Skoči na vsebino

Mazda6 2013


g.Wankel

Priporočeno sporočilo

Grd je, kazi vso linije armaturke...pa upam da se ga da ponoc nekak zadimit da te ne moti med voznjo. Prevec korejski je :)

 

Prvic se mi zdi da bi star display pa recimo ne rdec ampak bel pasal v armaturko. Mala valovita strehca in mali display spoday je tocno v harmoniji valov po celi armaturki. Tjo je pa na sredi lepe armaturke en ugly kvadrat....povrh vseh se povsen od rok se moras skorajda stegovati do radia ce sedis malo nazaj

 

Meni pa niti ni tako grd... vsaj v CX-5 ... sestice se nisem videl v zivo...

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Mi je pa recimo vsec postavitev pri trojki...

 

Objavljena slika

 

Ampak je ravno zato, ker je tako lepo "skrito", tudi manjsi displej ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 683
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Meni pa niti ni tako grd... vsaj v CX-5 ... sestice se nisem videl v zivo...

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Mi je pa recimo vsec postavitev pri trojki...

 

Objavljena slika

 

Ampak je ravno zato, ker je tako lepo "skrito", tudi manjsi displej ...

 

No tocno tega od trojke sem mislil bi res lepo pasal.

Cx5 ima se bolj armaturo na stari mazdin nacin, nova setka pa minimalisticno ala bmw. Da se display skrije po potrebi bi blo top!

 

Predstavljaj si da je namesto displaya polna armaturka na njej pa tale mali display - bel.

 

V sestki so vsaj vse osvetlitve bele sedaj, cx5 ina se mesano.

post-2637-1357992202_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bo? videl v ?ivo, da je novi karavan lep?i od limuzine.Jaz sem videl oba.Pa ne zato, ker so mi karavani lep?i (imam ga pa? zaradi prakti?nosti in potrebe) ampak je nekako bolj kompakten.Zadnji del limuzine je precej ?e?ki.

 

Sej sem ga v ?ivo pa me ne fascinira, ?al. Je pa res, da limuzine ?e nisem tako, da ne vem a mi bo v ?ivo v?e?. Se pa popolnoma strinjam, da je prakti?nost definitivno na strani karavana in ?e ne bi kupoval tudi z o?mi bi definitivno vzel karavana.

 

Se pa strinjam z Juresom, da je ekran dan notri nekako na silo, zadnji trenutek, kot, da se bi ?isto na koncu odlo?ili, da ga dajo notri. Katerikoli kitajski izdelek za prej?nji dve ?estici izgleda za vsakj 5 razredov bolj skladno in originalno ?!?!? . Tole trenutno je bolj kot ne nekak neposre?en tunning - sej se sicer navadi? ampak vseeno, bi lahko bil tole korak naprej v razvoju in oblikovanju, mislim pa da je korak nazaj.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej sem ga v ?ivo pa me ne fascinira, ?al. Je pa res, da limuzine ?e nisem tako, da ne vem a mi bo v ?ivo v?e?. Se pa popolnoma strinjam, da je prakti?nost definitivno na strani karavana in ?e ne bi kupoval tudi z o?mi bi definitivno vzel karavana.

 

Se pa strinjam z Juresom, da je ekran dan notri nekako na silo, zadnji trenutek, kot, da se bi ?isto na koncu odlo?ili, da ga dajo notri. Katerikoli kitajski izdelek za prej?nji dve ?estici izgleda za vsakj 5 razredov bolj skladno in originalno ?!?!? . Tole trenutno je bolj kot ne nekak neposre?en tunning - sej se sicer navadi? ampak vseeno, bi lahko bil tole korak naprej v razvoju in oblikovanju, mislim pa da je korak nazaj.

 

Sam sicer ne dam ni? na razne ekran?ke v avtih (vsi so mi itak kot ene videoigrice in povsem odve?) tako, da je meni ta ekran?ek v novi III ?isto ok.

Sem se pa odlo?il, da ko me pokli?ejo na test (?koda, da bodo v za?etku imeli tu v Kp samo limuzino diesla), bom naredi temeljito primerjavo v porabi med mojo M I-ko in tole M III tanovo-se pravi iste relacije, ista hitrost (?e se bo le dalo) in bom dobil nekje realno porabo oz. razliko v porabi.Ker tisti njihovi testi so kr neki.

In pa seveda prve ob?utke med vo?njo bom tudi podal.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A prav vidim, da ni touchscreen? :zvizga:

 

Prav navaden radio z AUDI komando pri rocni

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je meni lepo in priro?no. :bravo:

 

lepo ze sam da za eno postajo bulis in vrtis tist joystick ....kaj sele za kake folderje mp3 :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lepo ze sam da za eno postajo bulis in vrtis tist joystick ....kaj sele za kake folderje mp3 :)

 

Jaz dam noter vedno cd (in ne MP3 ) in pustim, da se odvrti do kraja. Nikoli skoraj ne i??em kak?nega posebnega komada...ker so na mojih cd-jih sami dobri rock komadi. :punk:

Mislim,da bo meni v?e?.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A prav vidim, da ni touchscreen? :zvizga:

 

 

V CX5 je touchscreen... tako, da je pomoje tudi v novi sestici ...

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem si danes ogledal ?e limuzino v ?ivo in je fascinantna ampak, ko pa za?ne? gledat uporabnost pa je bolj tko tko. Prtlja?nik ma tisto fino hibo k ga odpra?, da da? ven metlico za sneg pucat pa ti zdrsne ves iz ?ipe direkt v treger (naredu to na slu?benem pasatu in nato klel naslednjih 10 minut). Luknja je tako globoka a isto?asno relativno nizka da stvari, ki so ?ist pri sede?u dobi ven le dvometra? oziroma mora? zlesti v prtlja?nik.

 

Nosilci prtlja?nika so iz kategorije kr neki in oglato grdi ter nedodelani (kabel pelje po zunanji strani nosilca in je spet z vezicami :blink: )- prej?nji Passat ima lepo li?no okrogle, da ne re?em, da se mu prtlja?nik sam odpre ko pritisne? na klju?u gumb za odpiranje. Pri Mazdi je pa ?al to le mokra ?elja.

 

Avto je za moje pojme rahlo predolg - tudi opti?no ampak to naj bi bilo zato ker ho?e iti v razred vi?je samo po drugi strani pa ravno zaradi takih stvari iz prvega odstavka to nekako ne uspeva glih najbolje.

 

?ez ostalo nimam pripomb in tudi notranjost je kr posre?ena ?eprav ?e videno - nobene inovativnosti ampak preizku?en recept kar je malce ?udno saj vsaka naslednja generacija bolj leze v elegantno dolgo?asje. Zaslon?ek niti ne zgleda tako bebasto kot na slikah ampak je kr OK.

 

?e bi mel? Verjetno bi, ampak ?e najraje 5-vratno z dol?ino karavanke, ampak kaj k tega ni. ?koda in en ogromen minus za Mazdo - kot, da bi hoteli namensko odgnati kupce. :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes pri AS Skorn?ek v Velenju videl zelo od blizu bele barve tanovo 4-vratno 6-ko. Od zunaj kar zanimiva ma?inca, medtem ko notranjost in tisti ekran?ek pa je res petkrat gr?i za videt kot pri moji 6-ki 2003 letnik, ko se ekran?ek (navigacija) odpre s pritiskom na gumb in niti slu?ajno toliko ne kazi videza armaturke. <_<

 

Baje jo bomo lahko v kratkem sprobali in peljali (sem se danes neki menil v tej smeri). :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja se strinjam, v ?ivo je res ?ist neki drugega kot na slikah, prav strup od avta :wub:

 

notranjost je pa res mal podobna Audiju, ?e bolj pa BMW-ju <_<

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pa ?e tale tastar je na fotki lep?...vsaj nekak usklajeno deluje.

Res je kot bi kako kio od znotraj gledal... pa? neke kopirane, pokradene ideje drugih proizvajalcev

 

druga?e pa tale temna kar zgleda nekot od zunaj

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6869787&show=1

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pa ?e tale tastar je na fotki lep?...vsaj nekak usklajeno deluje.

Res je kot bi kako kio od znotraj gledal... pa? neke kopirane, pokradene ideje drugih proizvajalcev

 

druga?e pa tale temna kar zgleda nekot od zunaj

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6869787&show=1

 

tut huda barva, sam bela je pa prov strup :aaaaa:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

edina stvar k mi ne gre je zracniki ki so v 6ki 2004 letnik so awsome ... tko res tja pihajo k hoces ... top of the top ... zakaj so to zamenjal :(

 

Zamenjal so zato, ker se pri avtih prodaja dizajn in ne kakovost oz. uporabnost. ?e bi obdr?ali stare zra?nike, bi se razni "znalci" od novinarjev razpisali o zastareli armaturi. In to ?eprav sedanji dizajn ni glih biser oblikovne sodobnosti.

 

Jaz bom kupil S-maksa. Ma vsaj lepo okrogle zra?nike. :notworth:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.