Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Simon, dr. Pelko mi je ravnokar sporo?il ceno 120? za tole zadevo, ki predvideva da je problemati?na. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zivjo.

mogoce kdo ve koliko g.pelko vzame za menjavo sklopke na mazdi 6 2.5 bencin 2008 letnik?

sklopko imam ze v avtu tako da isem mojstra ki bi tk zamenjal saj je dela kar nekaj

zoom zoom curko

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Tako, kot je napisal labi. Za delo ti bo vzel cca.100-120e. A sklopko imas tudi ze na koncu?

suprca sem mislil da bo bistveno vec. ja je bol na koncu ja ni lih lepo ravnal z telim avtom ampak je pa zato sedaj dobil lastnika ku ga bo porihtal nazaj tako kot mora bit hehe

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

sklopka me je stala dobrih 140 eur

doktor pa 120

suprca sem imel vecjo stevilko v glavi tako da me je kar razveselila taksna stevilka hvala :-)

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Labi, ti ima? garant popust na stalne stranke pri dr. Pelku. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdrav! Mene zanima ?e je ?e kdo od vas zamenjal PVC senzor na mx5 (NC) ? Ma?inca je suha, a mi popije malo olja. Ker je auspuh ?rn sumim da je ta senzor. Tako sklepam po prebranem na miata forumu. Zamenjal bom tudi hladilno teko?ino in vse cevi. Rastezna posoda je ?e nova (IL motosport :ouje:) . Naredil bi ?e zraven menjava plja + filter in dal izmerit kompresijo.

PVC senzor + dihtunga, hladilno teku?ino FL22, olje, cevi hladilnega sistema imam. Dela s tem PVC senzorjem je pa baje kar zamudno :ne vem:. 

V glavnem en oreng pregled potrebujem :policaj:

Ima kdo izku?nje.....

Delalo se bo spomladi, zdaj miata spi :closedeyes:

Napisano

Pcv-positive cranck valve. Jaz sem menjal na 323. ?koda vsakega evra. ?e je gumica kamor sede mehka in ?e kuglica ska?e, potem pusti pri miru. Olje kuri tudi ?e ga tera? v visoke obrate stalno ali pa ima? ?udno olje... Avspuh pa itak ne bo nikoli ?ist, in ni umazan zaradi olja. Drugo bi bilo ?e bi ti modro kadil...

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Vprasanje za pelka, ce je mozno?

 

Moja cx7, dizel... Pred 1000km, menjana glava ter ketna in vse... Vozil 1000km in vec, brez problemov, avtoxesta tudi, DPF regeneracija normalno.

 

Pred novim letom, relacija Celovec - Velenje, 20 km pred Velenjem, v Slovenj Gradcu, ravnina.. 3 prestava, gas do daske, vlece vse do 120kmh, nekje 3300 al 3500 obratov,potem pa obstane na tej hitrosti in obratih, rahlo kot bi hotla vlect pa ne pusti masina...isto v cetrti. Pred tem pa je v drugi vlekel skoraj do 4000 rpm, brez problema.

 

Ok, peljem 5 km naprej, druga ravnina, 3 in 4 prestaca ista zgodba. Vstavim, ugasnem, prizgem nazaj, vlece normalno.

 

Vceraj, zena iz dela, rekla v 4. Vec kot 90 ni sel. Ampak je rekla da se ni bil topel. Je rekla gas do podna, nic.. Vec kot 90 ni sel.

 

Moram vprasat, ce je potem blo vse ok, ampak vseeno, mogoce kdo kake izkusnje.

 

Piz... a, ne vem a ma ta avto bad karmo al kaj, ampak v 6 mesecih, cev servota, glava, kaj me se caka.

 

Aja, naj se povem, avto ni dal nobega opozorila, nobene napake, nic.

Napisano

Sem mu napisal e-po?to, da vidimo kaj bo.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zelo hitro, zelo pohvalno. Hvala lepa...sicer grem jutri spet do velenja in nazaj, bom vidu kako bo.

Drgac je pa zena rekla da je dala v 3, pa je potem sel vec kot 90. Ne vem kaj dogaja, upam da ma pelko kak predlog.

Napisano

Pelko odgovarja;

 

Pozdrav!
 
O?itno gre avto v safe mode
Naj pogledajo cev turbine ki gre iz intercoolerja ce je dobra drugace je pa lahko tudi napaka na egr ventilu in sicer na cevi ki gre iz egr do sesalnega kolektorja
LpS

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Bom js verjet se kr k Mojstru Pelkotu zapelal en dan, da ustimam terminski koledar, da pregleda avto kot se spodobi in uredi kar je za uredit.

 

Da z njim se razjasnim glede DPF in SCR scavnice.

 

Hvala Zmaj, bi pa prosim za Kontakt od gospoda, lahko tudi na privat ter kdaj ga je najlazje dobiti na telefon.

 

Najlepsa hvala se enkrat.

Lp

Napisano

Ej...najbolj?e zjutraj 7.30 ali 8 uri..pol je gu?va ..kontakt pa dobi? na spetu.. Avto mehanika Pelko simon Medvode .lp

Napisano

Zdravo! Imam Mazdo 6 2.0 dizel 2003 letnik 100kW 360kkm prevo?enih. V petek se mi je pri vo?nji domov pri?gala lu?ka za olje, parkrat ugansila in spet pri?gala. To mi je bilo malo ?udno saj sem servis delal oktobra in malo ?udno da bi popila 1l olja. Pogledam pal?ko in vidim, da je na polovici. OK bom dolil tok da bo na max verjetno ga je neki zbunilo, da se je pr?gala. Danes pri?gem avto in lu?ka spet gori, ter ?ez par sekund ugsne. Re?em huh, dobro sem se ustra?il. ?ez cca 1km se mi pri?ge in no?e ve? ugasniti. Zapeljem z glavne ceste, se parkiram in pregeldam nivo olja - je na maxu. Takoj mi je bilo jasno, da je problem v tlaku i ne nivoju. Ker sem bil od doma oddaljen cca 1km sem se odlo?il reskirat in odpeljati domov. Cel ?as mi je lu?ka gorela, razen na semaforju, ko je avto delal pod ?tandgasom. Ko sem pri?el domov in ga parkiral, sem ga par sekund pustil da dela v ?tandgasu, da vidim ?e bo ugasnila -ni- zato sem avto ugasnil in za?el ?tudirati kaj bi lahko bilo.

Zdej kar se ti?e zvokov...hmm itak mi je blo vse sumljivo, sam nevem ali je bil placebo ali pa se je dejansko druga?e sli?ala. Jutri grem vzeti senzor tlaka olja in snel bom karter da PONOVNO o?istim cedilo (nazadnje sem ga cca 3 leti nazaj in zamenjal tesnila na ?obah) in ?e ostane ?asa bom snel pokrov glave motorja in zamenjal tudi to tesnilo, saj se mi zdi da na enem delu malo pu??a.

Ampak vseeno bi prosil za va?e nasvete oz. kaj drugi mislite da bi lahko bilo. Malo sem ?ekiral druge forume (angle?ke) in seveda ?im je tlak olja problem so zmeri povezani veliki ???. ?e kdo smatra, da so zgornji posegi nepotrebni naj mi prosim razlo?i zakaj oz. kje bi se ti na mojem mestu lotil iskanja te?av in kako bi te?avo/napako sploh odkril.

Hvala za vse odgovore fantje :D

Napisano

Ne se ve? vozit, ker bodo veliki stro?ki, ?e ni ?e prepozno :(

 

Dr. Pelka ?imprej pokli?ite; 041 667 335 - Simon

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ne se ve? vozit, ker bodo veliki stro?ki, ?e ni ?e prepozno :(

 

Dr. Pelka ?imprej pokli?ite; 041 667 335 - Simon

Se popolnoma strinjam in se z avto nisem ni? vozil od tega dneva. Definitivno je bila neka ?koda narjena, nimamo kej. Avto je star, z moje strani vem da redno in dosledno delam servise, vendar mi to ni? ne pomaga ?e je avto v preteklosti bil zanemarjen. Hvala za ?tevilko, jo na?eloma ?e imam saj sem v preteklosti menjal pri njem vztrajnik in sklopko...super zadovoljen s hitrostjo in ceno!

Kakor koli, radovednost mi ni dala miru in sem se sam odlo?il sneti karter in pogledati ali bom kaj na?el. Prilagam slike stanja cedila (upo?tevaj da sem cca 60kkm+ nazaj cedilo scistil v nulo in zamenjal bakrene podlo?ke pri ?obah). Zakaj je do tega pri?lo te?ko re?em vendar lai?no bi lahko rekel, da je 360kkm naredilo svoje. Vpra?anje za mojstra Pelka bi bilo ali je v avto star 16let vredno vlo?iti toliko denarja? Upo?tevite, da je "Mazda", se pravi ji je rja dokaj znana :D

Danes se snamem pokrov glave, mogo?e ?e kaj nenavadnega opazim.

Za enkrat sumim da je to vzrok za slab pritisk olja, vendar ne bom siguren dokler skupaj ne sestavim in avto pri?gem.

Admini: ?e sem slu?ajno offtopic se opravi?ujem

post-8867-0-14680600-1547539918_thumb.jpg

post-8867-0-37149900-1547539922_thumb.jpg

post-8867-0-74848500-1547539925_thumb.jpg

post-8867-0-56108000-1547539930_thumb.jpg

Napisano

Sam sem v 2004 letnik vlo?il vse skupaj 3000? v dveh letih...sedaj je pa mir za 100 000 km... ?e bi za 4000 ? avto kupil, bi vseeno treba najmanj 1000 gor dat...

Za ta avto vem, kaj imam, ce pa kupim neznano...pa ne vem...

Napisano

O?itno, ?e ni DPF je to problem - pri DPF, pa nafta, ki se po?asi zliva v karter tudi pomaga pri ohranjevanju tega cedila ?istega. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

V vednost, avto sem sestavil pri?gal in se mi lu?ka za pritisk olja ne pri?iga ve?. Tako, da sem siguren da je glavni krivec bil zama?eno cedilo. Kok km bo pa Mazda ?e zdr?ala bo pa samo ?as povedal :D.

Napisano

Sre?no vo?njo! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

V vednost, avto sem sestavil pri?gal in se mi lu?ka za pritisk olja ne pri?iga ve?. Tako, da sem siguren da je glavni krivec bil zama?eno cedilo. Kok km bo pa Mazda ?e zdr?ala bo pa samo ?as povedal :D.

Pa bakrene podlo?ke na injektorjih obvezno zamenjaj!!

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.