Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja meni deluješ šolski primer.

 

V stroške boš verjetno mogu vključiti še polnilnico. Če imaš vozilo v garaži malo razmisli tudi v smeri ali zaradi požarne varnosti upaš imeti EV v garaži. Pa tako kot sem rekel, EV je trenutno zelo težko prodati, no mogoče bo to čez leta drugače, vendar obstaja verjetnost, da boš zadnji lastnik vozila.

 

 

Napisano

Men je pa smešno to kakšne porabe in domete obljubljajo... k da bi na tržnici kupovali te podatke. Men s Smart for two ni uspelo niti blizu pridet oglaševani porabi za tega, ki je 2x težji. Tolk BS-a pa res sam pri EV-jih vidiš.

33112_1.png

Napisano

Pa ne tolk k pri EV-jih, kjer je notri še mali miljon faktorjev, ki dodatno spremenijo domet in porabo. Pozimi recimo verjetno celo na polovico obljubljene, ki je tudi za najbolj ugodne razmere že tako ali tako pretirana. Drži tudi da ICE radi pretiravajo ampak, kej več kot kakšni 30% razlike navadno ni.

33112_1.png

Napisano
pred 6 minutami je godlike napisal:

Za to pa sem rekel, da gre to mimo, ne glede na tip pogona.

Pa si tudi celo življenje na klasičnih vozilih in pogonu?

Si kaj razmišljal da bi imel EV kot drugo vozilo?

Napisano (urejeno)

Nimam sončnice, nimam 3-faze, ...

 

Vse življenje sem na bencinu, tudi dizla se izogibam.

 

Drugo vozilo je za užitek. Žal so električarji še pretežki, da bi lahko pričarali užitek, ki ga premore turbo raketa. Seveda v omejenem cenovnem spektru.

 

Če pa vklopim ekologijo, pa sem na bencinu ekološki, bolj kot z EV. 😎

Drugo vozilo dela 70 000km letno. In vem kak smeti "ekološki" električar, do kilometra 0. Dalje je pa čist....

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 16 urami je FuManchu napisal:

Tudi tukaj ne...

 

 

FB_IMG_1728063103256.jpg

FB_IMG_1728063105976.jpg

 

 

Ampak tukaj avto ni nic kriv ... Saj se vidi, da je spodnji del, kjer je baterija, cel ... in nic ozgan... 

 

Menda je krivec bila polnilnica... verjetno kaksna poceni kitajska, ki nima zaspite pred pregretjem ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Zanimivo… da objavijo tudi, če zagori avto, ki ni EV ;)

 

DOMZALEC.SI

Danes, 3. oktobra 2024, so bili poklicni gasilci Centra za zaščito in reševanje Domžale obveščeni o požarih cestnega prometa v Lukovici. Jani Jeraj vodja intervencije CZR...

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 22 urami je Jest napisal:

verjetno kaksna poceni kitajska, ki nima zaspite pred pregretjem ... 

"Nagradno vprašanje"

 

Kaj pri tej izjavi ne štima?😄😂🤣...in -ne-ni mišljen "tipkarski škrat"😉

 

 

In za nagrado je (kot zmeraj🙄) "prst v ritko"😂🤪

Napisano

Narod komaj čaka, da začnejo pocenski kitajski polizdelki prihajat na naš trg😁

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 5 urami je FuManchu napisal:

Narod komaj čaka, da začnejo pocenski kitajski polizdelki prihajat na naš trg😁

Bomo praznovali z "ognjemeti"😂🤣 

 

Še ena z realnosti😆 

 

Napisano
pred 10 urami je Jest napisal:

Zanimivo… da objavijo tudi, če zagori avto, ki ni EV ;)

 

DOMZALEC.SI

Danes, 3. oktobra 2024, so bili poklicni gasilci Centra za zaščito in reševanje Domžale obveščeni o požarih cestnega prometa v Lukovici. Jani Jeraj vodja intervencije CZR...

 

 

Ampak, a vidiš eno bistveno razliko?

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je g.Wankel napisal:

 

Nekak mi je strel v prazno. Bencinska 5ka bi bila zanimiva, za nekoga, ki se vozi samo po mestu.

to liči veliko bolj na minija kot na katrco. Tudi meni strel v prazno...cena bo pa vsaj 20k

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.