Skoči na vsebino

DPF filter

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pa pripravi ? za zlato olje :-)

 

Sej ma tko al tko redni servis in mu stro?ek ne gine

33112_1.png

Napisano

kolk pa lahko pri?akujem servis, po moje ve? kot 200-250 ? ne bi smelo priti

 

hvala za odg. sporo?im, ko dobim iz servisa

 

:hudicek::hudicek:

 

hehe, optimist - samo DPF olje te bo pri?el 100?+ in ?e se ne motim je na 40.000 mal ve?ji servis, ker bodo menjali ?e filter in mikrofilter tko, da bo? kr precej nad 300?.

33112_1.png

Napisano

Tapos MEdvode ima akcijo ELF SOLARIS za DPF 5W-30 po 6? al 7? na liter.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa je to varno zlivat notri?

 

Malo je treba specifikacije prebrat, SAMING ima pa motula C1 DPF mazda za isto ceno

 

Ok pozabite :vskalo:

 

http://www.lubricants.elf.com/lub/lubroot....7B005182C5&

 

Ampak motul pa je ta prav

http://www.saming.si/akcije_popusti.html

 

http://www.motul.de/i/prd/prod_auto/8100_eco_clean_plus.htm

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Za motula vem, sem ga mel ?e notri en interval. Ampak je can zlo podobna dexelii. Tole je pa konkretno poceni, zato vpra?am.

Napisano

Tapos MEdvode ima akcijo ELF SOLARIS za DPF 5W-30 po 6? al 7? na liter.

 

Mah, vsaj dokler je avto v garanciji jaz ne bi dajal drugo firmo olja notri kot je predpisano. Saj ve? kako gre, ?e bo kaj narobe in se za?nejo servisi lovit na vsako malenkost tud, ?e nima nobene veze.

 

Saj vemo, da je specifikacija in standardizacija olja enaka in to tudi na servisih vedo ampak zakaj bi se ?lovek izpostavljal morebitnim problemom, ?e ni treba. Pa? pla?a? tist olje in te vsaj ne lovijo na to ob morebitnih te?avah.

33112_1.png

Napisano

:hudicek::hudicek:

 

hehe, optimist - samo DPF olje te bo pri?el 100?+ in ?e se ne motim je na 40.000 mal ve?ji servis, ker bodo menjali ?e filter in mikrofilter tko, da bo? kr precej nad 300?.

 

no, pa si mi polep?al za?etek tedna

Napisano

Mah, vsaj dokler je avto v garanciji jaz ne bi dajal drugo firmo olja notri kot je predpisano. Saj ve? kako gre, ?e bo kaj narobe in se za?nejo servisi lovit na vsako malenkost tud, ?e nima nobene veze.

 

Saj vemo, da je specifikacija in standardizacija olja enaka in to tudi na servisih vedo ampak zakaj bi se ?lovek izpostavljal morebitnim problemom, ?e ni treba. Pa? pla?a? tist olje in te vsaj ne lovijo na to ob morebitnih te?avah.

 

Jaz se poserjem na to, dokler IMA USTREZEN predpisan standard.

 

Tedi ima ze olje ki mu pa?e (prvi? pri 5.000km, sedaj pri 15.000km):

http://ehsweb.omv.com/ehswww/ext/e/result/...&P_RES=1587

 

Va?no je samo to:

VW 507 00,

 

poraba je padla, ne ?re, ma?ina te?e brez problema, pozna se pa tudi da ima 'samo ohlajevanje' turbine tudi ?e takoj ugasne? avto po priganjanju

Lahko tudi 10min ?e lavfa fan....

 

PA sem mirne volje da bo vse ok kljub PDFju, pa tudi na servisu gredo na roko (9-seat sem ko Labi na Mazda servisu :) (.

Pa? 'premium znamka'....NOT :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

PA sem mirne volje da bo vse ok kljub PDFju, pa tudi na servisu gredo na roko (9-seat sem ko Labi na Mazda servisu :) (.

Pa? 'premium znamka'....NOT :P

 

PDF je pa ja v redu format za tekstovno slikovne datoteke... kaj mu fali? :hudicek:

33112_1.png

Napisano

PDF je pa ja v redu format za tekstovno slikovne datoteke... kaj mu fali? :hudicek:

 

Ga je treba tud stalno apdejtat....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Tudi jst imam problem?ek z DPF-jem.

V?eraj na AC pri vo?nji cca.130km/h mi je za?ela utripati lu?ka DPF.

 

Avto: mazda 5 CD 110 letnik 03/2009, kupljena nova

 

Servis je bil opravljen 2 tedna nazaj na 40.000km...sedaj ima cca 40.900 km

 

Lu?ka DPF se mi ni ?e nikoli pri?gala ali pri?ela utripati...v?eraj pa iz ljubega mira.

Vozim se relacijsko in skladno za DPF filter. Lastnosti so mi znane...samo ?e vedno mi ne gre v ra?un. V?eraj sem se 50 km pripeljal do doma z utripajo?o lu?ko brez problema.

Zdej so itak ti prazniki in servis bom kontaktiral v torek....mah bomo vidli.

 

Upam samo, da na servisu ne bom prejel tisti famozni odgovor:" Ja gospod, nepravilno vozite in filter je zabasan".

 

Avto je v garanciji....?e je res filter zabasan..moram jst pla?at regeneracijo ali bi moglo it preko garancije?

Napisano

Vse preko garancije! Lahko, da ti je crknila kaka sonda, pa se ti ne regenerira pravilno. Who knows. Ker ?e vse dela tako kot je treba in ?e vozi? temu primerno, ne bi smelo bit problemov.

 

Razen, ?e je kje v motorju kaka druga napak, katere posledica je pretirano dimljenje. Ugibam.

Napisano

?e je bil avto na servisu je mo?no,da so pozabili resetirat sevisni interval.Ko gre? ?ez dolo?ene km za?ne utripati DPF.

 

good point... se strinjam, da bo to najverjetnej?i vzrok

33112_1.png

Napisano

@mare: ja sr?no upam da je to. Danes sem tudi se vozu in naredu 30 km me?ane vo?nje in vse brez nikakr?nega problema. Samo tisa lu?ka dpf je mote?a za popizdit.

Napisano

@mare: ja sr?no upam da je to. Danes sem tudi se vozu in naredu 30 km me?ane vo?nje in vse brez nikakr?nega problema. Samo tisa lu?ka dpf je mote?a za popizdit.

 

To?no, to je tudi ?e opcija. Zna bit to. Sej bo? videl, ko se bo? ?e kaj vozil te dni. ?e je res kaj s sondami in sajami ti bo avto 'padel' v safe mode. ?e je samo servisni interval bo pa ?lo naprej :)

Napisano

Ta DBF je no?na mora. Preden sem kupil dizla sploh nisem sli?al za ta problem ?ele pol sem za?el brat te objave na forumu, pa tudi nisem imel ?e nobenga problema s DBF lu?ko sam je skoz nekje prisoten ta ob?utek da se bo enkrat pri?gala. ?e je samo ta reset je to ?ala mala.

Pozdrav

Napisano

WTF! Tudi meni je za?ela utripati na lepem na AC in ?e sedaj pomislim je bilo malo ?ez 20kkm po zadnjem servisu. Za pop.....! :vskalo: A se niso mogli zmisliti kak?nega bolj intuitivnega opozorila? :aaaaa:

 

Ker, ?e se filter zaba?e, ?e prav razumem, naj bi najprej za?ela goreti, ?ez nekaj ?asa pa utripati.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Ni nujno, lahko ti tut za?ne direkt utripat.

 

Mislim na normalen potek, brez napak s kak?nimi senzorji: filter se zaba?e, ti avta ?e vedno ne tera?, lu?ka gori, ?ez nekaj ?asa je filter ?e bolj zabasan in za?ne utripati. A je to prava logika?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.