Skoči na vsebino

DPF filter


froc

Priporočeno sporočilo

  • 3 tedne kasneje...

Zdravo

 

Mene pa zanima ena zadeva. Imam Mazdo 6 140 diesel. ?ez teden se vozim v slu?bo cca 3 km v eno smer. Najmanj 2-3 krat na teden pa po pribli?no 100km. Vmes pa ?e kak?ne slu?bene poti, tak da mese?no nardim prbli?n 2-3000 km. Vmes seveda ?e kdaj v trgovino, kar je pa redkokdaj 20 km. Ali mislite da lahko pri?akujem te?ave z filtrom trdih delcev? Letno tko nardim prbli?ni 30.000 km. In kolikokrat lahko prbli?n spucajo filter na servisu, ker sm zvedel da stane nov 4500 eur. Pa ne vem kdaj lahko pri?akujem ( z grozo) kak tak stro?ek.

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo

 

Mene pa zanima ena zadeva. Imam Mazdo 6 140 diesel. ?ez teden se vozim v slu?bo cca 3 km v eno smer. Najmanj 2-3 krat na teden pa po pribli?no 100km. Vmes pa ?e kak?ne slu?bene poti, tak da mese?no nardim prbli?n 2-3000 km. Vmes seveda ?e kdaj v trgovino, kar je pa redkokdaj 20 km. Ali mislite da lahko pri?akujem te?ave z filtrom trdih delcev? Letno tko nardim prbli?ni 30.000 km. In kolikokrat lahko prbli?n spucajo filter na servisu, ker sm zvedel da stane nov 4500 eur. Pa ne vem kdaj lahko pri?akujem ( z grozo) kak tak stro?ek.

 

Lp

 

s takimi relacijami tedensko se nimas kaj bati, pa na relaciji ne se bat dat gas - spucaj avto :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdej smo pa spet tam: ?e se filter ne puca pasivno (se pravi sam od sebe ko da? gas), je popolnoma vseeno koliko ga goni?. Ali ne?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdej smo pa spet tam: ?e se filter ne puca pasivno (se pravi sam od sebe ko da? gas), je popolnoma vseeno koliko ga goni?. Ali ne?

 

Pri Mazdi je tako, Jures ma pa tedija in tam je verjetno druga?e.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri Mazdi je tako, Jures ma pa tedija in tam je verjetno druga?e.

 

Ne vem ?e jeh glih res obrati v MAzdi so priporo?eni.....pri tediju pa se lahko vozim tudi samo po mestu pa par minutk....

 

Za M5 ko se mi je DPF prizgal so mi rekli - MAzda Pula, ne ga ?parat, bolj ko se vrti bolje je!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, pomoje je vseeno koliko da? gasa. Ok, eno je ali vozi? krepko pod optimalnimi obrati, saj ?e v osnovi motor bolj pokadi, kot ?e vozi? okoli ne vem 2000 obratov.

 

Ampak, dokler regeneracije ni, je na?eloma vseeno. Oziroma, bolj ga bo? ti??al (govorim za Mazdo), prej se ti bo regenracija vklopila, saj s ti??anjem gre pa? ve? saj ven..logi?no :-).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz govorim o pospe?evanju in ne da ti?i?, kdor vozi picajzlasto do 2000rpm in pazi na vsak deci porabe prej ?koduje kot koristi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, pomoje je vseeno koliko da? gasa. Ok, eno je ali vozi? krepko pod optimalnimi obrati, saj ?e v osnovi motor bolj pokadi, kot ?e vozi? okoli ne vem 2000 obratov.

 

Ampak, dokler regeneracije ni, je na?eloma vseeno. Oziroma, bolj ga bo? ti??al (govorim za Mazdo), prej se ti bo regenracija vklopila, saj s ti??anjem gre pa? ve? saj ven..logi?no :-).

 

Sej lih zato: pri < 1500 RPM se kadi in ti ba?e filter, ko pa ga vozi? optimalno (2-4 kPRM) pa se ne. Pri visokih obratih pa spet kadi. Edina logika je potem, da motor, ko ga stiska? oz. bolje re?eno vozi? optimalno, bolj optimalno zgoreva, temperatura je tudi optimalna in manj kadi, posledi?no dela manj saj in zato ne rabi regeneracije.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja zdej bi lahko debatirali, kaj je to optimalno. 4000 obratov definitivno ni :) Tam od 1800-2800 recimo..od oka ) :D

 

Ok rde?e polje ni optimalna vo?nja :huh:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim, da ne. Po moje tam, kjer ima motor najve?jo mo?, se pravi okrog 3500.

 

nope... tam kjer ima najve?ji navor in to je okrog 2-2,5k obratov

 

Motor bo pa vsaki? zakadil, ko ga bo? pretirano pritisnil in bo zaradi preve? nafte in premalo zraka (beri kisika) pri?lo do slabega izgorevanja nafte in nastanka ve?je koli?ine saj (kajenja)

 

Obrati s tem nimajo kej dosti veze ampak so v ve?ini primerov problemati?na pospe?evanja, je pa res, da ?e ga zahodi? pri premalo obratih je to ?e bolj o?itno, ker motor dolgo ne da ni? ali pa zelo malo od sebe in samo kadi.

 

Kar se pa ti?e pacanja filtra pa tudi, ?e se vozi? enakomerno se dolo?ena koli?ina saj vedno ustvarja. In ta koli?ina je povezana le in samo od koli?ine skurjenega goriva. Se pravi, ?e se enakomerno vozi? z malo obrati pri 2.000 obratih brez ekstremnih pospe?evanj bo? naredil manj saj kot tisti, ki bo vrtel motor pri 3.000 obratih pri isti hitrosti.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nope... tam kjer ima najve?ji navor in to je okrog 2-2,5k obratov

 

Motor bo pa vsaki? zakadil, ko ga bo? pretirano pritisnil in bo zaradi preve? nafte in premalo zraka (beri kisika) pri?lo do slabega izgorevanja nafte in nastanka ve?je koli?ine saj (kajenja)

 

Obrati s tem nimajo kej dosti veze ampak so v ve?ini primerov problemati?na pospe?evanja, je pa res, da ?e ga zahodi? pri premalo obratih je to ?e bolj o?itno, ker motor dolgo ne da ni? ali pa zelo malo od sebe in samo kadi.

 

Kar se pa ti?e pacanja filtra pa tudi, ?e se vozi? enakomerno se dolo?ena koli?ina saj vedno ustvarja. In ta koli?ina je povezana le in samo od koli?ine skurjenega goriva. Se pravi, ?e se enakomerno vozi? z malo obrati pri 2.000 obratih brez ekstremnih pospe?evanj bo? naredil manj saj kot tisti, ki bo vrtel motor pri 3.000 obratih pri isti hitrosti.

 

Evo s tem se pa v celoti strinjam. Sploh o delu, kjer si napisal glede hitrih pospe?evanj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej lih zato: pri < 1500 RPM se kadi in ti ba?e filter, ko pa ga vozi? optimalno (2-4 kPRM) pa se ne. Pri visokih obratih pa spet kadi. Edina logika je potem, da motor, ko ga stiska? oz. bolje re?eno vozi? optimalno, bolj optimalno zgoreva, temperatura je tudi optimalna in manj kadi, posledi?no dela manj saj in zato ne rabi regeneracije.

 

My point exactly - predvsem pri pospe?evanju, da se ne ?alta ?e tam pod 2.000

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Prej?nji dan sem dobil zanimivo idejo serviserja nem?kih avtov, ki imajo ravno tako DPF-je.

Svetoval mi je, da naj naredim luknjo skozi satovje filtra in senzorja za tlak ne bosta zaznala razlike in sistem regeneracije sploh ne bo deloval. Tko, da je to bolje kot odstranit DPF, ker te potem senzorji zafrkavajo.

Mogo?e bo to kdo poskusil.

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prej?nji dan sem dobil zanimivo idejo serviserja nem?kih avtov, ki imajo ravno tako DPF-je.

Svetoval mi je, da naj naredim luknjo skozi satovje filtra in senzorja za tlak ne bosta zaznala razlike in sistem regeneracije sploh ne bo deloval. Tko, da je to bolje kot odstranit DPF, ker te potem senzorji zafrkavajo.

Mogo?e bo to kdo poskusil.

 

lp

 

 

No tole mo?no dvomim, da je tako simpl. SIcer so v?asih simpl re?itve najbolj? pa vseeno. In potem se ti bo kadilo spredaj izpod avtomobila namesto zadaj?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No sej to ni tko majhen poseg..Da vzame? dol dpf, ga odpre?, umakne? satovje..

 

Bo ajvar kaj povedal na to temo :)

 

Ni tolk simpl, ?e bi blo bi to vsak delal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Fizika je še vedno fizika in ne boš je okrog prinašal, ker tu nam določene podatke ne želiš prikazat, ker potem pade tvoja pripoved.   Bom poskusil še 1x z razlago. Mestna vožnja ni enaka mestni vožnji. Kaj to pomeni? Če se pelješ skozi mesto in je to relativno prazno brez rush hour gneč ter konstantnega stanja pri semaforjih je to dejasnko med najbolj varčnimi potmi pa al maš EV al pa ICE. Ko imaš mestno vožnjo v pravem pomenu besede z mnogo starti in ustavljanji ter stanjem je pa med najbolj potrošnimi načini premikanja ne glede na vrsto pogona.   Potem so tu regionalke, kjer pri EV-jih velja, da ravno zaradi učinkovitosti pogona je nižja hitrost bolj varčna kot višja... ja 40-50km/h je bolje kot recimo 80km/h. Pri ICE pa zaradi prestav, efektivnosti delovanja motorja, izgub samega delovanja motorja so najbolj varčne vožnje kar tam nekje med 50-80km/h.   Avtocesta je pa smrt za porabo EV-jev, kjer dejansko ravno zaradi učinkovitosti pogona EV-ja ta res skokovito raste z večanjem hitrosti, medtem, ko pri ICE je povečanje porabe bistveno manjše ravno zaradi dejstva, da se za sam pogon porablja le cca 30% energije, ostalo so izgube.   Tko, da ja pri porabi kot jo navajaš, si se vozil sila počasi, kot tudi kaže povprečna. Si upam trditi, da verjetno sploh nisi šel na AC in da za Slo AC-je niti nimaš vinjete. Imam prav?   Aja še to. Sem z dvema EV-jema poskusil vozit enako hitro na enaki trasi kot s svojo 6-ko. Vključuje večino AC, cca 30% mestne z relativno malo gneč in nič regionalk. In ja na AC sem vozil z max dovoljeno hitrostjo. 5,5l/100km imam porabe na ICE, EV-ja pa sta imela od malo pod 20kWh do nekaj nad 20kWh na tej razdalji pa sta bistveno manjša avtočka kot šestica. Ja AC jih je dobesedno zaklala.
    • No, pa saj bo trg pokazal ceno. Če nisi nek izkušen prodajalec, je bolje malo naviti in se počasi dol premikati. Jaz sem s 14 let starim Meganom podobno naredil. Ceno sem navil na 2,5 kratnik kar se je vrtelo na avto.net. Potem sem jo po tednih počasi nižal in začeli so grabiti pri 2 kratniku tistega kar je bilo povprečno na avto.net in je bil za tam okrog tudi prodan v roku cca. enega meseca. Cilj je pa bil, da kupi avto nekdo, ki ga bo naprej uporabjal in da niso kakšni nebodigatreba dilerji okrog mene hodili. Že tako jih je preveč... Mudilo se mi ni, avto je bil lepo vzdrževan in ohranjen za svoja leta in to je to. V takšnih primerih se lahko malo poigraš s trgom in naženeš vsakega, ki ima preveč se veselje pogajati. Pri tako postavljeni ceni pridejo mimo samo resni in še preveč klicev se znebiš. Meni se drugače in kako se to ponavadi dela, na žalost ne ljubi...
    • Torej očitno ni narejen za te obremenitve in primeren za vožnjo po AC do Črne gore, ker bi ga skurilo in porabilo bistveno več od prikazane energije. Sedaj me pa res  zanima kako si se cijazil in koliko časa si porabil za takšno razdaljo s to raketo.
    • Glede na forum, samo enega to moti, ampak tolk fejst da se mu je cist odpelal 😂  
    • Mene fascinira izbira, ker je totalno na kontra polih. Kupi naj, kam ga srce vleče, bo najbolj zadovoljen.   @DINAMIK Glede plastik si priberi tukaj: Tema o plastikah   99% jih ta zadeva ne moti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.