Skoči na vsebino

Mojster Pelko odgovarja in svetuje


Priporočeno sporočilo

Tempomat ne bo deloval fe je kwrkoli drugega v okvari na avtu. Si pregledal obd napake?

 

Drugace tega me bos nasel pod haubo. To je elektronika.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne razumem obd napake?

Skratka potrebno ga je priklopit na ra?unalnik.?

obd je konektor za diagnozo ki bo povedal ali so kake napake skrite (kode) ja ra?unalnik. Glede na to da je nov, je lahko kdo samo zbrisal lu?ko problem pa ostaja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ravnokar od mojstra ki mi je priklopil ra?unalnik.

Napaka - brake switch!

Napako je resetiral vendar ?e vedno tempomat na dela.

O?itno je stikalo za zamenjat.

Bom pisal ko ga zamenjam.

 

Lp, hvala vsem.

No vidis. Pa nisi opazil da ti stop lampe mogoce ne delajo?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno tretja...

 

Hmmm... saj tretja zavorna lu? nima lastnega stikala  :ne vem:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men je tempomat odpovedal zaradi pregorene zavorne lu?i...

Sem ravno na servis ?el, ko mi je tempomat odpovedal, pa so ga na servisu popravili...sem za vzrok vpra?al, pa so mi rekli, da je pregorela zarnica za zavoro...

Oni la?ejo....jaz la?em...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni!


Lani jeseni sem imel rahel karambol (v kri?i??u sem se zaletel v stoje?i avto). Bil je po?kodovan levi prednji del avtomobila (blatnik, havba, lu?....). Med drugim je bil po?kodovan tudi spoj prednjih levih vrat Menjali so te?aje prednjih levih vrat) in na robu strehe nad vrati je bila rahla izboklina. Popravilo je bilo opravljeno na Mazdinem servisu - mislim, da kvalitetno. Ampak po popravilu opa?am pri hitrosti nad 80 km/h rahel pi? zraka, kot da bi bilo rahlo odprto prednje levo ali zadnje levo steklo. V kabino seveda ni? ne piha - samo sli?i se tako. Ali bi to lahko bilo od popravila karoserije? Kak?no tesnilo....? Ima kdo kako idejo?


 


Imam te?ave tudi s prestavljanjem. Ob?asno se katera prestav zatakne (najraje III ali IV). Ro?ka no?e v prestavo in potrebno jo je malo bolj grobo potisnit. Na servisu mi zatrjujejo, da je to normalno, meni pa se ne zdi, da je to OK. Imava tudi Hyundaia I10 - pa se neskon?no bolj?e ?alta. Imam pa mazdo 3 Revolution 12/2013.


 


Avto bi dal kakemu strokovnjaku za peljat, da pove svoje mnenje. Vse te stvari bi rad odpravil ?e v garancijskem roku (?e eno leto imam ?asa).


 


lp, Emil


Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

POzdravljeni.

Imam te?avo z nedelovanjem klime na mazdi 5 1,8 letnik 2007.

Klima je bila zadnji? polnjena lani. Letos je delovala vse slab?e, pred ?asom pa je povsem prenehala hladiti.

Peljal sem jo k mehaniku, ki mi je dopolnjeval plin, vendar je ugotovil, da je v sistemu zadosti plina.

Predvideva, da je te?ava s sklopko ali kompresorjem.

Zanima me, kak?en je stro?ek tega popravila?

Napaka je odpravljena. POtrebno je bilo zamenjati sklopko - stro?ek 150 EUR.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Verjetno bom moral tudi jaz kmalu peljati k Simonu na popravilo mojo M6 (letnik 11/2008). Opis napak:

 

- nedokon?ano zapiranje elektri?nega stekla na voznikovih vratih (netesnenje, sva enkrat ?e popravljala, pred dobrim letom in pol, pa se je zopet ponovilo),

- pok v podvozju vozila spredaj, ko se pelje ?ez grbine ali pri za?etku vzpenjanja v klanec (npr. izhod iz gara? Mercator Hipermarket): po dosedaj zbranih

odgovorih na forumu Mazda, naj bi bila napaka v:

- spodnja roka, gumica slaba ali

- menjava gumice na amortizerjih ali

- podmazati prednja amortizerja ali

- volanska letev - luft ali

- prednje roke - zra?nost v kuglah,

 

se opravi?ujem, ?e gre za podvojene opise napak, ker sem laik na tem podro?ju. Prosim za okvirno ceno popravil.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce je karkol z roko narobe bo strosek minimaln. Vargalant v vrhniki obnavlja vse dele podvozja. Ce so samo gumice je vse skp nic ?, ce bo pa "kuglo" potrebno zamenjati pa pride okol 50?. Volanska letev je pa draga sam dvomim da je volanska letev krivec.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Imam vpra?anje na katerega bi bilo dobro, ?e lahko odgovori kak serviser, lahko pa tudi drugi poznavalci dela mehanika.

 

Zanima me kak?na je praksa pri menjavi delov avta, ?e mehanik zamenja (prva stvar ki pade na pamet je npr. le?aj na eni strani), re?e da je bil ta del zani? - napaka pa se ?e vedno pojavlja kljub zamenjavi. Zdaj sledi menjava in lep ra?un za delo ?e za drugi le?aj?

 

Kako bi moral mehanik postopat v takem primeru, ko je o?itno zamenjal nekaj kar sploh ni bilo treba, napaka pa ostaja?

Tukaj jaz vidim krivdo na nesposobnosti mehanika, ker ti napake ni odstranil, samo zara?unal ti je dobro. 

 

Vra?ilo denarja? Brezpla?na menjava ?e drugega le?aja? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam vpra?anje na katerega bi bilo dobro, ?e lahko odgovori kak serviser, lahko pa tudi drugi poznavalci dela mehanika.

 

Zanima me kak?na je praksa pri menjavi delov avta, ?e mehanik zamenja (prva stvar ki pade na pamet je npr. le?aj na eni strani), re?e da je bil ta del zani? - napaka pa se ?e vedno pojavlja kljub zamenjavi. Zdaj sledi menjava in lep ra?un za delo ?e za drugi le?aj?

 

Kako bi moral mehanik postopat v takem primeru, ko je o?itno zamenjal nekaj kar sploh ni bilo treba, napaka pa ostaja?

Tukaj jaz vidim krivdo na nesposobnosti mehanika, ker ti napake ni odstranil, samo zara?unal ti je dobro. 

 

Vra?ilo denarja? Brezpla?na menjava ?e drugega le?aja?

 

Odvisno od servisa,dogovora,serviserja...

Sam sem imel precej specificen problem na xsari in je majster naredil tako,da je najprej zamenjal del,za katerega se je kasneje izkazalo da ni bil krivec za tezavo. Torej je potem v avto vrnil moj stari del in raziskoval naprej,meni pa vrnil denar...

 

Ampak... za to rabis cas. Ko sem kasneje z opisom tezav ( ko je bil problem ze resen)

za foro bil pri pooblascencu je takoj vedel za kaj se gre. Seveda,ce pa ze 20let sraufa xsare. Mene je takrat izucilo da je za kaksne specificne tezave najboljsa izbira DOBER pooblascenec.

 

Seveda,koliko ti pomenita cas in zivci; meni dostikrat vec od prisparanih par10eur.

 

V vsakem primeru pa;dogovori se z mehanikom pred pricetkom dela , kaj in kako.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
  • 2 tedna kasneje...

Hmmm dobil v dar Motul olje (v Alfi sem imel vedno Motul) pa me zanima ali Pelko "pusti" da prinese? svoje olje na servis?

In kje je dober obtik?

Avto ho?em preverit in zamenjat teko?ine + filtre da vem pri ?em sem. Potem pa ?e izolirat, pa vozit.....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.