Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 33 minutami je dvorjan napisal:

Imam, en je name pisan. 😃

 

 

Ce je pisan nate, se ne pomeni, da si ti uporabnik... Kolikor vem, imas ti trojko z dinozavrskim motorjem na notranje izgorevanje :) ... Ne se delat anglecka, ce nisi :P ... Ko bos pa prodal ta "smrdljiva jajca" in si omislil pravi EV kot primarno vozilo... pa se lahko pristevas med tistih 10% "tapametnih" :D:D :D

  • Všeč 1
  • Haha 3

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 59 minutami je dvorjan napisal:

Imam, en je name pisan. 😃

...ja,ja...saj vemo...papir vse prenese....😂🤣 

 

Oprosti mi😉,nisem se mogel zadržati😁

Napisano
pred 1 uro je dvorjan napisal:

Imam, en je name pisan. 😃

To je isto kot je istospolno usmerjen poročen z žensko, samo za krinko.

  • Haha 3
  • Začuden 1
Napisano
pred 8 minutami je godlike napisal:

To je isto kot je istospolno usmerjen poročen z žensko, samo za krinko.

Damn 😂🤣

33112_1.png

Napisano
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Še sam se že spogledujem z idejo, da se do Beograda zapeljem z ZOE. 😃

 

Tole te pa prav spodbujam, da narediš. Edinstvena prilika, da dokažeš, da nimamo prav, ker pravimo, da so nam ICE oziroma HEV in PHEV mnogo bolj priročni in manj stresni od kateregakoli EV-ja v splošni uporabi vozila.

33112_1.png

Napisano
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Še sam se že spogledujem z idejo, da se do Beograda zapeljem z ZOE. 😃

👍😃...samo tudi z vsemi stroški...kavicami itd...

Mogoče se pa najde kak sponzor...kaka avtorevija ali podobno...se da cel dokumentarec narediti iz tega....ali "v živo" maratonska oddaja.

Samo vprašanje,če bi EV lobijem to bilo po godu🤔...dvomim.

Napisano

Saj to ni noben "kunšt". Če sem 833 km pozimi iz Nemčije s Smartom naredil, bo v ZOE to poezija ...

 

Tole izračuna ABRP, verjetno bi šlo tudi samo z dvema malo daljšima postankoma (Zagreb, Slavonski brod).

null

image.png

Pri čemer to računa na trenutne razmere (nizke temperature, dež ...). Čez en mesec bo že bistveno manjša poraba.

Napisano

Če bi se spomladi peljal 110-115 km/h po avtocesti, bi skorajda moral priti do polnilnice Slavonski brod (331 km). Torej bi bil en postanek dovolj ...

Napisano

Go go go .... spodbujajte me  je nekoč rekel Valentinčič in je šel direktnega...

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 5 urami je dvorjan napisal:

Še sam se že spogledujem z idejo, da se do Beograda zapeljem z ZOE. 😃

Pol pa le nisi tak veliki privženec EV, kot se delaš. Kolega je 2 leti nazaj kupil ID3 in so štirji v kratkem šli na Brač na morje.

Njegova izjava je bila, brez problema. Ti pa se še spogleduješ.

 

Po moje prideš marsikam, samo druga mantra in cenovno verjetno dražje kot ICE. Hitre polnilnice niso zastojn.

Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Pol pa le nisi tak veliki privženec EV, kot se delaš. Kolega je 2 leti nazaj kupil ID3 in so štirji v kratkem šli na Brač na morje.

Njegova izjava je bila, brez problema. Ti pa se še spogleduješ.

 

Po moje prideš marsikam, samo druga mantra in cenovno verjetno dražje kot ICE. Hitre polnilnice niso zastojn.

Tudi moja izjava je, da prideš brez problema. Probleme vidijo predvsem ICE-verniki in EV-hejterji.

 

Cenovno pa tudi ni nobene drame, imaš zgoraj okviren izračun stroška polnjenja Lj-BG - 27,6€. Pri čemer je aplikacija vzela povprečno porabo 239 Wh/km, kar je za ZOE izredno visoka številka (ampak realna za mraz, dež in avtocesto). Jaz bom šel na izlet v toplejšem delu leta, ko ocenjujem, da tudi avtocestna poraba ne bo več kot 200 Wh/km, kar pomeni strošek med 7 in 10€/100km za polnjenje na avtocestnih počivališčih - torej še vedno manj kot pri večini klasičnih vozil.

 

Cene DC polnjenja so na Balkanu še relativno znosne in primerljive z našimi - od 0,34 do 0,50€/kWh za DC-polnilnice s 50 kW moči. Po mestih pa se celo še kakšne brezplačne polnilnice najdejo, za tiste, ki bi se radi ultra poceni vozili in imajo časa na pretek.

 

Za tiste, ki prisegajo na dopust v kampih, je pa še lažje in elegantneje vse skupaj. Vzameš parcelo z električnim priključkom in "kamp" 3-fazno polnilnico, pa imaš na lokaciji avtonomije kolikor hočeš. Sem se v zadnjih letih nagledal, kako so se množile Tesle po parcelah na Šobcu - in to ne zgolj Tesle s slovenskimi tablicami ...

Napisano

Sem pred casom na YT gledal en “challenge” … ko so pred cca. 4 leti sli z dvema avtomobiloma iz Münchna do Riminija (slabih 700 km)… eden z dizelskim BMWjem, drugi s Teslo 3…

 

Na cilj je prisel sicer prej dizelski BMW.. vendar samo nekaj minut prej… stroskovno pa je zmagal EV… 

 

Roadtrip je v dveh delih in v nemscini…

 

Prvi del:

 

 

drugi del:

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Že z navadnim Smartom na poti iz Portoroža v Zokiland je muka ker stalno cvili in se s sopotnikom stalno dotikata, prostora ni nobenega, ni za vleko prikolice, ipd... To je res hibrid med avtom in kolesom s pomožnim motorjem, da je pa to ZOE pa še povrh umrem od tišine in stalnega navora, da o tem kako nimata duše ne govorim. 

Ga ni boljšega kot s pravim terencem po bližnjicah namesto pa bi se prebijal skozi zastoje na avtocestah in ubijal na asfaltu. 

 

Imaš pa tudi norce : 

WWW.FACEBOOK.COM

S Smartom na poroko? Zakaj pa ne! 😁 Preverite našo ponudbo Smartov na: http://www.smartist.si/ponudba/ Pri nas velja načelo: KUPI IN PELJI BREZ SKRBI :)
REVIJAMEHANIK.SI

Mlada Kitajca sta se s Smartom Brabus odpravila na 55.000 kilometrov dolgo pot.

 

Napisano

Model, Smart je mestni avtomobil(ček). Tisti, ki se pritožuje, da ne more prikolice montirati nanj, ni čisto gladek ...

 

Saj pravim, večina vas sploh ni fer do EV-jev. Tako kot se ne bi s Fiat Pando vozil vsak dan iz Kopra v Maribor, se tudi z mestnim EV ne boš. Te pa pripelje, če je potreba po tem.

 

Težave niso prvenstveno v avtomobilih, temveč glavah (nekaterih) ljudi. Tako kot ICE izbereš glede na svoje potrebe, enako upoštevaš pri EV. To je vsa znanost. Ne pa samo pljuvaš to in ono se ne da, pa sploh probal nisi nikoli.

 

 

Napisano

Ko že omenjaš Pando ti povem da je to pravi terenec in je namenjen odročnim krajem. 

 

EV ni za nič drugega kot urbano ravninsko okolje ter frajarjenje, v resnici pa še bolj onesnažuje okolje kot bencinar in dizel skupaj. Občasno se zapeljam tudi z TOMOS-om na mešanico, prijatelj pa je nabavil Wartburg-a in ga bo restavriral. 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Tudi s Smartom se ni treba odpovedat prikolici ;) 

 

image.jpeg

 

image.png image.png 

 

image.jpeg

 

sicer pa je tole v napacni temi… in nima zveze z EV …

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pri dveh otrokih in 3000km planiranih poletnih počitnicah.

Ford bo poln do stropa. Ni takega EV ja 🙂

Napisano
pred 18 minutami je godlike napisal:

Pri dveh otrokih in 3000km planiranih poletnih počitnicah.

Ford bo poln do stropa. Ni takega EV ja 🙂

 

Hear me out :D

 

Hyundai Staria Has Major Space Van Vibes

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

Podpis.png

 

Napisano

Pa ne da bo nova repriza mene vs. @dvorjan, ko sva iskala avto za 30k€.

Pa je blo vedno po angleško: there is always a but.

 

Kombi je to. Bože mili. Niti x-over ne prenesem, kaj šele to. Oba imam klasičnih karoserijskih oblik. Visoke bom kupoval, ko bom lahko zobe ven vzel. 😎

Napisano

Od nadvse prostornih in cenovno dostopnih EV imaš Aiways U5. Ki je poseben še po nečem drugem: prvi redni servis ima predviden šele pri 100.000 km.

Napisano (urejeno)

Slabo mi slediš.

Kitajski brand narejen na kijaskem.

 

Pa 100k km je dosedaj uspel obrnit, samo en moj a to in to pri 13 letih. M2 tik pred prodajo.

 

Pa nehajmo, še kr nekaj let ne bom avta kupoval. Takrat bom pa že naredil analizo trga.

pred 7 urami je g.Wankel napisal:

Mhm, te že kar vidim v belih štumfih pa sandalih ;)

Pa čeških brčicah?

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 9 urami je DonFelipe napisal:

Ko že omenjaš Pando ti povem da je to pravi terenec in je namenjen odročnim krajem. 

 

EV ni za nič drugega kot urbano ravninsko okolje ter frajarjenje, v resnici pa še bolj onesnažuje okolje kot bencinar in dizel skupaj. Občasno se zapeljam tudi z TOMOS-om na mešanico, prijatelj pa je nabavil Wartburg-a in ga bo restavriral. 

Misliš mogoče na Jankota iz Zaloga,ki je počen na Citroene?

Napisano

Glej, @dvorjan, če si za stvar, narediva preizkus. Ti z ZOE in še enega Mazdaša si vzemi s seboj, jaz pa z našim FucksWagnom. Pa se dobiva na primer v Postojni, greva do Slavonskega Broda in nazaj. Midva se ukvarjava z vožnjo, sopotnika pa z računovodstvom. Pa bomo na koncu videli, kdo bo cenejši.

 

Podoben "test" smo pred leti že imeli. Takrat sem z zastarelo in zgonj... se pravi zvoženo Mazdo 5 brez težav spravil v zadrego lastnika električnega golfa. Pa sem jaz imel šest potnikov, on pa štiri. In, tako kot takrat, tudi tokrat nista primerljivi vozili: FucksWagen je precej velik sedemsedežnik, ki je velik skoraj kot garaža za ZOEta... In ima precej večji zračni upor... Ampak pustimo podrobnosti. Bi bilo pa bolj zanimivo, če bi se na testiranje odpravil kdo s kakšno Mazdo 2, ki je po velikosti bolj primerljiva z ZOEtom, ampak take Mazde nimajo dizel motorjev...

 

Torej, kdaj gremo?

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.