Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

O tem smo tukaj na forumu že pred časom kar dosti pisali. Očitno z zamikom si zdaj upajo to neprijetno resnico zdaj povzemati tudi profesionalni mediji.

 

EV v trenutni obliki izdelave pač ni ekološki oziroma nič bolj kot ICE pogoni in to je dejstvo. Vse ostalo blebetanje o ekologiji in kako bo EV rešil svet je le plod propagande, ki zasleduje neke druge cilje, ki sigurno niso prvenstveno ecofriendly.

  • Všeč 2
  • Ljubim 2

33112_1.png

Napisano
dne 24. 3. 2024 ob 11:31 je dvorjan napisal:

Jaz sem na slovenski pooblaščeni Renault servis vprašal za predračun drugega rednega servisa - pazi šok: 80€ (delo in material). Peljem takoj, ko bo ZOE registriran.

Evo, rečeno, storjeno. Za kontra lahko kdo od vas prilepi račun z original servisa za Mazdo 2 pri 40.000 km. 😃 

 

null

image.png

Napisano

Je pa pomembna "komponenta".

 

Mislim, da daš za servis 750€, pa za vsako gumo 150€, pa za cestno takso... - potem pa z njim stojiš v koloni tako kot bi s tistim, za katerega so stroški desetkrat manjši...

Napisano

Največji "šok" je sledil, ko sem na pultu komentiral, da ko so se začeli EV prodajati, so bili ti redni servisi na Renaultu ranga 40 evrov. In mi odgovori mojster: "Da, drži. Ampak zdaj je šlo vse krat dva, vse cene. Tudi redni servisi za bencinarje in dizle so sedaj že 400€ v povprečju."

 

Tako da ... Je razlika, če priznate ali pa ne. Bom kolega, ki pridno nabira kilometre s Teslo Y vprašal, koliko bodo njemu računali servis ...

Napisano (urejeno)
pred 8 urami je Slivka napisal:

Je pa pomembna "komponenta".

 

Mislim, da daš za servis 750€, pa za vsako gumo 150€, pa za cestno takso... - potem pa z njim stojiš v koloni tako kot bi s tistim, za katerega so stroški desetkrat manjši...

Samo prosim poračunaj koliko je bil ZOE dražji od M2.

ZOE v slo od 32.840€ do 36.640€,

M2 16.690€ do 22.090€.

 

Tako da imaš kar nekaj servisov v razliko.

Gume moreš za električara tudi kupit. Servis za M2 pa ni 750€ 😉

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 41 minutami je godlike napisal:

Samo prosim poračunaj koliko je bil ZOE dražji od M2.

ZOE v slo od 32.840€ do 36.640€,

M2 16.690€ do 22.090€.

 

Tako da imaš kar nekaj servisov v razliko.

Gume moreš za električara tudi kupit. Servis za M2 pa ni 750€ 😉

 

Pazi, kaj pišeš. Če se meni zameriš, boš bežal pred lopato. Če se Greti, se ti bo usedla pred avto in se prilepila na cesto in ne boš šel nikamor.

 

Zdaj pa razmisli: če hočeš kam iti, komu se je bolje zameriti?

 

 

 

Jaz vem, da so "štromarji" dražji od "klasičnih", tudi "gorivo" je podobno drago, ...

Moj zapis dobi smisel, če primerjaš na primer Mazdo 2 in Mazdo CX-90 al koliko že je. Vzdrževanje prve je bistveno cenejše od vzdrževanje druge. A tisto udobnejše sedenje, ko čakaš v koloni, res odtehta razliko v ceni?

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Tu se popolnoma strinjam.

Ne glede na to katera znamka je in katero gorivo je, večji kot je avto, več stane servis 🙂

Napisano
pred 5 urami je godlike napisal:

Tu se popolnoma strinjam.

Ne glede na to katera znamka je in katero gorivo je, večji kot je avto, več stane servis 🙂

 

Ja že samo to, da maš sanke na streh te dražje pride.😁

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Tilen5 napisal:

Čak jst hočem EV! morm kako pismo napisat

Ne, dovolj je, da obiščeš psihoatrijo. Očitno se bo smelo to zdraviti...

Napisano

Evo, ker je ravno nedelja ... ZOE danes dopolnil 10 dni po registraciji in 1050 prevoženih kilometrov. Pač, začetno navdušenje pa se malo več pelje. Poraba 14,5 kWh/100 km. Brez pripomb. Dokler sem ga samo jaz preganjal, je imel še 16,3 ... 😃

Napisano

Kako pa ti to voziš, k po jajčkih... men ZOE pod 20 ni ratalo spravit. Ja Ok sem se držal omejitev in mal več je blo mestne. Sej je možno, da ne znam EV-jev vozit, ker men praktično pod 19kWH/100km je ratal edino s tamalim Smartom za dva.

 

A je mogoče narobe to, da jih vozim, kot svojo dizelco. :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 1 minuto je Boss napisal:

Kako pa ti to voziš, k po jajčkih... men ZOE pod 20 ni ratalo spravit. Ja Ok sem se držal omejitev in mal več je blo mestne. Sej je možno, da ne znam EV-jev vozit, ker men praktično pod 19kWH/100km je ratal edino s tamalim Smartom za dva.

 

A je mogoče narobe to, da jih vozim, kot svojo dizelco. :nevem:

Ja, poraba je odvisna tudi od gum in letnega časa. Jaz si mislim, da bo pozimi z nameščenimi zimskimi gumami poraba 20+, če imam zdaj z letnimi 16+. Mati pa pač ne vozijo tako hitro kot jaz. Jaz sem dobesedno vse prehitel po poti, testiral Vmax, 1 motorist me je prehitel na magistralki in to je bilo to. Sicer pa - kot zanimivost - za šprint 0-144 km/h (kar je Vmax) rabi vsega 16 sekund!

 

Plus moraš vedeti, da je v tej porabi izredno malo avtoceste, verjetno le ene 50-60 km.

Napisano

V nedeljo sem bil sovoznik v Tesli 3 Performance.

Pospeski so neverjetni in to pri bilo kateri hitrosti tudi od 180 naprej pospesuje noro. Vmax je zaradi ovinkaste AC bil 244 km/h.

po ravnem pospešek 0,8 g.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

In v kratkem pride nov M3H Performance. Vmax 261 km/h, pospešek okoli 3 sek/100 km/h, zadaj valjarji 265 ... 20 col ... Eni bi rekli "za bruhat" - in to dobesedno. 😃

Napisano
Pred eno uro je Shrek napisal:

In zakaj se taki pospeški rabijo? 

 

Marketing. Ker tesla nima ničesar drugega kar bi jih naredilo zanimive za veliko večino ljudi, in morjo pol to delat. 
 

Pol maš pa tole ... Samo zadnja izjava Muska vse pove. 

NYPOST.COM

Tesla’s long-delayed — and pricey — Cybertrucks are getting panned by furious owners for malfunctioning at an alarming rate just months...

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.