Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Normalno.....saj ?e bi gledal en sam smart telefon danes kaj je v njemu, kako to pridobis, kako se izdela bi verjetno dva mrtva hro??a ve? v statistiko dali

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kar sem ?e sam ugotovil, da so trenutno dizli euro 6 naj?istej?a vozila. Pa ?e kdo ho?e verjeti ali ne. Drugo je ?isto lobiranje in me?anje megle ter interesi korporacij.

 

 

Napisano

Samo tisto, kar je EUR 6d temp norma. Torej CD 2.2 samo s SCR. Skyactiv bencinarji ne rabijo ne scavnice, niti dpf, da dosegajo normo, vsaj dokler je ne zaostrijo ?e bolj.

Napisano

Samo tisto, kar je EUR 6d temp norma. Torej CD 2.2 samo s SCR. Skyactiv bencinarji ne rabijo ne scavnice, niti dpf, da dosegajo normo, vsaj dokler je ne zaostrijo ?e bolj.

Samo, recimo da gre? v hrib.Dizel gre pri 2000 obratih, benzinar v isti hrib z 3500.Kdo proizvaja ve? ?kode,saj mora? ti bolj pritiskati na plin. Benzinarji so bolj ?isti teoreti?no na valjih pri 70 km /uro v 6 brzini(s praznim tezervoarom, nabitimi gumamo na ful, 69 kg te?kim voznikom. In ?e to na ra?un la?jega avta zaradi benzinskega motorja. :)

 

 

Napisano

Samo, recimo da gre? v hrib.Dizel gre pri 2000 obratih, benzinar v isti hrib z 3500.Kdo proizvaja ve? ?kode,saj mora? ti bolj pritiskati na plin.

 

To pa je argument.   :vskalo:

Napisano

Samo, recimo da gre? v hrib.Dizel gre pri 2000 obratih, benzinar v isti hrib z 3500.Kdo proizvaja ve? ?kode,saj mora? ti bolj pritiskati na plin. Benzinarji so bolj ?isti teoreti?no na valjih pri 70 km /uro v 6 brzini(s praznim tezervoarom, nabitimi gumamo na ful, 69 kg te?kim voznikom. In ?e to na ra?un la?jega avta zaradi benzinskega motorja. :)

 

V realnosti G145 bencinar porabi dober liter ve?, kot pa pi?e na papirju (5,6), dizel CD150 pa vsaj dva litra ve? (3,9) - pi?em za EUR 6 normo. Ker dizel na porabljen liter izpusti ve? CO2 kot bencinar (24 vs 27 g), sta si glede CO zelo blizu. Itak pa CO2 ni onesna?evalec zraka, tako da je debata v to smer brezpredmetna.

Napisano

Hja, na nek na?in je, oz. posledi?no ?e ga je preve?, se za?nejo dogajati ?udne re?i. Vsaj tako znanost razlaga. Ravno za ignorirat ni. Je pa ostalih 'snovi' ?e precej ve?, ki so neposredno bolj ?kodljive.

Napisano

To pa je argument.   :vskalo:

Seveda, da je. In to kar na mestu. Benzinarje se kar lepo vrti proti rde?emu polju, da dajo kaj od sebe, zato pa ve?ino ?asa pijejo kar konktetno ve?. In s tem v praksi ve? onesna?ujejo. Razen pri hitrostih 100,110 na avtocestah.Tam benzinarji kar zmagajo,saj jih kar precej to prakticira. Tej so bolj eko osve??eni.

 

 

Napisano
Ne ni. ?e manj pa na mestu. Ocenjevati onesna?evanje na podlagi obratov, pri ?emer niti o prostornini motorjev ne povemo ni?, je nesmiselno.

Poraba goriva v litrih ni direktno povezana z onesna?evanjem. Po doma?e: nek motor lahko proizvede veliko koli?ino vode in ogljikovega dioksida, drugi pa malo manj?o koli?ino, a veliko ve? strupov.

 

Motorji z notranjim zgorevanjem proizvajajo emisije: CO, CO2, HC, H20, PM2,5, PM10, NOx,...

Nekatere izmed njih so bolj ?kodljive, druge manj, tretje so ne?kodljive.

Koli?ina in razmerje teh emisij je odvisno od na?ina vo?nje, energenta, konstrukcije motorja (kompresijsko razmerje, tlak turbine, predv?ig, lambda...).

Merjenje emisij je precej bolj zapleteno od gledanja obratomerja in polo?aja stopalke za plin.

 

Napisano

?e vedno trdim, so benzinarji v klanec v praksi bolj ?kodljivi.

Jebe? teorijo in njihove meritve. Tam so vsi motorji eko super duper. V realnem ?ivljenju pa polom na polni ?rti. :)

 

 

Napisano

Alex ne mores primerjat dveh popolnoma drugacnih izgorevanj z obrati

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

Ne ni. ?e manj pa na mestu. Ocenjevati onesna?evanje na podlagi obratov, pri ?emer niti o prostornini motorjev ne povemo ni?, je nesmiselno.

Poraba goriva v litrih ni direktno povezana z onesna?evanjem. Po doma?e: nek motor lahko proizvede veliko koli?ino vode in ogljikovega dioksida, drugi pa malo manj?o koli?ino, a veliko ve? strupov.

 

Motorji z notranjim zgorevanjem proizvajajo emisije: CO, CO2, HC, H20, PM2,5, PM10, NOx,...

Nekatere izmed njih so bolj ?kodljive, druge manj, tretje so ne?kodljive.

Koli?ina in razmerje teh emisij je odvisno od na?ina vo?nje, energenta, konstrukcije motorja (kompresijsko razmerje, tlak turbine, predv?ig, lambda...).

Merjenje emisij je precej bolj zapleteno od gledanja obratomerja in polo?aja stopalke za plin.

X2

Napisano

Mladeni?i, preve? se zadr?ujete na fejzbuku in posledi?no so take teze tu... e pur je tako, kot sem napisal jaz. :)

 

 

Napisano

Sem imel priliko vozit Opel Adam bencinar s trivaljnim eno-litrskim bencinskim motorjem. Se je pa zgodilo, da je bil res polno nalo?en. Krenili smo iz Kr?kega, peljali smo se v ?empeter pri Gorici.

 

?e bi takrat za svojega 2,5 literskega turbo dizla pripel prikolico in nalo?il Opela na prikolico, bi bila manj?a poraba. Za pot od Kr?kega do ?empetra smo namre? pokurili dva deci manj kot 25 litrov. Pa je bila vo?nja po avtocesti, ne po nekih planotah in hribih. Zdaj me boste pa prepri?evali, da so ti bencinski motor?ki za kosilnice okolju prijazni? Prepri?ujete lahko, ma prepri?ali me ne boste.

Napisano

Evo, ?e en, ki misli s svojo glavo in na svojih izku?njah podaja mnenje.Tudi ne poslu?a raje. :)

Benzinarji so za kosilnice in ?kropilnice in hipsterje dizli so za resne uomote.

 

 

Napisano

Alex, ti si res postal pravi bencino-FOB, jebomast! :hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zaenkrat Alex, kr dobro dr?i dizel fronto. ?e ga boste benzarji stisnili v kot, mu pridem pomagat. :harhar:

33112_1.png

Napisano

Verjetno vsi poznamo prednosti enega in drugega,so pa na novo ene razlike ki so minimalne glede na pogoje uporabe. Jaz bi rekel,da plin pohodi oba glede ?istosti! Lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.