Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Nisem odgovoril na lansko sliko kaj sem rešil. Po nakupu avtomobila cx5 awd diesel 2018 lansko leto julija sem kmalu dobil engine light. Napaka P401. Jesen sem zadevo uredil s čiščenjem sesalnih kolektorjev.

 

Zdaj pa nova zadeva pa nikjer ni kakšnih diy informacij. HUD oz. Active driving display (stekelce ki se dvigne/spušča) - ko je zunaj manj kot 20°C se ne dvigne popolnoma. Ko grem iz službe, ko je avto v notranjosti pregret od sonca se pa normalno dvigne. Malo sem poskusil namazati vzmet, ali pač kar je v odprtini na levi in desni strani, pa je isto. brez nežne pomoči potiska prsta ne gre gor popolnoma. Je tu še kakšna možna ideja zakaj ne dela več normalno ob hladnih dneh. Težava je ker se na pol dvigne in moti pogled na cesto. iStop mi pa normalno deluje, zgolj v info, ker naj bi bil lahko vzrok akumulator.

 

Popravljeno od m473y
  • 2 meseca kasneje...
Napisano

CX5 AWD bencinar letnik 18,  se je začel glasno obnašat. Najprej sem mislil, da so zadnje ploščice obrabljene. Čez dva dni opazim olje na tleh garaže. Po pregledu, imata obe zadnji polosovini luft in pušča olje. Očitno je šel zadnji diferencial. kako velik strošek me čaka?  

Napisano

Bom pisal Pelku, pa potem objavim tule kaj on predvideva.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

In tule že lepim odgovor;

 

Pozdravljeni,
Znana napaka pri mazdi je diferencijal
Popravilo je okrog 1000 eur
Lps

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sicer sam nimam AWD, sem pa videl v servisnih intervalih, da je potrebna posebna skrb z menjavo olja v zadnjem diferencialu. Vse je odvisno tudi od režima vožnje in načina uporabe avta. Problem so pa res ležaji, ker če niso korektno mazani, hitro odpovejo.

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Pozdravljeni, 

Imam Mazdo cx5 awd 2017. Rad bi zamenjal olje v menjalniku in v zadnjem diferencijalu. Ali kdo ve kje bi dobil hypoid gear oil sg1? Ali bom res moral na uraden servis?

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Bom tule napisal... Moja M6 ima prevoženih skoraj 260k in je začela "papat" olje.

Avto še imam namen nekaj časa imeti, zato bi rad saniral zadevo. Razmišljal sem, da bom sigurno zamenjal teflone, ne vem pa, če bo to povsem odpravilo težavo - lahko je težava tudi v batnih obročkih.

Razmišljal sem (saj vem - preveč razmišljam ;)), da bi preveril kompresijo v valjih. Vendar ne vem, če je to realen pokazatelj, da oljni batni obroček ni več ok - teoretično bi lahko bila kompresija ok, pa oljni batni obroček slab?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano
pred 7 urami je x-layer napisal:

Bom tule napisal... Moja M6 ima prevoženih skoraj 260k in je začela "papat" olje.

Avto še imam namen nekaj časa imeti, zato bi rad saniral zadevo. Razmišljal sem, da bom sigurno zamenjal teflone, ne vem pa, če bo to povsem odpravilo težavo - lahko je težava tudi v batnih obročkih.

Razmišljal sem (saj vem - preveč razmišljam ;)), da bi preveril kompresijo v valjih. Vendar ne vem, če je to realen pokazatelj, da oljni batni obroček ni več ok - teoretično bi lahko bila kompresija ok, pa oljni batni obroček slab?

Koliko ti ga papa? 

Napisano

Pa tam 1-1,5 l na 5k km...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Če ne delaš veliko km bi jaz pustil kot je, če ti preveč ne kadi ali se situacija hitro ne slabša! Na 4,5kkm doliješ tist liter potem pa menjaš olje ali pa še en liter vmes naliješ in je. Vse druga nebo poceni, kilometrov je pa tudi že precej.... :nevem:

Napisano (urejeno)

Vem, da ne bo poceni ;) Sem pa take vrste, ki me moti, če moram avto "nonstop" kontrolirat. Avto želim imeti tako, da samo tankam in vozim med servisi, ne pa da moram zdaj vsakih 1000 ali 2000 km gledat nivo olja in ga dolivat...

Planiram tudi, da bi čez 2 leti ta avto dal sinu, ko bo naredil izpit, tako da še ga bomo nekaj časa vozili - če bo zdržal ;)

Popravljeno od x-layer

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je x-layer napisal:

Vem, da ne bo poceni ;) Sem pa take vrste, ki me moti, če moram avto "nonstop" kontrolirat. Avto želim imeti tako, da samo tankam in vozim med servisi, ne pa da moram zdaj vsakih 1000 ali 2000 km gledat nivo olja in ga dolivat...

Planiram tudi, da bi čez 2 leti ta avto dal sinu, ko bo naredil izpit, tako da še ga bomo nekaj časa vozili - če bo zdržal ;)

"svaka ti čast" ... lepo. 👍

 

Je imel kolega Volvota D3, ki je žrl 1l olja na 1.500 km. Z avtom je bil sicer zelo zadovoljen. Sam bi v njegovem primeru zadevo saniral (cca 5.000 €), on pa je raje vlival olje in po enem letu avto prodal. 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Ker mislim sam narediti tole, bo strošek samo material... Original material je okvirno 1.200€, bom pa še povprašal na GMT in Euroton...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 18. 3. 2025 ob 14:36 je x-layer napisal:

Bom tule napisal... Moja M6 ima prevoženih skoraj 260k in je začela "papat" olje.

Avto še imam namen nekaj časa imeti, zato bi rad saniral zadevo. Razmišljal sem, da bom sigurno zamenjal teflone, ne vem pa, če bo to povsem odpravilo težavo - lahko je težava tudi v batnih obročkih.

Razmišljal sem (saj vem - preveč razmišljam ;)), da bi preveril kompresijo v valjih. Vendar ne vem, če je to realen pokazatelj, da oljni batni obroček ni več ok - teoretično bi lahko bila kompresija ok, pa oljni batni obroček slab?

No, pol pa rečejo da mazda nima dobrih hibridou...

 

 

Papca bencin in olje...

 

Šalo na stran, dolivaj olje pa se ne sekiraj, dokler ne bo tako kritično, da boš moral dat liter na vsak tank

 

  • Všeč 2
  • Žalosten 1
Napisano
pred 23 urami je NevLado napisal:

Šalo na stran, dolivaj olje pa se ne sekiraj, dokler ne bo tako kritično, da boš moral dat liter na vsak tank

 

Jaz pa bi zrihtal. Ker bi bil vedno nervozen, da morem olje nadzirat.

 

Smo si različni. Jaz sem pač tak, da imam rad vse porihtano. Nisem še na nivoju @scania ampak sem pa mu vseeno bližje kot večina.

Napisano

Tudi jaz sem bolj ziheraš, ampak pri teh km ga že zdavnaj nebi imel več. 😉

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Bini napisal:

Tudi jaz sem bolj ziheraš, ampak pri teh km ga že zdavnaj nebi imel več. 😉

Jasno, da bi ti naredil te kilometre, bi moral dočakat 150 let in pri teh letih ga sploh ne bi mogel imeti.. 😁

Popravljeno od Janez007
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo?

Hvala in lep pozdrav!

Napisano
pred 9 minutami je Shrek napisal:

DPF sigurno ni. 

Dino pa je. 

 

 

Napisano
pred 13 urami je porko-d napisal:

Pozdravljeni,

imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo?

Hvala in lep pozdrav!

Pri teh obratih se naj nebi vozil tak bencinar. To so bolj diselski obrati. Mogoče so kolektorji zabiti, če se tako veliko vozi, drugače pa običajno z dinoti ni problemov. Mogoče Pelkota pokliči in obišči.... :nevem:

Napisano

 

pred 2 urama je Bini napisal:

Pri teh obratih se naj nebi vozil tak bencinar. To so bolj diselski obrati. Mogoče so kolektorji zabiti, če se tako veliko vozi, drugače pa običajno z dinoti ni problemov. Mogoče Pelkota pokliči in obišči.... :nevem:

 

Pri našem 2.5 AT avto sam določa obrate, ali pa ne razumem (99% ne premikamo v Sport mode ali v ročni način)? Če je tudi v drugih 2.5 AT tako, potem me počasi skrbi, da ne bo tako kot pri dizlih ...

 

Ugibam, da je največja možnost-vzrok težave izvedba "drain and fill" v AT??? Me pa zanima mnenje @scania ali @miha20.

Napisano

Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Aja...ko boš kupoval čistilno peno,ne pozabi vzeti še slamico!   Jaz kupujem tukaj...ni najceneje,je pa profi roba...pa še blizu mi je.... EMPOR d.o.o. – Hladilni sistemi WWW.EMPOR.SI OGLEJTE SI NAŠ KATALOG IZDELKOV Na katalog NOVI IN AKTUALNI IZDELKI Preberi več POKLIČITE NA: +386 1...  
    • Če smo že pri CX-30 ta teden  
    • Nič posebnega ni-le zamašen odtok je. Da boš razumel-ta čepek na levi strani-to je alternativni priklop za cev odvoda kondenza. enak je na desni strani,kjer je serijsko priključena cev za odvod kondenza. Po vsej verjetnosti je problem del,kjer je cev priklopljena. To spodnjo banjico se da na levi (malce porukaj) sneti (na desni se bo še zmeraj držala za  cev odvoda kondensa (glej slike,ki sem jih že objavljal). Pazi na desni strani,kjer je en "ozek plastični U-profil" speljan z zgornje/zadnje banjice...tukaj se čisto enostavno "sname" in na koncu "dol visi. No in tako dobiš dostop do banjice-ta je 100% umazana...nabrala se je usedlina...mogoče tudi malo plesni ipd...pogosto je rdeče barve...,ki se je,ko ste šli na dopust posušila. Ko ste spet prižgali klimo,se je "napila",odluščila,in ker je bilo več kondenza,jo je počasi odplaknilo proti odprtini odtoka kondenza na desni strani banjice (klima oz banjica klime mora biti malce nagnjena k odtoku!!!)....no in tam je ta usedlina (je taka nalce sluzasta) zamašila odtočno luknjo. Stvar se da lepo očistiti z krtačkami na pleteni žici (fajn je,da preveriš fi odtoka,in kupiš kaj primernega). Obvezno čistilno peno za klime (ne dezinfikacijsko sredstvo-to je za na koncu,da dezinficiraš)...lepo pošpricaš...celo banjico (ne pozabi zadnjo/zgornjo banjico),po potrebi z mehko ščetko "pomagaš" itd.....boš že videl,kje je treba. Če pa si že tako daleč,in če je umazan tudi prostor ventilatorja in ventilator,boš moral sneti le tega. Na desni je v vetrnicah luknja (ena lopatica manjka) tam je dostop do fiksirnega vijaka za os motorja,na katerega je ventilator nataknjen. na tem delu je na vetrnici ventilatorja elasomerni vložek,tako da lahko valjasto vetrnico snameš in kasneje tudi nazaj natakneš "pod kotom"...malce se moraš potruditi,pa gre. Da pa sploh prideš zraven ventilatorja,pa moraš odviti vijake na levi in desni strani,kateri držijo cel paket kondenzatorskih lamel. malce  na levi porukaš,in za nekaj cm privzdigneš...pazi,ker vsa ta konstrukcija drži tudi gumasti ležaj ventilatorja na levi strani. V tem gumastem ležaju je sintran obroč drsnega ležaja...po potrebi namaži. Fajn je očistiti in dezinficirati vse...glej slike,ki sem jih že objavljal....zelooooo se potrudi z valjasto vetrnico ventilatorja...veliko pene in tople vode...najboljše z "štrajfiksom" (pazi,da ne izgubiš vijaka za os motorja!!!),in kasneje še na roko v banji...res se potrudi-ne bo ti žal! Lahko na koncu z špricko splakneš lamele,a ni potrebno-se bo z kondenzom splaknilo. Na koncu orng dezinficirati in naj klima "laufa".   Še nasvet za peno-pred nanosom pretresi,ker le tako se bo tekočina ob stiku takoj penila...če en čas stoji,se noče!!! Fajn je,da kupiš dve peni,da ti ne zmanjka...dezinfikatorja pa ne rabiš več kot eno dozo. Poglej,kako sem zaščitil...in odvod v kanto itd...bo že😅   V bistvu je le "šlo čez"...voda pa najde svojo pot....skratka očisti in bo KO.   Sem vedel,kaj bo😄...nisem brez veze slike objavljal....
    • @skritikrt prosil bi za mnenje, glede na to da si "profi" serviser klima naprav :).....zdaj po 14 dneh dopusta, ko je bila bajta bolj kot ne zaprta, sem včeraj prižgal normalno klimo in mi je spodaj po nekih 3h delovanja (ker me ni bilo doma sem dal na 21st, torej je delalo malo bolj na hard) začelo v spodnji enoti kapljati iz tistega notranjega "zbiralnika" in je voda kapljala preko kanalčka....sem ugasnil, danes dopoldne sem razdrl do te faze, da sem pobral plastiko dol, tem odstranil čep pri zbiralniku, tako da sem vso odvečno vodo odtočil. 1. ko sem prižgal in spodaj podstavil lavor, da vidim kako bo delovalo, mi je v spodnji enoti vse delovalo ok, tudi voda je lepo kapljala pri odtoku kjer sem odstranil čep, kar bi razumel, da je spodnja enota ok 2. ko sem isto naredil v zgodnji enoti sem opazil, da je bilo v zbiralniku bistveno manj vode (recimo mogoče 10% kot v spodnji). Enako ko sem prižgal sem spremljal in voda skoraj ni kapljala preko čepa, mogoče ena kapljica na minuto  3. ko sem spremljal nekaj časa, sem na stropu opazil mokroto, sedaj pa  - ali mi zgornja enota kje pušča, kar mi je sicer skrajno čudno, ker kot rečeno pred dopustom je vse delovalo BP in mi je ta voda že takoj prvi dan iz zgornje tekla mimo kanala in je sedaj prebilo gibs plošče (kolega pravi, da se mi je v bajti ko me ni bilo doma nabrala vlaga, ker sem imel zaprto hišo, deževno vreme in očitno preveč vlage vleče klima in ne more odvodnjavati vsega skupaj - da je imel enako pri sebi in se je potem po nekaj časa uredilo - v kar malo dvomim) - čudno mi je pa da bi mi zgornja enota kar na enkrat začela puščati, ker kot rečeno pred 14.dnevi je celo poletje delovalo vse ok 4. vem da se da še bolj razdreti, ampak ali je to sploh smiselno in ali bom lahko s tem videl, če recimo pri zgornji enoti teče kaj mimo odvodnjavanja (ne bi rad nekaj razdiral, da potem ne bom znal sestaviti nazaj) 5. zdaj ko laufa samo ventilator je logično vse ok, ni sploh nič odvodnjavanja 6. če ne drugače bom seveda naročil servis, da zadevo uredijo majstri, ki se s tem ukvarjajo   Predvsem me zanima tvoje mnenje glede tč.4 ali se splača še kaj bolj razdreti, da bom morebiti našel odvodnjavanje in če se je mogoče tam kaj staknilo, ker očitno mi nekje zgoraj teče mimo in potem direkt na gibs plate....(ali bi za to moral dejansko odklopiti celotno enoto in jo sneti s stene ter preveriti (lahko da je fuč tudi kakšen navoj na cevi in mi tam zamaka?, namesto da teče v cev?).   Hvala.    
    • Luksuz. Pri nam je trenutno 36°C. 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.