Ja si tam tam nekje ja. Jaz imam nekje tako porabo, ampak mi vleka prikolice precej dvigne porabo, sicer bi bil pod 7 sigurno. AT ti porabo dvigne za nekje 0.7l recimo.
Upam da si kupil tako šestko z znano zgodovino in znamimi posegi v motor?
Jaz vedno zategnem na moment ključ, nekje 11-12kg se mi zdi, pa do sedaj ni bilo nobenih težav. Tudi čez par mesecev ko odtegujem, se mi zdi približno isto zategnjeno kot takrat ko sem delal v obratni smeri.
To je kar orng problem. Na splošno bi vulkanizerji morali zategovati na predpisan navor,in po nekaj kilometrih...ne vem...recimo od oka 20-50km spet zategniti.
Jaz zmeraj ko menjam zategujem na predpisani navor...se zapeljem na cesto v moji bližini...Zalog-Laze-Zalog, (cca.15-20km🤔)...zelo ovinkasta cesta,in na določenih odsekih ga lahko pikaš tudi 100na uro čez ovinke...gas/bremza/levo/desno čez ovinke...res na "ostro"...
In doma spet zategnem. Se zgodi,da se tako "vsede",da lahko obrneš tudi do 1/4 obrata😲.
Večinoma je veliko manj...recimo 1/10-1/8 obrata...a se zgodi tudi več.
To je en od razlogov,za kaj vulkanizerji večinoma zategujejo na višji navor od predpisanega...ker pač nihce ne pride nazaj na dotegovanje,in gredo "na ziher"...samo-bolj je umazano,zarustano,barva itd...slabše je...
Pač "takle imamo"....
Ajd-za druge me "boli pimpek"...k že pri sinu vidim,da se mu ne da...je samo premontiral,zategnil in "saj bo ok".....pa sem lih zadnjič,k je po dveh tednih prišel spet domov...in sem mu dal moment-ključ,da zategne....in je seveda debeeeelo gledal.
To je najboljša "šola"!!!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.