Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 uro je Scr3am napisal:

Vseglih ce dajo jermena nazaj. Jebes tako "ketno"

'Ketnico' misliš... 😬

Napisano
pred 6 urami je Brane napisal:

Ta stare Mazde so imele ketno ta nove imajo ketnico

Dizli. Bencinarji imajo se vedno ornk ketno.

Napisano

Jo zamenjaš, ko je čas in je mir. Ketnica gor ali dol. A nimajo tudi novi bmw- ji  ketnice? 🤔

 

 

Napisano
pred 3 urami je Scr3am napisal:

To si sedaj napisal, kot da bos zarnico za 4e zamenjal.

Kar moraš naredit ni težko. 🤗

 

 

Napisano

Tem novim zvanim ketnam se reče verižica. Drugače pa bencinar skyactiv G nima problemov z verižico ker tudi navora nima nič v primerjavi z dizlom. Saj če boš dizla vozil ko po jajcih in nikoli pohodil na polno, olje menjaval na max 10000km bo tudi mir z verižico samo potem brezveze dizla kupit. Dizla kupiš da imaš nekaj od navora ki ga ponuja. Drugače pa jutri peljem mazdo na barvanje so mi na zadnjih levih vratih naredili globok ris dolg 15cm in ga peljem k autocommercu na barvanje. Dobim pa nadomestnega mercedes GLB da vidim kako gre. Za primerjavo Mercedes GLB ima bencinski motor H5H oziroma OM282 ki so ga razvili mercedes nissan in mercedes 1,3 tce 160KM. Ta mercedes glb pride okoli 40000€ renault z enakim motorjem npr megan pa 22000€. Kdo je zdaj tu nor, ajde rečem da imaš mercedesov motor ne pa neko mešanico po moje se še kaki del od tatre najde not. kam smo prišli, težko najdeš čistokrvni avto znamke.

  • Všeč 4
  • Haha 2
  • Žalosten 1
Napisano
pred 12 minutami je scania napisal:

Tem novim zvanim ketnam se reče verižica. Drugače pa bencinar skyactiv G nima problemov z verižico ker tudi navora nima nič v primerjavi z dizlom. Saj če boš dizla vozil ko po jajcih in nikoli pohodil na polno, olje menjaval na max 10000km bo tudi mir z verižico samo potem brezveze dizla kupit. Dizla kupiš da imaš nekaj od navora ki ga ponuja. Drugače pa jutri peljem mazdo na barvanje so mi na zadnjih levih vratih naredili globok ris dolg 15cm in ga peljem k autocommercu na barvanje. Dobim pa nadomestnega mercedes GLB da vidim kako gre. Za primerjavo Mercedes GLB ima bencinski motor H5H oziroma OM282 ki so ga razvili mercedes nissan in mercedes 1,3 tce 160KM. Ta mercedes glb pride okoli 40000€ renault z enakim motorjem npr megan pa 22000€. Kdo je zdaj tu nor, ajde rečem da imaš mercedesov motor ne pa neko mešanico po moje se še kaki del od tatre najde not. kam smo prišli, težko najdeš čistokrvni avto znamke.

Pri kolkih kilometrih pa je pametno zamenjati to ketnico? 🤔

 

 

Napisano
Pravkar je amatej napisal:

Mislim, da ima Diesel CLA Reaultovo mašino. Toliko o MB in njihovi muhici.

Dacia=mercedes. 😂

  • Haha 3
  • Začuden 1
  • Žalosten 1
Napisano
Pred eno uro je amatej napisal:

Mislim, da ima Diesel CLA Reaultovo mašino. Toliko o MB in njihovi muhici.

Tako je, tudi c b in a ga imata in sicer r9m ali mercedesova oznaka om626. Saj naceloma ni slab motor, slabi so dodatki kot so egr dpf gpf. Zdaj pri 1,3 bencinarju je ze vgrajen gpf fikter trdih delcev tako da se party lahko zacne. Edino kaj se je mercedovega je menjalnik pa se to se preizkusa getragov 7dct300, ki ga pa najdes v fordu, renaultu... cez par let se bo edino dizajn in znacka mercedesova. Kar je pa pozitivno na servis lahko gres k daciji, renaultu, nissanu ali mercedesu zeloooo siroka servisna mreza.

Pred eno uro je Alex napisal:

Pri kolkih kilometrih pa je pametno zamenjati to ketnico? 🤔

Jaz bi na kaksnih 150000km preveril na 200000km pa za ziher menjal.

Napisano

Mercedese pa res ne smeš kupovat v območju lowend modelov... boš hitro zasovražil znamko.

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Nejc1986 napisal:

Dacia=mercedes. 😂

Vbistvu ja samo pleh imas boljsi, pa se to dvomim ker renault ima dober pleh😅😅😅😅. Me pa zanima ce bodo nadomestni deli v enakem rangu

pred 1 minuto je Boss napisal:

Mercedese pa res ne smeš kupovat v območju lowend modelov... boš hitro zasovražil znamko.

Mercedes se zacne pri crki c 🙂 drugace pa je mene precedes prepriceval do om646 motorja 2.2 170KM in menjalnikom 5g 722.6 od tam naprej z motorjem om651 in 7g 722.9 menjalnikom sem se jaz poslovil od njih.

Napisano
29 minutes ago, scania said:

Jaz bi na kaksnih 150000km preveril na 200000km pa za ziher menjal.

Tako ja 👍

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano (urejeno)
dne 2. 5. 2021 ob 13:28 je scania napisal:

Jaz bi na kaksnih 150000km preveril na 200000km pa za ziher menjal.

 

In kako preveriš?

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 20 minutami je Janez007 napisal:

 

In kako preveriš? Po mojih informacijah se ne da - enostavno pred 200.000 ti zamenjajo, ti pa plačaš ... 🤪

 

 

Obd tester...

Napisano

Za skyactiv motore nwm prejsnji model je imel preko obd. Drugace pa imajo ostale znamke testni napenjalec, kjer se stari odstrani in se vstavi testni na katerem je oznaka kako dalec je sel pin ven. Potem vidis za koliko je verizica raztegnjena. 

Napisano

Če je bel dim samo na začetku navadno ni problem saj gre za nabiranje kondenza v sistemu in ga kot vodno paro spusti zadaj ven. Če volan trese pri nižjih hitrostih in zavitranju je velika verjetnost, da imaš spet zvite diske - zamenjaj za kakšne boljše aftermarket, da ne boš vsakih 5000 km se ukvarjal z istim problemom. Kadar pa trese volan tam nekje pri hitrostih okoli 120km/h pa so navadno kriva slabo scentrirana kolesa.

  • Všeč 3
  • Hvala 1

33112_1.png

Napisano

Pri blizu 200k km delat test na ketnici je brezveze,ker če misliš avto imet jo menjaš in je......👍

Še enkrat bom napisal,da je največ utrganih pri cc 170-180k km,tako pravijo serviserji :prstgor:

Napisano (urejeno)
dne 2. 5. 2021 ob 17:20 je Boss napisal:

Če je bel dim samo na začetku navadno ni problem saj gre za nabiranje kondenza v sistemu in ga kot vodno paro spusti zadaj ven. Če volan trese pri nižjih hitrostih in zavitranju je velika verjetnost, da imaš spet zvite diske - zamenjaj za kakšne boljše aftermarket, da ne boš vsakih 5000 km se ukvarjal z istim problemom. Kadar pa trese volan tam nekje pri hitrostih okoli 120km/h pa so navadno kriva slabo scentrirana kolesa.

 

👍

Popravljeno od Janez007
Napisano

Nazaj na jermen bi mogl it. Ker smiseu teh verižic je, da se jih ne menja ne pa, da se kle pogovarjate, da bi jih morali skoraj bolj pogosto kot jermena. Pa praktično vsi imajo te težave. Škoda, če preskoči pa vemo kakšna je.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tudi danes en mini trening, me je pa prepihalo ko budalo.   project_20250617_2103411-01 (1).mp4  
    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.