Skoči na vsebino

DPF filter

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Si sel na avtocesti za vsaj pol ure zadnje dni?

 

 

A ni tako, da ?e ne vle?e, da je ?lo ?e v nek Safe mode avto? Pa ve? kot 80 na uro tud ne gre...

Napisano

A ni tako, da ?e ne vle?e, da je ?lo ?e v nek Safe mode avto? Pa ve? kot 80 na uro tud ne gre...

 

ja ampak iz varnosti, ?e se ne motim ko se spuca gre v normal...nisem ?e imel te sre?e probat...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ja ampak iz varnosti, ?e se ne motim ko se spuca gre v normal...nisem ?e imel te sre?e probat...

 

Nene, js sm imel to sreco da sm vse probal brez vecjih stroskov.

Se pravi ce ti zacne direkt utripat in gre v safe mode je resitev edino servis, ce se pa lucka direkt prizge lahko resis zadevo tako da gres na avtocesto in najmanj 2500 rpm dokler ne ugasne.

 

To do moje ugotovitve. :)

www.trziskisladoled.si

Napisano

Thanks!

 

Pa mogo?e ?e tole......

Ali je res ta ma?ina od PSA koncerna (Citroen)?

To mi je nekaj razlagal kolega, ki je mehanik.

Napisano

Ne, od PSA je le 1.6 diesel. ki pa ni bil nikoli vgrajevan v ?estki.

33112_1.png

Napisano

kot zanimivost: ker sem malo bolje spoznal avto, regeneracija pa to, mi je uspelo spraviti porabo na 6,5-6,7 kot ve?ini s tem motorjem. Tudi na kratke se da kar lepo spucat filter. Ko opazim da se pri?ene, dam obrate na 2000 , to je okrog 65km/h v 3. prestavi, in se peljem. Kjer so po?asni ovniki dam v 2. prestavo, kjer je ravnina in nobenega avta pa 4. prestavo. V 3. in 4. vklju?im tempomat. Ker dam tudi ?tevec na "0", ugotavljam, da se mi filter spuca po 12km. To je zelo malo, takrat mi narase povpre?na poraba na 6,7, po 50km mi spet pade na 6,5. Pucanje se mi ponavlja na 160-170km. Avto je zadnje videl avtocesto ko sem ?el na morje, torej avgusta lani :)

Napisano

kot zanimivost: ker sem malo bolje spoznal avto, regeneracija pa to, mi je uspelo spraviti porabo na 6,5-6,7 kot ve?ini s tem motorjem. Tudi na kratke se da kar lepo spucat filter. Ko opazim da se pri?ene, dam obrate na 2000 , to je okrog 65km/h v 3. prestavi, in se peljem. Kjer so po?asni ovniki dam v 2. prestavo, kjer je ravnina in nobenega avta pa 4. prestavo. V 3. in 4. vklju?im tempomat. Ker dam tudi ?tevec na "0", ugotavljam, da se mi filter spuca po 12km. To je zelo malo, takrat mi narase povpre?na poraba na 6,7, po 50km mi spet pade na 6,5. Pucanje se mi ponavlja na 160-170km. Avto je zadnje videl avtocesto ko sem ?el na morje, torej avgusta lani :)

 

je to normalno za prvo ?estko? ponavadi je 300-350km

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

je to normalno za prvo ?estko? ponavadi je 300-350km

 

Mja, je malo pogosto ker je ve? al manj mesta in obmestna vo?nja po Gorici in okolici.

To pi?e v manualu:

Depending on the operating conditions of the vehicle the DPF is regenerated every

100…300 km. Due to the ash residues that have formed from the engine oil and diesel

fuel the usable filter volume is reduced. Since the ash amount accumulated in the DPF

increases with every regene

Napisano

Pomoje da je, bolj ali manj. Nekaj ima pa avto ?e kilometrine, pa je posledi?no zaradi tega tudi cikel pogostej?i.

 

Jaz sem sedaj kar lep ?as tankal na Hofer ?rpalki pa sem imel regeneracije na 200-230km. Trenutni tank je spet OMV pa so regeneracije na 170-190km. GO figure. S tem, da imam trenutno powerbox izklopljen, prej je bil na na eni taki srednji vrednosti :D

Napisano

Ko to sranje od DPFja crkne je pot jasna: Medvode pelko. Nardsi ekstrakcijo/amputacijo za bistveno manj?i denar kot je nov DPf.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

matr ste na?tudiral te regeneracije pa DPF. Jst sm naredu 120tkm pa nism biu zihr kdaj se mi puca. Je pa res, da nism bil pozoren na to. Poraba pa 5,8-6,8 na 143km :)

Napisano

matr ste na?tudiral te regeneracije pa DPF. Jst sm naredu 120tkm pa nism biu zihr kdaj se mi puca. Je pa res, da nism bil pozoren na to. Poraba pa 5,8-6,8 na 143km :)

 

 

Jest tudi nikoli nisem videl lucke DPF (razen ob zagonu, ko se kontrolno prizgejo vse lucke), odkar imam to sestico... Tudi nikoli se nisem obremenjeval, kdaj se dela regeneracija... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A se mogo? komu sanja, kaj bi pomenla slede?a situacija:

Se vozim z mojo mazdo 6 (140CD 2008) po avtocesti. Relacijska vo?nja ?e kako uro brez postanka, ko se mi pri?ge DPF lu?ka. Nisem se ni? ustavil, po kak?nih 10 min vo?nje se je sama ugasnila. Po tem sem naredil se kak?nih 500km, ampak se ni ve? pri?gala. Ali to pomeni, da se je izvajala regeneracija, ali je mogo?e zabit filter, ali pa je ?ist kaj tretjega?

Napisano

A se mogo? komu sanja, kaj bi pomenla slede?a situacija:

Se vozim z mojo mazdo 6 (140CD 2008) po avtocesti. Relacijska vo?nja ?e kako uro brez postanka, ko se mi pri?ge DPF lu?ka. Nisem se ni? ustavil, po kak?nih 10 min vo?nje se je sama ugasnila. Po tem sem naredil se kak?nih 500km, ampak se ni ve? pri?gala. Ali to pomeni, da se je izvajala regeneracija, ali je mogo?e zabit filter, ali pa je ?ist kaj tretjega?

 

Kje si delal zadnji servis oz koliko je od zadnjega servis.

 

Opozarja na servisni interval, in ce no bil redno narejen, oz ne na pooblascenem servisu ga niso resetirali.

 

Med potjo imel cas spremljati kako regeneracija vpliva na porabo.

 

Tankam polno po 250 km avtoceste s tempomatom 120 po gps (italija) in trugo na strehi poraba 5,5 :notworth:

Se aktivira prva regeneracija, trenutna poraba nori tam okoli 15

Povprecna po regeneraciji naraste na 5,9

Nadaljujem in po 570km pred drugo regeneracijo poraba na 5,8

Po regeneraciji 6,4 in se potem ostane tam...z enako voznjo naprej po avtocesti je ne mores vec znizati...

 

Ta motor bi brez dpfja zlahka imel redno porabo 4,5-5,5.....

Kar pri 50.000km letno pride ????????????

 

Jebeni pingvini in njihov led

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kje si delal zadnji servis oz koliko je od zadnjega servis.

 

Opozarja na servisni interval, in ce no bil redno narejen, oz ne na pooblascenem servisu ga niso resetirali.

 

Med potjo imel cas spremljati kako regeneracija vpliva na porabo.

 

Tankam polno po 250 km avtoceste s tempomatom 120 po gps (italija) in trugo na strehi poraba 5,5 :notworth:

Se aktivira prva regeneracija, trenutna poraba nori tam okoli 15

Povprecna po regeneraciji naraste na 5,9

Nadaljujem in po 570km pred drugo regeneracijo poraba na 5,8

Po regeneraciji 6,4 in se potem ostane tam...z enako voznjo naprej po avtocesti je ne mores vec znizati...

 

Ta motor bi brez dpfja zlahka imel redno porabo 4,5-5,5.....

Kar pri 50.000km letno pride ????????????

 

Jebeni pingvini in njihov led

 

Ampa kolikor je meni znano lu?ka takrat utripa, ko je prese?en servisni interval. Pri meni je pa samo gorela nekaj casa :(

Napisano

Ampa kolikor je meni znano lu?ka takrat utripa, ko je prese?en servisni interval. Pri meni je pa samo gorela nekaj casa :(

 

natanko tako..

Napisano

Imel si zabasan filter in ce ti lucka samo gori je kao zadnje opozorili da pac sprsvis avto na avtocesto in da naredi regeneracijo ce pa zacne utripat potem je obisk serviserja obvezn....

www.trziskisladoled.si

Napisano

?ivijo!

 

Malo pomo?i potrebujem. Imam Mazdo 6 letnik 2011 diesel 130 KM. Skupaj ima 61000 km. Pri 58000 je imel servis.

Zasvetila je lucka za DPF. Lucka utripa.

 

Avto vozim skoraj vsak dan po avtocesti min 10 km. Je pa res da zadnje tri tedne vozi avto ?ena in to po stranskih cestah kot po jajcih.

 

Na slu?beni poti v Italijo je za?ela utripat lu?ka za DPF. Probal sem ga vozit ve?krat nad 2.000 obrati, tudi nad 3000 obrati sem ga probal vozit (tako so rekli na servisu po telefonu). Lu?ka ?e vedno utripa.

 

Lu?ka ni gorela. Ustavil sem se na kozini tankat (celo pot sem vozil na cca 2700-3000 obratih - cca 140-180 kmh). Ko sem natankal je lu?ka za?ela utripat (pri tem ni ni? gorela prej)

 

Motor ima enako mo? kot prej. Po mojem niso resetirali intervala.

 

Kaj menite vi?

 

 

 

P.S.: ?e temu motorju manjakjo dolge vo?nje sem jez papae? in je bolje da japonci delajo samo bencince ker to da mora? vozit avto na servis je LOL.

Napisano

?ivijo!

 

Malo pomo?i potrebujem. Imam Mazdo 6 letnik 2011 diesel 130 KM. Skupaj ima 61000 km. Pri 58000 je imel servis.

Zasvetila je lucka za DPF. Lucka utripa.

 

Avto vozim skoraj vsak dan po avtocesti min 10 km. Je pa res da zadnje tri tedne vozi avto ?ena in to po stranskih cestah kot po jajcih.

 

Na slu?beni poti v Italijo je za?ela utripat lu?ka za DPF. Probal sem ga vozit ve?krat nad 2.000 obrati, tudi nad 3000 obrati sem ga probal vozit (tako so rekli na servisu po telefonu). Lu?ka ?e vedno utripa.

 

Lu?ka ni gorela. Ustavil sem se na kozini tankat (celo pot sem vozil na cca 2700-3000 obratih - cca 140-180 kmh). Ko sem natankal je lu?ka za?ela utripat (pri tem ni ni? gorela prej)

 

Motor ima enako mo? kot prej. Po mojem niso resetirali intervala.

 

Kaj menite vi?

P.S.: ?e temu motorju manjakjo dolge vo?nje sem jez papae? in je bolje da japonci delajo samo bencince ker to da mora? vozit avto na servis je LOL.

 

Samo 3 moznosti so

Niso ti resetirali servisnega intervala

ali pa je 20000 od prejsnjega servisa

ali pa je olje nad X (in notri mora biti obvezno C1)

 

nic ni narobe z avtom. Ce si bil na nepooblascenem servisu se bos moral znajti ce pa si bil pa pelji nazaj da se to naredijo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Samo 3 moznosti so

Niso ti resetirali servisnega intervala

ali pa je 20000 od prejsnjega servisa

ali pa je olje nad X (in notri mora biti obvezno C1)

 

nic ni narobe z avtom. Ce si bil na nepooblascenem servisu se bos moral znajti ce pa si bil pa pelji nazaj da se to naredijo

 

Od prejsnjega intervala je minilo manj kot 4.000 km.

Olje je krepko pod X - je malce pod f

Valda so dali notri C1 olje.

 

Servis je bil A-Cosmos, celov?ka s prednjimi plo??icami in brisalci sem pla?al 500 ?

 

JBM

 

A pa ti je potem ko je lu?ka utripala, avto vrglo v zasilni na?in?

 

Ne! Avto je imel polno mo?.

Napisano

Od prejsnjega intervala je minilo manj kot 4.000 km.

Olje je krepko pod X - je malce pod f

Valda so dali notri C1 olje.

 

Servis je bil A-Cosmos, celov?ka s prednjimi plo??icami in brisalci sem pla?al 500 ?

 

JBM

Ne! Avto je imel polno mo?.

 

Potem so pozabli....kar je logicno prvi servis 1000 potem 21000 41000 61000

 

Aja zakaj ploscice pri 60k so bile fuc?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Uf, bogata cena :)

Plo??ice, pa olje, pa filter za olje?

 

Sicer pa kot pravi Jures. ?e ni ?el v zasilni mode, pol ni panike. Najbr? bo res kak reset servisa. ?alabajzerji!

 

Jures, a pri tej verziji ne more? ve? sam resetirati servisa? Mogo?e se da enako kot na stari.

 

http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm

Napisano

Uf, bogata cena :)

Plo??ice, pa olje, pa filter za olje?

 

Sicer pa kot pravi Jures. ?e ni ?el v zasilni mode, pol ni panike. Najbr? bo res kak reset servisa. ?alabajzerji!

 

Jures, a pri tej verziji ne more? ve? sam resetirati servisa? Mogo?e se da enako kot na stari.

 

http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm

 

Ni isto. Sicer pa nisem probal - ce se ne motim ima enako kot jaz 2.2 Cd129 ne 130

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.