Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Normalno.....saj ?e bi gledal en sam smart telefon danes kaj je v njemu, kako to pridobis, kako se izdela bi verjetno dva mrtva hro??a ve? v statistiko dali

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kar sem ?e sam ugotovil, da so trenutno dizli euro 6 naj?istej?a vozila. Pa ?e kdo ho?e verjeti ali ne. Drugo je ?isto lobiranje in me?anje megle ter interesi korporacij.

 

 

Napisano

Samo tisto, kar je EUR 6d temp norma. Torej CD 2.2 samo s SCR. Skyactiv bencinarji ne rabijo ne scavnice, niti dpf, da dosegajo normo, vsaj dokler je ne zaostrijo ?e bolj.

Napisano

Samo tisto, kar je EUR 6d temp norma. Torej CD 2.2 samo s SCR. Skyactiv bencinarji ne rabijo ne scavnice, niti dpf, da dosegajo normo, vsaj dokler je ne zaostrijo ?e bolj.

Samo, recimo da gre? v hrib.Dizel gre pri 2000 obratih, benzinar v isti hrib z 3500.Kdo proizvaja ve? ?kode,saj mora? ti bolj pritiskati na plin. Benzinarji so bolj ?isti teoreti?no na valjih pri 70 km /uro v 6 brzini(s praznim tezervoarom, nabitimi gumamo na ful, 69 kg te?kim voznikom. In ?e to na ra?un la?jega avta zaradi benzinskega motorja. :)

 

 

Napisano

Samo, recimo da gre? v hrib.Dizel gre pri 2000 obratih, benzinar v isti hrib z 3500.Kdo proizvaja ve? ?kode,saj mora? ti bolj pritiskati na plin.

 

To pa je argument.   :vskalo:

Napisano

Samo, recimo da gre? v hrib.Dizel gre pri 2000 obratih, benzinar v isti hrib z 3500.Kdo proizvaja ve? ?kode,saj mora? ti bolj pritiskati na plin. Benzinarji so bolj ?isti teoreti?no na valjih pri 70 km /uro v 6 brzini(s praznim tezervoarom, nabitimi gumamo na ful, 69 kg te?kim voznikom. In ?e to na ra?un la?jega avta zaradi benzinskega motorja. :)

 

V realnosti G145 bencinar porabi dober liter ve?, kot pa pi?e na papirju (5,6), dizel CD150 pa vsaj dva litra ve? (3,9) - pi?em za EUR 6 normo. Ker dizel na porabljen liter izpusti ve? CO2 kot bencinar (24 vs 27 g), sta si glede CO zelo blizu. Itak pa CO2 ni onesna?evalec zraka, tako da je debata v to smer brezpredmetna.

Napisano

Hja, na nek na?in je, oz. posledi?no ?e ga je preve?, se za?nejo dogajati ?udne re?i. Vsaj tako znanost razlaga. Ravno za ignorirat ni. Je pa ostalih 'snovi' ?e precej ve?, ki so neposredno bolj ?kodljive.

Napisano

To pa je argument.   :vskalo:

Seveda, da je. In to kar na mestu. Benzinarje se kar lepo vrti proti rde?emu polju, da dajo kaj od sebe, zato pa ve?ino ?asa pijejo kar konktetno ve?. In s tem v praksi ve? onesna?ujejo. Razen pri hitrostih 100,110 na avtocestah.Tam benzinarji kar zmagajo,saj jih kar precej to prakticira. Tej so bolj eko osve??eni.

 

 

Napisano
Ne ni. ?e manj pa na mestu. Ocenjevati onesna?evanje na podlagi obratov, pri ?emer niti o prostornini motorjev ne povemo ni?, je nesmiselno.

Poraba goriva v litrih ni direktno povezana z onesna?evanjem. Po doma?e: nek motor lahko proizvede veliko koli?ino vode in ogljikovega dioksida, drugi pa malo manj?o koli?ino, a veliko ve? strupov.

 

Motorji z notranjim zgorevanjem proizvajajo emisije: CO, CO2, HC, H20, PM2,5, PM10, NOx,...

Nekatere izmed njih so bolj ?kodljive, druge manj, tretje so ne?kodljive.

Koli?ina in razmerje teh emisij je odvisno od na?ina vo?nje, energenta, konstrukcije motorja (kompresijsko razmerje, tlak turbine, predv?ig, lambda...).

Merjenje emisij je precej bolj zapleteno od gledanja obratomerja in polo?aja stopalke za plin.

 

Napisano

?e vedno trdim, so benzinarji v klanec v praksi bolj ?kodljivi.

Jebe? teorijo in njihove meritve. Tam so vsi motorji eko super duper. V realnem ?ivljenju pa polom na polni ?rti. :)

 

 

Napisano

Alex ne mores primerjat dveh popolnoma drugacnih izgorevanj z obrati

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

Ne ni. ?e manj pa na mestu. Ocenjevati onesna?evanje na podlagi obratov, pri ?emer niti o prostornini motorjev ne povemo ni?, je nesmiselno.

Poraba goriva v litrih ni direktno povezana z onesna?evanjem. Po doma?e: nek motor lahko proizvede veliko koli?ino vode in ogljikovega dioksida, drugi pa malo manj?o koli?ino, a veliko ve? strupov.

 

Motorji z notranjim zgorevanjem proizvajajo emisije: CO, CO2, HC, H20, PM2,5, PM10, NOx,...

Nekatere izmed njih so bolj ?kodljive, druge manj, tretje so ne?kodljive.

Koli?ina in razmerje teh emisij je odvisno od na?ina vo?nje, energenta, konstrukcije motorja (kompresijsko razmerje, tlak turbine, predv?ig, lambda...).

Merjenje emisij je precej bolj zapleteno od gledanja obratomerja in polo?aja stopalke za plin.

X2

Napisano

Mladeni?i, preve? se zadr?ujete na fejzbuku in posledi?no so take teze tu... e pur je tako, kot sem napisal jaz. :)

 

 

Napisano

Sem imel priliko vozit Opel Adam bencinar s trivaljnim eno-litrskim bencinskim motorjem. Se je pa zgodilo, da je bil res polno nalo?en. Krenili smo iz Kr?kega, peljali smo se v ?empeter pri Gorici.

 

?e bi takrat za svojega 2,5 literskega turbo dizla pripel prikolico in nalo?il Opela na prikolico, bi bila manj?a poraba. Za pot od Kr?kega do ?empetra smo namre? pokurili dva deci manj kot 25 litrov. Pa je bila vo?nja po avtocesti, ne po nekih planotah in hribih. Zdaj me boste pa prepri?evali, da so ti bencinski motor?ki za kosilnice okolju prijazni? Prepri?ujete lahko, ma prepri?ali me ne boste.

Napisano

Evo, ?e en, ki misli s svojo glavo in na svojih izku?njah podaja mnenje.Tudi ne poslu?a raje. :)

Benzinarji so za kosilnice in ?kropilnice in hipsterje dizli so za resne uomote.

 

 

Napisano

Alex, ti si res postal pravi bencino-FOB, jebomast! :hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zaenkrat Alex, kr dobro dr?i dizel fronto. ?e ga boste benzarji stisnili v kot, mu pridem pomagat. :harhar:

33112_1.png

Napisano

Verjetno vsi poznamo prednosti enega in drugega,so pa na novo ene razlike ki so minimalne glede na pogoje uporabe. Jaz bi rekel,da plin pohodi oba glede ?istosti! Lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.