imer sem po moji lai?ni oceni pridobil cca. 10KM na mo?i! :cheers::aaaaa:

 

10KM za eno stran ali 10KM na obeh straneh :hudicek:

panoramska.jpg
Napisano

Vrjetn skupno. :D

 

Seprav 5KM na komad :P

 

Ja a bo? kako sliko prlimu ajga :huh:

panoramska.jpg
Napisano

A so to k?ne nove turbo nalepke? :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ah kje, nalepke pa ?e jzt vem, da ne dajejo "konjev", tole je neki ?ISTO druzga! :aaaaa::jezicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.