Skoči na vsebino

Rjavenje novih (novejsih) mazd

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nekdo je pisal, da so mu jo sanirali, ?e se ne motim, je bila mehi?ka in hb. Vrata prtlja?nika za plasti?nim dekorjem po spominu.

Napisano

Meni so sanirali, M3, letnik 2014, limuzina, japonska... In sicer sem imel rjo po dobrih dveh letih, pri prtlja?nih vratih.

Napisano

Ah ne, to se ti je samo zdelo. Mazde ne rjavijo. Vpra?aj Alexa.

Moje ne... rjavijo pa nekatere znamke, ki bi hotele bit kao nemci pa jim nikakor ne uspeva.

Vedno se smatrajo kot vshodnoevropski avti... ob boku daciji.:)

Avte je treba redno. prati in vzdr?evati... voskanje, poliranje skratka razvajanje.

Sej tudi, ?e svojih dragih ne razvajate ne bodo izgledale mlade pa lepe. Z avti je isto...

 

 

Napisano

Avti so nekaterim nadomestek. Zato jih tako drgnejo.

Se strinjam. Zato nekateri kupujejo por?eje in podobne zadeve.

 

 

Napisano

Avte je treba redno. prati in vzdr?evati... voskanje, poliranje skratka razvajanje.

 

Se strinjam! Vsi ti osebki, ki so jim na servisu popravljali rjo so sami krivi! Konec debate!  :rolleyes:  :lol: 

Napisano

Noja za sebe bi rekel da nadpovpre?no skrbim za svoje avte, pa so mi na 1.gen M3 BK po 5letih za?eli rjaveti spodnji robovi vrat! To so mi pol popravljali na servisu pod garancijo ampak dokler nisem menjal vseh vrat z novej?im letnikom ni blo mira.

Pri M6 GH zaenkrat moram potrkat na les, ?e ni nikjer videt rje.

Bi pa pri?akoval od novih letnikov Mazd da ni rje sploh pa pri 2let starem avtu.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ma ste ?e dosadni s to rjo. ?e si ljudski avto lahko privo??i malo rje, si jo lahko tudi drugi ane. Simple as that

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Se strinjam. Zato nekateri kupujejo por?eje in podobne zadeve.

Por?eji so druga stvar. Ampak to, da nekateri kupujejo low cost zadeve, jih kar naprej drgnejo in pri tem sanjajo da imajo buti?ne avte  :blink: .

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Noja za sebe bi rekel da nadpovpre?no skrbim za svoje avte, pa so mi na 1.gen M3 BK po 5letih za?eli rjaveti spodnji robovi vrat! To so mi pol popravljali na servisu pod garancijo ampak dokler nisem menjal vseh vrat z novej?im letnikom ni blo mira.

Pri M6 GH zaenkrat moram potrkat na les, ?e ni nikjer videt rje.

Bi pa pri?akoval od novih letnikov Mazd da ni rje sploh pa pri 2let starem avtu.

X2. Tudi sam redno perem, voskam, sesam in to ne zaradi rje, ampak zaradi tega, ker imam rad cist in pospravljen avto. Kljub vsej teli negi sem na prvi generaciji moral zaradi rje sanirati sledece : oba praga, oba blatnika (nova), sprednja in zadnja leva vrata, zadnje obrobe... Sedaj se tudi ze na prtljaznih vratih zacenja. Skratka brez veze ga neki mazes in drgnes, ce avto ze v staru ni zasciten tako, kot bi moral biti. Se pa strinjam, da obstajajo izjeme , ampak naceloma je tako, kot je aless rekel in je s faceliftom situacija boljsa z GH generacijo je pa rja "odpravljena" oz. minimalna. To in pa podhranjenost (1.8) je tudi razlog, da sem prodal prvo generacijo.Tudi sedaj k sem bil na servisu so mojstri rekl, da se ne spomnejo, da bi imeli neke hude probleme z rjo pri drugi generaciji.
Napisano

Por?eji so druga stvar. Ampak to, da nekateri kupujejo low cost zadeve, jih kar naprej drgnejo in pri tem sanjajo da imajo buti?ne avte :blink: .

Res je.. bogi oni,ni jim pomo?i. Mi drugi, ki imamo mazde smo pa upravi?eno ponosni, da imamo tako lepe avte. In to pomisli, za normalen denar dobi? vrhunski avto in ?e najlep?i povrh. ?e pa jih ?e lepo vzdr?uje?, kot vidim, da to po?no mnogi, je meja samo nebo. Ne vem, ?e ste nekateri opazili, da ker smo pa? na mazda forumu smo tudi ljubitelji te znamke. Pa tudi, ?e malo porjavijo(kot vse ostale znamke, itak) so nam ?e vedno ljube. Pa? nekaterim nam ni avto nadomestek za avtobus ali vlak, pa? pa stvar, v kateri se u?ivamo voziti... in to kvalitetno. Nekomu, ki je v?e? ribarjenje si bo kupil ribi?ko palico za 2 jurja in bo sedel 6,5 ure na bregu jezera in lahko ne bo ni? ujel. Pa bo drugi rekel, zakaj si ne kupi trnek za 8,50? in bo rezultat isti?

Ne, ker on v temu u?iva. :)

X2. Tudi sam redno perem, voskam, sesam in to ne zaradi rje, ampak zaradi tega, ker imam rad cist in pospravljen avto. Kljub vsej teli negi sem na prvi generaciji moral zaradi rje sanirati sledece : oba praga, oba blatnika (nova), sprednja in zadnja leva vrata, zadnje obrobe... Sedaj se tudi ze na prtljaznih vratih zacenja. Skratka brez veze ga neki mazes in drgnes, ce avto ze v staru ni zasciten tako, kot bi moral biti. Se pa strinjam, da obstajajo izjeme , ampak naceloma je tako, kot je aless rekel in je s faceliftom situacija boljsa z GH generacijo je pa rja "odpravljena" oz. minimalna. To in pa podhranjenost (1.8) je tudi razlog, da sem prodal prvo generacijo.Tudi sedaj k sem bil na servisu so mojstri rekl, da se ne spomnejo, da bi imeli neke hude probleme z rjo pri drugi generaciji.

Ne vem no, moja 6-ka 1.gen.je stara to?no 15 let in nima pikice rje nikjer, mogo?e malo na podvozju.Res je,da smo ob morju, pa vseeno bi po toliko letih kaj bilo.

 

 

Napisano

Hja meni nobena znamka do sedaj ni rjavela...samo jaz drugace vzdrzujem letno pri licarju preko parkinga :)

 

Pardon Yugo je

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tale clanek dobro povzame vse vpoklice povezane z rjo. Ocitno se je kar nekaj avtov odpeljalo s parkinga zaradi rje na rocni.

 

https://www.thetruthaboutcars.com/2017/07/mazda-seems-rust-never-sleeps/

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Ko je bila pri vulkanizerju. Trenutno stanje. l.2014. Sem slikal spredaj in zadaj na hitrco.

img20191116095210.jpgimg20191116095201.jpg

 


image.jpeg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.