Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je BarneyStinson napisal:

Pozdravljeni!

 

Kakšno je kaj mnenje glede 1.8 motorja, 116 km (bencinar)? 

Če so resnični prevoženi km-ji, ne bo težav.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
Pred eno uro je BarneyStinson napisal:

Pozdravljeni!

 

Kakšno je kaj mnenje glede 1.8 motorja, 116 km (bencinar)? 

Barney, daj povej za katero generacijo motorja te zanima ker v 626 je bil motor neuničljiv potem v mazdi 6 in teh novejših je pa lahko popil nekja olja

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)
dne 2. 8. 2022 ob 13:43 je Slivka napisal:

In zdaj vprašanje: a je pri avtu ravno tako pomembna ustrezna izbira moči (da ni predimenzioniran, mogoče raje malo poddimenzioniran) kot pri kotlih za centralno ogrevanje ali to vse skupaj nima bistvenega vpliva?

Hja. Verjetno premočni tud niso fajn, če niso redno prezračeni.

 

Poznam pa zgodbe ko so zelo švohne preobremenili. Gor prikolica, pun kuferaum pa na morje in so mašino prežgali. Celo nekje imam v glavi, da je tudi en mehanik nekaj na zurnal24 pisal o tem....

Popravljeno od godlike
Napisano

Kolega je z Volvom V50 1,6d vlekel počitniško proti morju na nek otok daleč v pm. Uglavnem, ko je prišel domov je menjal sklopko in še neke prčkarije.

 

Potem je drugo leto vzel V70 D5 in spet šel na morje. Avto sploh ni čutil, da ima prikolico zadaj. Pa še avtomatik je bil:punk:

N7rRRL1.jpg

Napisano

V50 1,6d je imel 110KM in 240Nm. To je isti motor, ki so ga dajali v Mazde 1,6CD. Skratka čist premal za avto, ki ima sam tono in pol. Pol pa poln avto pa še prikolo gor obest.

33112_1.png

Napisano
dne 15. 1. 2023 ob 22:15 je Boss napisal:

V50 1,6d je imel 110KM in 240Nm. To je isti motor, ki so ga dajali v Mazde 1,6CD. Skratka čist premal za avto, ki ima sam tono in pol. Pol pa poln avto pa še prikolo gor obest.

S80 obstaja tudi nek naftni smeh od motorja. V spominu imam nekaj malega preko 100 Teličkov.

 

A se razumemo kateri avtomobilski segment in koliko velik je S80?

 

(Ne nisem še zatipkal; S80 Volvak)! :)))

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
dne 15. 1. 2023 ob 18:58 je scania napisal:

Rada se pojavi povecana poraba olja, predvsem pri visjih km, ne pri vseh so pa malenkost bolj podvrzeni porabi olja, drugace brez tezav. 

 

Ta malenkost je bila pri meni 1l na 1000km tik pred generalko 😀

Podpis.png

 

Napisano
pred 3 urami je Z M A J napisal:

S80 obstaja tudi nek naftni smeh od motorja. V spominu imam nekaj malega preko 100 Teličkov.

 

A se razumemo kateri avtomobilski segment in koliko velik je S80?

 

(Ne nisem še zatipkal; S80 Volvak)! :)))

 

Saj veš da je Volvo za ateje in da je tud v križarki tipa S80 dovolj 1.6 dizelček s 110KM. :hudicek:

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Pozdravljeni

 

Zadnji mesec se mi po cerka 70 km dela čiščenje delcev a se mi potrošnja ne dvigne!
V čem je to finta?
Drugače pa pravo pucanje nekje pri 270 km.

Včasih se mi prižge oranžna lučka na armaturi a po dnevu izgine.

A to pove da je slabo izgorevanje v mašini?

lp Tine

Popravljeno od Tine1966
škrat
Napisano

Uf, si pa točno opisal zdele zadevo :)

Najprej kakšna lučka?

Drugič, kaj se ti po 70km zgodi ? Če se čiščenje izvaja, se vidno dvigne tudi potrošnja, torej se ti na 70km dogaja nekaj drugega. Kako veš da gre za čiščenje?

 

Če ti dejansko čisti na 270km, je to sicer  zelo dober podatek, in se ti v zvezi s tem ni treba obremenjevat.

 

Kakšna lučka se ti prikaže ,pa le povej :)

 

Napisano (urejeno)

lučka za motor oranžne barve
i eloop se ugasne luč motorja tako da ni vse zeleno na cerka 70 km

lp

Popravljeno od Tine1966
Napisano
Pravkar je TiEn napisal:

Ko je meni začelo delat na 70km je bil zabasan dpf

in kakšna je najlažja rešitev

Napisano

Če maš zabasan DPF, potem ti regeneracije ne dela na 270km. Potem bi ti jih na 70km. Zdej ti si gledal po tej e-loop ikoni, sam kokr vem, je razlogov za to lahko več, ne samo da se izvaja regeneracija. 

 

Če maš OBD  adapter se da hitro videti, kakšna napaka je zalogirana.

Napisano

Hm zanimivo , ker na i eloop se mi ugaša ta lučka a poraba se ne dvigne

bega me ta oranžna lučka motorja , ki se včasih prižge

Napisano
pred 5 minutami je TiEn napisal:

Čiščenje dpfja pri strajnarju

kolko pa kaj pride ta zalogaj

pred 3 minutami je SpEkTr napisal:

Mogoče akumulator?

a ne javi če je akumulator že v slabšem stanju ?

Napisano

Ni rečeno, jaz bi na tvojem mestu preveril tudi to. Sicer bi pa na testerju hitro pomoje videl kje ni problem :)

 

Čiščenje je načeloma okoli 400 eur.

Napisano

delo pri mehaniku, da ga odmontira pošlje na čiščenje in zmontira nazaj okoli 500€

 

jajcadizlska.jpg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Če smo že pri CX-30 ta teden  
    • Nič posebnega ni-le zamašen odtok je. Da boš razumel-ta čepek na levi strani-to je alternativni priklop za cev odvoda kondenza. enak je na desni strani,kjer je serijsko priključena cev za odvod kondenza. Po vsej verjetnosti je problem del,kjer je cev priklopljena. To spodnjo banjico se da na levi (malce porukaj) sneti (na desni se bo še zmeraj držala za  cev odvoda kondensa (glej slike,ki sem jih že objavljal). Pazi na desni strani,kjer je en "ozek plastični U-profil" speljan z zgornje/zadnje banjice...tukaj se čisto enostavno "sname" in na koncu "dol visi. No in tako dobiš dostop do banjice-ta je 100% umazana...nabrala se je usedlina...mogoče tudi malo plesni ipd...pogosto je rdeče barve...,ki se je,ko ste šli na dopust posušila. Ko ste spet prižgali klimo,se je "napila",odluščila,in ker je bilo več kondenza,jo je počasi odplaknilo proti odprtini odtoka kondenza na desni strani banjice (klima oz banjica klime mora biti malce nagnjena k odtoku!!!)....no in tam je ta usedlina (je taka nalce sluzasta) zamašila odtočno luknjo. Stvar se da lepo očistiti z krtačkami na pleteni žici (fajn je,da preveriš fi odtoka,in kupiš kaj primernega). Obvezno čistilno peno za klime (ne dezinfikacijsko sredstvo-to je za na koncu,da dezinficiraš)...lepo pošpricaš...celo banjico (ne pozabi zadnjo/zgornjo banjico),po potrebi z mehko ščetko "pomagaš" itd.....boš že videl,kje je treba. Če pa si že tako daleč,in če je umazan tudi prostor ventilatorja in ventilator,boš moral sneti le tega. Na desni je v vetrnicah luknja (ena lopatica manjka) tam je dostop do fiksirnega vijaka za os motorja,na katerega je ventilator nataknjen. na tem delu je na vetrnici ventilatorja elasomerni vložek,tako da lahko valjasto vetrnico snameš in kasneje tudi nazaj natakneš "pod kotom"...malce se moraš potruditi,pa gre. Da pa sploh prideš zraven ventilatorja,pa moraš odviti vijake na levi in desni strani,kateri držijo cel paket kondenzatorskih lamel. malce  na levi porukaš,in za nekaj cm privzdigneš...pazi,ker vsa ta konstrukcija drži tudi gumasti ležaj ventilatorja na levi strani. V tem gumastem ležaju je sintran obroč drsnega ležaja...po potrebi namaži. Fajn je očistiti in dezinficirati vse...glej slike,ki sem jih že objavljal....zelooooo se potrudi z valjasto vetrnico ventilatorja...veliko pene in tople vode...najboljše z "štrajfiksom" (pazi,da ne izgubiš vijaka za os motorja!!!),in kasneje še na roko v banji...res se potrudi-ne bo ti žal! Lahko na koncu z špricko splakneš lamele,a ni potrebno-se bo z kondenzom splaknilo. Na koncu orng dezinficirati in naj klima "laufa".   Še nasvet za peno-pred nanosom pretresi,ker le tako se bo tekočina ob stiku takoj penila...če en čas stoji,se noče!!! Fajn je,da kupiš dve peni,da ti ne zmanjka...dezinfikatorja pa ne rabiš več kot eno dozo. Poglej,kako sem zaščitil...in odvod v kanto itd...bo že😅   V bistvu je le "šlo čez"...voda pa najde svojo pot....skratka očisti in bo KO.   Sem vedel,kaj bo😄...nisem brez veze slike objavljal....
    • @skritikrt prosil bi za mnenje, glede na to da si "profi" serviser klima naprav :).....zdaj po 14 dneh dopusta, ko je bila bajta bolj kot ne zaprta, sem včeraj prižgal normalno klimo in mi je spodaj po nekih 3h delovanja (ker me ni bilo doma sem dal na 21st, torej je delalo malo bolj na hard) začelo v spodnji enoti kapljati iz tistega notranjega "zbiralnika" in je voda kapljala preko kanalčka....sem ugasnil, danes dopoldne sem razdrl do te faze, da sem pobral plastiko dol, tem odstranil čep pri zbiralniku, tako da sem vso odvečno vodo odtočil. 1. ko sem prižgal in spodaj podstavil lavor, da vidim kako bo delovalo, mi je v spodnji enoti vse delovalo ok, tudi voda je lepo kapljala pri odtoku kjer sem odstranil čep, kar bi razumel, da je spodnja enota ok 2. ko sem isto naredil v zgodnji enoti sem opazil, da je bilo v zbiralniku bistveno manj vode (recimo mogoče 10% kot v spodnji). Enako ko sem prižgal sem spremljal in voda skoraj ni kapljala preko čepa, mogoče ena kapljica na minuto  3. ko sem spremljal nekaj časa, sem na stropu opazil mokroto, sedaj pa  - ali mi zgornja enota kje pušča, kar mi je sicer skrajno čudno, ker kot rečeno pred dopustom je vse delovalo BP in mi je ta voda že takoj prvi dan iz zgornje tekla mimo kanala in je sedaj prebilo gibs plošče (kolega pravi, da se mi je v bajti ko me ni bilo doma nabrala vlaga, ker sem imel zaprto hišo, deževno vreme in očitno preveč vlage vleče klima in ne more odvodnjavati vsega skupaj - da je imel enako pri sebi in se je potem po nekaj časa uredilo - v kar malo dvomim) - čudno mi je pa da bi mi zgornja enota kar na enkrat začela puščati, ker kot rečeno pred 14.dnevi je celo poletje delovalo vse ok 4. vem da se da še bolj razdreti, ampak ali je to sploh smiselno in ali bom lahko s tem videl, če recimo pri zgornji enoti teče kaj mimo odvodnjavanja (ne bi rad nekaj razdiral, da potem ne bom znal sestaviti nazaj) 5. zdaj ko laufa samo ventilator je logično vse ok, ni sploh nič odvodnjavanja 6. če ne drugače bom seveda naročil servis, da zadevo uredijo majstri, ki se s tem ukvarjajo   Predvsem me zanima tvoje mnenje glede tč.4 ali se splača še kaj bolj razdreti, da bom morebiti našel odvodnjavanje in če se je mogoče tam kaj staknilo, ker očitno mi nekje zgoraj teče mimo in potem direkt na gibs plate....(ali bi za to moral dejansko odklopiti celotno enoto in jo sneti s stene ter preveriti (lahko da je fuč tudi kakšen navoj na cevi in mi tam zamaka?, namesto da teče v cev?).   Hvala.    
    • Luksuz. Pri nam je trenutno 36°C. 😁
    • temperatura zraka, zdaj je pa 33 pa še žar bom zakuril..... 🫣😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.