Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...

No taka je realnost... izredno korekten test v živo kaj te čaka na poti z EV, kjer je cilj komaj 350km daleč.

 

WWW.ZURNAL24.SI

PRIMA test. Člani različnih novinarskih redakcij smo se s 13 električnimi družinskimi avtomobili odpravili na pot iz Ljubljane v Zadar. Cilj je bil...

 

  • Všeč 2
  • Haha 3
  • Hvala 2

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 19 urami je Boss napisal:

No taka je realnost... izredno korekten test v živo kaj te čaka na poti z EV, kjer je cilj komaj 350km daleč.

 

WWW.ZURNAL24.SI

PRIMA test. Člani različnih novinarskih redakcij smo se s 13 električnimi družinskimi avtomobili odpravili na pot iz Ljubljane v Zadar. Cilj je bil...

 

Nč, treba se je ustaviti vmes, iti na wc, kavico, kosilo, počakat da se napolni, pa gasa dalje 🙂

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je MazdaBoy napisal:

Nč, treba se je ustaviti vmes, iti na wc, kavico, kosilo, počakat da se napolni, pa gasa dalje 🙂

 

 

Haha bi te rad videl na višku poletne sezone.. takrat je še 9 ur do Zadra blazno hitro. Ko ti bo kak Fritz, zasedal polnilno mesto, za njim bodo pa stali in čakali še Jürgen, Hans, Jiŕi, Marek, Lucas, Noah, Sylvia, Jacob in Gerthruda ter Zuzzana. Najbolj da takrat kr šotor postaviš pa se ukampiraš za naslednjih 5-6 ur.

 

Čakanje na parkirišču ob pumpi bogu za hrbtom - neprecenljivo. Takrat ti tud MasterCard ne pomaga.

  • Všeč 6
  • Haha 3

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz mislim, da tako hudo pa spet ne bo. Nemci z električnimi avti ne bodo rinili v Dalmacijo, saj imajo do tja 1000+ km in ko bodo preučevali polnilno infrastrukturo, jim bo hitro jasno, da je taka pot preveč zahtevna. Pa bodo zagnali dobrega starega TDI-ja.

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je MazdaBoy napisal:

Nč, treba se je ustaviti vmes, iti na wc, kavico, kosilo, počakat da se napolni, pa gasa dalje 🙂

Ok, tud kak rent-a-car enga klasika lahka za teden, ali pa 14 dni za na dopust, pol pa dalje e-avto 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Boss napisal:

 

 

Haha bi te rad videl na višku poletne sezone.. takrat je še 9 ur do Zadra blazno hitro. Ko ti bo kak Fritz, zasedal polnilno mesto, za njim bodo pa stali in čakali še Jürgen, Hans, Jiŕi, Marek, Lucas, Noah, Sylvia, Jacob in Gerthruda ter Zuzzana. Najbolj da takrat kr šotor postaviš pa se ukampiraš za naslednjih 5-6 ur.

 

Čakanje na parkirišču ob pumpi bogu za hrbtom - neprecenljivo. Takrat ti tud MasterCard ne pomaga.

 

Politiki, ki so nam zakuhali tole sranje, ne bodo imeli težav s čakanjem pred polnilnicami. Enostavno se bodo vsedli na kerozinski avijon in na dopust odpotovali v ne eksotične kraje (eksotična bo samo evropa) kjer bodo po mili volji lahko kurili bencin.

 

Največji vizionar slovenskega naroda Borut Pahor, je izjavil, da je kriza nova priložnost. Boss kot znalac kar se financ tiče bi moral vedet, da bodo šle cene bivalnih nepremičnin v neposredni bližini polnilnic v nebo. Investiraš danes in zaslužiš toliko, da boš komot potem vozil enga lambota  al pa porša na sintetično gorivo in se režal raji na Liionu.

  • Všeč 2
  • Haha 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 urami je MazdaBoy napisal:

Nč, treba se je ustaviti vmes, iti na wc, kavico, kosilo, počakat da se napolni, pa gasa dalje 🙂

 

Agregat na prikolico pa gasa mimo... 

 

Samo kaj, ko od kakšnega majhnega agregata ne bi bilo kaj dosti koristi. Če pa bi na prikolico želel spraviti kakšen agregat od, kaj pa vem, kakšnih 20 kW, bi bila pa kar spodobna teža. Pa cena tudi...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se ena dilema, debata več komu verjeti…kar slišimo v gostilni ali kar slišimo od lastnikov e-avtov 😊

 

SIOL.NET

Glasne "gostilniške debate" so nastrojene proti uporabnosti električnih avtomobilov, njihovi...

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, jaz sem pa imel prejšnji teden 3 dni na testu električni avto. Eden najugodnejših na trgu z 200+ konji. Zadnji pogon. In čeprav je 90 % časa (beri: voženj) deževalo, sem večinoma užival. Nad pospeški, tudi lega je za električarja nadpovprečna (bil je obut v Continentalove copate). Me je pa jezila programska oprema, saj več stvari ni delalo, kot bi moralo. Tudi zato, ker avto ni bil posodobljen na zadnjo različico (sram naj bo prodajalce, sami sebi odganjajo stranke). In potem imaš take idiotizme, da radio neha delati, ko greš prek Trojan, sistem za vožnjo znotraj voznega pasu cukne kot ornk dec (še mene prestraši, si ne predstavljam, kaj doživijo voznice) ... S polnjenjem nisem imel nobenih preglavic, je bilo vzorno hitro (100+ KW na DC-polnilnicah). Doseg ob "moški vožnji" in precej avtoceste: 300 km namesto deklariranih 435. To je realnost. Po omejitvah in z manj avtocestami bi se verjetno lahko spogledoval s 400 km dosega, v tem pogledu je relativno varčen.

 

Najhujši občutek pa je bil ob vrnitvi. Ko sem se po treh dneh usedel v svojega 2,5l bencinarja, sem prvih 500 m gledal, če mi slučajno drži ročna ali pa so zapikale bremze. "Nobenega pospeška" ...

  • Všeč 2
  • Haha 4
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je dvorjan napisal:

No, jaz sem pa imel prejšnji teden 3 dni na testu električni avto. Eden najugodnejših na trgu z 200+ konji. Zadnji pogon. In čeprav je 90 % časa (beri: voženj) deževalo, sem večinoma užival. Nad pospeški, tudi lega je za električarja nadpovprečna (bil je obut v Continentalove copate). Me je pa jezila programska oprema, saj več stvari ni delalo, kot bi moralo. Tudi zato, ker avto ni bil posodobljen na zadnjo različico (sram naj bo prodajalce, sami sebi odganjajo stranke). In potem imaš take idiotizme, da radio neha delati, ko greš prek Trojan, sistem za vožnjo znotraj voznega pasu cukne kot ornk dec (še mene prestraši, si ne predstavljam, kaj doživijo voznice) ... S polnjenjem nisem imel nobenih preglavic, je bilo vzorno hitro (100+ KW na DC-polnilnicah). Doseg ob "moški vožnji" in precej avtoceste: 300 km namesto deklariranih 435. To je realnost. Po omejitvah in z manj avtocestami bi se verjetno lahko spogledoval s 400 km dosega, v tem pogledu je relativno varčen.

 

Najhujši občutek pa je bil ob vrnitvi. Ko sem se po treh dneh usedel v svojega 2,5l bencinarja, sem prvih 500 m gledal, če mi slučajno drži ročna ali pa so zapikale bremze. "Nobenega pospeška" ...

Kateri avto je to.... 🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je FuManchu napisal:

Probaj it v sneg z težko električno kravo na zadnji pogon. Malo slabše kot bmw😁

 

Ni take panike, 1.685 kg ima, torej toliko kot kak BMW karavan. Z dobrimi zimskimi gumami ne bi smelo biti drame. 😃

 

Pred eno uro je Bini napisal:

Kateri avto je to.... 🤔

MG4

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 53 minutami je dvorjan napisal:

 

Ni take panike, 1.685 kg ima, torej toliko kot kak BMW karavan. Z dobrimi zimskimi gumami ne bi smelo biti drame. 😃

 

MG4

O tem avtu sem tudi sam začel resno razmišljat, 150 kw in 64 kwh baterija...sedaj smo nabavli še elektrarno in bom čez kakšni dve leti najbrž vzel električnega, razen, če ne bo kakšnega zasuka glede elektromobilnosti...če bi imel denar bi si kupil CX-60 V6 3.3 diesel 200 😎. Meni je kolega dal ID3 s 150 KW in prav tako zadnjim pogonom za vozit in sem bil navdušen, ampak samo s pospeški in vožnjo 😁, ostalo je bolj bogo...kvaliteta materialov v avtu za 45 jurjev je porazna, kot da bi sestavili avto iz kinderjajčke, plastika,....vožnja pa super in zame bi bil idealen glede na to, da na teden naredim cca. 400 km, poceni bi se vozil, glede na to, da je ta MG 33 jurjev s subvencijo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 urami je MazdaBoy napisal:

Se ena dilema, debata več komu verjeti…kar slišimo v gostilni ali kar slišimo od lastnikov e-avtov 😊

 

SIOL.NET

Glasne "gostilniške debate" so nastrojene proti uporabnosti električnih avtomobilov, njihovi...

 

 

Ampak vse kar se pogovarjajo v gostilniških debatah novinar sam na koncu potrdi. Celo Andrej Pečjak, elektromobilni guru v Sloveniji pokaže na pomanjkljivosti, ki so za zadaj še znosne, ko je električnih še vedno zgolj za vzorec. V tem trenutku mi ne zmoreme 10% električnega voznega parka pa če vsi ekoteroristi na zobe postavijo.

 

Ta test do Zadra je pa tako manipulativen točno kot tisti dizelgate, ki ga omenjajo. Test so delali v aprilu in to med tednom, ko je prometa silno malo in polnilnice nezasedene. Si ga upajo narest konec junija, julija ali avgusta. Ljudi ne zanima pot v Zadar al pa dalmacijo v aplrilu ampak med poletnim dopusti.

 

Največ je pa ugank pri polnjenju. Pri ICE veš, da polniš 5minut max. in je vsaj za 700km vožnje. Pri elektriki bo pa marsikaj odvisno od napolnjenosti baterije, do tega da če hočeš maks izkoristit DC polnjenje več kot za 200km ne boš filal, ker bo potem hitrost polnjenja drastično padla. Aja pa 10min za 100km je le pri polnjenju z vsaj 120kW. Za 10 polnilnih mest polnjenja istočasno rabi tak park več kot en megavat napajanja. Če nima tolk spusti moč napajanja.

 

V glavnem, el. avto je fajn za daily diverja po opravkih, služba, skokci sem in tja za vse ostlo je pa vsaj trenutno prevelik pain in the ass, da bi bila večina pripravljena se jebat še s tem.

  • Všeč 6
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Zelo zanimivo okoli popravljivosti baterijskih paketov,totalke po manjsih trkih,zavarovanju itd....še en veliki minus EVjev.

Po moje se postavlja vprašanje,če imajo EV-ji glede na nepopravljivost v povprečju sploh kakšno možnost skozi "življensko dobo avta" postati kaj bolj "zeleni" od klasičnih avtomobilov....

Moj sodelavec (tidi strojevodja),k je imel Leaf-a se je takoj že prvo leto "počil"...oz. se je en drug z strani vanj zaletel...je moral sam odklopiti baterijo,k se gasilci niso upali....pol pa "bitke" z zavarovalnico za odškodnino,zmanjšano vrednost vozila itd...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Slivka napisal:

Dobra reklama za elektromobilnost. Od 28 do 34%...

Ja, tile Hrvati delajo vse na tem, da se jih prime sloves slabega in negostoljubnega naroda. Potem jim tudi vsa lepa "priroda" ne bo pomagala, ker ne bo nihče več hotel k njim.

 

Kolega je prejšnji teden prespal v Zagrebu v enem povprečnem hotelu (nočitev z zajtrkom za 125€). Ker je prišel zvečer in utrujen od vožnje, je šel na večerjo v hotelsko restavracijo. Potem pa šok. Za bučkino juho, lososa s popečeno zelenjavo in kozarec vina je dobil račun reci in piši 80€! (da, osemdeset evrov)

  • Haha 3
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.