Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 21 urami je Alex napisal:

SpEkTr, tudi to ne bi bilo švoh za v avto. 😅

MUNIUREN-1pcs-Australia-Wool-Car-Seat-Covers-Front-Seat-Cushion-Flower-Style-Genuine-Fur-Winter-1.jpg

Kje se dobi? Takoj kupim! :ouje:

Napisano

Zdravo

Eno malo vprašanje. Ko je avto hladen (jesenski padec temperatur) mi precej težko gre v 1. prestavo. Ga moram malo premigati, da zdrsne.

Pri segretem ni težav. Dela kot po maslu.

Kakšna ideja?

Mazda, 626, 2.0i, 💯 kw.

 

Hvala

Napisano
pred 8 urami je Strela napisal:

Zdravo

Eno malo vprašanje. Ko je avto hladen (jesenski padec temperatur) mi precej težko gre v 1. prestavo. Ga moram malo premigati, da zdrsne.

Pri segretem ni težav. Dela kot po maslu.

Kakšna ideja?

Mazda, 626, 2.0i, 💯 kw.

 

Hvala

 

Menjaj olje v menjalniku in namaži zajle vzvodovja. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Tudi preveri, če imaš sploh zadostno količino olja v menjalniku, ker ko se segreje se razširi in mu morda ob hladnem le-tega primanjkuje?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
Pred eno uro je Z M A J napisal:

Tudi preveri, če imaš sploh zadostno količino olja v menjalniku, ker ko se segreje se razširi in mu morda ob hladnem le-tega primanjkuje?

Zdaj ko je dež pa šalta kot Šumaher😳😳😳

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 8 minutami je Strela napisal:

Zdaj ko je dež pa šalta kot Šumaher😳😳😳

Malo črnega humorja; a kot Šumaher zdaj ali 10let nazaj?

Napisano
pred 3 minutami je Nejc1986 napisal:

Malo črnega humorja; a kot Šumaher zdaj ali 10let nazaj?

Vedno v najboljši luči 🌞

Napisano
On 10/1/2020 at 10:58 AM, mihaing said:

 

Dolge relacije...delam cca 55k km letno. Kot kaže prevelik napor za ta tip :)

 

Glede nivoja olja pa: nisem preverjal. Avto je bil dva tedna preden je zariban na A-cosmos na menjavi olja. Razen če so ti indijanci kaj zaj...kar se nebi čudil. Hmmmm

 

p.s. motor je iz tujine. Ne vem lokacije od kod. Se pozanimam. Zrihtal mi ga je Pelko preko vez (zato pa je ta clovek car ne ne prenese bremena nazaj na lastnima in to noro cenim), pa ta je še novejsi letnik in ima prevozenih samo 51.000km. Pa da vidimo

 

Ofak :o A so pozabili dihtungo od starega filtra pod novim filtrom olja in so dve naenkrat vodili v zarib? Ker te zgodbe sem že slišal... 

Napisano
pred 33 minutami je NevLado napisal:

 

Ofak :o A so pozabili dihtungo od starega filtra pod novim filtrom olja in so dve naenkrat vodili v zarib? Ker te zgodbe sem že slišal... 

Kako si to mislil,razloži prosim.:whatever:.

Napisano
pred 56 minutami je Bini napisal:

Kako si to mislil,razloži prosim.:whatever:.

 

Na oljnem filtru je gumijasto tesnilo oz.po domače dihtunga. 

Ta dihtunga se včasih močno prime gor in ostane na motorju, če mehanik ni pazljiv in samo zašraufa nov filter nazaj gor, imaš na koncu dve dihtungi na oljnem filtru, kar pa ob povečanem pritisku olja s curkom spušča olje. 

Sem že videl na lastne oči, k je pri nas tudi eden sodelavec bil nepazljiv, pod prostim tekom je blo vse normalno, ko pa je postavil avto ven iz delavnice da gre na testno vožnjo in malo bolj nabil gas, se je pa vlilo olje. 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Res malo čudno. Avto je bil na servisu in  je kmalu za tem zaribal? 🤔

 

 

Napisano

To se dogaja v glavnem zaradi nakvalitetnih filtrov ker ostane guma na bloku motorja in zaradi tega ker ne namažejo gumo z oljem pred montažo.Če bi puščalo na fitru bi zaribal  v dveh dneh

Napisano
pred 46 minutami je SpEkTr napisal:

Pelko mi jutri tole zmontira.

2c4f9795836984b538ab66ef92e37442.jpg

Kaj boš znižal avto? 

 

 

Napisano
pred 2 minutama je SpEkTr napisal:

To ni za nižanje, to je dodatna vzmet za obremenitev oz proti njej emoji6.png
 

WWW.ORODJE-ZA-AVTOMEHANIKE.SI

 

A za vozit prikolico okoli? 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.