Skoči na vsebino

Prigode v prometu

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A ni tako, da ima prednost B, če je pred vozilom A že na levem pasu, kamor se mora pa potem A vozilo še uvrstit? 

 

Napisano
pred 9 minutami je dvorjan napisal:

Prednost ima A. Ker tudi on zavija na modri pas, če rdeči ni zanj ...

 

@dvorjan, rdeči ni električen. 😁

 

Vozni pas rdečega se zaključi čez 70 metrov (se spremeni v BUS), ko mora po pravilih počakati oziroma zaviti na levo in se uvrstiti na pas modrega vozila. Ampak prednosti pred modrimi vozili verjetno rdeči nima ... ali?

 

image.png

Napisano

 

pred 26 minutami je Janez007 napisal:

image.png

 

Rdeči bi pomoje moral zaviti najprej na desni pas in se šele potem razvrstiti na levega, ko to lahko varno stori  ... 

 

 

 

 

  • Všeč 6
  • Ljubim 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Pred eno uro je Jest napisal:

 

 

Rdeči bi pomoje moral zaviti najprej na desni pas in se šele potem razvrstiti na levega, ko to lahko varno stori  ... 

 

 

 

 

Tako. Če pa bi bil desni pas rezerviran samo za avtobus, bi šel pa takoj na levega in to pred vozilom B, ki mora počakati.

Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

Zjutraj pri kavi se je odvijala debata, kdo ima v spodnjem primeru prednost? A ali B? Ker je pas, kamor zavija A kmalu le za BUS.

 

Bi rekel, da ima rdeči prednost za desni pas, ne pa za levega, kamor zavija modri??? 

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

 

Točno tako. 👍😉

Napisano

Če se rdeci zna vključevati ga prehiti in se vkljuci, ce pa se ne zna, kot večina, pa pac raje pocaka....ce sta pa dva veleuma z bmw je pa crash.....(jaz tako delam v praksi, ali je to povsem po predpisih pa ne vem)

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Problem naj bi menda bil, ker sta bila zjutraj oba vozna pasova dokaj zabasana in je potem rdeči rinil na pas modrega.

Gneča ne vpliva na pravila. Tu je vse jasno, ravno zato je še nekaj pasu, da se varno vključiš iz desnega na levega - gre za klasično menjavo pasu, v primeru dveh avtomobilov na dveh voznih pasovih, ne za prednost v kriziscu.

Ni pa nihče omenil. rdeči lahko zavije direktno na levega, ni prepovedano, a le če je frej. Enako velja za modrega na desnega....

 

enako je na primer na izhodih v Medvoškem rondoju, kjer se puščici končata velja menjava pasov, ni prednosti. Čeprav na žalost velja pravilo 'hitrejšega' oz 'močnejšega' v praksi

 

 

image.png

Pred eno uro je sportman333 napisal:

Če se rdeci zna vključevati ga prehiti in se vkljuci, ce pa se ne zna, kot večina, pa pac raje pocaka....ce sta pa dva veleuma z bmw je pa crash.....(jaz tako delam v praksi, ali je to povsem po predpisih pa ne vem)

Pri vključevanjih včasih bolje pomaga pospešit kot stat

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 9 minutami je jures napisal:

enako je na primer na izhodih v Medvoškem rondoju, kjer se puščici končata velja menjava pasov, ni prednosti. Čeprav na žalost velja pravilo 'hitrejšega' oz 'močnejšega' v praksi

 

Ampak tu gre za tipičen primer zadrge. Ne en ne drug nimata prednosti torej gre vključevanje v principu levi, desni, levi, desni.

 

Medtem, ko je na primeru Celovške tole vseeno precej dvoumno. Načeloma bi lahko šlo za pravilo zadrge, ampak le v primeru, ko pripelješ čisto do rumenega pasu. Kjer pa seveda še vedno nimaš prednosti, saj tudi pravilo zadrge v tem primeru je omejeno s premikom iz enega pasu na drugega. To pomeni, da bi te v primeru premika na drugi pas in trka z avtom, ki je tam, te avtomatično določilo za krivca nesreče. Torej zadrga my ass - imaš pravilo, ki ti ne pomaga kaj dosti, če vsi udeleženci v prometu niso za in se vsi ne obnašajo egoistično.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 50 minutami je Boss napisal:

 

Ampak tu gre za tipičen primer zadrge. Ne en ne drug nimata prednosti torej gre vključevanje v principu levi, desni, levi, desni.

 

Medtem, ko je na primeru Celovške tole vseeno precej dvoumno. Načeloma bi lahko šlo za pravilo zadrge, ampak le v primeru, ko pripelješ čisto do rumenega pasu. Kjer pa seveda še vedno nimaš prednosti, saj tudi pravilo zadrge v tem primeru je omejeno s premikom iz enega pasu na drugega. To pomeni, da bi te v primeru premika na drugi pas in trka z avtom, ki je tam, te avtomatično določilo za krivca nesreče. Torej zadrga my ass - imaš pravilo, ki ti ne pomaga kaj dosti, če vsi udeleženci v prometu niso za in se vsi ne obnašajo egoistično.

 Ne bi ravno rekel da je zadrga, gre za tekoči promet. Potem bi se lahko tudi ustavil na koncu pospeševalnega pa čakal da te en spusti 😁. Lahko da se motim ampak zadrga pride v takem primeru (tabli). mislim pa da v Medvodah ni niti ene table ali znaka (puščis na tleh) samo nestane črt v sredini

slika40.jpg

 

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se vidi, da si premalo v Sloveniji zadnje čase. Že nekaj let tega znaka ni več v prometni zakonodaji, saj naj bi se pričakovalo, da bodo ljudje razumeli pravilo zadrge tudi brez znaka tako, da tam v Medvodah le uporabljaj to pravilo. ;)

 

Zato pa pride do tega, da se v takih dvoumnih situacijah, kot je Celovška zdaj pogovarjamo ali pravilo tam velja ali ne.

33112_1.png

Napisano

Nimaš kej menjat pasov v križiščih in na prehodih. Ima lepo svoj desni pas, s katerega se mora potem vključiti na levega, in tisti na njem ima prednost. Če prideta oba istočasno do prehoda, mora desni počakat.

Napisano

Tudi lahko zaviješ direktno na čevi pas pri zavijanju desno, če je trikrako križišče. Recimo iz smeri ulice Ambroža Novljana desno na Šmartinsko cesto. Ker tam nasprotnega prometa ni lahko izbereš desni ali levi pas že v križišču.

 

Je pa zato tam cela drama iz vzporedne Ameriške ulice, kjer imaš štirikrako malo zamaknjeno križišče. Tam je problem, da srednji pas omogoča zavijanje, levo, vožnja naravnost in zavijanje desno. Kadar gre desno ima prednost pred tabo, ki zavijaš levo na levi pas Šmartinke. Če tega ne upoštevaš al ne poznaš "bo pokav ejga"

33112_1.png

Napisano

Sej ga ne menjaš, ampak nadaljuješ do točke, kjer zaviješ desno na levi pas.

 

Takole recimo... ampak pozor, samo ko ni nikogar nasproti, ker če je potem smeš asamo na A.

 

WWW.FACEBOOK.COM

Poznate odgovor na ta kratek test CPP? Voznik zavija na levo na dvopasovno enosmerno cesto. Katera prikazana smer zavijanja je...

 

33112_1.png

Napisano
pred 4 urami je Shrek napisal:

V križišču se ne menja pas. 

To ni voznja cez krizisce,to je zavijanje desno/levo in potem menjava pasu za kriziscem

 

pred 5 urami je samSimon napisal:

Nimaš kej menjat pasov v križiščih in na prehodih. Ima lepo svoj desni pas, s katerega se mora potem vključiti na levega, in tisti na njem ima prednost. Če prideta oba istočasno do prehoda, mora desni počakat.

Ni to menjava pasu on dovoljeno je obema iti na katerikoli pas - če je le prost. Če ni potem vsak na 'svojega'.

Ta na levem pa nima prednosti pred desnem....sta enakovredna, velja menjava pasu oz zadrge kot pravi boss

 

Desni na prehodu ne caka nic (razen pesce) ker ma svoj pas.

 

Joj pa to so res osnove no

pred 5 urami je Boss napisal:

Se vidi, da si premalo v Sloveniji zadnje čase. Že nekaj let tega znaka ni več v prometni zakonodaji, saj naj bi se pričakovalo, da bodo ljudje razumeli pravilo zadrge tudi brez znaka tako, da tam v Medvodah le uporabljaj to pravilo. ;)

 

Zato pa pride do tega, da se v takih dvoumnih situacijah, kot je Celovška zdaj pogovarjamo ali pravilo tam velja ali ne.

Uporabljam, oz stegujem vrat, to je nujno pravilo....nisem ko verstappen tud ce 'nimam ovinka' :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ne zastopm, prou res da ne. Mrbit zato, k sm kmet an s hribu doma...

 

Oba sta se ustavila, nato se nista prav zmenila in sta oba hkrati speljala. Kriva je pa zdaj 77-letna voznica. Zakaj?

 

WWW.ROBIN.SI

V torek, nekaj pred 15. uro, so novogoriški policisti odhiteli na Cankarjevo ulico v Novi Gorici, kjer je prišlo do prometne nesreče, v kateri je bil na prehodu

 

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Šjora ima da čaka na mestu, dokler ni nikogar niti blizu prehoda za pešce, za sigurno pa naj spelje okoli 3. zjutraj. 😁

Sicer pa mali s skirojem se nima kaj vozit po prehodu za pešce.

Napisano

Lahko se pelješ do max 5km/h s hitrostjo pešca ali pa greš peš ob skiroju tudi na prehodu za pešce, tako je v zakonu! 

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Lahko se pelješ do max 5km/h s hitrostjo pešca ali pa greš peš ob skiroju tudi na prehodu za pešce, tako je v zakonu! 

To se pa spoštuje najbolj. Še enega nisem videl. Poln gas 🤣

  • Všeč 1
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 7 urami je Slivka napisal:

Kriva je pa zdaj 77-letna voznica. Zakaj?

 

Upam, srčno upam, da je to vprašanje hec.

 

 

Napisano

Če je otrok prečkal cesto tako, da je peljal čez prehod za pešce, potem je kriv on. Če je prečkal cesto na prehodu za pešce tako da je šel ob skiroju peš čez prehod, potem je kriva voznica avta. 

  • Všeč 2
  • Začuden 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Aja in ko zagledaš, da slučajno ne gre peš ob skiroju...ga pa zgaziš? Sej bo itak on kriv.

  • Haha 1
  • Začuden 1

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pa če je na izmenično.    Jaz bi rekel da je nekje slaba masa.
    • Vse je v debelini podkožne tolšče.
    • Jaz imam celo leto 24°C v hiši. Plus minus 1°C. Pozimi me pri manj zebe, več je prevroče. Poleti je pa ravno prav, ko je zunaj kakšnih 30°C. Pa še vlago zbijem poleti, ki je glavni problem.   Zdaj že kar malo čakam na kamin, to je super. Ko je zunaj mrzlo pa ogenj gori.
    • A je to resno vprašanje?   Prvo nedvoumno zaprosilo konec februarja 2022, uradno pa mislim, da septembra istega leta. Pred tem pa je Ukrajina še v začetku tega tisočletja, ko je prvič jasno izrazila interes za vključitev, čeprav bi s tem povozila obljubo o evtralnosti, ki jo je v začetku 90-ih dala zako zahodu kot RF.    Tam nekje med 2008 in 2010 je uradno dobila tudi zagotovilo NATA, da bo postala polnopravna članica.  Po tem so Ukrajinci izvolili Janukoviča, ki je bil manj zahodno usmerjen in je držal Ukrajino kot nevtralno državo, do leta 2014, ko bi moral nadaljevati z oblastjo in nevtralno držo Ukrajine pa zahodu to ni bilo všeč in je skupaj z opozicijo izvedel državni udar ter nasilno menjavo oblasti.   Kar je povzročilo, da so v parlament in v koalicijo prišle neonacistične skupine ali stranke, kot je Azovski bataljon in Desni sektor. Pred letom 2022 jih je zahod obravnaval kot skrajnodesničarski teroristični organizaciji, po februarju 2022 pa jih zahod čez noče prekvalificira v desne demokrate. Če ne verjameš pejt preverit kaj so o njih pisali pred letom 2022 recimo Guardian, New York Times, BBC, pa tudi pri nas Delo, Mladina, Dnevnik. Upam, da so članki še vedno dostopni.  Lahko pa si tudi pogledate izjave teh neonacijev, kaj bodo delali z Rusko manjšino in tudi prvi zakoni o prepovedi uporabe ruščine in drugih pravic manjšin je povzročilo posledično zasedbo Krim, kot zaščitni ukrep in tudi kot varovanje večinskega ruskega prebivalstva    Krim itak vemo da je za časa SZ bil del Rusije do leta 1954, ko ga je Hruščov in takratno vodstvo vzelo Rusiji in dodelilo Ukrajinski socialistični republiki kot del praznovanja 300 letnice osvoboditve Ukrajine izpod Poljske nadvlade. Ja takrat je bilo vseeno, čigavo je kej kot je bilo recimo pri nas vseeno za časa juge a meja med Slovenijo poteka na reki Dragonji ali na reki Mirni.   V glavnem, po tem puču se je začela državljanska vojna med Rusko manjšino in Ukrajinsko državo. Nova prozahodna usmeritev oblasti je z zakonom odpravila nevtralnost in spet obudila željo po članstvu v NATU. Nekje v letu 2017 ali 2018 je parlament članstvo v NATU zastavil kot glavni cilj Ukrajinske zunaje politike. Katerega je z vsemi štirimi podpiral tako NATO sam, kot predvsem ZDA. Stoltenbergove izjave kako se nima ukrajina kej pogovarjat s sosedi a bo čalnica al ne pa so ratale tud dodatni kamenčki v mozaiku.    Kaj bi pomenila Ukrajina v NATU z raketami na pragu Rusije je bil tudi en izmed glavnih povodov, za Ruski napada februarja 2022.   Verjetno vam je vsem znano, da se NATU ne more priključiti država, ki je v vojni oziroma nima urejenih odnosov s sosedi. To je namreč en od glavnih kriterijev članstva. Pri ostalih kriterijih se da zamižat pa gredo skozi kot recimo pri tem, da mora bit demokratična država, pa tržno gospodarstvo, pa nadzor civilne sfere nad oboroženimi silami. Če zamižijo na obe oči in ker smatra zahod Rusijo kot manjvredno državo, Ruse pa kot podljudi bi šlo skozi tudi kot pogoj o varovanju človekovih pravic.   Dejansko je torej Rusija bila skoraj prisiljena v intervencijo, ker samo po enem členu pristopnih pogojev bi lahko ustavila Ukrajino pred vstopom v NATO in namestitvijo jedrskega orožja na mejo z Rusijo. Ja verjamem, da se bost nekateri smejali tej izjavi, ampak zadeva ni smešna.   Ne glejte zadeve samo s strani zahoda, ampak glejte zadevo s strani zgodovine, geopolitičnih želja in zahtev. Vpliv, ohranjanja dolarja kot rezervne valute, nadzor nad energenti, ohranjanje NATA kot organizacije, tako da slikajo Rusijo vedno kot nasprotnika in nikoli partnerja pa čeprav je RF na začetku Putinovega vladanja bila pripravljena stopiti v skupno zavezništvo NATA pa so jo odslovili, ker bi NATO izgubil edini smisel obstoja in to je konstanten strah pred Rusijo, kar vidim tudi v izjavah nekaterih tu na forumu.   Drugače pa ja, zahod je v zgodovini vedno hotel razkosati Rusijo še iz časov carske Rusije in kar nekaj vojn in konfliktov in ekpedicijski vdorov je bilo, da bi razkosali ali vsaj razdelili Rusijo. Ja tud ob padcu carske Rusije in oktobrsko revolucijo so poskušali pomagati belim silam proti boljševikom v državljanski vojni ter tako poskušali povzročiti razpad Rusije. Zanimivo branje o tem na tej diplomski nalogi http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/kocar-gal.pdf   In to se vleče praktično do danes pa je medtem Rusija pomagala zaveznikom in ustavila nacistično nemčijo, pa kasneje se je ukinil varšavski pakt in t.i vzhodni blok, pa je razpadla tud Sovjetska Zveza, zahod pa še vedno išče v Rusiji nasprotnika. To pač drži NATO pri življenju pa bi le ta moral ukinit natančno takrat, ko je razpadel Varšavski pakt.   V glavnem še 1x... zgodovina se ni začela februarja 2022, kot se zmotno misli.
    • Jaz imam poleti najraje 21-22°...odvisno,ali kaj delaš,kuhaš,ali polezavaš pred TV...zna biti razlika... Pozimi pa imamo zmeraj na cca.22°. je pa res,da sem tudi pozimi zelo pogosto z kratko majico in nič čez.   Moram pa omeniti taščo...pri starejših je drugače,ker imajo večinoma slabšo cirkulacijo krvi...imajo večinoma raje topleje...tašča ima poleti pogosto na 23-25°...večinoma na 25°...pozimi pa na 23°. Npr. "prijatelj od tašče"k je čist "suhcan in droben",in ima 83 let,ima najraje,da je klima ugasnjena oz. mu je 25° lih komaj za zdržati...pa ima tašča tudi Mitsubishijevo MSZ-LN,ki obrača tok zraka pri hlajenju stran od vira toplote-človeka...pomeni,da nikoli ne piha direkt v ljudi.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.