Skoči na vsebino

DPF filter

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ho?e? re?t, da se med normalnim delovanjem DPF ne puca?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Zdravo

 

Mene pa zanima ena zadeva. Imam Mazdo 6 140 diesel. ?ez teden se vozim v slu?bo cca 3 km v eno smer. Najmanj 2-3 krat na teden pa po pribli?no 100km. Vmes pa ?e kak?ne slu?bene poti, tak da mese?no nardim prbli?n 2-3000 km. Vmes seveda ?e kdaj v trgovino, kar je pa redkokdaj 20 km. Ali mislite da lahko pri?akujem te?ave z filtrom trdih delcev? Letno tko nardim prbli?ni 30.000 km. In kolikokrat lahko prbli?n spucajo filter na servisu, ker sm zvedel da stane nov 4500 eur. Pa ne vem kdaj lahko pri?akujem ( z grozo) kak tak stro?ek.

 

Lp

Napisano

Zdravo

 

Mene pa zanima ena zadeva. Imam Mazdo 6 140 diesel. ?ez teden se vozim v slu?bo cca 3 km v eno smer. Najmanj 2-3 krat na teden pa po pribli?no 100km. Vmes pa ?e kak?ne slu?bene poti, tak da mese?no nardim prbli?n 2-3000 km. Vmes seveda ?e kdaj v trgovino, kar je pa redkokdaj 20 km. Ali mislite da lahko pri?akujem te?ave z filtrom trdih delcev? Letno tko nardim prbli?ni 30.000 km. In kolikokrat lahko prbli?n spucajo filter na servisu, ker sm zvedel da stane nov 4500 eur. Pa ne vem kdaj lahko pri?akujem ( z grozo) kak tak stro?ek.

 

Lp

 

s takimi relacijami tedensko se nimas kaj bati, pa na relaciji ne se bat dat gas - spucaj avto :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zdej smo pa spet tam: ?e se filter ne puca pasivno (se pravi sam od sebe ko da? gas), je popolnoma vseeno koliko ga goni?. Ali ne?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Zdej smo pa spet tam: ?e se filter ne puca pasivno (se pravi sam od sebe ko da? gas), je popolnoma vseeno koliko ga goni?. Ali ne?

 

Pri Mazdi je tako, Jures ma pa tedija in tam je verjetno druga?e.

33112_1.png

Napisano

Pri Mazdi je tako, Jures ma pa tedija in tam je verjetno druga?e.

 

Ne vem ?e jeh glih res obrati v MAzdi so priporo?eni.....pri tediju pa se lahko vozim tudi samo po mestu pa par minutk....

 

Za M5 ko se mi je DPF prizgal so mi rekli - MAzda Pula, ne ga ?parat, bolj ko se vrti bolje je!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, pomoje je vseeno koliko da? gasa. Ok, eno je ali vozi? krepko pod optimalnimi obrati, saj ?e v osnovi motor bolj pokadi, kot ?e vozi? okoli ne vem 2000 obratov.

 

Ampak, dokler regeneracije ni, je na?eloma vseeno. Oziroma, bolj ga bo? ti??al (govorim za Mazdo), prej se ti bo regenracija vklopila, saj s ti??anjem gre pa? ve? saj ven..logi?no :-).

Napisano

Jaz govorim o pospe?evanju in ne da ti?i?, kdor vozi picajzlasto do 2000rpm in pazi na vsak deci porabe prej ?koduje kot koristi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, pomoje je vseeno koliko da? gasa. Ok, eno je ali vozi? krepko pod optimalnimi obrati, saj ?e v osnovi motor bolj pokadi, kot ?e vozi? okoli ne vem 2000 obratov.

 

Ampak, dokler regeneracije ni, je na?eloma vseeno. Oziroma, bolj ga bo? ti??al (govorim za Mazdo), prej se ti bo regenracija vklopila, saj s ti??anjem gre pa? ve? saj ven..logi?no :-).

 

Sej lih zato: pri < 1500 RPM se kadi in ti ba?e filter, ko pa ga vozi? optimalno (2-4 kPRM) pa se ne. Pri visokih obratih pa spet kadi. Edina logika je potem, da motor, ko ga stiska? oz. bolje re?eno vozi? optimalno, bolj optimalno zgoreva, temperatura je tudi optimalna in manj kadi, posledi?no dela manj saj in zato ne rabi regeneracije.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Ja zdej bi lahko debatirali, kaj je to optimalno. 4000 obratov definitivno ni :) Tam od 1800-2800 recimo..od oka ) :D

Napisano

Mislim, da ne. Po moje tam, kjer ima motor najve?jo mo?, se pravi okrog 3500.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Ja zdej bi lahko debatirali, kaj je to optimalno. 4000 obratov definitivno ni :) Tam od 1800-2800 recimo..od oka ) :D

 

Ok rde?e polje ni optimalna vo?nja :huh:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mislim, da ne. Po moje tam, kjer ima motor najve?jo mo?, se pravi okrog 3500.

 

nope... tam kjer ima najve?ji navor in to je okrog 2-2,5k obratov

 

Motor bo pa vsaki? zakadil, ko ga bo? pretirano pritisnil in bo zaradi preve? nafte in premalo zraka (beri kisika) pri?lo do slabega izgorevanja nafte in nastanka ve?je koli?ine saj (kajenja)

 

Obrati s tem nimajo kej dosti veze ampak so v ve?ini primerov problemati?na pospe?evanja, je pa res, da ?e ga zahodi? pri premalo obratih je to ?e bolj o?itno, ker motor dolgo ne da ni? ali pa zelo malo od sebe in samo kadi.

 

Kar se pa ti?e pacanja filtra pa tudi, ?e se vozi? enakomerno se dolo?ena koli?ina saj vedno ustvarja. In ta koli?ina je povezana le in samo od koli?ine skurjenega goriva. Se pravi, ?e se enakomerno vozi? z malo obrati pri 2.000 obratih brez ekstremnih pospe?evanj bo? naredil manj saj kot tisti, ki bo vrtel motor pri 3.000 obratih pri isti hitrosti.

33112_1.png

Napisano

nope... tam kjer ima najve?ji navor in to je okrog 2-2,5k obratov

 

Motor bo pa vsaki? zakadil, ko ga bo? pretirano pritisnil in bo zaradi preve? nafte in premalo zraka (beri kisika) pri?lo do slabega izgorevanja nafte in nastanka ve?je koli?ine saj (kajenja)

 

Obrati s tem nimajo kej dosti veze ampak so v ve?ini primerov problemati?na pospe?evanja, je pa res, da ?e ga zahodi? pri premalo obratih je to ?e bolj o?itno, ker motor dolgo ne da ni? ali pa zelo malo od sebe in samo kadi.

 

Kar se pa ti?e pacanja filtra pa tudi, ?e se vozi? enakomerno se dolo?ena koli?ina saj vedno ustvarja. In ta koli?ina je povezana le in samo od koli?ine skurjenega goriva. Se pravi, ?e se enakomerno vozi? z malo obrati pri 2.000 obratih brez ekstremnih pospe?evanj bo? naredil manj saj kot tisti, ki bo vrtel motor pri 3.000 obratih pri isti hitrosti.

 

Evo s tem se pa v celoti strinjam. Sploh o delu, kjer si napisal glede hitrih pospe?evanj.

Napisano

Sej lih zato: pri < 1500 RPM se kadi in ti ba?e filter, ko pa ga vozi? optimalno (2-4 kPRM) pa se ne. Pri visokih obratih pa spet kadi. Edina logika je potem, da motor, ko ga stiska? oz. bolje re?eno vozi? optimalno, bolj optimalno zgoreva, temperatura je tudi optimalna in manj kadi, posledi?no dela manj saj in zato ne rabi regeneracije.

 

My point exactly - predvsem pri pospe?evanju, da se ne ?alta ?e tam pod 2.000

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Prej?nji dan sem dobil zanimivo idejo serviserja nem?kih avtov, ki imajo ravno tako DPF-je.

Svetoval mi je, da naj naredim luknjo skozi satovje filtra in senzorja za tlak ne bosta zaznala razlike in sistem regeneracije sploh ne bo deloval. Tko, da je to bolje kot odstranit DPF, ker te potem senzorji zafrkavajo.

Mogo?e bo to kdo poskusil.

 

lp

Napisano

Prej?nji dan sem dobil zanimivo idejo serviserja nem?kih avtov, ki imajo ravno tako DPF-je.

Svetoval mi je, da naj naredim luknjo skozi satovje filtra in senzorja za tlak ne bosta zaznala razlike in sistem regeneracije sploh ne bo deloval. Tko, da je to bolje kot odstranit DPF, ker te potem senzorji zafrkavajo.

Mogo?e bo to kdo poskusil.

 

lp

 

 

No tole mo?no dvomim, da je tako simpl. SIcer so v?asih simpl re?itve najbolj? pa vseeno. In potem se ti bo kadilo spredaj izpod avtomobila namesto zadaj?

Napisano

No tole mo?no dvomim, da je tako simpl. SIcer so v?asih simpl re?itve najbolj? pa vseeno. In potem se ti bo kadilo spredaj izpod avtomobila namesto zadaj?

 

 

Luknjo skozi satovje in ne ?ez celotni DPF, kadilo se bo ?e vedno zadaj.

Napisano

?isto ven vzet verjetno ne. Verjetno rabi malo kotra pritiska. :ne vem:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Na tehni?nih pregledih imajo tako ali tako samo ene nastavitve na njihovih aparaturah.

 

Idejo sem dal samo v razmislek. Ko me bo spet hecal DPF bom verjetno naredil to.

 

Lp,

Napisano

No sej to ni tko majhen poseg..Da vzame? dol dpf, ga odpre?, umakne? satovje..

 

Bo ajvar kaj povedal na to temo :)

 

Ni tolk simpl, ?e bi blo bi to vsak delal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

zakaj bi DPF ven vzel ?e tega ni treba... malo manj ga ti??i pa je vse kul... vedn pa ni treba do podna ;)

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pameten internet pravi,da je ponavadi sprejemljiva razlika v napetostih 0,05V. (v mirovanju). Na posnetku človek maha s papirjem  kjer je ta razlika samo 0,032V in je to je po volkswagnovo že error.   Močno me je imelo, da bi to jesen za najdražjo kupil električarja. Ne vem če me bo še mela rada, ker sem ji na koncu izbral smrdljivega klasičnega dizla.    
    • Sem te očitno narobe razumel.👍
    • Ni razlike....fizika vedno zahteva svoje, ne moreš iz 0 narediti nekaj...
    • A če pa levica ni v vladi...a lahko kaj naredi? A nebi bilo lepo,če bi bila skupaj z desnimi,in tako imela možnost vplivati na odločitve desne vlade? Toliko o širini ne samo levice...   Enako tudi za druge stranke-z levico sem hotel dati le primer. V demokraciji bi se morali pogovarjati in skupaj dosegati kompromise,in tako priti do zakonov,ki bi služili vsem...samo,če nekdo noče,ker izključuje,se lahko "na trepalnice mečemo,pa bo narod "pušnil....   Da se pa da,je pa dokazal ravno Počivalšek...seveda je bil za to na levi takoj "ekskomuniciran"...a objektivno gledano je tako za narod in državo lahko sploh kaj naredil. Pa boste spet,kako kradejo itd...me ne zanima!!! sem že pisal-je velika razlika,ali kradeš samo zase in za "svoje",ali pa pustiš še kaj narodu!!! Ne,se ne delam norca... Pa se zmeniva,da mi podaš samo dokaz za to trditev...resen dokaz-ne "rekla,čula,kazala"...vir,kdo je to napisal,rekel,kdaj  itd....pa ne mi "palček,k je blizu Janši" ipd....dost imam tega pribijanja. Prosim!.....v izogib,da te nebi tukaj označili za lažnivca.   Deloma se strinjam.   V mojem primeru navedbe tistih dveh prispevkov RTLa...nasih TV-medijev ne spremljam,tako,da ne morem komentirati njihovih objav.  Pri RTLovih pa se mi je dopadlo predvsem,ker so pokazali posnetek množice z trga...posneti od zgoraj-cel trg poln raje. TO JE ZA MENE DOKAZ!   Takšne dokaze "naši" mediji radi "izkrivijo" in "predrugačijo". Ker ni laž samo neresnica,citati izven konteksta ipd. ampak tudi tisto,kar ne poveš in ne pokažeš...za to "našim medijem ne zaupam!!!   Rad bi le resnico...še posebaj pa v tem primeru....tukaj sta dve strani,in vsaka ima svojo verzijo resnice...jaz tukaj sicer nisem prizadet,ker živim v Ljubljani...me pa vseeno zanima,in bi rad vedel,kaj bo ptič in ostali na vladi naredili...rad bi objektivnost in resnico-nič drugega.   Kar se pa tiče nabiranja političnih točk-mi je vseeno,ker nabirajo jih vsi-levi,desni,kot tudi tiste vmes in postrani-vsi!!!
    • Vrhunsko.   Proizvodnja EV je vsrana ko hudič in noro vode porabi. Ko bi postalo ekološko, oz. prijaznejše do okolja, pa je zanič.   Po pričakovanjih praviš. Potem pa se cel svet nateguje z EV-ji. Ker ga z EV-ji še bolj svinjamo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.