Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

?e kdo ?eli, mu lahko kar rezerviram termin pri mojstru Pelku, Viper pa vam lahko avto brez skrbi do tja in nazaj zapelje.  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

En dokaz da k mojstru Pelku vozijo ?e tudi novej?e Sky Active Mazdilake.  :P

post-185-0-63938000-1441044155_thumb.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pozdtavljeni,imam problem...mazda6..2.0dizel letnik 04...ze par dni opazam da je avto v prostem teku glasnejsi...ko pa speljem je pa vse normalno..danes sem se klimo prizgal in je res orng zacel trest,ko sem jo pa ugasnil pa malo manj..se komu kej sanja??

Napisano

Dans posljem Simonu tole vprasanje, brez skrbi.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mojster odgovarja naslednje;

 

Pozdravljeni

Lahko je kompresor klime,jermenica alternatorja,regulator bosch pumpe.
LP
Simon Pelko

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mazda 6 z bosch pumpo, stvar ki bi jo rad videl predno me pobere od smeha !!!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Rover 200, 1.4 motor, 1998 letnik, 75 konjev

Slab teden nazaj je avto nakljucno, ponavadi na kriziscih ko sem pohodu sklopko je zacel ugasat pol se je pa to zmer bol pogosto dogajat, pol sm se porajtu da ko sem mu jadar dou gas je kr mal potrokeru pa je pol nekak spelju dalje pol se mi je ze med voznjo zacel dogajat da je ugasnu ampak ko sm saltu 1 prestavo nizje je nekak zalaufu in sm se "normalno" pelu dalje. Kadar ko sm ga verglu in se ga trudu zalaufat je stevec za obrate kar skaku gor pa dol (kadar iz 500 rpm na 4000 rpm karad pa sam iz 500 rpm do 1500 rpm) ampak motor ni laufu je sam verglu, ko smo dons sprobaval pa gledal kaj bi blo lohk narobe smo ugotovil da elektrika ne pride do uzigalne tuljave kje se zgubi pa nismo ugotovil

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

Zdele po?iljam Simonu po e-po?ti.  ;)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pelko odgovarja;

 

za Roverje je tipicna napaka da crkujejo vzigalne tuljave. Ko pa ugasa bo verjetno loputa vbrizga ali motorcek prostega teka.

 

LP!

 

Simon Pelko

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Simon sporoca, da v teh dneh samostojno ustvarja v delavnici in se vam opravicuje za morebitno zamudo.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Simon sporoca, da v teh dneh samostojno ustvarja v delavnici in se vam opravicuje za morebitno zamudo.

Ej...pol je sam svoj mojster ,brez pomo?i:-):-):-):-)pol ima pa res Gu?vo..lp

Napisano

Pozdravljen Zmaj,

 

Mene bi pa zanimalo, kaj bi lahko bil vzrok nev?iganja mazde 2, 2003, 1.4 Diezel 55kW pri temperaturah okrog 0stC in ni?jih. Imam jo ?e 6 let in je vsako zimo isto. V?asih je potrebno ?tartati 2x, vcasih 3x, v?asih 5x.

Lani sem menjal grelne sve?ke in vstavil nepovratni ventil pred ro?no pumpico nafte. Ni bilo u?inka. Ta teden sem menjal relay samov?iga, ker sem opazil, da je bila plastika pri enemu konktaktu malo stopljena.

Sedaj ?akam na nizke temp. Mislite, da sem s tem odpravil te?avo.

 

Lp.

Napisano

Sem ?e poslal Simonu e-po?to in bo verjetno v kratkem ?e tudi odgovoril nanjo. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pozdravljen Zmaj,

 

Mene bi pa zanimalo, kaj bi lahko bil vzrok nev?iganja mazde 2, 2003, 1.4 Diezel 55kW pri temperaturah okrog 0stC in ni?jih. Imam jo ?e 6 let in je vsako zimo isto. V?asih je potrebno ?tartati 2x, vcasih 3x, v?asih 5x.

Lani sem menjal grelne sve?ke in vstavil nepovratni ventil pred ro?no pumpico nafte. Ni bilo u?inka. Ta teden sem menjal relay samov?iga, ker sem opazil, da je bila plastika pri enemu konktaktu malo stopljena.

Sedaj ?akam na nizke temp. Mislite, da sem s tem odpravil te?avo.

 

Lp.

Pozdravljeni

Lahko je z relejem napaka resena je ze bila okvara na relejih mazda 2 1.4 dizel
Lp
Simon Pelko

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

 

Pozdravljeni

Lahko je z relejem napaka resena je ze bila okvara na relejih mazda 2 1.4 dizel
Lp
Simon Pelko

 

Zdravo.

Danes zjutraj ?e ni v?gala v prvo pri +2C. Kar dvomim da sem karkoli re?il. Kaj bi ?e lahko bil vzrok.

Lp

Napisano

Ga bom vpra?al, ?eprav takole na daljavo je pomoje precej te?je postavit diagnozo, kot ?e se oglasi? do mojstra v ?ivo.  :huh:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Imam vpra?anje povezano z gretjem avtomobila/kabine. Imam Mazdo 6 l.2006 CD 120Hp 150.000km prevo?enih kilometrov, ro?na klima.

 

Sedaj ko je vreme bolj hladno (zjutraj 7?C) se opazi slede?e (predpogoj = motor mrzel).

 

1) Avto v?gem in temperatura motorja se pri?ne normalno dvigati proti delovni temperaturi (predpostavimo, da je DELOVNA TEMPERATURA to?no na sredini med H in C).

To dvigovanje traja do cca. 1,5km vo?nje pri  vo?nji z cca. 2000 vrtljaji.

 

2)Ko pride do 1/3 do DELOVNE TEMPERATURE se kazalec ustavi. Nato moram narediti ?e vsaj 2km vo?nje, da se odlepi od te to?ke

in nato se spet hitreje pomika proti delovni temperaturi (sredina med C in H).  Ves ta ?as mi piha mla?no v kabino. ?e recimo stojim pred ?elezni?ko

progo ali semaforjem,  se ne bo odlepil od te to?ke.

Ko preide to to?ko se temperatura hitrje premika k delovni temperaturi. A ves ta ?as mi piha mla?no.

 

3) Ko je kazalec ?e na DELOVNI TEMPERATURI

mi v kabino po?asi piha ?edalje bolj vro? zrak.

 

4) Po cca. 10km vo?nje mi piha zelo vro? zrak, da moram zmanj?ati gretje v kabini.

 

 

Na servisu lani so:

- zamenjali termostat

- prepihali cevi za radijator (notranja pe?ka v kabini)

- zamenjali vodno ?rpalko

 

?e dela webasto se zadeva ogreje prej, a vseeno po istem poteku. Kazalec stoji na 1/3 med C in H nekaj kilometrov. Opazil sem tudi, da

?e sem prej ugasnil avto z webastom mi je v kabini bilo sli?ati, kot da bi voda vrela (burr burr ipd), sedaj pa teh zvokov ve? ni.

 

Ko je bil avto nov, je bilo zna?ilno to, da je pri?el prej do delovne temperature in prej pri?el pihati VRO? zrak v kabino (recimo po 4-5km brez Webasta). pa kazalec za temperaturo motorja ni ?e dosegel DELOVNE TEMPERATURE.

Na kazalcu za temp. motorja se je "videlo", ko je odprl temostat, ker je temperatura v motorju v hipu padla za 1/5

in se potem spet segrel nazaj na delovno temperaturo in po?asi po nekaj skokih ustalil na sredini med C in H.

 

 

Zanima me, kaj bi lahko bil ?e vzrok za tak?no delovanje? Avto je ?e ve?krat bil na servisu ampak vzroka ?e niso odkrili.

A ima PELKO ?e kak?no IDEJO?

 

Hvala za odgovor.

Napisano

Po?iljam mojstru in verjetno v kratkem ?e tudi sledi njegov odgovor. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Imam vpra?anje povezano z gretjem avtomobila/kabine. Imam Mazdo 6 l.2006 CD 120Hp 150.000km prevo?enih kilometrov, ro?na klima.

 

Sedaj ko je vreme bolj hladno (zjutraj 7?C) se opazi slede?e (predpogoj = motor mrzel).

 

1) Avto v?gem in temperatura motorja se pri?ne normalno dvigati proti delovni temperaturi (predpostavimo, da je DELOVNA TEMPERATURA to?no na sredini med H in C).

To dvigovanje traja do cca. 1,5km vo?nje pri  vo?nji z cca. 2000 vrtljaji.

 

2)Ko pride do 1/3 do DELOVNE TEMPERATURE se kazalec ustavi. Nato moram narediti ?e vsaj 2km vo?nje, da se odlepi od te to?ke

in nato se spet hitreje pomika proti delovni temperaturi (sredina med C in H).  Ves ta ?as mi piha mla?no v kabino. ?e recimo stojim pred ?elezni?ko

progo ali semaforjem,  se ne bo odlepil od te to?ke.

Ko preide to to?ko se temperatura hitrje premika k delovni temperaturi. A ves ta ?as mi piha mla?no.

 

3) Ko je kazalec ?e na DELOVNI TEMPERATURI

mi v kabino po?asi piha ?edalje bolj vro? zrak.

 

4) Po cca. 10km vo?nje mi piha zelo vro? zrak, da moram zmanj?ati gretje v kabini.

 

 

Na servisu lani so:

- zamenjali termostat

- prepihali cevi za radijator (notranja pe?ka v kabini)

- zamenjali vodno ?rpalko

 

?e dela webasto se zadeva ogreje prej, a vseeno po istem poteku. Kazalec stoji na 1/3 med C in H nekaj kilometrov. Opazil sem tudi, da

?e sem prej ugasnil avto z webastom mi je v kabini bilo sli?ati, kot da bi voda vrela (burr burr ipd), sedaj pa teh zvokov ve? ni.

 

Ko je bil avto nov, je bilo zna?ilno to, da je pri?el prej do delovne temperature in prej pri?el pihati VRO? zrak v kabino (recimo po 4-5km brez Webasta). pa kazalec za temperaturo motorja ni ?e dosegel DELOVNE TEMPERATURE.

Na kazalcu za temp. motorja se je "videlo", ko je odprl temostat, ker je temperatura v motorju v hipu padla za 1/5

in se potem spet segrel nazaj na delovno temperaturo in po?asi po nekaj skokih ustalil na sredini med C in H.

 

 

Zanima me, kaj bi lahko bil ?e vzrok za tak?no delovanje? Avto je ?e ve?krat bil na servisu ampak vzroka ?e niso odkrili.

A ima PELKO ?e kak?no IDEJO?

 

Hvala za odgovor.

Simpl, termostat preve? in prezgodaj odpira.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hej, jmeni se je tudi pojavil en problem in en kup vpra?anjev. :)

 

Danes, ko se je punca vozila, je avto kar naenkrat izgubil mo? par kilometrov pred domom, po tem se je pa ?e pri?gala lu?ka za motor. Ko je prispela domov, sem se  vsedel avto, in videl, da ?e ko dam v leru gas, se obrati dvignejo po?asi in po "stopni?astem" vzorcu. Motor pa tudi v prostem teku nekako neenakomerno te?e. :/

 

Po tem sem od?ital OBD kode, in dobil slede?e:
 

P0301: Cylinder 1 Misfire Detected
P1301: Boost Calibration High
P0101: Mass or Volume Air Flow Circuit Range/Performance Problem
P0200: Injector Circuit Malfunction

Zanima me, kak pribli?no bi bil obseg popravila, in ali bi se ga dalo opraviti ?e pred vikendom! 
 
LP,
Rok 051326699
 
Napisano

Bom poslal mojstru ali pa MU kar ti daj avto.pelko@gmail.com

 

Dvomim da bo do wikenda, ker vsakic ko ga kontaktiram in vprasam kako se ima, mi pojamra da prevec dela in je popolnoma preobremenjen!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

 

Hej, jmeni se je tudi pojavil en problem in en kup vpra?anjev. :)

 

Danes, ko se je punca vozila, je avto kar naenkrat izgubil mo? par kilometrov pred domom, po tem se je pa ?e pri?gala lu?ka za motor. Ko je prispela domov, sem se  vsedel avto, in videl, da ?e ko dam v leru gas, se obrati dvignejo po?asi in po "stopni?astem" vzorcu. Motor pa tudi v prostem teku nekako neenakomerno te?e. :/

 

Po tem sem od?ital OBD kode, in dobil slede?e:

 

P0301: Cylinder 1 Misfire Detected
P1301: Boost Calibration High
P0101: Mass or Volume Air Flow Circuit Range/Performance Problem
P0200: Injector Circuit Malfunction

 

Zanima me, kak pribli?no bi bil obseg popravila, in ali bi se ga dalo opraviti ?e pred vikendom! 

 
LP,
Rok 051326699
 

 

pobri?i kode pa se pojdi peljat pa poglej kaj se ponavlja, ?e se ponavlja, potem pa naprej.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hvala za kompliment. 😉 Res je, barva na plehu in na plastiki velikokrat ni prav enak odtenek. Zdaj, če je res prevelika razlika, pa reklamirat. Možno je, da so bili že prebarvani. Bi bilo dobro preverit debelino laka. V najslabšem bodo pod reklamacijo  prebarvali odbijače... Ne bo pa več originalna barva. 
    • Jp, ve kaj je dober avto😁😊😉
    • Zdravo, Na moji Mazdi 6 g165 letnik 2016, ko ugasnem motor in zaklenem avto, monitorček za ventilacijo oziroma klimo vedno ostaja prižgan. Kaj bi lahko bilo narobe?  
    • Mi se tud že desetletje trudimo nastavit Alexa ( @Alex ) pa nam nikakor ne rata. Je čist preveč samosvoj.  Tko, da verjetno tud teb ne bo ratalo.😜         Kar se pa barve tiče je pa to zgodba večine proizvajalcev. Barva na plehu al pa na plastiki se zaradi različne podlage dostikrat razlikuje. Je pa odvisno od barve in na nekaterih barvah se vidi bolj očitno na nekaterih pa skoraj nič. Tko, da prej kot se sprijazniš manj se boš sekiral. Nikakor pa it gledat plastične obrobe blatnikov, da ne boš še kaj "zanimivega" našel.    Če pa misliš, da je res preveč  razlike in je zrelo za reklamacijo pa poskusi prej najt še kakšno take barve v kakšnem salonu pa probaj primerjat.     
    • Ampak še enkrat... a je res ta na strehi ustrelil Kirka? Tako veseljačijo, da so ga ujeli, da je že prav nerodno sumljivo. Še pred preiskavo je očitno kriv. Pa a je res?    - Puška s katero naj bi streljal je Mauser 30-06, ki se jo ne da razstavit in zložit ampak je kar veliko krepelo. Na posnetkih, kjer teče po strehi in skoči dol na travo pred parkiriščem se nikjer ne vidi, da bi to puško nesel s seboj. Kako so to puško potem našli v grmovju zavito v brisačo? - Sumljiva sporočila, ki jih je pokazal FBI-ju njegov sostanovalec, kjer mu je nekdo z imenom Taylor povedal, kje naj vzame puško in kje naj jo pusti. In tam so jo našli zavito v brisačo z municijo na kateri so bili vgravirani razni teksti, da bi ga bolj prikazali kot neuravnovešenega levega ekstremista. - vse preveč spominja zadeva kot, da je nameščena in da bo ta grešni kozel ne pa pravi naročnik umora. Nekako tako kot smo recimo imeli pri nas atentat na Krambergerja, pa verjetno tudi streljanje na Kenedija pa konec koncev na Trumpa. Vse sledi namerno puščene?   A kdo pa je naročnik? Hmmm, bom takoj rekel teorija zarote pa naj si vsak misli svoje. - Kirk je bil velik prijatelj Trumpa in oba sta nekako občudovala drug drugega. - nekoč je bil Kirk tudi podpornik Izraela, ampak je v zadnjem času ugotovil, da Izael pretirava in se je počasi odmikal od podpore. Postajal celo nevaren za Izrael, saj je Kirk prepričeval Trumpa naj ne napade Iran v podporo Izraelu. Skoraj v istem času je pa zavrnil finančno pomoč od Bibija samega. To pomeni, da ga Izrael ni mogel več kontrolirat za svojo agendo zraven pa je bil še nevaren, ker je imal vpliv na Trumpa in pa posebej na mlade v ZDA, ki bi se lahko še bolj obračali stran od podpore Izraela. - Kirk je recimo imel tudi precej besednih dvobojev z Nickom Fuentesom, ki je bil tudi tradicionalist, ampak ni podpiral Izraela. Govori se , da naj bi bil ta strelec povezan preko nekih skupin tudi z Nickom... bomo videl, če pridejo tudi na to idejo. Če ja se bo Izrael istočasno losal dveh nevarnih nasprotnikov z velikim vplivom na javnost. - Se pa v vsej zgodbi zdaj pojavi še Ben Shapiro, ki je pač žid in seveda ogromen podpornik Izraela in njegovih dejanj. Zakaj njega omenjam? Kako priročnno se je zdaj oglasil, da bo nadaljeval Kirkovo turnejo po kampusih univerz, češ da nasilje ne bo ustavilo svobodo govora. Seveda pa se bo strogo izogibal grajanja Izraela.   Zdaj pa še češnjica na torti: - Zakaj se Bibi sploh oglaša v zvezi z antentatom na Kirka? Zakaj se čuti dolžan, da mora razlagat ali napeljevat, da Izrael nima nič z atentatom. Men se zdi to strašno čudno. Navadno se to dogaja, ko se nekaj zgodi pa nekdo čisto preveč in na predolgo razlaga, da on ni nič kriv. Če nisi ne rabiš ničesar pretirano razlagat in objasnjevat, al se motim?   Za zaključek pa samo še tole: Prav snajperji v IDF imajo doktrino, ki jo sicer zanikajo a jo redno uporabljajo in to so streli v vrat tarč. Kam je že bil ustreljen Charlie Kirk?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.